Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A royal search for knowledge
XX - Jeg er helten på en hest. Du er prinsessen. (Vánagandr) - Page 6 EmptyIdag kl. 0:09 af Valentine

» Who am I now?? //Jake//
XX - Jeg er helten på en hest. Du er prinsessen. (Vánagandr) - Page 6 EmptyIgår kl. 20:47 af Jake

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
XX - Jeg er helten på en hest. Du er prinsessen. (Vánagandr) - Page 6 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
XX - Jeg er helten på en hest. Du er prinsessen. (Vánagandr) - Page 6 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
XX - Jeg er helten på en hest. Du er prinsessen. (Vánagandr) - Page 6 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
XX - Jeg er helten på en hest. Du er prinsessen. (Vánagandr) - Page 6 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
XX - Jeg er helten på en hest. Du er prinsessen. (Vánagandr) - Page 6 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
XX - Jeg er helten på en hest. Du er prinsessen. (Vánagandr) - Page 6 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
XX - Jeg er helten på en hest. Du er prinsessen. (Vánagandr) - Page 6 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Rafaela
XX - Jeg er helten på en hest. Du er prinsessen. (Vánagandr) - Page 6 Voteba13XX - Jeg er helten på en hest. Du er prinsessen. (Vánagandr) - Page 6 Voteba14XX - Jeg er helten på en hest. Du er prinsessen. (Vánagandr) - Page 6 Voteba15 
Jake
XX - Jeg er helten på en hest. Du er prinsessen. (Vánagandr) - Page 6 Voteba13XX - Jeg er helten på en hest. Du er prinsessen. (Vánagandr) - Page 6 Voteba14XX - Jeg er helten på en hest. Du er prinsessen. (Vánagandr) - Page 6 Voteba15 
Juniper
Valentine

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner

XX - Jeg er helten på en hest. Du er prinsessen. (Vánagandr)

2 deltagere

Side 6 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

XX - Jeg er helten på en hest. Du er prinsessen. (Vánagandr) - Page 6 Empty Sv: XX - Jeg er helten på en hest. Du er prinsessen. (Vánagandr)

Indlæg af Vánagandr Tors 6 Aug 2015 - 22:17

Fenris lukkede øjnene og nyd Sean's berøringer. Da han var færdig, åbnede han øjenene og fik vasket sig selv færdigt. Han kunne fornemme, mens hans øjne var lukket at Sean var på vej til at stige ud af vandet og ville få færdig gjort sig efter hans korte kommentar omkring at han ville afsted. Han færdig gjorde sig selv, mens han hørte Sean trådte ud af badeværelset og han fik dukket under vandet og rejste sig op. Han mærkede hvordan vandet stille rillede ned af kropen. Hans øjne åbnede sig stille op og så rundt. Han spottede at Sean havde kasted et håndklæd i Fenris's retning og han greb det, med en halv hældig bevægelse, mens han halv komisk prøvede at balancere sin balance i karet. Han trådte ud af vandet og fik lagt håndklædet rundt om sig og fik tørt sit halv pjuskede hår. Han fik tørt resten af hans nøgne krop og der efter lagde det rundt om livet på ham. Han bevægede sig ind i Sean's værelse, mens øjnene gled rundt i rummet.

Han gik over til sin taske for at tjekke om han havde fået pakket noget ekstra tøj. Dog uden held. ''Sean.. Kunne det være jeg mon kunne låne et par bukser og en skjorte?'' Hans øjne gled over imod Sean, mens han først nu havde opdaget at han ikke havde set så meget af sin gamle skjorte eller kappe. Sigmund havde måske sat det til renseri?

Han satte sig på sengen, da han ikke helt vidste hvor henne Sean havde sine ting og han ville nødig være uhøfligt. Dog hvis Sean diagerede ham til et skab med et par bukser og en skjorte, ville Fenris nemt kunne fiske det frem. Sean var jo ikke mindre end Fenris, men der var måske lidt forskell højde messigt, men ellers syntes han at deres form var den samme. Måske var Fenris's hud mere stram omkring hans muskuløse bryst end Sean's, men det måtte vel være den eneste forskell.
Han lyttede til Sean, som spurgte om han var klar og han så ned på sit håndklæd og smilede lidt. Når jeg har fået det sidste klunds på, så er jeg der.'' Fenris sendte Sean et sødt smil, mens gjorde sig klar.

'' The purity of the hunt, never states my apetite''
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Vánagandr
Vánagandr

Antal indlæg : 578
Evner/magibøger : Thrill of the hunt

Tilbage til toppen Go down

XX - Jeg er helten på en hest. Du er prinsessen. (Vánagandr) - Page 6 Empty Sv: XX - Jeg er helten på en hest. Du er prinsessen. (Vánagandr)

Indlæg af Sean Tors 6 Aug 2015 - 22:28

En let latter forlod ham over hans egen ivrighed, når Fenris sad i intet andet end et håndklæde. Han havde slet ikke overvejet at Fenris nok intet ekstra tøj havde med! Sigmund havde været inde og fjerne thebakken fra aftenen og taget deres tøj til vask. Med ud over det, rørte butleren faktisk intet i rummet, før Sean foretrak at have det hele for sig selv, uden nogen gik og snuste i hans ting. Han vendte sig om og gennemgik sit tøj med nogle hurtige bevægelser, til han fandt noget Fenris nok ville kunne passe. Manden var jo lidt højere end ham, men ellers passede de generelt ret godt i størrelsen. Han fandt de længste bukser han havde og en skjorte, hvorefter han gik over med det til Fenris.
"Her" sagde han, som han afleverede det til Fenris.
"Bare lad håndklædet ligge. Sigmund tager det senere" kommenterede han, før han gik over til skrivebordet. Han kunne passende tjekke sit brev, mens Fenris fik tøj på.

Brevet var familien Chase og handlede om nogle af deres bekymringer. De havde ikke hørt eller set meget til Sean på det seneste. Et svagt suk forlod ham, da han foldede brevet sammen igen og gemte det under en bunke af andre breve, han også havde læst. Han kunne svare på det senere, når han var alene. I det mindste var det blot arbejde, det kunne han handle ganske nemt. Et par forsikrende ord ville gøre dem mere end glade, men han måtte nok snart rejse hen til dem igen. Han måtte også se om han ikke kunne få talt med Delilah snart. Han så væk fra bordet og over mod Fenris for at se hvor langt han var nået...

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Indlæg af Vánagandr Tors 6 Aug 2015 - 22:43

Fenris observerede Sean, som han fandt noget tøj frem. Et svagt smi dannede sig på hans læber og han tog tøjet og nikkede blot taknemligt. ''Tak Sean'' Han lod håndklædet glide ned af kroppen, som blot afsløreret hans nøgne dele af kroppen. Han tog fat omkring bukserne og fik sat dem omkring hofterne og tog skjorten omkring sin overkrop. Han lod den åben, mens han bevægede sig over og lagde belted omkring kroppen. Sværdet var allerede spændt fast omkring belted, så hans øjne gled tilbage på Sean og smilede svagt.

''Klar om få sekunder. Jeg mangler blot mine støvler og lad os begynde vores jagt.'' Han knappede sin skjorte og bevægede sig over imod Sean. Han gik der efter over og tog sine støvler på, hans øjne gled kort tilbage på Sean. Han tog fat omkring sværdet og kiggede kort omkring belted. Det så ikke ud til at være blod på belted, noget som fenris var glad for. Han nærmede Sean og lagde hænderne omkring og ham og kyssede hans kind. ''Så hvor henne plejer du at jage?'' Hans øjne gled op på Sean. Han mærkede at hans krop sultede efter en sjæl, mens han så lidt frem til at se hvordan Sean jagede.

Han rykkede sig væk fra Sean og fulgte med Sean. Han så på Sean, mens ømheden svagt gled sig op langs hans side. Skjorten lagde sig lidt stramt omkring Fenris's krop, som blot fik hans figur til mere at fremvise sig. Han havde ikke så meget imod det, da han tænkte at Sean måske kunne li synet. Han gled hånden på Sean's ene balde og gav den en kort dask. ''Kro med værelse ved siden af for at se hvem der kan være mest stille? Eller få vores offer til at skrige højest?'' Fenris tanker gled lidt omkring at være nysgerrig på om de kunne få deres ofre til at skrige højest af nydelse eller af smerte. Ikke at Fenris havde noget imod en kærlig konkurrence.

Vánagandr
Vánagandr

Indlæg af Sean Fre 7 Aug 2015 - 9:02

Så nu var det en konkurrence? Han følte sig helt ung igen! Blomstrende af energi! Hvor var det længe siden han havde følt sådan og han bød det velkommen. Det var jo lige før han overvejede at genoptage sit gamle job. Tyveri og mord, for en god sjat penge. Trods alt var det noget han var god til, havde perfektioneret over mange år, hvis ikke hele hans liv. Ja, hvad skulle han ellers? Han var leder, far, administrator, ejer af sin egen kæde af butikker. Han havde alt hvad han kunne ønske sig! Succes havde han i hvert fald.
Hans vendte sig om mod Fenris og lod kortvarigt blikket glide ned over hans krop. Skjorten der sad en anelse stramt over hans krop, hvilket blot så godt ud. Han havde selv nogle mindre skjorter i skabet, fra den gang han ikke var archdemon og faktisk havde været en anelse mindre - angående hans muskler, altså.
Hans hænder gled over Fenris' skuldre, ned over hans arme, som han blot beundrede synet. Og fordi han kunne. Han kunne røre, uden at bekymre sig om hvorvidt det blev misforstået. Et smil hvilede i hans mundvige, før han slap Fenris og gjorde tegn mod døren. Det var på tide de kom af sted! Hans egen mave rumlede svagt. En sprød sjæl var lige noget han kunne tænke sig.
"Jeg jager alle steder. De fattige er nemmest at lokke, de dyre smager bedre" svarede han blot. Hvilken smag havde han i dag? En dyr en. Han orkede ikke at gå ned i den knuste del af byen, se de grædende ansigter og høre på de bedende stemmer, som folk strimlede om hans fødder i håb om en mønt eller to.
"I dag tager vi en dyr en. De er også...Mere udfordrende. For de kan tillade sig at have smag, hvor de fattige blot er glad, hvis de får lidt opmærksomhed" han så sig over skulderen og sendte Fenris et lille smil. Alt dette vidste manden nok godt.

Ned i den kølige entre. Han gik over til stumtjeneren og tog sit eget bælte med et flot udsmykket sværd. Det blev spændt fast om hofterne, så sværdet trak lidt ned i sin side. Han greb en kappe og slog den elegant om sine skuldre. Det var tydeligt Sean var van til denne slags tøj, til at have denne form for luksus. Han satte kappen fast, som den omfavnede hans krop og skjulte ham for de fleste øjne, med udtagelse af selve kappen. Udefinerbar, en gave, en hemmelighed. Støvlerne, der også blevet hevet på.
Var det konkurrence eller oplæring? Han tog sig i at ville vise Fenris hvordan det skulle gøres. Det var vist en vane, at han ville være perfekt til alt han gjorde og lære andre sine finesser. Nej, sådan var det ikke i dag. I dag var det konkurrence og han burde ikke røbe for mange af sine egne teknikker.
Han slog låsen fra og holdte hoveddøren for Fenris.
"Pointen er ikke at gøre opmærksom på sig selv. Men taget i betragtning jeg sjældent har noget at frygte, kan det være begge dele. Stille eller højlydt. Jeg tror, hvis vi er i hvert vores værelse, vores bedste måde at gætte den andens succes, er ved at gå efter lydene. Hvis man ikke selv er for optaget" svarede han roligt. Måske var man så optaget af at spise sit måltid, men slet ikke hørte lydene fra rummet ved siden af?
Luften var lun, solen skinnede. Han foretrak at jage om aftenen, der var kvinderne mere modtagelige. Men det gjorde blot udfordringen lidt større, set fra hans side af. Han vidste selvfølgelig ikke hvilket køn Fenris ville gå efter, men det var vel også ligegyldigt.
Han satte kursen ned af gaden, ned mod det fine bordel der var i denne rige del af byen. Dyr smag, dyre kvinder, dyre mænd...En sand fornøjelse for ens sanser. Han havde jo mødt ejeren af stedet, en dæmon som dem selv.
Sværdet dunkede mod hans ben, som han gik. Efterhånden en velkendt og næsten betryggende fornemmelsen, taget i betragtning han tidligere aldrig havde et sværd på sig, men kun flere gemte dolke. Hans bedste dolk lå derhjemme. Et sted fortrød han at han ikke havde taget den med. Opmærksomt gled hans øjne over deres omgivelser. Men de mørke væsner angreb mest når det var mørkt, havde han bemærket. Ikke at det fjernede muligheden for de kunne angribe om dagen. Det gjaldt om at være vågen. Især hvis han øve sig i at holde Fenris i sikkerhed.

Sean
Sean
Admin

Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Indlæg af Vánagandr Fre 7 Aug 2015 - 12:25

Fenris så på Sean og smilede lidt over hans berøringer. Han så ud til at nyde synet? Et svagt smil dannede sig over Fenris's læber. Da Sean nævnte at de dyre ofte smagte bedre, kunne fenris ikke lade vær med at grine over det. Dyre mad? Ser ud til Sean har lyst til at tage Fenris på fin middag? Sødt. Fenris nikkede blot anerkende. ''Uha..Så må vi jo hellere passe på, siden vi tager til Angerforge eller vil du højere op?'' Hans øjne gled over på Sean, som så ud til at træde ud af døren.

Fenris fulgte med ham, mens hans øjne gled rundt efter sin egen kappe. Hans bjørneskindskappe, som ofte var noget han fortrak, gav ham en slags ældre metode for at mærke bjønen's pæls, som han selv slagtede. Han så på Sean, som trak sin kappe over sig. Ret så elegant, men Fenris kunne heller ikke benægte sig at han var andet.

Fenris spottede sin kappe, som så ud til at havde været renset for blodet fra igår og der efter gik over og tog fat i kappen og fik trukket den over sig. Hans øjne gled der efter over på Sean, som spændte et sværd, som hang ved hans side fast. Mon han fortrak at gå med våben? Eller om det blot var en sikkerheds foranstandning. Fenris gik over og stille lagde et kys på Sean's kind efter at havde først kigget rundt for at sikre at andre ikke var omkring sig. Altså udover Sigmund og.. Kvinden, som arbejdet i køkkenet. Han kunne ikke helt huske hendes navn. Hans øjne gled tilbage imod hovede døren og fulgtes med Sean, som de begav sig udenfor.

Den varme sol, som landte imod Fenris's hud. Han havde ikke trukket hætten over sig, så han kunne nemt mærke hvordan solen varmede roligt hans ansigt. Behageligt, mulighed for at dette måske kunne blive en god jagt? Han mærkede at hans ribben gav endnu et 'spark' omkring ham og hans blik gled kort ned på sin ribben. Han håbede lidt at det ikke ville påvirke jagten. Jo, Fenris havde et par smerter. Men han ville meget mere, så han havde ikke tid til at lege syg patient og vente på at blive rask. Trods hans krop sikkert prosteret det kræftigeste imod.

Hans øjne gled over på Sean og hans ord lagde sig stadig på hans sind. Mon Sean selv elskede at jage? og blev meget fordybt i det? Eller var han bange for at Fenris gav sit offer for meget opmærksomhed. En svag latter begyndte at bygge sig op og undslap hans læber. ''Hehe, bange for at jeg giver mit bytte for meget opmærksomhed, under jagten?'' Fenris puffede Sean med skuldren, så det så ud til at han 'halv' snublede imod hans side. Fenris grinte lidt over det og håbede at Sean ikke blev fornærmet over hans lille drilleri af en kommentar.

Fenris havde nok planer om at de sikkert ville være varsomme. Specielt efter angrebet igår. Hans øjne gled omkring sig, som var lidt tydeligt at hans sanser bestemt var på mærkerne og klar. I begyndelsen lagde han øjnene omkring stedet hvor han tidligere lå. Blot for at se om der var nogle former for spor. Hvis han kunne anskaffe sig en smugle af væsnet's blod ville det være mere end perfekt. Men Fenris huskede ikke meget efter angrebet. Både fordi hans sanser var banket ud og han måske for første gang gik i en halv form for chock? Dette var vel første gang. Noget, som fenris måtte akende var underligt.

Vánagandr
Vánagandr

Indlæg af Sean Fre 7 Aug 2015 - 19:13

Sean så over mod Fenris med et undrende blik.
"Højere? Lille ven...Vi er i Terrorville, den rige del af byen. Jeg vil da ikke bo mellem de fattige, når jeg har muligheden for andet" svarede han med et svagt smil. De var allerede i den rige del af byen, dermed var der heller ikke så langt mod bordellet, hvor han normalt jagede. Og hvorfor ikke, når sådan et sted var et rent tagselvbord for en som ham? Penge var ham ikke et problem.
Puf. Et smil bredte sig over ham, som han tog sig selv i at skubbe tilbage. Vidste man ikke bedre, lignede de blot to venner der gik sammen, hvad det også burde, skulle de forhindre rygter og historier i at sprede sig.
"Bange? Jeg tager dig bare selv, hvis det endelig er. Påstår du andre er bedre end jeg?" spurgte han drillende tilbage, uden rigtig at forvente et svar. Det var retorisk, blot for at drille. Om andre var bedre end ham, var jo op til Fenris at bedømme...Men ud fra hvor meget tid de allerede havde brugt sammen, ville han gætte på han nok ville have en fordel, hvis Fenris' opmærksomhed endelig faldt et andet sted...For mere end et stykke mad.

Bordellet dukkede snart frem, pyntet op som det var. Åbent på alle tidspunkter af døgnet, selv om det for tiden nok lukkede ned midt om natten, fordi ingen alligevel turde bevæge sig udenfor.
Sean satte kursen direkte mod stedet.
Indenfor - han holdte døren for Fenris - var der en sand fest for sanserne. Udsmykningen var stor og flot, men ikke for meget. Luften var fuld af parfumer, kvinder vrikkede rundt i næsten for lidt tøj, skød frem og tilbage med hofterne som de gik, fik at lokke mændene. Mænd og kvinder sad sammen hist og her i små klynger, som kvinderne prøvede at lokke en kunde med i seng.
Straks som de trådte ind, blev de modtaget af nogle kvinder...Kvinder Sean faktisk ignorerede. Han lod den ene tage hans kappe, men heller ikke mere end det. De første kvinder der modtog ham var sjældent hans type, foruden, hvis han ignorerede dem, mindede han mere om en mystisk fyr, der vidste hvad han ville have og det lokkede gerne endnu flere kvinder til. En lille taktik. De sværmede både om Sean og Fenris, da kvinder blot troede de var to venner, eller bekendtskaber, der skulle have en sjov oplevelse.
Erfarent gled Sean ind mellem kvinderne og scannede rummet med sine øjne for at finde en i hans smag. Det virkede ikke til der var nogen i rummet lige nu...Men han skulle jo også bare spise. Så i stedet slog han armene ud i rummet og vendte sig om mod Fenris med et lille smil.
"Lad jagten begynde!" kommenterede han, før han vendte ryggen til Fenris igen og forsvandt dybere ind i det dunkle rum, sparsommeligt oplyst, for at opildne til grænseoverskridende handlinger, berøringer m.m.
De første par kvinder var skuffede, men trak sig væk, da Sean ikke virkede interesseret. I stedet sværmede de det mere om Fenris.
Nej, når først man havde rystet den første bølge af kvinder af sig, kom de mere rolige og erfarne bagefter. Gående, rolige, som løveinder. Han kendte typen og ventede blot på en af dem ville røbe sig selv. Sandelig måtte der være nogen!
Endelig satte han sig ved at bord og blev straks belønnet med nogle arme der sneg sig ned over hans skuldre og nogle bryster, der pressede sig mod hans nakke. Med et svagt smil gled hans ene hånd op over kvindens arm, før han med en hurtig bevægelse hev hende ind foran sig og hev hende ned på sit skød.
Det havde aldrig været et problem for ham at lokke kvinder til. Måske skyldtes det han var født Incubus, måske fordi han faktisk havde et godt udseende eller en aura, der blot lokkede dem til. Uanset hvad, var han godt tilfreds. Kvinden han havde fat i var brunette, havde noget rød lingeri på. En kvinde der ikke var sen til at lægge armene om Seans nakke og give ham et førsteklasses udsigt til fordybningen mellem hendes to attributter.
Nåe ja...Når det var mad, var den ene vel lige så god som den anden.

Sean
Sean
Admin

Indlæg af Vánagandr Fre 7 Aug 2015 - 22:10

Fenris lagde blikket rundt, mens Sean talte. Han havde ret. Havde fenris været så meget væk i Sean at han havde forvekslet omgivelserne? Hans øjne gled over på Sean, mens han lyttede til hans snak. Et svagt smil dannede sig på hans læber, mens han lagde blikket imod bodellet, som de nærmede sig. Hans smil forblev stadig han grinte halv muntert over Sean's kommentar. Han lagde hånden på hans skuldre og gav ham et let klem og fortsatte videre imod Bordellet.

Da Sean tog hånden på dørhåndtaget ændret Fenris's ansigt markant. Nærmest på kommando. Hans øjne virkede kolde og livløse. Han tænkte at vise hvordan Fenris orginalt jagtede, når han ikke ledt efter et let måltid. Hans blik gled over på Sean, mens han åbnede døren op og holdte den for Fenris. Han nikkede anerkende og bevægede sig roligt ind i Bordellet. Han tog fat omkring hans kappe og lagde den over hans ene arm, som dækkede diskret for hans våben. Da pigerne begyndte at sværme sig omkring Sean så Fenris kort over mod ham. Toldmodigt for at se om han ville følge med.

Pigerne var let påklædte, men var ofte dem Fenris så som edderkopper. Insecter, som spidste af et let bytte. Intet værd, ikke nok næring af deres sjæle. Fenris ville havde et bytte værdi. Hans øjne gled med Sean i retningen af hvor han satte sig og Fenris satte sig et sidde mellemrum's afstand. Hans øjne gled rundt. Han ville se hvilket bytte der var værdi. Noget, som ville få ham til at stoppe op.

Da pigerne dukkede op omkring Fenris. Kunne han ikke lade vær med at smile og talte med en rolig og klar tone. Næsten forstyrrende, da han aldrig havde vist dette for Sean. Han havde øjnene lukket og åbnede dem svagt op og så på den første pige, som nærmest tiggede om at lege med ham. Han lagde hånden på hendes kind og nussede den blidt. ''Tak, men nej tak. Jeg leder efter noget.. Exsotisk. De Damer, hvis de vil lade mig havde min drink og når jeg færdig gøre den skal jeg nok sige til, hvis jeres service er nødvendigt.'' Fenris øjne åbnede sig op og så omkring de forskellige kvinder, som lagde sig omkring ham og prøvede at hive ham i deres retning. ''aww.. Kom nu hr. Jeg vil så gerne se deres yndefulde krop'' spurgte en af pigerne, mens de andre efterfulgt fulgte hendes følge. Fenris grinte lidt over deres kommentar og vendte dem ryggen. Hans øjne æbbede af sult for deres sjæle, men han ville havde et værdi bytte. Da Sean åbnede sine arme og nævnte at jagten kunne begyndte smilede han svagt.

''Sean, jeg glæder mig til at den værdi'' Fenris lagde blikket ned imod sin side og først nu opdagede at han havde glemt sin taske hjemme hos Sean. ''Hmm.. Ser ud til jeg har forlagt min taske der hjemme. Skidt pyt.'' Hans øjne gled over imod bartjenere, som dukkede over i hans retning og smilede lidt. ''et glas Daiquiri, Tak.'' Kvinden nikkede, som var det hun vidste hvad han mente. Hun tog noget og begyndte at piske fløde, hendes bryst parti rystede af farten, mens hun hurtigt fik bixet drinken frem. Hun placeret drinken og så over på Fenris, mens hun skar en lime og melon stykke og placeret på kanten. Der efter puttede et kirsebær på fløden.

DAIQUIRI:

Fenris lagde blikket på hende og smilede lidt. Han så der efter over på Sean, som så ud til at havde fået et par 'interessante' par gæster op af nakken og smilede lidt. Han tog hånden om glasset og satte sig til rette, mens han stille gled sit blik rundt. Han ville havde tilbudt Sean drinken, men han så ud til at havde travlt med en ung kvinde, så han ville ikke forstyrre hans jagt. Hans øjne gled dog på en kvinde, som flabbet dukkede op og tog hans kirsebær imunden. Hun satte sig over hans skød og suttede fløden fra kirsebæret. Hendes påklædning var sort omlagt Lingeri. Fenris duftede kort hendes duns. 'varulv' Et svagt smil dannede sig på hans læber. Det var længe siden han havde leget med en varulv. Dette ville i sandheden blive interessant. Hans læber stille lænede sig i retningen af hende og han med et lagt greb omkring hendes nakke og smilede svagt. ''Nogle har været en uartig vuffer. Jeg syntes de skal aflevere den tilbage eller blive straffet'' Hans stemme var kold og nærmest lettere forførende. Kvinden smilede svagt og forstod 'straffen' som i nattens underholdning. Hun slugte kirsebæret og spyttede stilken til siden og svagt lænede sig over Fenris og hviskede ham i øret. ''mhmm... Tving mig... basse mand..'' Hendes stemme var lettere flabet og det var tydeligt at hun var en, som ofte enten elskede at blive kuet med eller blive sat på plads. Hendes sko var et par lange sorte læder stiletter. Hendes klare havblå øjne og hendes hår, som var sat op i en hestehale, der langtsomt svingede fra side til side.

Hendes påklædning var lagt i et sort korset, som blot fremhævede hendes bryst og kavalergang. Hendes hals blev lagt til den ene side da hun mærkede Fenris trak hendes hals til side og trak hende en smugle tilbage for at nyde sin drink. Hun lagde hånden bagover og omkring hans hånd, som han fik fast i hendes hestehale og trak hende bagud, så hendes kavaler gang blev mere fremtrædent. Hun buede sig en smugle i ryggen, mens Fenris blot så på hende og der efter over på Sean. ''Hmm.. Hvad siger du Sean? Skal vi lege på hver sin side for at se hvem af os der holder længest? Eller fortrækker du at gøre det privat?'' Et svagt smil lagde sig på hans læber, mens kvinden svagt vrid sit underliv imod Fenris, som blot gjorde han grinte svagt. ''Jeg har en uartig vuffer, som har brug for at blive opdraget. Så hvad siger du? Samme seng eller seperat? '' Hans anden hånd klaskede hende på den ene bale, som fik hende svagt til at grine lidt og udstønnede et støn, blandet med et ''Vuf!''

Vánagandr
Vánagandr

Indlæg af Sean Fre 7 Aug 2015 - 22:33

Seans hånd gled over kvindens ene lår, mens han studerede hende afslappet. Man skulle aldrig miste overblikket. Kvinden virkede sund og livlig, et menneske ville han gætte på. Men når det gjaldt mad, var han ligeglad. Ja, faktisk duede mennesker kun som mad og derfor virkede det ganske passende. Hun virkede som den lidt rolige type og efter alle hans lege med Fenris, var det måske netop hvad han trængte til. Noget roligt, noget sensuelt, madro.
Hans blik gled over til Fenris, der havde skaffet sig drikkevarer og en sin egen kvinde. Her var det ikke svært at få opmærksomheden og derfor lå udfordringen ikke i at faktisk at finde en menu. Hans ene finger gled over kvindens kraveben som en drillende gestus, der blot fik kvinden til at grine sødt og vride sig rundt i Seans favn, som ønskede hun at han blot ville røre andre dele af hende. Hans ene arm gled frem...Og uanset om den kvinden på Fenris' skød havde troet den ene var til hende eller ej, tog han den ene drink og nippede til den. Forfriskende.
Hans blik gled over Fenris. Så over de kvinder, hvor af de hver især havde valgt en. Han var ganske nysgerrig. Han mødte ofte andre af sin egen slags, men det var sjældent man delte erfaringer og tricks, så derfor var han nysgerrig over hvordan Fenris gjorde.
"Jeg syntes vi skal tage det sammen" svarede han så. Han havde intet at skjule for Fenris, han var nysgerrig. Og...Var et måltid ikke også et man gerne socialiserede omkring?

Kvinden i hans egen farv pressede sig ind mod hans krop, som en gevinst og kyssede ham på halsen. Hendes fingre gled på opdagelse omkring hans nakke, nussede ham med de lidt for lange negle hun havde. Hans blik forlod Fenris - modvilligt - og gled ned til kvinden.
"Vil du være mit måltid i aften?" spurgte han hende ligeud og sendte hende et ganske charmerende og overraskende venligt smil. Kvinden så på ham med et stort smil. Med et måltid gik hun jo blot ud fra at hun skulle underholde ham.
"Åh ja...Jeg tror jeg er det helt rigtige måltid for dig..." medgav hun velvilligt og bed sig lidt i underlæben, som hendes øjne gled over Sean. Sean smilte svagt, som hans ene hånd gled over på hendes kind og nussede den blidt. Hans tommelfinger gled over hendes læber. Åh ja, lille pusling. Du er et fint måltid. Hans blik blev mere sultent, som han rejste sig op med kvinden i sin favn. Normalt ville han give sig mere tid til det. Måske ligefrem en lille dans eller en lille samtale. Men i dag var han ret så sulten, foruden han faktisk hellere ville bruge sin tid med Fenris. Det hele fik ham til at gå lidt hurtigere frem, end hvis han var alene. Som en gentleman bar han kvinden i sine arme og det var tydeligt at se det ikke var først gang for ham, som han gik med hende, uden tøven, uden at ryste, uden nogen form for usikkerhed.

Sean
Sean
Admin

Indlæg af Vánagandr Fre 7 Aug 2015 - 22:57

Fenris observerede blot Sean, med et svagt smil. Han accepterede gerne hans tilbud, samt også at han havde jo taget kniven med, så måske kunne han skinde Varulven, når tøzen forvandlet sig? Hmm.. Måske ville det blive for besværligt? Han tømte halvt sin egen drink og så på hende. ''åben munden'' Pigen stønnede svagt, som fenris hev en smugle i hendes hestehale og hun åbnede villigt hendes mund, mens fenris hældte drinken i hende. Hans hånd løsnede hendes hestehale og hun havde en smugle fløde på underlæben. Fenris slikkede det fra hendes kæbe og greb fat med hænderne omkring hendes baller efter at havde sat drinken.

''Tid til at lege lille vovse.'' uden hun havde mulighed for at modsvare ham blev hun svunget over hans skuldre og han luntede med Sean i retningen, mens et par klask lyd imod kvinden's bare hud. Hun lyd til at stønne over det og nærmest modvilligt støttede sig imod Fenris's ryg, som medførte press imod hans ene dårlige ribben. Han bed smerten i sig, men Sean ville nemt kunne spotte det. Han havde kendt Fenris nok til at spotte et 'ansigt' Fenris ofte gav når han ville desperat ignorere smerte for ikke at afsløre sig.

Han fulgte Sean ind til det værelse, som han regnede med var for kunder og fulgte blot med. Fenris grinte en smugle over Sean's kommentar. 'Vil du være mit måltid?' En smugle orignalt, men han havde det lidt sjovt over kvinden's reaktion omkring det. Han nåede op ved siden af Sean og lagde kvinden fra skuldren ned på gulvet og greb fat omkring hendes kæbe, mens han stod og smilede svagt. Hans hånd greb omkring sit eget belte og han løsnede det kort, for at ligge det omkring kvinden's hals. Det hang stadig lidt løst omkring hendes hals for at sikre at hun ikke følte sig kvalt. Fenris holdte sit eget sværd og kappe i den ene side, mens hans anden hånd havde fat omkring halsen på hende. ''Vær en god vovse og åben døren for os. Og du får måske en godbid.'' Hun smilede lidt over det og kravlede over imod døren og åbnede den. Hun rykkede sig hurtigt til side og 'logred' med hendes hofter. Hun så op på Fenris, med et større tiggende udtryk, mens hun rejste sig der efter op og stod og så på Fenris. ''Så . . os alle fire skal lege sammen?'' Hun så over på sin 'kollega' og der efter tilbage på Fenris. ''Tja... For nu.. lad os blot nyde det. Måske får vi tid til at alle sammen kan lege sammen, men den endelig beslutning får du Sean.'' Han greb fat omkring kvinden's halsbånd igen efter at havde givet hende frit 'plads' til at kunne bevæge sig over og åbne døren. Hun blev trukket over imod Sengen og blev sat på knæ overfor Fenris og hun automatisk begyndte at gnide sine læber imod hans underliv. Fenris så over imod Sean, mens hans blik gled ned på kvinden. ''Ja, det er en god vovse.'' Fenris tog fat omkring hendes hår og hun begyndte at åbne hans bukser op og stille begyndte at tag den i munden. Fenris øjne gled et par gange op imod Sean, mens han diskret, hvis hans eget bytte ikke kiggede ville han blinke med det ene øje. Han tog fat omkring kvinden's hoved og gik i dybde. Fenris stønnede ikke, mens han havde hende til at underholde fenris's 'dyr'. Han ville lade Sean begynde hans 'lege' og tænkte at han kunne få sengen først hvis han ville.

Vánagandr
Vánagandr

Indlæg af Sean Lør 8 Aug 2015 - 11:18

Fenris virkede til at være den mere grove af dem. Men det ville jo også være kedeligt, hvis de var alt for ens. Åh, ikke fordi han aldrig var voldelig...Lige nu følte han bare ikke for at understrege hans altoverskyggende styrke og magt. Hans ranke ryg og hans finere tøj understregede det nok i sig selv. Om Fenris ville finde det kedeligt? Det var virkelig ikke hans problem. Med en frisk bevægelse satte han kvinden ned på sine egne ben. Normalt ville han nok have været opmærksom på Fenris, på hans smerter, men lige nu var han mere optaget af sin mad. Han kunne jo ikke have øjne alle steder og det var da vigtigt at få sin næring.
Som kvinden fik åbnet døren, trak han sin egen kvinde ind i rummet i en næsten dansende bevægelse, der fik kvinden til at svinge rundt, stadig med sin hånd i hans. En let latter forlod hende, som Sean uden videre skubbede hende ned i sengen, så hun hoppede en enkelt gang. Hun sparkede ud med sine ben, som hun spredte dem og så afventende på Sean med hvad der uden tvivl skulle være et ganske legesygt og forførende blik. Til forskel fra Fenris' kvinde var denne stille og det passede Sean helt fint. Han havde ingen planer om at lege sammen. Måske ville han have gjort det en anden dag, men lige nu følte han sig allerede ganske udmattet efter flere lege og forvandlingen tidligere. Var det så underligt han var ved at blive lidt træt og blot ønskede sig et roligt måltid?

Han kravlede ned i sengen til kvinden, kravlede over hende. Til forskel fra hende, virkede Sean meget større end kvinden, som han stod over hende. Hendes hænder gled ned over hans skjorte og med erfarne fingre fik hun åbnet alle knapperne. Sean hjalp med at få skjorten af. Åh ja, det var nok bare en af de dage hvor han aldrig skulle have tøj på!
Hendes fingre var allerede gledet ned mod hans skridt, mens hun vred sig under ham, uden tvivl for at gejle ham op.
De havde jo hver deres måde at nyde deres måltid på. Sean holdte af at studerer sin mad, nyde den. Ja, måske ville nogen mene han var kedelig, som han til tider ligefrem kunne filosoferer over den. Men sådan var han og han havde på intet tidspunkt tænkt sig at ændre det, blot fordi han havde tilskuere i dag. Det var kun Fenris' problem, hvis han fandt det trist eller kedeligt.
Men hvorfor skulle alt også hastes? Visse ting skulle nydes.
Hans hånd gled over hendes skrøbelige kraveben, ned mellem hendes bryster, mens hans blik gled ned over hende, som hun efterhånden fik hele hans opmærksomhed og han blev mere og mere ligeglad med hvad Fenris gjorde eller sagde.
Han begyndte at løsne hendes tøj.
Hun gjorde et kast over mod Fenris og hans kvinde, der havde travlt med hans 'dyr'.
"Skal vi gøre det hele sammen?" spurgte hun, næsten alt for sukkersødt, men Sean smilte bare svagt og lagde en finger over hendes læber, som tegn til at hun skulle være stille. Der var intet være end mad der snakkede igennem det hele. Det var til at få hovedpine af.
"Lige nu..." svarede han lavmælt og lænede sig ned over hende. Hans læber fløj over hendes bløde hud, så hun gøs uvilkårligt. Det var for nemt. Hvilken kvinde blev ikke kælen, hvis man kyssede og nussede dem de rigtige steder? Altid. Enhver.
"...Skal du være helt stille...Kan du det?" spurgte han hende, som han vendte tilbage til øjenkontakten. Hun nikkede bare lydigt. Sean smilte lidt større og med en lidt voldsommere bevægelse var han med til at flå de få stykker tøj hun havde på, af. Hun havde allerede løsnet hans bukser og prøvede at trække dem af sig, men Sean vidste af erfaringen at hun ikke var klar til ham endnu. Der skulle lidt mere til.
Med en hånd på hendes ene skulder, som tegn til at hun skulle blive liggende, gled hans mund på opdagelse ned over hendes krop. Ned over hendes bryster, der snart blev hårde stimuleringen. Hans ledige hånd gled ned over hendes krop, ned til hendes ene ben. Hun slog det ene ben om ham, som hans ene hånd gled ned mellem hendes ben. Små støn forlod hendes mund, som Sean begyndte at opvarme hende, med erfarne fingre der vidste lige hvor de skulle nusse hende.
Til forskel fra Fenris' show, gik dette ganske stille og roligt. De var kontraster til hinanden, forskellige. Sean var den opdragne gentleman. Medmindre han havde travlt, gav han sig gerne tid til sin mad. Få gange tog han kvinder med vold, hvis han netop havde travlt, men maden var normalt bare bedre hvis man gav sig tid til at tilberede den lidt.

Sean
Sean
Admin

Indlæg af Vánagandr Lør 8 Aug 2015 - 13:09

Fenris's glubske øjne gled ned på hende, mens han mærkede hendes tunge glide rundt. Han morede sig lidt over dette. Sådan et lydigt væsen. Hans øjne gled over på døren og han smilede svagt over det. Han trak sig ud af hendes mund og gik over for at lukke døren efter dem. Han gik der efter tilbage til kvinden, som så lidt uforstående ud. Dog da hun spottede at Fenris blot ville lukke døren smilede hun lidt over det. Hun ventede toldmodigt, mens fenris trådte tilbage over til en af de stole der stod i rummet og med den ene finger diagerede kvinden over til sig.

Hun rejste sig op og gik over til ham, hvor efter hun satte sig på hans skyd. Hendes hofter begyndte så småt at bevæge sig imod fenris's 'dyr', mens hendes blik gled på hans overkrop. Hun begyndte stille at åbne hans skjorte op, som Fenris havde lånt at Sean. Snart blev Fenris's egen overkrop vist, men han stoppede hende da han kom i tanke om at sit sår stadig var synligt. Så hans skjorte blot var åben, men ikke taget af.

Hendes hænder gled på Fenris's veltrænnede krop, mens hans egne tanker havde gledet sig på Sean. Mon han havde det fint med dette? At de begge var i samme rum? Men igen, det var jo jagt? Hans øjne gled op på hende og han greb fat omkring hendes korset og løsnede den. Kvinden selv begyndte at trække korsætted af sig og smed det på gulvet ved siden af sig. Hendes nøgne overkrop var til syne, som blot gled imod Fenris's ansigt.

Hans ene hånd greb omkring hendes bryst og den anden klaskede imod hendes ene balle, mens hans mund legede med det andet bryst. Han vidste at Sean ofte var mere.. Blid i forhold til Fenris, eller også var det blot Fenris der fortrak at gå mere vildt for sin mad i forhold til Sean. Hans øjne gled på hende og tænkte at istedet for et større forspil, kunne han lige så godt lege hurtigt gå igang med maden. Hans hånd gled ned langs hendes side og fik flået hendes stropper fra og trak det mindre stykke 'stof' til side og fik pressede sig dybt op i hende.

Kvinden lavede en større 'grimasse' da hun ikke var både klar eller havde selv været forberedt nok til det. Hun hvinede kort, mens Fenris greb fat omkring hendes nakke med den ene hånd, mens den anden klemte en smugle hårder omkring hendes bryst. Hans læber begyndte så småt at lade sig omkring hendes andet bryst. Hans tænder gnubbede sig imod hendes 'vorte'. Kvinden udstød et større støn af både smerte og nydelse, mens han pressede sig hårdt op i hende.

Fenris nyd lidt at høre sit bytte lave en smugle larm under jagten. Han begyndte lavt at grine lidt over situationen. Fenris var måske stadig lidt såret fysisk, men han ville lege med sit bytte. Han kunne mærke hvordan hendes krop næsten impulsiv var på vej til at ændre sig til hendes sande form. Hendes ansigt nærmest knækkede i knoglerne af at prøve at holde sin forvandling tilbage. Fenris grinede svagt over det. ''Nå da? Har vild dyret vågnet?'' Hans øjne gled op på hende og hendes tænder havde ændret fra de ellers normale menneskelige tænder, til sylespidse tænder. Hun prøvede desperat at holde sig i sin menneske skikkelse, men da Fenris fortsatte i et mere 'dyrisk' gang op af hende, kunne hun ikke holde sig tilbage. Hun ændret sig til et større væsen, end hvad hun normalt havde. Fenris morede sig lidt over det. Dog vidste han også at stolen ikke ville kunne holde til en varulv's størrelse. Han valgte at tag hånden fra hendes bryst og fra nakken og ligge dem på hendes hofter og bruge større mængde af hans egne muskler på at løfte hende op og ligge hende imod gulvet om bag sengen. Både for at sikre at Sean's mad ikke blev forstyrret af synet, mens Kvinden var ved at ændre sig, samt også at det måske ville forstyrre Sean's aftensmad.

Han spredte Varulven's ben og pressede sig hårdere op af hende. Hendes hænder gled omkring Fenris's ryg og krassede hans hud svagt op, så blodet nemt hunne duftes for overnaturlige væsner. Hans blik halvt ændret sig da det skete og hans evne aktiveret ubevidst. Rummet for Fenris stille begyndte at forsvinde og hans fokus var fuldt ud på kvinden. Noget han ikke havde forvented at skulle ske lige nu.

Fenris tænder blev mere og mere sylespidse, som en haj. hans krop nærmede sig omkring hendes skyldre og lagde sine tænder omkring dem og nappede hendes skyldre, mens han fortsatte hårdere og hårdere op i hende. Kvinden udstøttede en større bestialsk stønnen, mens hun prøvede at holde sig i fokus for ikke at flænse sin kunde op.

Vánagandr
Vánagandr

Indlæg af Sean Lør 8 Aug 2015 - 19:23

Kvindens hånd gled på opdagelse, gled ind under de løsnede bukser og greb fat i Seans 'dyr', der endnu var lidt udmattet efter legen tidligere i dag. Alligevel fik de ved fælles hjælp vækket den til live, selv om det tog lidt ekstra tid. Ikke at kvinden virkede generede af det, som hun blot vedblev at lege med den, samtidig som hun vred sig under Seans hænder.
Han kunne høre lydene fra Fenris bag sig, men ignorerede dem. Havde han set hvordan han havde jaget sit dyr op i hende, ville han sikkert været blevet en smule jaloux, men netop fordi han havde ryggen til, reagerede han ikke videre på det, for han havde intet set.

Han kunne efterhånden mærke at kvinden begyndte at være klar. Derfor lod han også selv sine bukser glide ned, før han blot kunne sparke dem af. Hans mund lukkede sig over hendes, hvortil hans tunge gik i gang med en livlig leg med hendes. Han lukkede øjnene og levede sig ind i det, fokuserede på hende.
Hun var mere end villig, da han pressede sig ind i hende. Hun krummede i kroppen og stønnede mod hans mund og selv kunne han heller ikke helt selv lade være. Han begyndte i en rolig rytme, der roligt arbejdede sig op efter. Han behøvede ikke tænke på om det ville tage lang tid eller kort tid...Inden de var færdige, ville kvinden alligevel være død.
Han kunne efterhånden mærke hendes sjæl. Stærk i kontrast til Fenris', der havde kildet ham under næsen hele dagen, var denne mindre, knap så stærk, men stadig lige så livagtig. Den drillede ham, blev ved med at trække sig tilbage fra ham, som han søgte efter den og greb ud efter den.
Han satte farten op. Kvinden rakte ud bag sig, så hendes hånd hvilede mod sengegærdet, for at støtte sig selv. Lyden af hud mod hud, af to personer der lavede noget aktivt. Hans mave rumlede svagt. Ivrig efter mad, holdte han sig ikke tilbage længere.
Sjæl, sjæl, sjæl...Endelig fik han fat i den. Og som han langsomt begyndte at fortære den, begyndte kvinden at blive mere og mere stille.

Sean
Sean
Admin

Indlæg af Vánagandr Lør 8 Aug 2015 - 19:50

Fenris fortsatte, men mærkede sine lunger og sin ømhed efter Sean og hans runder. Han krummede sig i sin mavemuskler af ren refleks over den stikkende smerte og han kunne se på hende at hun var tæt. Meget tæt på at endelig kunne opnå hendes fulde resultat. Fenris Lod hende komme så tæt på, som muligt. Da hun næsten var få sekunder fra det, bed han hårdt fast i hendes hals. Hans synespidse tænder bed fast i hendes nakke, mens hans egen dæmoniske del havde sat tænderne i hendes kød og begyndte at fortære hende.

Varulven begyndte at hyle af nydelse og skræk. En yderste delikat lyd, i følge Fenris, som stille blev mere og mere svag. Hendes krop rystede stadig, mens sjælen var forsvundet. Langtsomt lå den stille. Blodet fyldte Fenris's læber, mens han slikkede sig om munden. hans sylespidse tænder, som mest af alt lignede haj tænder havde flået hendes hals kød op. Han tog fat omkring tøzen's hals og stoppede forblødningen, mens han trak sig selv ud af hendes ellers så stille sitrende krop. Han mærkede hvordan hans tænder stille knækkede sig selv på plads og formede sig tilbage, som menneske tænder.

På gulvet lå en tidligere varulv, som nu havde et større kødligt bidemærke på hendes hals. Nogle ville næsten tro at en haj havde været i rummet eller noget andet stort. Hans blik gled over på Sean, efter at han først nu havde opdaget at han faktisk var færdig. Selv hans egen kvinde så ud til at være færdig og lå livløs.

Fenris øjne gled ned på varulven og han greb fat omkring belted, som han var været heldig nok ikke til at flå tænderne i. Han løsnede det og rengjorde det med kvindens ellers flåede tøj rester på gulvet efter hendes forvandling. Han bandt tøjresterne sammen og lagde det omkring hendes hals, så hun ikke ville forbløde ud over gulvet. Han så der efter over på Sean og nærmede sig stille i hans retning, med et kærligt blik. ''Mhmm... Jeg er endnu ikke udløst endnu.. Hvad med dig?'' Hvis Fenris ikke blev stoppet, ville han glide sin hånd imod sean's underliv og begynde at nusse den. ''Hvad siger du til at lege en sidste gang? Blot før vi forlader dette sted? eller vil du fortrække at komme væk nu?'' Fenris slikkede det sidste del af blodet fra kinden og hans øjne lagde sig på Sean's bryst. Hans blodig hånd havde han ikke rørt Sean ved, da han tænkte at det ville være alt for.. svinsk.. Hans øjne gled på ham og han var klar til at give Sean et kys.

Den vilde Varulve sjæl, var i sandheden noget Fenris trængte til. Hans øjne gled over på pigen, som lå stille og uden en sjæl. Fenris måtte indrømme at han aldrig havde moret sig helt, dog tænkte han alligevel at han kunne lige så godt færdig gøre sig selv og Sean. Nu hvor de alligevel var klar til at gøre deres runde.

Vánagandr
Vánagandr

Indlæg af Sean Lør 8 Aug 2015 - 20:21

Normalt ville han komme samtidig som han spiste maden, så han ikke gik med følelsen af at være snydt bagefter. I dag fik han alligevel spist for hurtigt og hans offer faldt hen i døden, lydløst og nu ganske livløs, før han nåede så langt. Han havde ellers været lige på grænsen. Men han var ikke nekrofil og trak sig ud af hende, som hun nu lå livløs i sengen i et stilling, hvor alle hendes lemmer nærmest lå spredt ud til alle sider. Han satte sig tilbage på sine fødder og lukkede øjnene lidt. Hans hjerte hamrede, men mætheden fyldte ham og gjorde ham både doven og tilfreds.

Han åbnede øjnene og så kærlig på Fenris, som manden kom over til ham og forslog en sidste, lille leg. Bare en udløsning. Han rettede sig lidt op og lænede sig ind mod Fenris...og kyssede en lille klat blod af hans kind, som han ikke selv havde kunne nå. Han følte sig i et mere eller mindre djævelsk humør, et humør hvor blod kun ville understrege hvor sjovt de havde haft det. Kun for at møde Fenris i et dybt kys. Hold da op hvor var han endt med at holde af den mand!
"Mmhh...Lad os afslutte hinanden. Med alle dine ideer...Har du vel næsten planlagt hvordan?" spurgte han. Kort sagt spurgte han blot ind til hvordan Fenris helst ville have det. Selv ville han intet have imod at mærke Fenris igen. En fornemmelse, en følelse, han var endt med at absolut elske. Hans hænder gled rundt om Fenris' muskuløse krop, som han vendte sig lidt om, så han kunne stå helt op af Fenris' krop, omend han endnu selv stod på knæ i sengen. Han kunne mærke Fenris' varme krop, da han kyssede ham på skulderen. Selv havde han endnu et tydeligt og sigende mærke på den ene skulder, som Fenris havde givet ham tidligere og nu sikkert kunne beundre med en hvis portion stolthed eller tilfredshed.

Sean
Sean
Admin

Indlæg af Vánagandr Lør 8 Aug 2015 - 20:36

Fenris så på Sean og mærkede hans læber imod hans kind. Hans bukser gled ned omkring anklerne på Fenris og han trådte ud af dem og greb omkring Sean's bag partie og kyssede hans hals. ''Mhmm... Jeg kunne bede min store, dejlig og stærke Sean om at vende sig rundt og presse dig op af vægen? Eller vi kunne ligge i sengen og blot ligge i en mere... dyrisk position?'' fenris lagde sine læber imod hans hals og kyssede den, mens hans hånd, som havde en smugle af varulvens blod gned sig imod hans ene balle. Fenris havde lidt glemt den blodig hånd og havde lagt den omkring Sean's balle og stille pressede sin ene finger imod hans bagerste hul. Fenris lagde sig ned på hug og lagde sin anden hånd under Sean's balle og løftede ham op og pressede ham imod vægen. Hans eget dyr var stadig indesmurt af både kvinden's safter og spyt, som han selv gned op og ned af Sean's bagerste parti.

Hans øjne gled over på Sean og hans læber var klar til at ligge sig imod Sean's. Hvis han altså tillod at både Fenris løftede ham og gav ham et længselsfuld kys samtidig. Hvis Sean brugte sine arme for at støtte sig imod Fenris's skuldre, ville han bruge sin ene hånd til at diagere sit 'dyr' og presse sig op i Sean. Et støn ville helt sikkert undslippe hans læber, mens tankerne kørte omkring Sean.

Et eller andet sted var han faktisk glad for at Sean havde bestemt dette sted. Duften af ham og at både få et bid måltid og nu fik en fantastisk oplevelse med Sean? Livet, som Incubus var virkelig noget Fenris nyd. Han håbede lidt at Sean så det samme. At deres lille 'konkurrence' stadig var over. Så de ikke skulle få fat i flere.

Vánagandr
Vánagandr

Indlæg af Sean Lør 8 Aug 2015 - 20:50

Tanken over at Fenris kunne løfte ham, holde ham mod væggen og tage ham, var absolut underholdende og underligt nok, noget Sean nød. Han lod ham og var mere end villig efter at mærke Fenris igen, trods det ikke var lang tid siden sidst. Hans ben hvilede rundt om Fenris, hans arme hvilede på Fenris' skuldre, som han så vidt muligt prøvede at holde sig selv oppe. Han gengældte Fenris' kys og et støn forlod ham, da han mærkede 'dyret' presse sig op i ham. Åh ja!

Alt i alt var dette en fantastisk oplevelse. At være to incibuc sammen gav blot en lidt flere muligheder for at have det sjovt sammen. At jage sammen, at kunne afslutte det på denne måde. Dette understregede blot at kvinderne ikke var mere end mad og at de i virkeligheden mere var interesserede i hinanden. Hans ene hånd nussede Fenris i nakken og ned over det øverste af ryggen. Fenris kunne være som et vildt dyr og han elskede det. Elskede manden.
"Mmhh...Fenris..." mumlede han i kysset. Han tvivlede på han kunne blive træt af manden.

Sean
Sean
Admin

Indlæg af Vánagandr Lør 8 Aug 2015 - 21:12

Fenris stødte op i Sean og begyndte at rytmisk at bevæge sig. Den røde farve begyndte stille at male ned af Fenris's ryg. Det følelse, som om at hans ryg brændte, men Fenris havde ikke det største imod smerten. Et eller andet sted nyd han det lidt, som den lille masochist han var. Han stønnede mere og mere og så Sean i øjnene. Hans krop spændte sig mere og mere og svedet løb ned af hans krop.

''Årh.. S-Sean.. J-Jeg.. Årgh~'' Hans øjne lagde sig imod ham og han mærkede sit eget climax havde allerede langt byggede sig op, mens han var sammen med kvinden. Hans stønnen blev en smugle højere og hans hænder gled ned omkring Sean's balle for at spræde dem mere og støde hårdere op i ham. ''Ja.. Aaah.. S-Sean.. Jeg. . K-ko. ..'' Fenris nåede ikke at sige mere før han mærkede følelsen af sit underliv der ikke længere kunne holde det tilbage og hans greb omkring Sean blev mere hårdt og han havde ubevidst brugt en smugle af sin dæmoniske styrke og klemte lidt hårdere end normalt og pressede sig hårdere op i ham. Hans øjne gennem borede af lyst kyssede Sean op af halsen og satte tænderne i hans hals og bed ikke hårdt, men makerende. Så en smugle smerte kunne nemt mærkes.

Fenris stønnede højt, som han kom op i Sean. Følelsen af sig selv, som stille nemt kunne fylde sig op i Sean og finde sin udgang udover Fenris's 'dyr'. Hans hjerte hamret igang, mens hans vejretrækning var dybe. Fenris mærkede sin smerte i ryggen, mens han så ned på sin mave skind og havde givet slip med munden fra Sean's hals. ''Mhmm... Du.. Er så dejlig og uartig, min egen sexed Sean.'' Fenris lagde sine læber imod Sean. Hans hænder gled ned langs hans baller og stille trak sig selv ud af ham. lugten af sved, 'kom' og blod nemt kunne dufte i rummet og Fenris måtte indrømme at han intet havde imod den atmosfære.. Tvært imod fik det ham blot lyst til mere. Specielt mere efter Sean, men ikke nu. Lige nu havde han mest af alt lyst til bare at ligge sig op af Sean og tag en lur og blot nyde Sean's varme og fantastiske krop.

Vánagandr
Vánagandr

Indlæg af Sean Lør 8 Aug 2015 - 21:32

Selv kunne han heller ikke rigtig holde til det i længden. Han havde allerede bragt sig selv til kanten, med kvinden og nu, hvor Fenris, næsten mere fræk end nogensinde, stødte op i ham kunne han slet ikke holde sig. Der lød et 'dunk' da han slog hovedet ind mod væggen, da han spændte i kroppen. Så mere Fenris stødte op i ham, jo mere fantastisk havde han det, specielt når Fenris ramte helt rigtigt. Hans ene hånd greb fat i håret på Fenris og sveddråberne gled ned over hans tindinger og ned over hans overkrop.
Luften var tyk af alt det der var sket i rummet og styrkede kun atmosfæren.
"Åhhr...F-Fenri-s..." udbrød han selv, som han klemte øjnene sammen, da han selv fik en udløsning. Ikke at der kom meget, højst nogle dråber, da han allerede var blevet end tømt tidligere på dagen. Alligevel var det en nydelsesfuld oplevelse for ham. Det hårde stød, tænderne...Fenris var absolut en succesfuld incubuc, det var tydeligt.

Fenris trak sig ud og han kunne selv mærke hvordan han igen kunne stå normalt på gulvet igen. Han følte sig næsten svimmel et øjeblik, da det hele havde været mere vildt, end han umiddelbart havde været forberedt på. En lille latter gled over ham.
"Du gør mig uartig" svarede han tilbage og så på Fenris med et kærligt blik. Hvem kunne være sammen med manden, uden at få lyst til at være uartig? Han lænede sig ind mod manden og kyssede han en anelse grådigt, selv om de nu var færdig. Blot for at understrege pointen. Og nu...Nu var der bare at få lidt tøj på, smide ligene ud af vinduet og vandre hele vejen hjem igen. Han følte sig så træt og tilfreds, at han knap nok kunne overkomme at tænke på det hele.
Med et svagt suk greb han sine bukser og trak dem på igen. Han gik over til vinduet og åbnede det. Han stak hovedet udenfor...Og lod blikket glide frem og tilbage af den lille sidegade han nu så ud på. Tom. Ligene ville blive opdaget før eller siden...Men ved at smide dem ud af vinduet, ville det være svære for folk at gætte morderen eller morderne.
Endnu sitrede hans krop lidt efter Fenris' behandling, da han greb sin egen kvinde i benene og hev hende helt ned til sig, så han kunne kaste hende over den ene skulder. Han var ret ligeglad med hvordan hun endte - død var hun jo. Og heldigvis ikke særlig stor.
Efter at se ud af vinduet en ekstra gang, kastede han hende ud af vinduet, uden at virke synderlig ked af det. Var det ikke fordi han var udmattet, følte han sig næsten i humør til fest. Synd Caroline ikke var her. Hun ville nyde det lige så meget...ikke sex, men resten. Død og ødelæggelse. Ja, uden tvivl Fenris også ville finde hende ganske sjov!
Han gned sine hænder og gik over for at tage Fenris' kvinde. Eller...Resterne af hende, vel næsten. Han var en såret mand, sikkert mindst lige så træt som han selv, og med såret i hans side, ville han ikke have Fenris selv skulle slæbe liget af kvinden. Så kunne han lige så godt gøre det. Så uden at give Fenris mulighed for modsigelser, greb han varulve-kvinden og smed hende over skulderen. Hun så ganske maltrakteret ud, da hun havde været midt i en forvandling, men krævede kun lidt mere massen, før han fik hende ud af vinduet også. Heldigvis ville stivheden først ramme dem inden for det næste døgn, så de faldt som kludedukker ned på vejen under vinduet.
Han lukkede vinduet og sendte Fenris et tilfreds blik. Så langt så godt!

Sean
Sean
Admin

Indlæg af Vánagandr Lør 8 Aug 2015 - 22:12

lyden af Sean stønnende blot fik Fenris til at havde mere lyst, men hans krop skreg efter en pause og et hvil. Hans hjerte hamret afsted, mens kroppen stille begyndte at sætte 'tempoet' ned. Hans læber lagde sig imod Sean's, som han gav fenris et kys efter sin lille drillensk kommentar. Som Sean, begyndte stille at 'vende' tilbage til virkeligheden efter at havde set lidt svimmel ud, så han lidt med vuderende på Sean, med en mild og halv bekymrende stemme.''for meget af Fenris for på en dag? Og et varmt bad for at få dig til at slappe af? '' Fenris lagde sit hoved lidt på skrå, mens han så lidt bekymret på Sean. Han var usikker på om han mon havde været for hård ved den stakkels Arch-Demon. Eller også havde Sean ikke følt sig så 'ung' i lang tid? Et svagt smil dannede sig på hans læber, mens hans øjne gled omkring rummet. ''samt også, så skal jeg nok få dig til at slappe af, mens du ligger i et varmt bad. måske noget starin lys og blot nyde stilheden når vi kommer hjem hos dig igen?'' Fenris havde vendt sin 'facon' tilbage til den normale 'jeg' når de var alene.

Han tænkte at en lille 'romance' kunne man vel lige så godt gøre? Hans øjne gled på Sean, mens de begge var ved at gøre sig klar og hans fokus lagde sig der efter på dynen. ''mens du tager dig af hende, blinder jeg sårene ind.. Tøzen havde lidt skarpe negle.''
Fenris havde trukket et par bukser næsten på og fik trukket sit sværd for at trække lagnet af og skære det lidt i et par strimler for at bruge det til at forbinde hans åbne sår omkring ryggen. En anden del blev brugt til at tøre sit 'dyr' af med. Pokkers varulv. Han greb omkring skjorten og spottede hulerne. 'pokkers' tænkte han kort og trak den over sig. Han fandt sin kappe og lagde den over sig, som omfagnede hans krop og ryg, som nemt dækkede for 'mærkerne' kvinden havde lagt på Sean's stakkels skjorte.

Hans øjne gled på Sean efter at han havde lagt sværdet tilbage i skeden og så over på ham. den sidste del, som havde en smugle af varulven's blod havde Fenris stoppet op i varulven's skrev. Det samme blev den del Fenris havde brugt til at tørre sit dyr, mens Sean var igang med at kaste sin egen kvinde ud. Tøzen ville næppe blive opdaget at havde 'noget' oppe i sig. Han satte sig og fik blikket lagt over imod Sean, som han tog fat i varulven og løftede hende i retningen af vinduet.

Han rejste sig op og gik over til Sean og stille nussede hans ryg, dråber, som Sean havde lagt over Fenris, havde han blot tørt af med skjorten. Han tænkte at den alligevel ville blive spidt ud, når de kom hjem. Hans øjne gled på Sean, som han sikkert nok ville dukke tilbage og se på Fenris om han var klar. ''Hjem og tag en lur? '' Han rejste sig op fra sengen efter dovent placeret sine føder i støvlen og begyndte at bevæge sig i retningen af Sean. Hans læber ville ligge sig blidt imod Sean's kind, mens han let ville klase sin ene hånd på hans ene balle.

Vánagandr
Vánagandr

Indlæg af Sean Lør 8 Aug 2015 - 22:41

Det var længe siden han havde været så 'ung', så længe. Han var fuldstændig udmattet. Han sendte Fenris et beroligende smil, som han bemærkede mandens bekymrede blik. Det var der absolut ingen grund til! Så længe han selv kunne gå, var der intet at være bekymret over. Han rystede svagt på hovedet.
"Jeg har det fint...Jeg er bare...Udmattet" indrømmede han, samtidig som han gjorde klart at han ikke havde brug for speciel opmærksom hvad det angik. På det punkt var han lidt speciel. Han sagde nej tak til luksus, til nærkontakt, til at blive tilset, uanset om han havde brug for det eller ej. I stedet fungerede det bedre hvis folk bare gjorde det, frem for at spørge ham om det. Selvfølgelig ikke alle ville nå så langt...Men Fenris ville intet have at frygte på det punkt.
Men alt i alt havde han jo bare brug for at sove lidt. En middagslur...Så følte man sig først gammel! Han smilte lidt for sig selv ved tanken.
Han knappede sin skjorte og sikrede sig sine sko og sværd. Hans kappe hang nedenunder.

Hans blik gled over Fenris, som denne prøvede at pakke sig så godt ind som muligt. Kradsemærker kunne blive betændte...Men de var overfladiske og derfor havde Sean ikke ilet til Fenris' hjælp som før. Småting forventede han folk selv kunne ordne.
Nu så rummet blot...Lidt rodet ud. En rodet seng, et par bloddråber på gulvet. Intet slemt, værelset så blot lidt brugt ud. Han gjorde tegn til Fenris om at de nu kunne gå og han endelig skulle gå først.
"Hjem...Og tage en lur. Absolut. Du har helt udkørt mig" smilte han til Fenris, som han gik lige bag ved ham. Hans ene hånd snittede kortvarigt Fenris' i en kærlig gestus, ved hans egen kommentar, for at sikre Fenris vidste han mente det godt. Han holdte døren for ham. Det var maden, det var deres lege. At sove blev godt!
Men han havde intet imod det. Det havde været rart at rive en dag ud af kalenderen og blot bruge dagen med Fenris og han ville elske at gøre det igen. Når som helst, hvor som helst...Mere eller mindre.
"Kom ikke og sig du slet ikke selv er påvirket" drillede han manden. Åh ja...Fenris måtte vel også snart være kørt træt, ungdom eller ej?

Sean
Sean
Admin

Indlæg af Vánagandr Lør 8 Aug 2015 - 23:03

Fenris fulgte Sean med øjnene og stille lukkede kort øjnene. Hans krop skreg efter et godt hvil og hans øjne så selv ud til at ville ligge sig klar til en lur. Fenris vidste at han først skulle få et varmt bad for at rense sine sår. Det var nødvendigt. Hans hånd nussede Sean's kind, mens et svagt smil dannede sig på hans læber. ''Sikke en gentleman du er idag?'' Et andelse drillent var stadig at spotte i hans øjne, men hans krop røbede bestemt at han var træt og udkørt. Fenris havde prøvede hele dagen at holde skjul for det, men han måtte indrømme at smerten ville få ham til at vende og folde sig når han endelig slappede af. Hans ben blev sat på 'auto' og han gik blot i retningen af Sean's hjem. Han regnede lidt med at Sean fulgte med og han ventede gerne, når de nåede til hoved døren, hvor Sean kunne få sin kappe på. Fenris havde dog lagt en pose, med et par skillinger på sengen, for rengøringen og 'det værse'. Hans blik gled tilbage på Sean, som sikkert nok ville havde sin kappe på og han holdte høfligt døren for ham, når de skulle ud til den åbne gade.

Medmindre Sean havde planer om at de skulle stoppe op til noget bestemt, havde Fenris blot planen om at når de kom tilbage ville han trække sit tøj af når han endelig fik bevægede sig op på Sean værelse. Træde ind på hans badeværelse, hvor han mindes at der var adgang til vandet. Hvis ikke ville han høfligt spørge Sean omkring noget varmt vand, for at rense hans egen ryg og begynde selv med at rense sårene. Der efter at ligge sig på maven på Sengen og sikkert blot flade ud.

Denne plan lød fantastisk i Fenris's hoved. Hans tanker kørte omkring den, mens han et par gange gled sit blik på Sean, mens de gik. Hans øjne gled omkring dem observerende. Han havde ingen tidsfornemmelse. Gad vide om hvor langt tid de havde brugt på dem? Han så op for at se på himlen og der efter tilbage på Sean. ''Nogle bestemte planer når vi kommer tilbage? Altså udover en lur.'' Fenris smilede svagt, som stille forsvandt igen. Hans krop var helt og særdeles udkørt og hans krop kørte på højtryk bare for at få kæmpet ham i retningen af Sean's hjem. Hans ben følels som om de brændte og Fenris's torso og ryg føles, som brændende jern lagt over hans bare hud. Smerten var ubeskrivelig, men Fenris fortsat holdte facaden. Selv om Sean nemt ville kunne spotte det.

Vánagandr
Vánagandr

Indlæg af Sean Søn 9 Aug 2015 - 9:23

Han skjulte et gab bag sin hånd, da de forlod værelset. Han havde set Fenris betale og derfor ville han ikke selv betale. Det gik vel lige op, gik han ud fra, fra de gange han havde betalt for dem. I stedet lod han nogle slanke kvindehænder hjælpe ham på med kappen. Og så gik turen ellers hjemad.
Det var stadig lyst udenfor, men Sean kunne se solen havde flyttet sig noget. De var nået over middag og var nået til eftermiddag. Det ville være mørkt igen inden han var frisk, var han overbevist om.
Om han var en gentleman i dag...Faktisk yndede han at kalde sig en gentleman hver dag. Dertil smilte han blot lidt.

Det var tydeligt at se Fenris var træt og havde smerter. Det havde en aktiv dag og Fenris havde haft et sår, der skulle heale, men som slet ikke havde fået muligheden. Det blev godt når de kom hjem, så han kunne få lov at slappe af. Han satte farten lidt ned, så Fenris bedre kunne følge med, uden at overbelaste kroppen yderligere.
Hans blik gled lidt tænksomt frem efter ham, ved Fenris' spørgsmål. Faktisk manglede han aldrig noget at lave...
"Jeg tror nok jeg snart har nogle...Ting...At indhente. Du skal slappe af og komme dig oven på sine sår, uanset om du vælger at blive hos mig eller smutte hjem. Men jeg skal arbejde. Familie Chase bliver snart utilfredse, hvis jeg ikke sender et brev til dem snart og jeg har aftalt med Xander at møde ham i klanens hovedkvarter. Kloakkerne blev ødelagte under jordskælvet og vi har i gang sat et omfattende projekt for at bygge nogle forsvarslinjer..." Det gik op for ham at Fenris slet ikke kendte til tingene. Til Familien Chase, til hans tidligere klan. Et svagt smil gled over ham. Well, nu gjorde han!
"Kort af det lange er, at mange ønsker min tilstedeværelse. Ikke kun dig" kommenterede han afslappet, før han så på Fenris med et lille smil.
Heldigvis var der ikke langt hjem. Sigmund ville nok have tømt karret og rengjort badeværelset. Men Sean kunne sagtens bede ham komme med mere varmt vand, såfremt Fenris ville have et bad når de kom hjem.

Sean
Sean
Admin

Indlæg af Vánagandr Søn 9 Aug 2015 - 12:25

Fenris fulgte med Sean. Han lyttede til hvert ord. Dog kunne han ikke lade vær med at undre sig over da han nævnte Familien Chase og en klan? Var Sean medlem af en klan? I det tilfælde, hvilken? Xander var hans søn, så måske var det hans Klan og at Sean blot gav lidt hjælp hist og her? Fenris var ikke sikker. Specielt da han nævnte at det drejede sig om kloakerne. Han fortsatte og lyttede til at Sean nævnte at det korte og lange var at folk havde brug for ham. Et svagt smil dannede sig på Fenris's læber og hans blik gled i retningen af Sean's hjem. ''Og jeg som troede, at du blot nyd aftenerne på at sidde på kro og høre slader'' sagde Fenris muntert og puffede til Sean med venstre skuldre. Han mærkede at hans højre skuldre stadig var øm. Så han var glad for at gå ved Sean's højre side.

''Sea-.'' Fenris stoppede sig selv og skulle næsten til at sprøge ham omkring hans tidligere partnere. Han ville ikke spørge det ud i det åbne, da han kom i tanke om at skygger har spioner og ikke kun fra hans egen fader's side, men sikkert også fra andre fraktioner's side. Han fortsatte ned af gaden med Sean. Indtil de nåede hans hjem. Det var tydeligt at Fenris ville spørge Sean om noget bestemt, men han nævnte det ikke. Han håbede lidt at Sean ville forstå. Både fordi spørgsmålet ville dreje sig om noget personligt inde for forholde, hvilket folk nemt ville kunne spørge om.

Hans øjne gled på Sean, før de trådte ind i hjemmet. Han havde nævnt at han ikke ønskede at man nævnte noget omkring hans bror, så han så på ham og lod hånden på hans skuldre. ''Før vi træder inden for. Din.. er han død eller lever han stadig?'' Fenris blev nød til at vide det. Det havde lidt pirret ham ikke at vide om sean's bror var død eller ej. Både fordi det giver mere mening omkring at han passede sin nevø, mens broren forlod stedet. Fenris prøvede at holde det så afkodet, som muligt, mens han prøvede at give et hint til hvad det var. Hans øjne gled på Sean og afventende hans svar før de gik ind.

Smerten greb fat i hans skuldre og han mærkede trætheden banke sig imod ham. Han gabte selv svagt, mens han høfligt holdte sig selv for hånden for ikke at lade sit spyt ramme imod Sean's ansigt. ''Undskyld'' sagde han efter at havde gabt, da han syntes det virkede uhøfligt. Sandheden var blot at Fenris var udkørt og hans krop ville desperat havde et hvil.

Vánagandr
Vánagandr

Indlæg af Sean Søn 9 Aug 2015 - 13:06

Han smilte let. Han var en populær mand i mange kredse og hans tydelige lederegenskaber gjorde at folk gerne kom til ham hele tiden eller forventede en masse af ham. Ikke at det gjorde noget, det var bedre end at sidde derhjemme og kede sig, som ville være alternativet. Det kunne være kedeligt at leve længe, hvis man ikke holdte sig beskæftiget!

Hans hus dukkede op og de kom hen til det. Fenris havde virket til at ville spørge om noget - Ja, det gjorde han jo faktisk stadig - men noget så ud til at holde ham tilbage. Sean havde pli nok til ikke at spørge ind til det. Fenris havde nok sin grund til at holde det hemmeligt og uanset hvad ville det også være bedre at diskuterer mere private emner et...Ja, mere privat sted.
De trådte ind i entreen. Sean løsnede sin kappe og hængte den på stumtjeneren, trådte ud af sine støvler og hængte sværdet på plads. Befriet fra disse ting, vendte han sig for at gå op af trappen mod værelset...
Men stoppede op da Fenris spurgte han om noget.
Han så forvirret på Fenris.
Hvem? Hvem var måske død? Han havde absolut ingen ide om hvem manden snakkede om.
Var der nogen han ikke hørt, fulgt med i? Noget der ville have besvaret hvem Fenris talte om? Han havde ingen ide. Han smilte let til manden og trak let på skuldrene.
"Det er nemmere at besvare, hvis jeg ved hvem du hentyder til" svarede han roligt, før han gjorde en let gestus mod køkkenet.
"Du har snakket om bad...Skal jeg bede Sigmund gøre endnu et bad klar?" spurgte han i stedet. Selv var han træt og ville bare sove, men Fenris skulle have lov til at tage et bad, hvis han havde lyst.

Sean
Sean
Admin

Indlæg af Vánagandr Søn 9 Aug 2015 - 13:21

Fenris fulgte med Sean indenfor og sukkede kort. Han vidste at Sean havde nævnt at han ikke ønskede at man nævnte noget omkring hans broder indenfor. Så han valgte blot at se kort på ham og smilede varmt efter at han havde lukket døren. ''Hvis jeg siger det, bryder jeg en af de ting du ikke ønsker bliver nævnt i dette hjem. Det sagde du selv. '' Fenris begyndte selv at tag sine støvler af og hans blik gled op på Sean, som han tog sin kappe af. Fenris hang sin egen kappe ved siden af Sean's og lyttede til hans ord. Et svagt smil lagde sig på hans læber.

''Et bad vil lyde godt. Tak Sean'' Hans øjne gled i retningen af Sean, mens han mærkede smerten banke sig i hans ribben og han mærkede det stikkede mere end normalt. Han lagde hånden omkring sin ribben og gled hånden i retningen af vægen ved siden af sig. Hans ansigt begyndte svagt at mærke sin umattelse og han ville bestemt enten sove tungt, når han lå i badet eller i sengen. Han øjne åbnede sig efter at havde klemt hårdt sammen. Han ville ikke virke svag. Ikke nu?!. Fenris håbede inderligt at Sean ikke så Fenris sådan, men det var måske lidt for sent. Hans øjne åbnede sig kort op efter at smerten havde dæmpet sig lidt og hans øjne gled op i retningen af Sean.

Han trak hånden væk fra vægen og kunne mærke Sårene brændende på hans ryg. Det føltes, som om at der var brændende olie på hans ryg. Han rettede sig rank og så på Sean med et svagt smil på læben. ''Hmm.. Tror.. At min krop ikke helt er glad for mig idag.'' lyd Fenris, mens han halvt prøvede at lyde muntert og glad. Han begyndte at tag et par skridt imod Sean og lod hånden glide imod Sean's bryst. Et blidt kys blev placeret på hans kind, hvor efter Fenris tænkte at han havde fået tilladelse af Sean til at være på hans værelse. Han lod hånden glide ned langs Sean's ene arm og greb fat i hans hånd for at gå i retningen af hans værelse.

Vánagandr
Vánagandr

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 6 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum