Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx)
Side 1 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx)
T: Aften
V: Lunt
O: Nogle få folk.
Det var tidligt på aftenen dog stadig var det en varm aften. Det var fx en af grundende til, at Davia havde valgt at gå sig en tur. Hun havde også brug for noget luft og tid for sig selv da hun altid næsten havde en slave ved sig. Dog havde hun ladet dem blive og havde også givet en del til sine forældre da hun sys hun ikke behøvede lige nu. Måske burde hun finde en ny en hun kunne træne. Det var altid så sjovt. Dog var hun begivet sig ned i byens gader og gik og så lidt op på stjernerne. Blot for at få noget ro, og det var der mere af nu det var aften. Hun satte sig lidt efter på en bænk og så op på stjernerne og månen og drømte sig til hun var ude og løbe lige nu.
Sidst rettet af Davia Lør 10 Sep 2016 - 20:55, rettet 1 gang
Davia- Antal indlæg : 131
Evner/magibøger : Ikke opdaget endnu
Sv: Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx)
Rexxy- Antal indlæg : 80
Evner/magibøger : Ingen specielle. ( Det vil sige ingen )
Han smilede et lille skævt smil og kiggede dirrekte i hendes øjne og nød synet. Han kunne se meget i dem men der var noget. Noget som han ikke kunne genkende. Men noget han tørstede efter at finde ud af hvad var.
Hun så lige tilbage ind i hans øjne og hendes øjne blev kort gule men det forsvandt med det samme igen. hun vil ikke selv bryde kontakten, det måtte han selv gøre.
Det var tydeligt for hende, at hendes tilbud kom bag på ham. Det vil det måske gøre med de fleste, men hun smilede blot halvt af det. Hun anede ikke om han ville tage imod det, men lige meget hvad skulle han skam nok ende som hendes slave. Han var for flabet lige nu, og det skulle der rettes op på. Hun blev overrasket da han sagde nej til de 100 guld. Hvem ville ikke have 100 guld for det? Dog blev han ved med at sige et højre og højre tal, som han dog alle sagde nej til. Hvad var der galt med denne mand? Dog fandt hun ud af det kort efter. *Så han er en mand af ære altså? En som ikke vil tage imod penge for at gøre den slags? Ser man det. Han vil gøre det gratis bare for at undskylde? Måske er der alligevel mere potentiale i ham end jeg først troede til at gøre ham helt underdanig.* tænkte hun for sig selv.
"Måden du gør det på, er at gøre hvad jeg vil have dig til. Hvis du da kan finde ud af det." sagde hun og så på ham og nikkede så ganske roligt. "Hvorfor skulle jeg ikke turde lade dig komme tæt på mig? Jeg ved godt de er dødsfjender vores arter, men behøver vi at være det?" spurgte hun så om. Et suk undslap hende. "Jeg foragter dig ikke. Ikke helt endnu i hvert fald. Men du går mig en del på så det vil ikke være underligt hvis jeg snart gjorde." Wow han måtte stole på hende siden han nu sad på den måde han gjorde. Dog var det nok ikke det bedste at stole på hende. Ikke når hun havde disse planer med ham som hun havde. At gøre ham til en slave.
Hun smilede af ham da han sagde de ikke behøvede at være fjender. Det var jo okay. Dog undrede det hende meget, at han allerede nød hendes selskab selvom de først lige havde mødtes. Hun var langt fra sikker på, om hun gjorde det samme. Hvorfor i alverden var han sådan? Det var ikke normalt at man efter 2 min nød en andens selskab. Dog sagde hun intet til det. Hun sukkede. Han blev ved? "Okay stop nu inden du fortryder det okay?" sagde hun til ham. Hun var ikke sikker på, at han vil ku få hende til at smile, men lod ham leve i den tro. Eller måske ved hun gjorde noget mod ham som gjorde ondt på ham. Det ønskede hun lidt.
Endnu et suk slap fra hende, da han sagde han elskede at gamble. Det var for hende ikke vigtigt at vide noget om overhoved. Hvad skulle hun dog bruge det til? Da han så valgte at tage et ur frem, så hun blot på ham undrende. "Hvad vil du væde om?" spurgte hun da han lidt efter sagde, han vil væde. Hun var frisk. Dog kunne hun ikke helt lide, at han nu stod foran hende som han gjorde. Det føltes forkert at han stod der. Dog smilede hun kort efter af hans ord. "Du vil arbejde for mig? Ser man det. Men okay da, du er nu min så. Men sig mig, hvorfor vil du have mig til at smile?" Spurgte hun, og så lige på ham.
Da hun spurte hvad hun ville væde om kom et ukontroleret smil og han sagde " Heh... Jeg vil væde om en simpel ting. Ikke noget stort. Men ikke noget småt. Det jeg ønsker at væde om er at kunne få den ære at invitere dig ud og spise hvor i mod du besvare alle de spørgsmål jeg end måtte være. Jeg skal nok svare på alle de spørgsmål du måtte have selvfølelig. Que cro pro. " Han sendte et roligt blik og sagde " Jeg skal nok oversætte hvis du ej forstod hvad det betød. Men. Hvis jeg taber. Så kan du få lov til at vælge hvad der skal ske. Jeg vil ikke brokke mig. Jeg vil ikke flygte. Jeg skal nok tage i mod det som vil ske uanset hvad det end måtte være. Det har du mit ord på som gambler "
Da hun sagde at han var hendes nu troede han at hun mente som arbejder. Eller som en ven. Et smil forlod ham i at han sagde stille for sig selv " Heh.. hun vil have mig som middag " Da hun spurte hvorfor han ville have hende til at smile sagde han " Fordi frøken Davia. Jeg vil se om det passer hvad man siger omkring din slags. Jeg mener ikke kvinder. Ikke varulve. Men rigfolk. Jeg vil se om det passer at i ikke kan smile. Der ud over tror jeg du har et smukt smil " Han bukkede for hende og sagde " Men valget er jo op til dig. Blot sig hvad min opgave end måtte være. Så vil jeg gøre mit bedste. Uanset hvad det end måtte være. Men jeg vil dog advare dig. Jeg er bedre til visse opgaver end andre " Han sendte et lille blik til hende og sagde " Men i sidste ende er du ligeglad er du ikke ? Du har allerede lagt en hel plan for hvad det er du vil gøre og få mig til. Du har allerede planlagt et helved for mig for at teste mig. Dine øjne fortæller mere end du tror. Men. Dog er der en ting du skal svare på " Han rejste sig op og løftede sin hat ganske kort " Tør du virkelig tage chancen i mod en gammel gambler som mig ? " Et lille grin forlod hans læber og han sagde mens han trak en lille flaske op af lommen " Skål for nye mulighedder " Han vendte flasken på bunden i sin mund og tømte dens indhold. Han sagde " Ah...perfekt temperatur...perfekt smag... Undskyld for min grådighed af flaskens indhold men jeg tror nødigt at en fornem varulv vil have blodet fra en gammel døende mand jeg mødte for nogle dage siden "
Hans noget ukontrolleret smil var hun ikke så begejstret for, men sagde det ikke lige til ham. Lyttede bare til det han sagde. Det lød okay det han vil have hvis han vant. "Fint ok, men vinder jeg derimod, så er du min slave forstået?" sagde hun og så lige på ham. Hun vil ikke have han vandt, da hun hellere vil have ham som slave. Selvom han skulle jo tilfredsstille hende inden han havde vundet, og det vil ikke blive let for ham dog vidste hun. Ikke før om lang tid. Hun smilede over ham, at han sagde han ikke vil flygte. Det var en god ting.
Hun så roligt på ham, og regnede med han ikke ville snyde. "Snyder du, og jeg finder ud af det, så vil du tabe, så prøv ikke at snyde. Jeg stoler på du ikke er så dum." sagde hun til ham, og så på ham. Lyttede til hans grund for at prøve at få hende til at smile, og hun løftede det ene øjenbryn. Så du tror ikke jeg kan smile?" sagde hun og så på ham. "Det kan jeg skam, hvis man gør mig tilfreds." Han bedte dog hurtigt om sine opgaver, og hun smilede over ham og rejste sig. "Kom med mig, og du skal få dem når vi er fremme." sagde hun, og gad ikke lytte til det næste han sagde. Begyndte blot at gå hjem af, og håbede han fulgte med hende. Tog sig heller ikke af han drak, men fra nu af, så bestemte hun når han måtte spise, og når han ikke måtte.
Da hun sagde at hun ville finde ud af hvis han snød grinte han. Han sagde roligt " Tro mig. Snyder jeg vil du ikke opdage det før det var forsent. Men bare rolig. Jeg skal nok prøve at opføre mig ordenligt med opgaverne " Da hun rejste sig og gik smilede han og fulgte efter. Han tog sin hat på og gik roligt efter hende. Han sagde " Utroligt ikke sandt ? En vampyr og en varulv går side om side. Og vi prøver ikke at myrde hindanden. Heh. Det er længe siden jeg har mødt en som du. Men sig mig. Hvad forventer du ud af disse opgaver ? At de skal knække mig eller at de skal gøre mig lydige siden jeg skal være din slave " Et lille grin forlod hans læber og han sendte hende et roligt blik. Han kunne se hendes had til ham voksede og han viste at hvis hun blev vred på ham havde hun allerede tabt på forhånd.
Hun brød sig bestemt ikke om, at han valgte at grine af hende. Hvem troede han lige han var, sådan at kunne grine af hende. Så han mente ikke hun vil kunne finde ud af det hvis han snød? Well det måtte de vel finde ud af. "Godt nok du gør det."
Da hun begynde at gå, var hun glad for at han fulgte med hende. Hun vidste også nogle lunde hvordan man kunne knække en vampyr. De var ikke glade for ild da det kunne dræbe dem. Og hun kende en masse andre af deres svagheder. Hun tog sig ikke af det han sagde mens de gik der side om side. "Det jeg forventer behøver du ikke vide." sagde hun blot uden at skænke ham et eneste blik.
Da hun sagde at han ville snyde grinte han blot. Han vidste at han kunne. Men hvor var det sjove i det ? Hvorfor snyde over en kold varulv som hende når man kunne vinde ærligt og redeligt.
Da hun sagde køligt at det behøvede han ikke at vide smilede han svagt. Han sagde " Ah jo. Fordi hvis jeg ikke ved hvad du forventer ved jeg ikke om jeg lever op til disse forventninger. Men det er du ligeglad med ikke sandt ? Fordi du i sidste ende fortrækker..." Han stoppede op kort. Han så ud som om han havde set et genfærd. Han sagde svagt " Gad vide....kunne hun ? " Han knuede sin hånd kraftigt og fulgte efter igen. Han blev tavs og fulgte efter. Han ville ikke spøger mer før han kunne se det med sine egne øjne.
Hans kommentar på det hun havde sagt før, gik hende virkelig meget på. "Hvad fortrækker jeg alligevel i sidste ende tror du?" ville hun vide. Hun så lige på ham og håbede han svaret hende. Dog fortsatte hun hjem af, og de kom snart til et stort hus/gods. Hun så kort på ham inden hun gik over til døren og åbnede den. Lod ham komme ind først inden hun fulgte med ind, og lukkede døren i efter dem.
Da hun spurte ham hvad han troede hun fortak sagde han " Ikke noget...glem hvad jeg sagde..." Han sendte hende et koldt og vredt blik.
Da de kom til det store hus og døren blev åbnet gik han ind og så synet. Kæmpe store søjler til at holde huset oppe, skarpt lys fra en massiv lysekrone, store malerier med hende. Han kiggede sig rundt omkring og smilede. Han tænkte tilbage på engang for mange år siden da han var yngre da han kom til et sted som dette. Slaver gik over alt og blev ødelagt, knust og gjort til tomme skalle af hvad de engang var. Og øverst på trappen stod manden som var skyld i det hele. Han rystede hovdet igen og kom til sig selv. Han kiggede op af trappen men der stod ingen. Rexx smilede lettet men da døren blev lukket og Davia smilede til ham sagde han med et svagt smil " Heh...så det her er helved ? " Han kiggede roligt på hende og støttede sig op af en søjle. Han kunne ikke gå meget længere uden at få frisk blod. Men han ville ikke tabe deres vædemål og lade hende udnytte ham. Dog ville han heller ikke snyde da han ville bevise noget over for sig selv.
Hun sukkede over hans svar på hendes spørgsmål. Det måtte hun også lære ham. At man svarede på det man blev spurgt om og ikke bare sagde nej glem det. Det vil hun ikke finde sig i når han var blevet hendes. Hun så også hans blik og var ikke glad for han så på hende på den måde. Igen, hvem troede han lige han var, siden han kunne se på hende på den måde? Hun havde lyst til at slå ham for hans frækhed lige nu, selvom det kun var et blik, men det var mere end nok i følge hende. Dog lod hun den ligge for nu. Han skulle nok lære det var hun sikker på.
Da han var kommet ind, så hun på ham mens han stod og betragtede hendes sted. Hun var selv meget glad for stedet her. Da han spurgte om det her var helvede, så hun undrende på ham, og begyndte at grine af ham. "Helvede lige frem? Tror jeg næppe jeg vil kalde det. Helvede er langt være end det her sted her." sagde hun og smilede til ham. Hun gik mere ind i huset og forbi ham. "Hvis du taber er det her sted dit nye hjem." sagde hun meget roligt og gik ind i stuen hvor hun satte sig på en sofa. "Hvis du skal vinde så skal du vise hvor meget du kan finde ud af at gøre af det du får besked på, og så skal jeg nok sige om du har gjort det godt nok eller ej. Forstået?" sagde hun og så på ham med et blik der virkede meget ligeglad.
Hendes ord fyldte hans hovde " Taber...dit nye hjem.." Han prøvede at holde fokus men havde svært ved det. Han tog en sidste flaske op og tømte den for at kunne holde sig oppe. Han vidste at det ikke var godt han havde drukket det hele men at det var bedre end at falde om hos en varulv. Og i sær en varulv som hende. Koldhjertet og kynisk. Da hun spurte om han forstod sagde han " Ja. Det forstået. Men først og fremmest skal jeg have noget blod. Og så er du velkommen til at slå mig hvis du vil. Men uden blod så klare jeg ikke dine opgaver og du får ikke en slave. Det er jo det du i sidste ende vil have ikke sandt. En slave du kan knække. Så lad os lave en aftale. Du hjælper mig med at skaffe noget blod. Nok til at jeg kan klare dine opgaver og fylde mine flasker. Så skal jeg nok lade dig slå mig. Og klare dine opgaver. Men sig mig. Hvem er ejeren af dette sted du kalder for et hjem ? "
Han kiggede rundt og vidste ikke om det var fordi han var svækket eller fordi han fik flash back men stedet virkede bekendt. Det virkede forkert for ham. Som om det drænede ham for enegi. Som om det hele prøvede at suge livet ud af ham. Han faldt på knæ og prøvede at holde sig oppe. Han sagde med et smil " heh...Der er noget i luften ikke sandt...noget der svækker mig og skal gøre mig lydig...har jeg ret ? " Han prøvede at smile men han følte som om hele hans krop var sten. Han sagde svagt " Helveds hus.." og faldt om på gulvet. Afkræftet lå han og kiggede på Davia som kiggede ligeglad på ham. Han vidste ikke hvad der var i huset. Men han vidste at en med så mange penge som Davia måtte have med garanti også havde sikkerhed i tilfælde af en vampyr kom for tæt på.
Med et meget roligt blik så hun på ham. Smilede af det han sagde da han havde ret i det jo. Dog snakkede han igen alt alt ALT for meget syntes hun. Te han aldrig stille? Det var en af de ting han skulle lære. At tie mere stille. "Jeg bestemmer hvor meget blod du får, og det er mig som ejer stedet her. Har du et problem med det?" spurgte hun i en let skarp tone. Hun havde fået huset af sine forældre. De havde givet hende det så hun havde et sted selv.
Nu kunne hun virkelig se han mistede sine kræfter, og det morede hende blot, især da han faldt på knæ. Dog så hun undrende på ham ved det han sagde. "Nej jeg har ikke noget i huset som skal gøre det." sagde hun helt roligt til ham, og betragtede ham da han faldt helt om. Han var dog stadig ved bevidsthed. Hun overvejede om hun skulle lade ham ligge eller om han så vil stikke af om lidt. "Bliv liggende til jeg kommer igen." sagde hun roligt, og gik ud i køkkenet. Fandt en skarp kniv og skar sig selv. Lod blodet fylde et glas op inden hun lod sit sår lukke igen. Tog glasset med tilbage og så lige på Rexx. Gik over til ham og stillede glasset foran ham. "Hvis du kan så drik det her. Det det eneste du vil få lige foreløbig. Og jeg skal nok sige når du må få mere." fortalte hun roligt. Ventede for at se om han kunne drikke det af sig selv, eller om hun skulle hjælpe ham med det.
Da hendes spydige tone sagde han roligt men svagt " Nej. Det har jeg langt fra...." Han sagde svagt for sig selv " Men det har du kan jeg se..."
Han kiggede undrene men smilede " Heh...så er der måske noget i nærheden som jeg ikke kan tåle...Har du måske et kors på dig ? "
Hans øjne blev store og sultne. Han kunne mærke hvordan blodet løb i Davia`s hånd og så hendes snit. Han vidste hvordan en varulvs blod smagte..bittert..som en frugt... Men hans sult drog ham til at drikke selvom han inderst inde ikke ville. Han havde prøvet at være uden blod så længe men vidste at det ikke kunne lade sig gøre for altid uden blod. Han prøvede at rejse sig men kunne ikke. Han faldt hårdt ned og landte med et " slam " på jorden med kæpen først. Han sagde ganske svagt " Forbandede...om jeg så skal rive halsen på mig selv..." Han prøvede at rejse sig igen og ville ikke lade sig få hjælp men faldt sammen. Han kunne dårligt flytte sine øjne men prøvede en sidste gang og fik formået at vende sig om så han lå på ryggen men kunne ikke flytte sig mere. Han smilede og tænkte for sig selv *Heh...så dør jeg på gulvet hos en varulv...sikke en trist måde at dø på*
Dog da han flabet svarede igen så hun på ham med et strengt blik. "Hvad mener du med jeg har et problem med det? Hva?" Hun vil vide det, hvad han mente. Hun elskede sit hjem. Der var rigeligt med plads, og et rum kun lavet til slaver. Hvor hun kunne gøre med dem hvad hun end lystede.
Hun sukkede tungt af ham. "Jeg ved ikke hvad det skulle være som det er der gør det her imod dig." var det eneste han fik som svar på det.
Da hun var kommet tilbage med blodet, og så hans blik rystede hun på hovedet af ham. *Vampyrer og deres mærkelige sult til blod.* tænkte hun for sig selv. Dog sagde hun intet. Lod ham roligt drikke blodet, og kunne se han derefter prøvede at rejse sig dog uden held. Han var da virkelig sølle at se på. Hun måtte lære ham at kæmpe mere for at gennemføre sine opgaver og mål. Så på ham da han fik vent sig og vist nok vær tæt på at besvime. Roligt gik hun over til ham, og løftede ham op. Nu skulle han se hvad hun vil gøre med ham. Dog skulle hun bruge en af sine andre slaver til en af sine tanker. Hun måtte sende bud om det til sin far på en måde.
Rexx bar hun ind i sit legerum og lagde ham på en seng. Spændte ham fast til sengen og bed så hul på sit håndled selvom det virkelig gjorde ondt på hende. Satte det mod vampyrens mund for at prøve at vække ham.
Side 1 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
» Show me ~Damian~
» The Show Must Go On - Raven
» A Private Show, Just for you ~ Alec.
» Com with me! Let me show you the world!//Carbia//
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata