Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A royal search for knowledge
XX - Jeg er helten på en hest. Du er prinsessen. (Vánagandr) - Page 3 EmptyIdag kl. 0:09 af Valentine

» Who am I now?? //Jake//
XX - Jeg er helten på en hest. Du er prinsessen. (Vánagandr) - Page 3 EmptyIgår kl. 20:47 af Jake

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
XX - Jeg er helten på en hest. Du er prinsessen. (Vánagandr) - Page 3 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
XX - Jeg er helten på en hest. Du er prinsessen. (Vánagandr) - Page 3 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
XX - Jeg er helten på en hest. Du er prinsessen. (Vánagandr) - Page 3 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
XX - Jeg er helten på en hest. Du er prinsessen. (Vánagandr) - Page 3 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
XX - Jeg er helten på en hest. Du er prinsessen. (Vánagandr) - Page 3 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
XX - Jeg er helten på en hest. Du er prinsessen. (Vánagandr) - Page 3 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
XX - Jeg er helten på en hest. Du er prinsessen. (Vánagandr) - Page 3 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
XX - Jeg er helten på en hest. Du er prinsessen. (Vánagandr) - Page 3 Voteba13XX - Jeg er helten på en hest. Du er prinsessen. (Vánagandr) - Page 3 Voteba14XX - Jeg er helten på en hest. Du er prinsessen. (Vánagandr) - Page 3 Voteba15 
Valentine
XX - Jeg er helten på en hest. Du er prinsessen. (Vánagandr) - Page 3 Voteba13XX - Jeg er helten på en hest. Du er prinsessen. (Vánagandr) - Page 3 Voteba14XX - Jeg er helten på en hest. Du er prinsessen. (Vánagandr) - Page 3 Voteba15 
Rafaela
Jake

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner

XX - Jeg er helten på en hest. Du er prinsessen. (Vánagandr)

2 deltagere

Side 3 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

XX - Jeg er helten på en hest. Du er prinsessen. (Vánagandr) - Page 3 Empty Sv: XX - Jeg er helten på en hest. Du er prinsessen. (Vánagandr)

Indlæg af Sean Ons 29 Jul 2015 - 18:02

Hans hjerte hamrede af sted. Han lå blot i sengen og fladede lidt ud, kom til kræfter igen. Nu kunne man da sige de var vågne og nu kunne dagen begynde. Og gad vide hvad den bød på? For nu var den startet perfekt.
Han åbnede øjnene og så over på Fenris. Det var tydeligt at se han endnu var øm ved sin ene lunge og han tog sig selv i at tænke, om han mon havde været for hård ved manden. På den anden side havde Fenris selv startet.
Han nussede Fenris, som han lagde sig til ham.
"Hver morgen? Det kræver vi er sammen hver morgen. Vil din far være glad for du aldrig er hjemme?" spurgte han, som han efterhånden havde fået vejret nok til at sige en hel sætning. Men han måtte indrømme....Hver morgen. Hver morgen med Fenris, hver morgen med dette...Det ville han godt. Han ville være nær Fenris, uanset hvordan det så blev, hvilken undskyldning de skulle bruge. Problemet var bare at en kronprins ville blive savnet, hvor han selv var lidt mere...fri. Til aldrig at være hjemme. Eller ja, han gik da i hvert fald ud fra det var sådan.

Han nussede dovent Fenris i håret. Han følte sig helt afslappet. Han så ned på Fenris, som han sagde det samme, som han havde sagt om aftenen, inden søvnen havde overvældet ham. Elske.
I et øjeblik så han bare på Fenris...
"Jeg elsker også dig, Fenris" svarede han så. Hans stemme var rolig, men oprigtig. Ja, han var ganske sikker på det var vokset til et niveau, hvor man ville kalde det elske.
"Der er nogle ting vi må snakke om" tilføjede han så.
"For eksempel hvordan vi skal gøre det her...De færreste i denne verden ser særlig venligt på sådan et forhold, som vi har...Men jeg vil nødig være væk fra dig alt for længe ad gangen. Vi skal også snakke om hvorvidt vi kun har sex med hinanden eller også med andre...Altså, ud over vores mad, som jo bare er...Ja, mad" sagde han og så ned på Fenris med et alvorligt blik. Han ville nødig ødelægge stemningen med så alvorlige spørgsmål, men jo før de fik snakket om det, jo bedre ville det være.

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

XX - Jeg er helten på en hest. Du er prinsessen. (Vánagandr) - Page 3 Empty Sv: XX - Jeg er helten på en hest. Du er prinsessen. (Vánagandr)

Indlæg af Vánagandr Ons 29 Jul 2015 - 18:38

Fenris lå blot og lyttede til Sean. Han åbnede dog øjnene da han hørte Seans stemme. Både omrking at han elskede ham, som blot fik en større rødme lagt på hans kinder. Han havde dog ikke giver tanken omkring at være i et forhold med en mand større oplagt, men med Sean var det jo anderledes. Da han nævnte omkring at der var noget de måtte snakkede om, nikkede han blot og lyttede til hvad Sean sagde.

Fenris vidste også inderligt at han måtte planlægge med Sean hvordan de ville håndtere deres forhold. Både hvordan de skulle holde det hemmeligt, men også hvordan han skulle sikre hans fader ikke fandt ud af det. ''Hvilken del starter vi ud med. Planlæggelse af ruter og sikkerheden mellem os, eller reglerne for vores forhold. Blot for at vide begge parter's holdning. Specielt når vi begge spiser ja.. Sjæle under lyst.'' Fenris stemme var også alvorlig. Han vidste også inden i at de måtte snakke om det, mens han overvejede om der mon var chancer for at de kunne sikre hinnanden's overlevelse. Specielt efter at igår dagens episode.

Hans tanker strøj lidt omkring sikkerheden. ''DoomsVille kan både være blandt det sikkerste og blandt det usikkereste. Medmindre at jeg skulle melde til min fader at jeg et par gange hist og her tager på ferie. Både for overlevelses lejre. På den måde kan vi mødes. Og være sammen i længere perioder. Ulempen er dog at jeg ikke altid kan dukke op. Et par ugers overlevelses lejre er perfekt, som kort tids undskyldning. '' Fenris vendte hovedet og så i retningen af Sean. Han ville se hvordan Sean, mon ville tag dette. Han håbede lidt at Sean kunne bidrage med nogle idear på hvordan de kunne mødes. Hans øre stille lyttede til hans hjerte der blev mere roligt, mens Fenris kort kyssede ham på brysted og så igen op på Sean.

'' The purity of the hunt, never states my apetite''
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Vánagandr
Vánagandr

Antal indlæg : 578
Evner/magibøger : Thrill of the hunt

Indlæg af Sean Ons 29 Jul 2015 - 19:26

Han så tænksomt ud i rummet, mens Fenris snakkede. Han var van til at finde løsninger på problemer, det var noget af det han beskæftigede sig mest med igennem sit liv.
"Lad os starte med finde en måde vi kan...Mødes. Uden at nogen rigtig opdager os eller...Hvordan folk nu reagerer på det" svarede han så og så på Fenris. Det andet kunne de altid snakke om bagefter. Han blev ved med at nusse Fenris i håret med en doven bevægelse.
Sikkerhed. Det var tydeligt at høre Fenris gik meget op i sikkerhed. Han bed sig let på indersiden af den ene kind, mens han tænkte.
Doomsville var hans by. Han var en af de få, stærkeste i byen og han kendte den ud og ind. Han havde en stærk klan i byen, der altid kunne bakke ham op og gav ham en del ressourcer. Han havde prestige, penge, et hjem...
Så personligt følte han sig ret sikker i Doomsville. Men med de nye væsner og nogle af kloakkerne, der var faldet sammen, kunne det selvfølgelig hurtig ændre sig.
Og...Ferier? Masser af små ferier? Nej. Det var ikke godt nok. Det ville på et tidspunkt virke mistænksomt. Underligt. Komme for mange spørgsmål. Hvordan gik ferien? Hvad lavede du? Hvor var du? Nej. Det var for usikkert.
Sikkerhed...At se Fenris dagligt, have en undskyld for at hænge ud med ham...Et svagt smil gled over ham. Fenris var kronprins og kunne ikke blive meget andet. Men det kunne han.
"Jeg har en ide. En længerevarende ide, som sikre vi kan se hinanden noget mere. En bodyguard. Som du siger, Doomsville kan være usikkert. Og hele verdenen kan lige nu være usikker, med de nye væsner. En bodyguard vil være den oplagte ide" svarede han så, efter en længere tænkepause. Han så på Fenris med et roligt blik, en smule spændt på hvad han mon ville tænke om ideen.

Sean
Sean
Admin

Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Indlæg af Vánagandr Ons 29 Jul 2015 - 19:58

Fenris lyttede roligt til Sean. Han virkede mere klar i hovedet, end hvad Fenris selv var i øjeblikket. Han lukkede øjnene og svagt smilede. Da Sean nævnte ideen omkring at være bodyguard, fik det et større smil på læben. ''Mhmm... Kunne måske arrangeres. En stærk, skøn og kærlig Sean, som min bodyguard? Dette kan være risikable. At du kommer til at ikke kun blive tjekket af min fader, men også at han nok vil tjekke dig i hoved og røv. Ret så bogstaveligt.'' Han smilede lidt over tanken, mens han svagt hviskede drillende. ''Ikke at du har noget imod at havde noget op i dig'' Fenris små grinte lidt, mens hans øjne faldt bestemt på ham.

Han lukkede øjnene og lukkede smilede halvt over det. Mon han ville kunne overleve dette? At blive set ned på af Fenris's søster og bror? Fenris tænkte lidt over det, mens han gled over Sean og kyssede ham på læberne. Fenris øjne åbnede sig stille, mens han lænede sig lidt over Sean's ansigt. ''Men... hoved spørgsmålet er bare.. Ville du overleve at være bodyguard for mig? Samt også at være så tæt. På trods af at folk ville nemt kunne spotte at du altid går nær mig. '' Hans læber lagde sig der efter imod Sean's kind og videre ned imod hans bryst. Dog kunnne han svagt mærke at 'væsken' fra Sean i sig rykkede sig rundt og det varede ikke længe før han selv måtte bruge 'det lille hus'. ''Sean.. Badeværelset.. Hvor henne.'' Fenris rødmede lidt ved at nævne dette, mens hans øjne gled op på ham.

Vánagandr
Vánagandr

Indlæg af Sean Ons 29 Jul 2015 - 20:07

Han trak let på den ene skulder. Hans øjenbryn gled en smule sammen, så en rynke dannede sig mellem dem. Tjekkes i hoved og røv...Af sin egen leder. Jah, selvfølgelig ville det ske. Hvilken fader ville ikke sørge for det bedste til sine børn? Alligevel fandt han ideen direkte nedværdigende. Noget han på ingen måder kunne forlige sig med.
"Jeg kan kun lide at have dig oppe i mig" svarede han tilbage, med en svag tone af dril, omend det var tydeligt hans tanker var et helt andet sted. Men en anden fremmede mand...Hans mest private steder? Næppe. Ikke en mere, i hvert fald.
Men måske ville hans leder næppe kravle op i røven på ham, medmindre han gav ham en grund. Han måtte vente og se, hvis det var. Han ville i hvert fald ikke opgive det, blot på grund af en vildfaren tanke eller to.

Han nød det lille kys og strakte sig en smule dovent i sengen. Han så op på Fenris et øjeblik, før han trak på skuldrene igen.
"Folk vil se os sammen, men som din bodyguard er det i orden jeg er ved din side. Hele tiden. Vi ville også få muligheder for at være alene. Om jeg overlever kommer helt an på hvilke problemer du roder dig ud i" svarede han ærligt. At være bodyguard var måske kun et skalkeskjul, men han skulle arbejde på at holde Fenris i sikkerhed, ellers ville folk jo undre sig. Hvad var en bodyguard, der ikke beskyttede? Ubrugelig.
Hans hånd gled nussende over Fenris ryg.
Badeværelset?
"Jeg har mit eget toilet. Lige ved siden af, så jeg ikke skal vade for langt...Ud af døren, første dør til højre" svarede han og pegede kortvarigt over til døren, der førte ud af værelset. Bad, toilet, når han kom til skade...På alle punkter var det praktisk at have et toilet tæt på sig.

Sean
Sean
Admin

Indlæg af Vánagandr Ons 29 Jul 2015 - 21:12

Fenris lyttede til hans svar omkring at blive tjekket i hoved og røv, med et mindre smil. Han lyttede der efter til Sean's næste svar omkring at havde mulighed for at være alene, samt at han ville kunne være tæt på Fenris når de var alene. Måske skulle han mere ligge Sean under titlen som 'housecarl'. Han var jo den tætteste person han havde nær. Så derved ville det sikre at Sean kunne være i sikkerhed, samt at han havde årsag til at kunne være både tæt på Fenris, Samt havde undskyldning for at opbevare i hans værelse, hvis det var nødvendigt.

Han rejste sig der efter at havde fået af vide retning til badeværelset. Hans eget 'dyr' var stadig strittende, mens en andelse smerte dukkede op i hans ribben. Noget fenris ikke fortryd at være nær Sean på den måde. Han havde bestemt ikke fortrudt at være nær Sean og efter hans holdning var det hele værd.

Han bevægede sig imod badeværelset, hvor efter han lukkede døren efter sig. Han 'ordnede' det pressende materiale og der efter åbnede døren og trådte ud. Hans blik lagde sig imod Sean. Han nærmede sig sengen og stille lagde sig over Sean. Han kunne mærke svagt omkring sine ribben at de var stadig ømme. Hans kravlede over Sean og lagde sig over ham. Hans underliv stille nussede Seans, mens blikkede lagde sig på ham. ''Så.. Planen ligger sig i bodyguard... Mhmm.. Nogle bestemte regler du vil ligge mellem os to?'' Hans blik lagde sig bestemt på Sean, mens hans eget 'dyr' stadig strittende hungred efter Sean. Fenris havde rengjort største delen af Sean og hans eget 'snavs'. Da han tænkte at Sean måske ville enten havde et bad eller at Fenris gav ham en smugle mere opmærksomhed.

Vánagandr
Vánagandr

Indlæg af Sean Tors 30 Jul 2015 - 16:41

Bodyguard eller housecarl. Sean ville være ligeglad, skønt han ikke selv havde tænkt på ideen om en housecarl. Mere var ideen om bodyguard dukket op, fordi Fenris havde snakket om sikkerhed. Og han var jo Archdemon, stærk nok til at lege en bodyguard, med en del erfaringer i kamp og diverse. Men når det kom til stykket ville housecarl måske ligefrem passe bedre...Tanken om at gøre ting, på Fenris' bud, ville være sjov. Han var jo en erfaren tyv og morder. At kravle ind af et vindue og stjæle, på Fenris' bud...Som hans egen assassin, der listede gift i glassene hos fremmede folk...

Han så afslappet op i loftet, mens Fenris fik styr på sit. Han følte sig ikke selv pressende, ikke endnu i hvert fald. Måske ville et bad være passende, men så skulle han sende bud efter nogle spande med varmt vand og lige nu følte han sig faktisk... For doven.
Hans blik gled over på hans skrivebord, hvor bakken med nu kold the stadig stod.
Da Fenris kom tilbage, lagde han sig oven på Sean, hvilket han kun fandt behageligt. Et svagt smil hvilede på ham, som han nussede Fenris på ryggen og ned til ballerne.
Han kunne mærke Fenris' strittende dyr, som umiddelbart virkede til aldrig at være slattent. Hans eget var slattent og han følte sig ganske afslappet.
Han lagde en arm bag bag sit hoved og trak vejret dybt. Regler? Som Bodyguard? Hvilke regler skulle sådan en fyr følge?
"At jeg kun adlyder dig. Nåe ja,jeg kan nok ikke undgå at gøre som din far siger, kan jeg forstå, men ellers. Vi må jo opretholde ideen om at jeg arbejder for dig. Men hvis du begynder at kommanderer rundt med mig, som er jeg en genem tjener, kan det godt være jeg bliver sur..." han daskede let Fenris på den ene balde.
"...Og så bliver der ingen underholdning når vi kun er os to" drillede han og blinkede til Fenris. Normalt ville han nok også kræve at han kunne have sit privatliv i fred, men da Fenris fungere som hans partner, virkede det en smule mere irrelevant. Selvom han næppe ville åbne op for sine hemmeligheder sådan lige med det samme. Hvem ville også det?
"Eller mener du om der skal være regler mellem os...Privat?" spurgte han, da det gik op for ham at man kunne forstå Fenris' spørgsmål på begge måder.

Sean
Sean
Admin

Indlæg af Vánagandr Tors 30 Jul 2015 - 17:02

Fenris så ned på Sean, med en andelse smil på læben. Han mærkede Sean's hånd glede ned langs hans ryg, som blot fik Fenris mere lyst til ham. Da han nævnte omkring at han ikke ville lade sig kommantere og ville nok blive sur kunne fenris ikke lade vær med at grine. ''Ikke så meget... Fenris gav et mindre støn fra sine læber, da han mærkede Sean daskede til hans røv. ''til at blive domineret?'' fenris smilede halv drillende, mens lagde hænderne på Seans bryst. Hans blik gled ned på Sean's bryst, mens han overvejede om han burde drille Sean lidt. Han gled sin ene hånd ned imod Sean's 'dyr og nussede den blidt. ''Men.. Jeg kan godt li at havde dig nær og havde underholdning. Specielt når det er et af mine ynglings programmer på dagen og natten.'' sagde Fenris, med en andelse halv uskyldig stemme. Han gjorde det bevidst, fordi han tænkte at Sean godt kunne li det. Men også for at drille ham lidt. Fenris blik gled fra Sean's bryst op imod hans ansigt og han lyttede der efter til Sean's ord omkring reglerne blandt forhold.

''Tjo.. Det var ment som mellem os, men reglerne blandt bodyguard er vel lukked nu. Så jo, lad os snakke omkring forhold.'' Fenris hånd lagde sig rundt omkring Sean's dyr, mens et svagt og drillent smil havde lagt sig på Fenris's ansigt. Han var bestemt i drille humør. Måske skyldes det af hans egen liderlige natur. Han fortsat legede med Sean's dyr, mens han observede Sean's ansigt. Måske en søgende for at se om det ville distrahere ham eller om han kunne holde 'facaden'. ''mhmm... Fra min side forventer jeg kun tillid, ærlighed og loyalitet. At jeg kan fortælle dig alt og omvendt. At vi begge dækker hinnanden's ryg. I medgang og modgang.'' Fenris opdagede at hans sidste sætning næsten fik det til at lyde, som om de var ved at blive gift. Han grinede lidt over det, mens han så med et par kærlige øjne på Sean.

Vánagandr
Vánagandr

Indlæg af Sean Tors 30 Jul 2015 - 17:33

Han grinte svagt. Nej, han var en fri mand og der var intet han elskede mere end fornemmelsen af sin egen magt. Det var jo også derfor han havde slået en af sine egne sønner ihjel, for at blive archdemon. Grunden til han var blevet tyv og lejemorder, for at nyde at ingen regler kunne holde ham tilbage. Grunden til han gik igennem byen, uden at gemme sig, selv om halvdelen af vagterne vidste hvem han var.
"Jeg er mere...Den dominerende" kommenterede han med et sigende smil og et i et øjeblik skinnede hans øjne, som de snakkede om magt og dominans.
"Der er en grund til man bliver archdemon. Det er ikke for at sidde og strikke hele dagen" tilføjede han og hans smil voksede en anelse, som han havde fornemmelsen af Fenris beundrede hans indre archdemon.

Han mærkede tydeligt hvordan Fenris lod sine fingre glide over hans eget dyr. Han kunne se det drillende glimt i Fenris' øjne, det svage smil, der talte sit tydelige sprog. Et af de ord der beskrev Fenris måtte absolut være liderlig. Hans øjne lukkede sig et øjeblik, som han mærkede hvordan Fenris langsomt fik vækkede det liderlige dyr, han selv gemte på. Langsomt åbnede han øjnene igen.
"Men...Du får mig jo også tæt på...Gør du ikke?" spurgte han lettere uskyldigt. De var to om at drille lidt. Omend, Fenris nok var den mest drillende lige nu. Hans ene hånd gled blidt over Fenris' ene kind, som han studerede manden lidt. Alligevel kunne han ikke helt undgå at vride sit underliv lidt, som Fenris stille og roligt fik vækket hans eget 'dyr'.
For at drille tilbage, prøvede han at holde facaden, selv om han ikke helt kunne skjule det i sine øjne. Den voksende lyst, drillehumøret.

Manden havde mange krav til deres forhold. Men kun en ting han ville have uddybet.
"Så...Ingen sex med andre...Når det bare er for sjov, uden at spise dem?" spurgte han direkte. Spørgsmålet kunne virke lidt...Sært. Men for Sean var det ganske relevant, da han var typen der elskede at gå i seng med folk, hvis de tiltrak ham, men uden nødvendigvis at have følelser eller andet gøgl for nogle af dem. Loyalitet. Sex med andre...Eller mente han loyalitet på en anden måde? Som altid var han lidt i tvivl på det punkt. Loyalitet. Sådan et...begrænsende ord.
Fortælle hinanden alt...Der havde han også et lille problem. Han havde sine hemmeligheder. Visse af dem vidste ingen om, visse af dem vidste kun udvalgte personer om. Der var ting han ikke bare kunne snakke om, ville snakke om, blot fordi man skulle fortælle en person alt. Men hvis han aldrig lagde op til det...Til at snakke om disse ting...Ville Fenris måske aldrig mangle denne viden. Måske. Det måtte tiden vise. Han elskede at have sine hemmeligheder, trods alt! De gav ham en fornemmelse af...Mystik. Af magt.

En latter voksede i ham og var nær ved at fjerne hans selvkontrol samtidig, så han alligevel vred sig lidt under Fenris' kærtegn. En lille leg, der gjorde det svære og svære for ham at tænke over seriøse ting, som regler for deres forhold.
"Så længe vi ikke skal giftes..." kommenterede han. Det var det han havde grint af. Det lød jo næsten som om de blev gift!
"Jeg forventer...Tillid. Jeg forventer ærlighed. Jeg forventer...At du bare er dig. Og du heller aldrig forlanger mere af mig. At du snakker med mig, hvis du har et problem med mig, fremfor bare at lege sur..." Der var intet være end tøsefornærmede...Folk. Han havde oplevet det problem SÅ mange gange med kvinder og ville ikke have det gentog sig med Fenris. Mand eller ej. Og nu havde han ikke meget mere at tilføje, at sige, lige nu. Ud over...
"Og jeg forventer du aldrig forlanger jeg skal ofre alt...Min rigdom, min familie, mit liv...For dig" Sean var meget beskyttende over for sine ting. Sine ting, sine få, tætte personer og for sig selv. Det værste han vidste var hvis en person skulle komme ind midt i det hele, rode det hele til, smide det hele væk...Eller sætte Sean i en situation hvor han måtte vælge alt eller intet.
Han ville hellere selv vælge hvad der skulle ofres, hvornår, end nogen forlangte det af ham.

Sean
Sean
Admin

Indlæg af Vánagandr Tors 30 Jul 2015 - 18:07

Fenris smil voksede på hans læber, som han observede Sean halv vride sig i nydelse. Det var tydeligt at han kunne li disse lege.. Eller også prøvede han desperat at fokusere på emnet.. Han lyttede til sean omkrng dominerende og spottede hans svage glimt i øjnene. Da han nævnte omkring at strikke og side kunne fenris ikke lade vær med at grine. ''hehe, hvorfor ikke Sean? Jeg troede det var noget for dig og strikke ved siden af gamle damer?'' Fenris sagde dette i en lettere ironisk tone, mens han håbede at Sean ikke ville blive fornærmet af hans skøre kommentar.

Da Sean lukkede øjnene lænede Fenris over hans ansigt og lyttede til hans stemme omkring at havde ham nær. Sean's stemme, som lyd halv uskyldig fik blot fenris mere lyst til ham. Hans øjne gled ned over Sean's overkrop. Følelsen af hans overkrop gav et kort gys ned langs ryggen. Da han nævnte omkring at havde sex med andre løftede han det ene øjenbryn. ''Hvis... det gælder begge veje.. og.. at vi begge ved vi har det fint med det.. så ja. Så længe ingen følelser er lagt, men ren og skær lyst.'' Han kyssede Sean på kinden, mens hans tanker gled lidt rundt omkring at dette nok ville være bedst. At Sean og ham vidste at begge to havde deres hjerte det rette sted. Også selv om de har en affaire med andre. Samt også at dette kunne være fint for et 'alabi' for at bevise at de ikke har noget kørende, hvis folk skulle blive mistænktsomt på Sean og Fenris.

Da Sean nævnte om at så længde de ikke skulle giftes, kunne han hellere ikke lade vær med at grine. Hans blik lagde sig på Sean's ansigt og han prøvede at holde sit grin tilbage, mens han lyttede til resten af hvad Sean nævnte. ''Heh.. Jeg.. forventer også lidt at du fortæller mig hvis der noget du har et problem for. Angående tillid mener jeg at vi kan stole på hinnanden. Der i blandt at vi er ærlig nok til at fortælle hinnanden hvis der noget galt i forholdet eller et eller andet.. ehm..'' Fenris lå over Sean og halv tænkte lidt, mens han fortsat gav Sean's dyr opmærksomhed.

Da han nævnte omkring at Sean ikke ønskede at ofre alt for Fenris smilede han svagt og hviskede lav mældt. ''Det samme forventer jeg fra dig. Vil hverken kræve nogle ofringer fra dig. Han kyssede Sean blidt på kinden, mens hans stille rykkede sig ned af brystet og fortsatte med stille at kysse hans bryst. Hans blik lagde sig halv uskyldt imod hans Sean's ansigt, mens hans tanker gled lidt om Sean mon vilel være ærlig for ham. Fenris nyd lidt at være nær ham, mens han stadig tænkte om Sean ville åbne op for ham.

Vánagandr
Vánagandr

Indlæg af Sean Tors 30 Jul 2015 - 18:20

Ting tager tid. Sean ville åbne sig, for folk der havde bevist de var værd at åbne sig for. For folk der blev, uanset hvad. Som Alane, der omfavnede alle hans sider, som Neph...Til tider. Som Luce. Og måske, med tiden, Fenris. Sean var en tålmodig mand og man skulle ofte være tålmodig, for at være sammen med ham. Han havde en stærk sans for retfærdighed, for disciplin og han kunne være ganske streng, men samtidig kunne han være ufattelig blid og hjælpsom. Og hvis man gav sig tid, ville han en dag også åbne op for selv de dybeste hemmeligheder. Men tid ville det tage, og måske endda meget af det.
Han blev ikke fornærmet over kommentaren, men grinte med på den.

Fenris virkede en smule overrasket eller tvivlende, angående det med at have sex med andre. Hans blik gled over manden. Men Sean var ikke villig til at betale sin frihed væk. Han nød at kunne være sammen med hvem end han ville og så længe det ikke var andet end sex, burde det ikke være anderledes i forhold til hvis det nu var mad. Han smilte let og håbede Fenris ville stole på ham. Han kastede ikke omkring sig med sine følelser, med at lukke folk ind.
Folk skulle fortjene det først. Men han var glad for de var enige om det. Det lettede en voksende sten fra hans bryst.

Fenris snakkede, men han havde svært ved at holde den fulde opmærksomhed nu. Hans 'dyr' var vokset, til det nu strittede i fuld størrelse. Sean kun ikke holde svage "mmhh" lyde af nydelse tilbage. Hans øjne gled lidt mere i, som han blot nød det. Fenris formåede at gøre ham liderlig på meget kort tid og nu følte han igen sulten vokse og vokse.
Han lukkede øjnene helt, da Fenris kyssede ham ned over brystet, mens han mere eller mindre overgav sig til ham og hans lyster. Hans hænder, hans kys, hans kærtegn.

Sean
Sean
Admin

Indlæg af Vánagandr Tors 30 Jul 2015 - 19:05

Fenris så op på Sean, mens han kunne mærke i hånden at Sean havde vokset sig større og klar til at lege. Han nussede den blidt, mens han hoved lagde sig på hans bryst. ''Mhmm... Elsker at du vokser så hurtigt. At mærke dig vokse får mig blot til at få mere lyst til dig.'' Hans stemme var rolig og lavmældt, mens han halv sensuelt stille begyndte at lege lidt mere og hårdere med Sean's 'dyr'

Han så ned imod Sean's strittende dyr, som fik en kærlig omgang. ''Mhmm.. Så lad os se.. Vil du ridde eller blive riddet? '' Fenris gled ned og lagde munden omkring Sean's 'dyr' Smagen af hans 'dyr' fyldte Fenris's tunge, mens han selv intet havde imod det. Han nyd lidt at havde Sean i munden, men nyd endnu mere at enten havde ham helt ind i sig eller at give Sean følelsen af at havde Fenris inden i Sean. Fenris gled tungen ned til roden og så op imod Sean. Fenris kunne mærke at hans ribben ikke var glad for det, men han ignorede smerten. Han ville more sig med Sean. Specielt fordi han vidste at de først måtte planlægge de forskellige ting ud, samt også sikre deres metoder for at mødes. Men først ville han lege. Han ville more sig med Sean. Så han begyndte at bevæge sit hoved i en bølgende bevægelse op og ned af Sean's dyr. Hans øjne så i retningen af Sean's ansigt, mens han et par gange udstønnede en smugle for følelsen af Sean i sig. Han så halvt 'uskyldig' imod Sean for at se hvad han ville reagere. Dog gled hans egen hånd i retnigen af sit eget 'dyr' for selv at give den opmærksomhed.

Vánagandr
Vánagandr

Indlæg af Sean Tors 30 Jul 2015 - 19:26

Han så ned på Fenris med et smil. Han elskede når Fenris var i dette humør. Et liderligt og drillende humør. Et humør hvor man aldrig helt vidste hvad han kunne finde på, hvilket blot gjorde Sean det mere nysgerrig hver gang. Et støn forlod hans læber, som Fenris tog bedre fat og lidt hårdere. Han elskede at være den dominerende, men i sengen med Fenris var et af de få tidspunkter, hvor han fandt det lige så spændende at være den underkuede. Ikke fordi han virkelig var den underkuede, mere var det en leg.
Han skulle netop til at svare, da han mærkede Fenris' mund omkring sit 'dyr' og han blev overvældet af ny nydelse, der for et øjeblik tog stemmen fra ham. Til sidst trak han vejret dybt og smilte lidt til Fenris. Uh, det såååå uskyldige blik! Ha!
"Hvad...Har du...Lyst til?" spurgte han i stedet. Det lå til hans personlighed at gå efter det andre havde lyst til, mere end sig selv. Okay, ikke altid, ofte tog han selv hvad han ville have. Men med Fenris var det anderledes og han ville lige så gerne havde Fenris fik hvad han ønskede, som han selv ville. Lige nu var det lidt ligegyldigt for ham, om han red eller blev reddet på. Blot han fik mere af Fenris.

Sean
Sean
Admin

Indlæg af Vánagandr Tors 30 Jul 2015 - 19:49

Fenris så op på ham, mens han lyttede. Et svagt og inderligt lyst til at drille sean faldt på ham. Så han gik helt ned i rodden på Sean, mens hans hånd ledte i retningen af hans bagerste hål. Han nussede Sean's hul blidt, mens en finger blev fugtiget af Fenris's mund og der efter blev ført op i Sean. Hans mund gled der efter i retningen af Sean's 'dyr' og fortsatte med at underholde hans 'dyr', mens hans hånd gav Sean's bagerste hul opmærksomhed. Han startede dog blidt ud, da han tænkte at Sean sikkert nok ville være lige så stram, som Fenris selv. Han gled med den anden hånd langs Sean's ene inderlår og begyndte at nusse hans pung. Fenris havde nu både munden der gav Sean's dyr opmærksomhed. Hans ene hånd der legede med hans bagerste hul og den anden der legede med hans pung. Fenris lukkede øjnene og nyd dette til fulde.

Han mærkede hvordan rummet omkring sig stille forsvandt og hvordan Sean tydeligt begyndte at træde mere og mere i fokus. Han mærkede dog denne gang at hans tunge ændret sig bestemt, som blev mere slanglig. Hans tunge snoede sig rundt omkring Sean's 'dyr' og han begyndt hurtigere med at gå op og ned af hans 'dyr'. Fenris måtte indrømme at dette aldrig skete for ham, mens han legede under disse forholde.

Vánagandr
Vánagandr

Indlæg af Sean Tors 30 Jul 2015 - 20:09

Han stønnede højere, da Fenris gik helt ned til roden. Han kunne mærke hvordan Fenris' ene finger gled om bag mod hans hul og dermed automatisk besvarede spørgsmålet om hvem der skulle hvad. Men Sean havde intet imod det, for sidst havde det været både spændende og godt, så derfor følte han blot forventningen hamre i sit bryst. Han pressede hovedet ned mod puden, som han mærkede fingeren glide op i sig, foruden Fenris, der lystigt underholdte hans 'dyr' og nussede hans pung. Så mange ting, så mange punkter på en gang, at han slet ikke kunne fokuserer på en af dem og i stedet bare lod nydelsen overvælde sig. Han stønnede regelmæssigt nu og ønskede kun mere og mere, som Fenris blev ved.
Han kunne alligevel ikke lade være med at åbne øjnene og kigge ned mod Fenris, som hans tunge føltes anderledes. Eller han gik i hvert ud fra det var hans tunge. Ikke at det var dårligere på nogen måde. Et svagt smil gled over ham, som han lukkede øjnene igen.
"Åh...jah...Mere..." Bad han, ude af stand til at holde sine lyster inde, hungrende efter mere!

Sean
Sean
Admin

Indlæg af Vánagandr Tors 30 Jul 2015 - 20:25

Fenris fortsatte denne metode et stykke tid. Han ville prøve at se om han mon kunne få Sean til at komme på den måde. Han lod sin hånd pressede endnu en finger op Sean efter at kunne mærke at Sean vænnede sig til Fenris's ene finger blev den næste tilføjet, indtil 4 fingre kunne ligge sig.

Efter dette ville fenris nok begynde at sprede Sean's ben for at han kunne komme til. Han trækkede sig selv væk fra Sean's dyr og så ned på sean, mens hans tunge roligt snoede sig ud af Sean's 'dyr'. Hans slangeligende tunge, stille lagde sig i hans mund igen og han selv begyndte at ligge sit eget dyr klar til at lege med Sean's bagerste hul. Efter at havde gnubbedet noget spyt rundt om sig. Begyndte Fenris roligt at presse sig ind i Sean. Hans begge hænder lagde sig under hver af Sean's knæ for at løfte hans ben lidt op, mens hans blik lagde sig ned på Sean. Han lagde hans ben over Fenris's skuldre og der efter begyndte med den ene hånd at give Sean's dyr opmærksomhed, mens den anden guided Fenris's 'dyr' ind i Sean. Han begyndte roligt at presse sig ind, mens hans blik gled fra Sean's ansigt ned imod hans bagerste hul. ''Ahh~.. S-ser.. ud.. til at jeg.. ikke er den eneste.. Aah~.. der er stram..'' Fenris stønnede, mens han så på Sean med et lystfuldt blik.

Vánagandr
Vánagandr

Indlæg af Sean Tors 30 Jul 2015 - 20:42

Det hele var en sand fryd. Så meget! Så meget...Han kunne end ikke tænke. Blot lå ham, som et tamt dyr, og tog imod. Et sted følte han sig en smule overstimuleret og fordi Fenris havde travlt så mange steder, kunne han mærke at selv om han allerede var kommet en gang, denne morgen, var han allerede ved at arbejde sig op mod næste gang.
Fenris sære tunge, der gled hurtigt op og ned, nussen, fingrene...Til sidst kunne han slet ikke klare det mere. Man skulle tro Fenris bevidst gik efter det...Men hvad vidste han, måske gjorde han?
Han krummede i ryggen. Hans hænder greb fat i sengetøjet, det allerede uglede sengetøj. Han bed sig selv i underlæben, for at holde sine støn nede, så han ikke selv larmede for meget, hvilket næsten virkede umuligt. Og så kom han. Han kunne simpelthen ikke holde det inde, selv om han i starten havde forsøgt, med alle de kneb han umiddelbart kendte. Det kom lidt bag på ham, at han kom allerede, samtidig som han et sted havde kunne mærke det komme.

Han trak vejret dybt et par gange. Om væsken var gledet ud over hans overkrop, ud i sengen eller ud over Fenris vidste han ikke helt. Mens han fokuserede på at komme sig lidt, kunne han mærke hvordan Fenris rettede på ham, for at komme til. Velvilligt hjalp han til og hans blik gled over på Fenris med et svagt smil. Selv om han var kommet, stod hans 'dyr' stadig strittende.
Han kunne mærke Fenris' 'dyr' presse sig på og han lukkede øjnene. Igen var det som om han kunne mærke alt der, men denne gang var han mere forberedt på hvordan det ville være. Selv om det på en gang endnu var en mærkværdig fornemmelsen, var det samtidig også en dejlig en og han stønnede svagt, som Fenris pressede sig ind i ham. En let latter forlod ham, som Fenris kommenterede hvor stram han var.
Han havde faktisk savnet at mærke Fenris på denne måde, konstaterede han. Han følte sig stadig liderlig og snart åbnede han øjnene igen og gengældte Fenris' lystfulde blik med sit eget, mens han lå med benene mod hans skuldre og mærkede hvordan han kom længere og længere op i ham. Han tog sig selv i at være ivrig. At have lyst til at mærke Fenris helt op i sig.

Sean
Sean
Admin

Indlæg af Vánagandr Tors 30 Jul 2015 - 20:58

Fenris, som blot havde sunket klumpen af den mængde, som Sean havde udgivet. Han havde forvented at Sean ville udløse en noget, men dog ikke så meget. Han tvang sig selv hurtigt til at sluge så meget, som muligt. Smagen var stadig munden på ham. Den saltede og underlig væske, som fleste mænd udløste. Han havde godt nok vænnet sig en smugle til det, men en del af ham var stadig lidt uvant til den direkte rå smag.

Hans 'dyr' bevægede sig dybere og dybere ind i Sean, mens han til sidste ikke kunne holde sig selv tilbage af ren utoldmodighed og pressede sig helt ind i Sean. Hans hænder lagde sig på hver sin side af Sean, mens hans pressede sig ind i Sean. Hvis Sean følte sig ubekvæmt omkring at ligge den stilling, ville hans arme støtte Sean's i en bredere 'V' form.

Fenris begyndte selv at lave nogle regelmessige støn, mens han startede ud roligt. At havde gået helt i dybten på Sean fik Fenris blot lyst til mere af ham, men han tænkte at han nok hellere burde gå roligt til værks. Specielt efter at Sean sikkert også havde brug for at starte roligt. Eller også ville han gå direkte og hårdt til.. Fenris var ikke helt sikker. Følelsen af ribbene der var ømme prikkede hans underbevidsthed i siden, mens han med et halv hurtigt tempo gik igang med Sean.

Hans ansigt lagde sig tættere og tættere imod Sean's ansigt. Dette ville nok medføre at Sean's ben ville glide af skuldrene fra Fenris og ned på hver af hans arme, for bedre at ligge behageligt. Fenris lagde an til et lidenskabeligt kys i retningen af Sean, mens hans tunge 'rensede' sig hurtigt for smagen af Sean. Hans øjne lagde sig rundt omkring hvordan Sean mon ville reagere, med Fenris nye 'legetøj' i hans mund. Selv om han inderst inde vidste at det ikke var permanent. Dog første gang Fenris havde oplevet en slangeligende tunge.

Vánagandr
Vánagandr

Indlæg af Sean Fre 31 Jul 2015 - 15:35

Et støn forlod ham, da Fenris pressede sig helt op i ham. Han kunne mærke det lidt ubehagelige ved det, men samtidig elskede han det også og havde intet imod den svage, midlertidige ubehag. Nej, han ville hellere føle Fenris helt oppe i sig igen og igen!
Alligevel gled hans ben lidt mere til siden, som han mærkede Fenris støttede ham, også for at give ham mere plads. I starten gik det for langsomt til hans smag og han vred sig lidt i håb om Fenris forstod hentydningen.
Om det virkede eller ej, virkede det til Fenris satte farten lidt mere op. At Fenris havde været såret dagen forinden var ikke noget man længere lagde mærke til, eller også var han god til at skjule det.

Det var behageligt, da hans ben gled ned igen, støttede på Fenris' arme. Han rettede sig lidt op, som han fornemmede Fenris bukkede sig ind over ham. Han mødte Fenris i et lidenskabeligt og begærligt kys, ivrigt lod han sin tunge møde Fenris'...
Og blev overrasket. Som med halen, da han ikke havde forventet halen, og nu tungen, selv om han rigtig nok havde mærket noget uvant rundt om hans eget 'dyr' lige før. Det var...Underligt. Og ganske sjovt. Tanken om at Fenris så, i forhold til sin evne, var fuldstændig fokuseret på Sean, var noget han rigtig godt kunne lide.
Han kunne svagt smage sig selv, men kun så lidt, at han kunne leve med det. Hans ene hånd gled over Fenris' ene skulder, nu hvor han kunne nå, skønt han ikke kunne nå meget mere i den krumme stilling, han lige nu befandt sig i. Igen slog det ham hvor glad han var for Fenris og hvor dejligt de formåede at nyde hinanden. Og at de nok ville se hinanden meget mere, så snart han officielt var blevet Fenris' bodyguard.

Sean
Sean
Admin

Indlæg af Vánagandr Fre 31 Jul 2015 - 15:48

Fenris stødte lidt hårdere til, mens han lod hans og Sean's tunge mødes. Følelsen af at være igen inde i Sean var bestemt noget han savnede. Specielt efter at Sean havde givet et mindre 'hint' om at han gerne ville gå igang. Fenris satte tempoet mere og mere op, mens hans eget hjerte hamret afsted for at følge op med tempoet.

Hans ribben ville gerne havde en privat samtale med Fenris. Både for at stikke ordet 'smerte' i siden på ham. Fenris ville ignorer smerten. Han ønskede ikke at lade det ødelægge legen. Specielt ikke nu hvor han havde kunne more sig med Sean. Fenris gav et stød, som måske var lidt for hårdt, som fik ham lagt hele sin 'rod' ind i Sean. Han stønnede regelmessigt. Der udover hjalp det hellere ikke, med følelsen af Sean's tunge. Der godt nok fik Fenris's tunge viklet omkring sig, mens Fenris halv drillende lod den give sig et drillent hentydning, som var det han legede med Sean's dyr.

Lyden af Fenris's hud der klaskede imod Sean's ville næppe kunne ignoreres i rummet, mens Fenris følte varmen fra Sean. Han var selv begyndt svagt og svede. Følelsen af Sean's hænder, som havde lagt sig på ham. Han trak sig der efter næsten helt ud af Sean, mens et drillent blik stadig kunne findes i hans øjne. Han bankede sig så hurtigt ind i ham igen, mens dette havde Fenris nok til sig at fortsætte med. Blot for at 'drille' ham lidt.

Vánagandr
Vánagandr

Indlæg af Sean Fre 31 Jul 2015 - 15:59

Som det efterhånden var kutyme, var det helt fantastisk at være sammen med Fenris. Store mængder af rendyrket nydelse og andre mængder af udfordringer og drillerier, hvilket begge var ting Sean satte pris på. Han smilte i kysset ved Fenris' hentydning, selv om det var lidt svært, som Fenris mere eller mindre holdte hans tunge 'fanget' i sin, lang og smidig som den var. Hans ledige hånd, der støttede ham, så han kunne nå op til Fenris, klemte hårdt om sengetøjet, som Fenris stødte helt op i ham. Han stønnede af nydelse. Første gang havde han været i tvivl om han overhoved ville kunne lide det og nu var han næsten ked af han ikke havde afprøvet det bedre noget før.
Han havde selv varmen fra før, kombineret med nu. Et let lag sved dækkede allerede hans egen krop og det hev lidt i hans sår på ryggen, som han sad krummet sammen, både for at modtage og for at kysse.

Han kunne næsten ikke styre sig, da Fenris først trak sig næsten helt ud, kun for at støde des hårdere til bagefter. Fenris ramte helt rigtigt og Sean kunne mærke nydelsen, lysterne, bølge igennem hans krop og gøre ham det mere ivrig, det mere sulten, som et vildt dyr. Hans ene hånd greb hårdt fat i Fenris nakke, omend han ikke turde presse ham yderligere forover, da han trods alt stadig måtte have en øm side, uanset hvor lidt han så ud til at være generet af den. Kys. Sex. Lydene, varmen, lugten, fornemmelserne. Dette var noget af det bedste han vidste.
Fordi han allerede havde fået en udløsning, endda flere gange, følte han ikke at han ville komme for hurtigt og det var han glad for, for så kunne han rigtig nyde Fenris. Og selv hvis han kom, kunne de jo bare blive ved. Ved og ved, til de faldt i søvn igen!

Sean
Sean
Admin

Indlæg af Vánagandr Fre 31 Jul 2015 - 16:08

Fenris morede sig over Sean's reaktioner. Specielt ved hans højt stønnen og hans ansigt da Fenris bankede sig hårdt op i ham. Han rykkede sit ansigt væk fra Sean, mens hans stønnende stemme lyd. ''Aaah~ S-så.. V.. vil du.. Fortrække... at Ahh~ at ridde?'' fenris nåede ikke helt at afslutte sætningen før han mumblede og bandede lidt hvor godt dette her var. Specielt omkring hvor meget han havde savnet Sean. Hans lystfulde øjne lagde sig på Sean, mens han mærkede sin ribben der stak ham i siden, så han for en kort stund stoppede og klemte øjnene sammen.

Han rystede kort på hovedet for at få smerten væk fra sit sind og så på Sean. ''Din tur.. hah.. til at være øverst.'' Fenris lod Sean's ben glide ned langs hans arme og hans greb fat rundt om Sean's torso for at rulle lidt rundt så han ville være øverst. Hans øjne lagde sig på Sean, mens han håbede lidt at Sean, måske ville nyde lidt at more sig med hans eget dyr. Samt også, så kunne fenris se en lækker. Vel svende og aller mest. Sexed mand. Arbejde sig igennem. Noget, som fenris inderst inde tændte lidt på. Specielt fordi Sean virkede til at meget at ville dominere, men han havde også til tider så ud til at modtage. Så måske var dette en af de 'skjulte' ting ved ham? Fenris måtte indrømme at han morede sig. Sean var bestemt en at han var glad for at binde sig ved.

Vánagandr
Vánagandr

Indlæg af Sean Fre 31 Jul 2015 - 16:22

Hans blik gled over Fenris, prøvede at gennemskue manden, selv om han til stadighed blev forhindret i det, fordi det var svært at fokuserer på andet end det de lavede. Alligevel mente han at kunne se smerten, kort, men den var der. Først da Fenris måtte stoppe op og klemme øjnene sammen, slog det ham at dette nok gjorde mere ondt på manden, end han havde troet og derfor gik han også det mere villigt med til at skifte stilling. Et eller andet sted steg Fenris lidt på Seans hemmelige scoretavle. For at holde ved, selv om han havde smerter og var skadet.

Han gled rundt, som Fenris dirigerede ham. Nu med Fenris nederst. Kortvarigt rettede han lidt på Fenris 'dyr', så han var sikker på den ville glide ind uden problemer igen. Langsomt sænkede han sig ned over Fenris' 'dyr', hans hænder gled over hans overkrop i en blid bevægelse, da han trods alt bekymrede sig for om Fenris havde smerter. Sådan her kunne han mere eller mindre slappe lidt af, hvilket ville være godt for ham.
Han sænkede sig helt ned over ham og hans egne øjne gled snart i, som han i et øjeblik blot nød at have hele Fenris' 'dyr' oppe i sig. Så begyndte han at glide frem og tilbage, ride på Fenris. Han havde planlagt at starte stille ud, men fandt sig snart så ivrig, at han ikke kunne lade være med at sætte farten op næsten med det samme. Hans ene hånd lagde sig om hans eget dyr, som han begyndte at give det opmærksomhed, strittende som det stadig var. Snart fandt han en rytme og han stønnede regelmæssigt. Han bukkede sig lidt ind over Fenris, som lysten til blot at være tæt på ham, meldt sig. Tæt på ham, nær ham, at kunne mærke ham på alle mulige måder. Nu kunne Fenris blot slappe af og nyde showet lidt.

Sean
Sean
Admin

Indlæg af Vánagandr Fre 31 Jul 2015 - 16:37

Fenris lå lidt. Han var lidt irriteret på smerten, men den tanke blev hurtigt kasted væk da han mærke Sean skubbede sig ind over Fenris's 'dyr'. Han begyndte, som en hver anden tosse. At stønne selvfølgelig?! Hans øjne faldt på Sean, mens han så ned af hans ellers så maskuline krop, som var lidt nuttede da han virkede lidt til at fokusere på at få Fenris ind i sig. Han kunne stadig ikke lade vær med at pire ham, så han bumpede op i ham et par gange, mens det gik roligt for sig. Blot for at sætte en mindre 'spænding'. Hans øjne gled på Sean's ansigt, som så ud til at nyde det ligeså meget, som fenris gjorde. Fenris lagde hovedet tilbage på puden, mens hans arme lagde sig under puden for at søtte Fenris's hoved. Hans øjne gled på Sean, som arbejdet sig igennem. ''Mhmm... Du... Skøn..'' stønnede Fenris halv mumblende, mens han blot så kærlig på Sean.

Han måtte bestemt indrømme at han savnede dette syn. At se Sean, som sikkert enten så halv fokuserende ud eller blot nyd det ligeså meget, som fenris. Var noget Fenris faldt ham lidt nutted og kær. Men på en sexed måde. Noget han bestemt ikke ville nævte til Sean. Han ville sikkert enten blive pige sur og binde Fenris til vægen og tage ham bag fra. Blot for at vise hvor 'nutted' han var. Tanken om det fik blot fenris til at komme tættere på Climax. Hans øjne spærrede lidt op, mens han mærkede at Sean ramte et fantastisk punkt, ved Fenris's 'dyr' og lukkede sine øjne hurtigt i, mens han mærkede hvordan hans egne muskler begyndte at spænde. Han buede sig lidt i ryggen, mens han hviskede halv stønnende og lavmældt. ''A-aah~. . S..Sean.. J-jeg.. Aaah~. . .'' Dette var de eneste ord han formåede at sige, mens han mærkede desperationen for at holde det tilbage. Han ville elske at kunne komme sammen med Sean, men han vidste jo ikke hvor langt Sean selv var henne.

Vánagandr
Vánagandr

Indlæg af Sean Fre 31 Jul 2015 - 16:51

Han nød det. Og som Fenris, den tosse, stønnede han også selv. Hver gang Fenris alligevel ikke kunne holde sig tilbage, men stødte op i ham, gav ham blot mere lyst til Fenris, hvis det overhoved var muligt.
Sean var absolut ikke nuttet! Og hvis han nogensinde blev kaldt det, ville han mere tage det som en fornærmelse, end som en kompliment. Han ville, i det tilfælde Fenris skulle snakke over sig, nok netop blive mere hård, mere voldelig, blot for at prøve at bevise det modsatte.
Et svagt smil gled over ham og han åbnede øjnene lidt for at se på Fenris, som i den grad så ud til at slappe af og blot nyde det. Nej, hvis nogen var nuttet eller kær, var det Fenris, som han blot lå der.
Han bukkede sig ind over Fenris og kyssede han over brystet, før han rettede sig lidt op igen. Som et svar på hans kommentar. Fenris var mindst lige så skøn, selv om han nok mere ville bruge ordet fantastisk.

Da han både kunne se og mærke at Fenris var tæt på at komme, red han blot hurtigere og hårdere. Selv var han ikke ved det, der ville gå lidt tid endnu, men han havde jo også allerede fået en udløsning, hvor Fenris ikke havde, så set fra hans side gjorde det ingenting. I stedet gled han blot det hurtigere frem og tilbage, så hurtigt og hårdt han kunne præsterer i denne stilling. Han havde overvejet et øjeblik at stoppe helt op, til Fenris slappede lidt af igen, kun for at starte forfra, give Fenris et par gange, hvor han ville føle han var ved at komme, uden at gøre det...Men han vidste ikke hvor tæt på Fenris var og valgte i stedet blot at hjælpe ham på vej. Næste gang, måske, kunne han drille Fenris på den måde. For nu ville han blot nyde følelsen, nyde Fenris' udtryk, når han kom. Nyde den viden, at han kunne få manden til at komme.

Sean
Sean
Admin

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum