Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
I most talk with you //Sakref og Zantanna//
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: I most talk with you //Sakref og Zantanna//
"kom ind" råbte Zaela
de sad inde på deres værelse og var igang med at lægge neglelak.
Zaela lå på maven på gulvet så hendes store bryster pressede meget op imod hendes ansigt.
hun havde en pude på maven så hun var lidt højere oppe.
Surzi sad på en sækkestol med en pige-drama bog som hun sad og læste.
"nå så far siger at vi skal tage med jer og lære dig op i vores kvindelige charme og figur. sagde Zaela og viftede med sine vinger med et slag så hun kom op på sine ben uden at bruge hænderne.
"hvad får vi ud af at hjælpe vores far med hendes lille prinsesse? får vi måske lov til at lege lidt med dig eller har farmand måske tænkt sig at dele lidt af det sukker du har modtaget på det sidste? " sagde Zaela og blinkede frækt til Rafaela som et klart hint til hvad Zaela mente.
"lad hende være Zaela, hun har en gæst med" sagde Surzi stadig med sit hoved nede i bogen som om hun havde fornemmet Zantanna.
Zaela:
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Surzi:
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaelas søskende virkede meget forskellige, men hun vidste ikke helt om kunne lide nogen af dem, hvorfor vidste hun ikke måske fordi de virkede forvirrene på hende. Hun bed sig svagt læben inden lod sit blik falde på Rafaelas Lægge et andet eller sted skulle hun kigge. Zantanna havde lært at vis man kiggede ned i jorden tiltrak, man næsten ingen opmærksomhed. Hun kunne ikke lade være med at tænke på at hun måske skulle lade Emiliy blive ved det ældre ægtepar.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6218
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
"jamen dog den lille drage kan bide. men jeg skal nok være sød. vi har jo ligesom en gæst vi ikke har mødt før" sagde hun drilsk imens hun hen til Rafaela og rundt om hende imens hun rakte en finger ud og kørte på Zantannas kind og nakke.
"sikke en sød lille en du har fundet. hvorfor har du aldrig introduceret os i hende?" spurgte Zaela med et smil.
Surzi rejste sig op og smækkede sin bog i.
hun gik hen til Zaela og gav Zaela et fingerspark ved øret.
der kom et piv fra Zaela hvorefter hun holdte sig ved øret.
"av av av av av... hvorfor gjorde du det der søster?" spurgte Zaela.
"fordi du er drilsk over for vores gæst igen når du kan se at hun ser helt skræmt ud." sagde Surzi og gik hen til Zantanna og gav hende et stort kram.
"du skal ikke tage dig af hende. sådan er hun bare. eller rettere vi begge er, men idag er det hende. mit navn er Surzi. det er min ældre tvillingesøster Zaela. og dit navn er?"spurgte Surzi imens hun foresatte med at holde Zantanna tæt ind til sig i et stort kram så Zantanna var tæt på at blive kvalt imellem to bryster.
Hun kunne allerede nu mærke hvor stor en udfording dette her blev, bare tanken gav hende kvalme, hun kunne ikke lade være med føle sig fanget, vis Rafaela skulle lærer af dem var hun ikke sikker på at det blev ret godt. Zantanna håbede at hun på tidspunkt når de var kommet der hen hvor de skulle at de kunne snakke uden søsterne.
Zantanna ville ikke have Rafaela blev som dem de skræmte hende, men det var ikke noget hun vidste udenpå, men med kammeriet havde alligvel sat sin spor, men hun kunne ikke rigtig få sig selv til at stoppe for mindede hende for meget om noget hun havde skulle kæmpe med før. Hun gjorde dette her for Rafaela noget hun sikkert skulle minde sig selv om mange gange inden dette her forløb var forbi. Hun sendte prøvende Rafaela blik, hun måtte få det her til at stoppe for ellers ville hun ikke love hvad der skete. Zantannas øjne var begyndt blive røde, men ikke fordi hun var sulten, men fordi hun blev vred, hun overvejede at bruge sin evne, som kun virkede med kontrakt og lige nu havde Surzi masser af kontrakt, men hun endte dog med at lade være, da hun kom i tanke om at deres far ikke ville blive glad vis hun skadede dem også selvom skaden ikke fysisk, men psyisk ” slip mig” sagde hun advarende hun ville ikke skade dem, men vis det var den eneste måde kunne komme fri ville hun kraftigt overvejede det.
Gæst- Gæst
Hun kiggede pludselig hen på Surzi da hun hørte bogen blive klappet i. Hun sukkede lettere opgivende. Hun vidste, at nu ville hun også igang med og være efter Zantanna. Hun ville dog ikke sige noget hun holdt bare øje med hvad der foregik omkring hende. Hun holdt mest øje med hvordan Zantanna reagerede på det der skete. Hun vidste, at hendes søstre kunne være meget nærgående og at Zantanna ikke var glad for folk der var for nærgående udover hvis det var hende, men nu var det ligesom hendes søstre der var efter det stakkels pigebarn. Da hun kunne se på Zantanna, at hun havde fået nok fik hun klemt sig ind imellem Surzi og Zantanna og gav Surzi et kram så Zantanna blev skubbet bagud. Det var sjovt som hendes søstre skiftedes til og have drillesyge dage. Hun trak sig ud af Surzis kram efter lidt tid "Kan i ikke lade hende være? Hun har det ikke godt med for meget kontakt på en gang" sagde hun stille. Hun kiggede om på Zantanna for og tjekke om hun var ok. Hun kunne allerede nu regne ud, at dette ville blive nogle lange og hårde uger for dem begge.
Rafaela- Evolved
"ej det må du undskylde Zantanna. folk jeg kender plejer at være meget glade for mine kram." sagde hun meget undskyldende. man kunne se at hun var ked af over det.
Zaela trak på skulderen.
"vi fik af vide af Melvin at vi skulle holde os væk fra dig da far skulle have plads til at arbejde med dig" sagde Zaela.
"vi ville meget gerne have haft set dig, og hyggesnakket for længe siden men vi som sagt fik vi ikke lov" sagde Surzi efterfølgende.
"nå men slut med lege hvor er det vi skal være henne egentlig?" spurgte Zaela efter en kort pause og kiggede på Rafaela og Zantanna.
Zantanna håbede ikke søsterne regnede med at hun kunne lave mad for det kunne hun i hvert fald ikke, hun havde brød og noget kød til Emiliy det var det eneste hun havde til pigen. Hun sank svagt en klump og regnede med Rafaela kunne huske hvor de skulle hen. Zantanna betragtede svagt sine omgivelser og kom tanke om lidt hun egentlig havde haft til forhold Rafaela og Rafaelas søskende, hun vidste godt at det var noget mærkeligt at tænke på, men hun kunne ikke lade være. Det eneste hun havde holdt af blevet ttaget fra hende den gang hun var lille.
Gæst- Gæst
Hun kiggede hen på Zaela da hun begyndte og nævne, at Melvin havde nægtet dem og skulle snakke med hende. Hun skiftede til og se på Zaela og Surzi. Det var tydeligt se på hende, at hun var vred. Nej hun var ikke bare vred hun var rasende! Tårerne begyndte og løbe ned af hendes kinder af vrede og hun var hevet ud af fatning så hun ikke hørte hvad Zaela spurgte om hvor de skulle bo. Hun rystede over hele kroppen og det var tydeligt, at hun var ved og komme ud af kontrol. Hendes krop blev brandvarm og der gik ikke længe før der kom nogle meget mørkelilla flammer frem på hendes hænder der bredte sig op til resten af hendes krop. "HVOR ER HAN!?" skreg hun med gråd i stemmen. Hun skulle finde Melvin og det kunne kun gå for langsomt! Hun spurtede ud af døren og smækkede døren i efter sig så det bulrede i hele slottet. Tårerne løb ned af hendes kinder imens hendes tøj begyndte og brænde og blive til aske på hendes vej. Der gik ikke særligt længe før Rafaela sparkede Melvin dør ind til hans værelse, hvor han var. Hun kiggede på ham med vrede og triste øjne og tårerne løb ned af hendes kinder "HVORFOR HAR DU GJORT SÅ INGEN I DETTE LORTE HJEM HAR VILLET SNAKKE MED MIG?!" råbte hun af ham med gråd i stemmen.
Rafaela- Evolved
"det virkede bare som den bedste ide at du fik plads til at arbejde med dine problemer. " sagde han og hurtigt forsvandt i sin teleporteringssky.
hun kunne se ude fra hans vindue at nu var han ude i haven og så ud til at løbe længere ind i haven.
måske prøvede han at komme væk fra hende eller måske ville han have hende ud af slottet før hun brændte det hele ned.
Zantanna greb fat i Rafaelas arm for at få hendes opmærksomhed, lugten af brændt kød ramte hendes næsbor og smerten var den næste der kom, men hun ville ikke give slip før Rafaela stoppede med at prøve hendes far af. Hun ville have hende der hen hvor hun kunne beskytte den familie som elskede hende. Hun måtte til sidst give slip fordi smerten var blevet for stor. Hun satte sig ned. Zantanna havde fejlet. Hun var ikke nogen særlig god ven. Hendes hånd dunkede og hun var ikke helt sikker på at den ville hele igen, men hun havde været nød til at gøre noget inden Rafaelas far kom. Rafaela betød for meget til at hun ville lade det gå i vasken ” jeg elsker dig vil aldrig forlade din side” sagde hun gispende fordi hendes hånd gjorde ondt, men vis ikke det havde bevidst at hun ville gøre hvad som helst for Rafaela vidste hun ikke hvad hun skulle gøre.
Gæst- Gæst
Hun forvandlede sig tilbage i sit menneskeform og kiggede på ham med sorgfulgte øjne "Betød vores barn virkelig så lidt for dig?!" råbte hun af ham med gråd i stemmen "Betød jeg så lidt for dig, at du ville gøre alt for og gøre resten af mit liv til et helved?" skreg hun imens tårerne løb ned af hendes kinder. "HVORFOR LEGEDE DU MED MNE FØLELSER PÅ DEN MÅDE?!" skreg hun ham i hovedet. Hun stod lige foran ham hvor der kun var få centimeter imellem dem. Hun hamrede sin hale ind i ham så han ville vælte hvis den ramte ham. Hun tog fat i ham og ruskede ham og skreg ham i hovedet som var hun blevet sindssyg "DU VAR MIT LIV! JEG KUNNE IKKE SE MIG SAMMEN MED ANDRE END DIG! DIG MIG OG SÅ VORES LILLE SØN OG SÅ SMIDER DU HAM I DØDEN!" råbte hun med vrede i stemmen "Du er ligesom alle de andre i denne lorte familie! DU FORTJENER SAMME SKÆBNE SOM DIN NYE LILLEBROR OG SOM MOR!" skreg hun og med et var hun omslugt med mørkelillae flammer igen og lagde sin brændende hånd på hans kind.
Rafaela- Evolved
"jeg valgte ikke det her! jeg valgte ikke at vores barn skulle dø! jeg elsker dig men du har simpelthen ændret dig så meget. og de piger du snakker om. det er før vi fandt sammen. hvad regner du med at jeg skulle. være alene hele mit liv! men ja jeg har også fundet nogle andre efter det her. men hvornår skulle jeg jo se dig. du er jo fars legetøj nu fordi du opføre dig sådan her!" sagde han med ret ryg og ville ikke kigge på hende.
han satte sine hænder bag sin ryg og trak sine to knive frem.
"men du våger på at skade Valiona eller vores lillebror. hvis du skal skade dem skal du forbi mig først!" sagde han hårdt og kiggede på hende. hans blå øjne begyndte at skinne og en blå kraftig aura dukkede op rundt om ham.
imellemtiden var Zaela og Surzi løbet op til Sakref for at fortælle hvad der skete så han var informeret.
Hun betragtede Melvin og derefter vendte hun sig om imod Rafaela, den pige som troede hun kendte havde forandret sig og virkede ligeglad med Zantanna, men hun prøvede på skjule at det gjorde ondt at Rafaela ikke ville lytte ” ved i jeg tror i har brug for at hele familen samles og snakker” sagde hun var mindere vred. Hun vidste at de kunne få´løst dette problem uden vold vis bare de ville lytte til hende. Faktisk den eneste der havde lyttet var Rafaela og Melvins far. De andre virkede mærkelig tilfreds med gøre hvad deres far og åbenbart Melvin gjorde. Jo mere hun gravede i lagene på denne familie jo mere var hun glad for det ikke var hendes familie. Zantanna ville ikke tøve med at bruge sin evne vis nogen af dem nærmede sig hinanden med deres våben selv vis det betød at ville brænde sig ” og vis du gør dette tror så din far vil lade os se hinanden igen?” spurgte hun og lagde armene over kors ” kan du ikke se at du ryger ned på deres niavu ved være som du er nu er du ikke bedre end dem du er værre” sagde hun nu vendte sig vidste at ville brænde vis ikke skyndte sig ind så nu var det kun Rafaela som kunne stoppe sig selv. Hun måtte skynde sig finde skygge og fandt ret hurtigt en dør hun sagt det hun skulle, men nu måtte de se om det virkede. Hun kiggede sidste gang på Rafaela inden hun forsvandt ind af døren. Hun havde kun lige nået det. Rafaela var som forandret. Hun vidste ikke hvad hun havde ment med at hungjorde dette her for hendes skyld. Hun skammede sig smule over Rafaela. Hun vidste at hun løbet en risiko, men hun kunne ville ikke miste Rafaela til noget tåbeligt.
Gæst- Gæst
Hendes gråd blev dog hurtigt erstattet af vrede og da han trak sine knive frem blev flammerne sorte og det betød, at hun var helt ude af kontrol og at flammerne var kraftigere end nogensinde. "Hvis jeg ikke måtte beholde mit barn skal de heller ikke beholde deres mugler søn!" skreg hun. Hun skulle lige til og angribe Melvin da hun så, at Zantanna havde stillet sig imellem dem. Hun kiggede bare på Zantanna. Var det virkelig det hun følte? Hun vidste ikke alt det hun havde været igennem. Det kunne hun tydeligt se nu. Hun kiggede ned i jorden og lod tårerne trille ned af hendes kinder. Hun var nøgen og var omgivet af sorte flammer. Hun vidste, at hendes far ville straffe hende for dette, men det var hun ligeglad med. Hun skulle sikkert bare gøre rent som altid og gøre ham tilfredsstilt. Hun kiggede efter Zantanna da hun gik og derefter på Melvin igen med et vredt og sorgfuldt blik. "Far ville have mit barn dødt han fik sin vilje jeg vil have hans barn dødt og jeg vil få min vilje ligemeget hvad der skal til! Så må hele familien og jeg falde!" skreg hun og en masse sorte ildkugler begyndte og blive skudt rundt fra forskellige dele af hendes krop og de blev sendt direkte imod Melvin og han ville blive ramt ligemeget hvor han ville forsvinde hen da hun sendte ildkugler hele vejen rundt om sig. Selv om i luften.
Rafaela- Evolved
han hoppede hen til Zantanna og slog knivene ned i jorden hvorefter en kødagtig væsen samlede sig rundt om knivende og formede sig til et levende skjold. det var hans magiske våben. et våben kendt som kaosæderen. et levende væsen der lever på blod. det kunne blive så skarpt det kunne skære igennem metal som var det blødt smør og kunne klare varmen fra en vulkans lava.
han gemte sig bag skjoldet imod ilden og skjoldet dækkede hele hans krop og Zantannas. så de ikke kunne blive skadet.
"hvordan skulle kunne nogen overhovedet kunne trøste dig hvis hver gang det bliver nævnt bliver du morderisk. du skubber alle væk du kender og holder af og du ser det ikke selv. det har intet med mig eller far at gøre. det hele der er sket er af din egen virke. du er ikke en slave for os men du har selv valgt at se dig selv på den måde." sagde han i skjul bag sit skjold.
"selv nu hvor din bedste veninde prøver at hjælpe dig skubber du hende væk. for hvad? for din egen barnlighed." foresatte han.
han kunne ikke angribe hende i denne her form. men i den her form kunne de ikke blive skadet.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Han brugte sine evner til at skabe to border med hjul ud af skyggerne.
Zaela og Surzi kom lige efter Sakref. De var vildt bekymret.
"Zaela, Surzi jeg vil have i tager jeres søster til hospital stuen med det samme. Melvin, du tager zantanna også til hospitalet. Rottenstein burde være på hospitalet lige nu." sagde sakref fokuseret.
De nikkede til det sakref sagde og skyndte sig at rulle dem begge til hospitalet.
Sakref løb med for at holde øje med rafaela og zantanna on hvordan deres situation var.
De kom hen til hospitalsstuen. Valiona lå på den ene hospital seng og var ved at blive undersøgt af rottenstein. Et rotte væsen som var klogere end de fleste væsener og var på størrelse med en dværg men med rotteudseende.
De åbnede døren hurtigt og skyndte sig at få lagt dem begge på arbejdsbordene. Hans skyggebordere forsvandt lige efter.
"Rottenstein jeg skal have dig til at binde den stakkels pige med tredjegradsbrændsårende, giv hende en blodpose menneskeblod med en blanding af 10 ml dæmon blod Per 100 ml for at øge hendes healing. Hun er vampyr så hendes fysiske healing er stærkere." sagde sakref til rottenstein og rottenstein nikkede som svar og gik i gang.
Sakref undersøgte selv rafaela for at se hvor slemt såret var. Hun havde ramt sine lunger men ikke hjertet. Hun har heller ikke lavet et hul på den anden side af hende så det burde være ligetil.
"melvin jeg skal have sig til at finde en pose med væske til hendes krop med et drop samt en sprøjte med 50 mg mandrake rod saft som en bedøvelse samt narkose. Zaela, Surzi jeg skal have jer til at hjælpe mig holde hendes åbne sår åbent imens jeg syer hende. Melvin når du er færdig så hold øje med hendes puls." sagde Sakref og tog en nål frem og noget tråd lavet af Dyretarm som kroppen kan nedbryde.
Han hev hendes hale ud af hendes mave og pigerne holde på hver side.
Sakref undersøgte hurtigt skaden og begyndte først at sy de indre skader.
Valiona havde imellemtiden rejst sig op og gået hen til sakref.
Valiona var chokeret over hvad der var sket. Men hun ville hjælpe.
Sakref fik hurtigt lukkede sårene og fik Zaela og Surzi til at nu at holde såret lukket så han kunne sy det sammen. Da såret var lukket var der ikke meget tid tilbage.
Valiona trådte hen imod rafaelas mund.
"jeg kan hjælpe med min gave. Livets flamme." sagde hun og lagde blidt sine læber imod rafaelas og begyndte langsomt at puste en flammende energi ind i rafaela. Det var en speciel flamme som kun de røde drager havde. En healende flamme.
Varmen og energien hjalp hurtigt til og rafaelas situation var stabil igen og det samme var Zantannas.
De begyndte at fjerne tingene og valiona lagde sig udmattet i sengen igen.
Rottenstein lovede at holde øje med dem og bringe besked når de vågnede
Zantanna vidste ikke hvor længe hun havde været væk, men hun holdte sine øjne lukket, hun havde ikke lyst til at snakke med nogen og i hvert fald ikke Rafaela ikke nu hvor hun stadig var vred, hun fik færten af en tilstedeværelse færten kom ikke fra nogen af dem hun kendte. Hun gættede på at duften kom fra en kvinde den duftede sødt, måske det var hende som hun havde prøvet at beskytte, men vidste det ikke og hun havde ikke lyst til kigge. Faktisk havde ikke lyst til at åbne øjnene se på nogen af dem. Det hun havde prøvet holde sammen på var gået i stykker. Hun vidste ikke om hun kunne tilgive Rafaela for det der var sket, men på den anden side kunne heller ikke lade Rafaela i stikken for så var hun lidt ligesom dem. Hun trak vejret dybt åbende øjnene, men stirrede tomt op i loftet. Det var hendes skyld at Rafaela nær havde taget livet af sig selv. Hun kunne ikke være vred på Rafaela, men vidste også dette nok var sidste gang de så hinanden det havde Rafaela sørget for. Hun vendte til sidst blikket over på den fremmede som var en kvinde, Zantanna syntes hun så meget smuk ud, et svagt smil bredte sig over hendes læber.
Hun var sikker på denne kvinde hun betragtede var dronningen, hun fjernede til sidst blikket ned på jorden ” det må de undskylde, jeg fejlede, men jeg prøvede virkelig” sagde hun det ikke som sådan henvedt til kvinden, men mere for bekræfte sig selv i hvor stor en fiasko hun var. Hun kunne ikke holde sammen på noget, hun var bare en dum vampyr som skulle være bleven i kælderen hvor hun kom fra. Det hele var enten så forvirrende eller sårende. Hun havde altid haft disse følelser med sig hvor hun kom fra, selvom det faktisk ikke var hende som skyld i at hun var blevet sviget.
Zantanna anede ikke hvad det var hun havde rodet sig ud i, men hun begyndte fortryde at hun var kommet. Det havde været så frygtligt se sin veninde så ked af det uden hun kunne gøre noget som helst. Zantanna vidste bare at hævn ville ikke gøre hende glad, hun bed sig svagt læben og gjorde ingen tegn på ville bevæge sig, så lukkede til sidst sine øjne igen.
Gæst- Gæst
Hun rørte ikke på sig og inde i hovedet så hun kun et skarpt lys som var hun allerede var væk fra verdenen. Hendes temperatur blev koldere og koldere jo længere tid det går og alle ved, at når en draconianer begynder og blive kold så er det kun tegn på, at de enten er døde eller er meget tæt på døden. Da Sakref havde hevet hendes hale ud begyndte hun og bløde voldsomt og hendes puls faldt drastisk. Der var næsten ingen vejrtrækning under hele processen.
Der gik flere timer, hvor der ikke var noget tegn på, at hun ville vågne igen selvom Valiona havde stabiliseret hende. Hun havde ligget stille og i samme stilling som hun var blevet lagt i efter Sakref var færdig med og sy hende sammen. Hun var stadig indsmurt i sit eget blod. Hendes puls var normal, men hendes temperatur var stadig koldere end den plejede og være.
Rafaela- Evolved
"tage det roligt min søde pige, du har ikke fejlet. jeg er stadig i live og mit barn er stadig i live takket være dig. samtidig skal Rafaela nok komme sig, ligesom du skal nok komme dig." sagde Valiona meget moderligt som var hun Zantannas mor der trøstede hende i sin værste periode.
Valiona rejste sig op og gik hen til Zantanna og stod og nussede hendes hår samtidig med at hun også nussede Rafaelas hår.
det var som om hendes fingrespidser var fyldt med energi for imens hun rørte ved både Zantanna og Rafaela så spredte der en kærlig varme igennem dem begge som var de blevet lagt ind under en varm og dejlig dyne.
"men hvil nu begge mine piger og sov så længe i har behov for og når i vågner vil alting være godt igen" sagde hun betryggende. man kunne høre at Valiona intet ondt havde i sig. hun var som en af de reneste sjæle der fandt i verden. en hel modsætning til Sakref som var de yin og yang.
Valiona gik tilbage til sin seng da hun mente at de begge var beroliget og varmet.
hun var udmattet. hun havde ikke så meget energi da hun i forvejen brugte meget energi på at være gravid.
efter lidt tid kom Sakref ind af døren.
"hvordan har de det?" spurgte Sakref sin kone.
"bedre. men du skal tage Rafaela hen til et varmt sted. hun vil ikke holde sig stabil for evigt hvis hun ikke får varme." sagde Valiona bekymret.
Sakref nikkede.
"selvfølgelig skat. jeg tager hende ned til varmekammeret. der er der masser af varme så hun kan holdes varm og stabil." sagde han.
inden han rykkede på Rafaela så tog han Zantanna op og lagde hende i en ordenlig hospital seng og lagde en dyne op til hendes ben så hun lå blødere og dynen ikke lå på hendes sår.
han gik derefter hen og lagde Rafaela på en transport seng og kørte hende til varmekammeret som var nede i hans laboratorium.
der havde han skyndt sig at hurtigt stille en seng klar til hende og lagde hende der.
der var lige så varmt inde i varmekammeret som den varmeste sommerdag i sunfury city. der var 38 grader i lokalet. det var nok en okay varme da draconianere er meget varme resistente så hun burde kunne klare varmen.
Hun havde fundet det familie medlem af Rafaelas familie hun brød sig bedst om udover Rafaela selvfølgelig, men hun havde brug for sandheden om hvad der sket med Rafaelas barn. Hun ville ikke kunne støtte Rafaela med mindre hun vidste hvad der forgik, hun var forvirret nok i forvejen. Hun nåede drog ikke spørge før Rafaelas far kom ind for at se til dem. Hun tav lyttede selvom hun nok ikke burde lytte til samtalen, men Zantanna var lige så fast besluttet på at Rafaela skulle overlevede som de andre var, hun kunne ikke undvære sin ven og søster de var ikke rigtige søskende, men hun elskede Rafaela som elskede Emiliy og de var søster eller det var de bleven fordi hun skulle have været hendes og Ethans datter, som skulle igemmen det samme hun havde været ” Emiliy” mumlede hun hun måtte hjem til Emiliy hun kunne ikke ligge i en seng hvad skulle Emiliy gøre. Hun satte sig op. Hun bed tænderen hårdt samme for ikke at gispe, der skulle mere til at holde hende i sengen. Hun vidste godt at det nok ikke var smart, men hun kunne ikke efterlade den lille pige. Måske hun kunne spørge om de ikke kunne hente Emiliy. Hun tænkte imens trak dynen på hendes fødder og ben og besluttede sig for at det nok bedst at spørge. Hun vendte blikket imod Valiona ” mit navn er Zantanna jeg tænkte på om i kunne hente Emiliy?” spugte hun følte sig bedre ved tanken om at hun kunne være her. Emiliy var det menneske barn hende og Rafaela havde reddet den gang Rafaela reddede hende, men det var kun noget hun ville uddybe vis hun blev spurgt.
Zantanna kunne ikke lade være med tænkte på Rafaela og hun tudte ikke lukke sine øjne i frygt for at drømmen ville komme igen. Hun kunne dog ikke lade være med at tænke at det var hendes skyld. ” jeres familie er godt nok forvirrende” sagde hun, men det vel sådan familier var, Zantanna vidste det ikke, for Zantanna havde jo aldrig rigtigt haft en familie nogen som elskede hende for den hun var. Hun bed sig svagt i læben for ikke at komme til sove. Hun ville være vågnen end til hun vidste hvordan Rafaela havde det. Hun betragtede svagt sine sår og den svendne hud. Kunne de være sikker på hun healede helt at sårene ville forsvinde? Zantanna vidste det ikke rigtigt, men når de sagde det måtte det vel være rigtigt nok. Hun ville så gerne tænke på noget andet, men hun kunne ikke lade være hun var bekymret noget hun heller aldrig sådan rigtigt havde følt før. Hun lod blik falde på penge pungen og kastede den forsigtigt hen til Valiona det var deres hun sikker på Rafaela hendes og søskende ingen steder skulle og hun måtte tilbage til sit faldefærdige hus når hun færdig her ” jeg tror nok den tilhøre jer" sagde hun havde faktisk med alt det der var sket glemt den, men hun ville ikke tage noget der ikke var hendes.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Da hun var kommet ned i varmekammeret var der stadig ingen tegn på at hun snart ville vågne. Hendes krop blev dog varmere som tiden gik og hvor hun lå dernede. Det gjorde dog det, at blodet og de kød rester der hang fast på skældet på hendes hale hurtigt begyndte og lugte lettere rådent
Som tiden gik svingede hun meget imellem og være stabil til og være ustabil da hendes hjerte og lunger flere gange havde svært ved og samarbejde for og heale de indvendige skader på alle de organer som havde taget skade.
//sorry det korte svar :-)//
Rafaela- Evolved
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» Sacrifice to Lord Sakref //Melvin~Sakref//
» Who is there in the dark!? - Zantanna
» I hate this night! //Zantanna//
» No...Your gone... //Sakref//
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata