Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 2 EmptyIgår kl. 16:54 af Katrina

» Your new home, my little sweetheart
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 2 EmptyIgår kl. 14:38 af Celenia

» please safe me - Savas
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 2 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 2 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott

» As if anything would change (Valentine)
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 2 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean

» Aften a long time - Sean
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 2 EmptySøn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori

» Oh what a circus -Natalie
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 2 EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray

» Who am I now?? //Jake//
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 2 EmptySøn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake

» A royal search for knowledge
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 2 EmptyLør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth

Mest aktive brugere denne måned
Jake
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 2 Voteba13Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 2 Voteba14Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 2 Voteba15 
Rafaela
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 2 Voteba13Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 2 Voteba14Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 2 Voteba15 
Elizabeth
Katrina
Lori
Savas
Edgar
Juniper
Sean
Valentine

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner

Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx)

2 deltagere

Side 2 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 2 Empty Sv: Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx)

Indlæg af Rexxy Lør 13 Aug 2016 - 0:09

Han smilede svagt til hende men havde svært ved det.

Han så hendes blik og så vreden. Han sagde så godt han kunne " At dit hjem er tomt. Det har ingen sjæl...Det er opbygget i frygt...ikke respekt...Ikke venlighed... Ikke hvad jeg ser i vert fald.." Han hørte hendes suk og smilede et lille smil. Han tænkte tilbage på dengang for mange år siden. Da han prøvede at overleve uden blod og næsten døde af det. Han grinte svagt for sig selv og kiggede på Davia som pigen der reddet hendes liv. En lille tåre forlod hans øje.

Da han var blevet båret ind i rummet og kunne smage blodet prøvede han at styre sig. Han prøvede virkelig at lade vær med at drikke men han vidste at der var 2 mulighedder. Enten at han døde i huset hos en som kunne blive en mulighed for at redde sig selv. Eller en som ville være hans langsomme død. Uanset hvad grunden end måtte være så vidste han at han ikke ville lade muligheden gå. Han lod de få dråbe der kom glide langs han tunge. Det var bittert men smagte anderledes. Han kunne fornemme hendes glæde ved hendes tanker skønt han ikke vidste hvad de var. Blot at de var så store at hendes blod også smagte. Han vågnede langsomt op og sagde....vand...blod...vand..." Han ville ikke leve på hendes blod alene. Han ville ikke risikere at falde tilbage til det helved han var unsluppet. Han vidste dog bare ikke hvordan han skulle forklare hende det. Af alle væsner hvordan ville en varulv så kunne forstå det han følte og flygtede fra.
Rexxy
Rexxy

Antal indlæg : 80
Evner/magibøger : Ingen specielle. ( Det vil sige ingen )

Tilbage til toppen Go down

Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 2 Empty Sv: Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx)

Indlæg af Davia Lør 13 Aug 2016 - 0:37

"Mit hus er ikke tomt." sagde hun roligt. Han havde ikke set andet end stuen jo. Der var meget mere end blot dette rum, og han havde ikke ret i det han sagde. Hun så kort efter på ham meget undrende da han pludselig lod en tåre rande ned af kinden. Hvorfor i al verden græd han dog? Hun anede det ikke, og var egentlig også pænt lige glad.

Da de var kommet ind i det nye rum, kunne hun godt mærke på ham, at han havde svært ved at styre sig. Det skulle hun nok få pillet fra ham. Dog undrede det hende han bedte om vand? Vampyrer drak da ikke vand? Han måtte stadig ikke være helt sig selv endnu, så hun tog sig ikke af det han sagde Og hvis han endelig var sig selv, hvorfor vil han så have vand? Det var noget hun ikke forstod overhoved. "Det her er det eneste du får, så drik eller lad vær." sagde hun uden at gi ham vand.
Davia
Davia

Antal indlæg : 131
Evner/magibøger : Ikke opdaget endnu

Indlæg af Rexxy Lør 13 Aug 2016 - 0:46

Han sagde roligt " Heh.. Jeg forstår du ej ønsker at give mig...men tro mig. Der er mere til fortiden end du tror. Du burde vide bedre end at vise tænder af en som har brug for.. men i orden...giv mig blot noget væske så skal jeg nok arbejde for dig uanset opgave...Jeg vil ikke være til besvær men jeg vil heller ikke falde tilbage til det jeg engang var.. Du ville nok ikke forstå. Mit hjerte er måske dødt Davia. Men i sidste ende. Så er det ikke mig der er hjerteløs " Et koldt blik forlod hans øjne. Han smilede og kunne mærke et smil forlod hans læber. Han ønskede at mærke skade. Han ville se om han stadig var sig selv eller om hans hjerne havde efterladt hans krop til e*n tom skald af hvad han var. Han kiggede på Davia og kunne høre lyden af andres stemmer i huset. Han undrede sig intil det slog ham *Hun har slaver i huset...som.. tjenere...heh...så ved jeg da hvad min skæbne er...Kunne hun ikke så ha slået mig ihjel i stede* Han kiggede ned og så han var spændt fast *Mh..Det er længe siden jeg har været holdt nede sådan her...Men det måske en god ide for en som mig*
Rexxy
Rexxy

Indlæg af Davia Lør 13 Aug 2016 - 1:11

"Hold kæft og spis, eller ogs får du ikke mere blod." sagde hun til ham hårdt. kort efter stoppede hun med at give ham mere, da han havde fået nok til at være vågen uden at besvime. Hun tog sig ikke af han kalde hende hjerteløs. Måske var hun, og måske ikke men hun var sådan set ligeglad med det. Hun lod ham ligge og gik ud af værelset for at få fat på en af sine slaver. Hun fandt ham ret hurtigt, og han fulgte med hende tilbage. Han var en meget stor fyr. Omkring de 2 meter og temmelig bred. Det eneste han havde på var nogle meget stramme sorte bukser. Davia gik over til Rexx. "Din første opgave er med Drago her. Jeg vil se dig tilfredstille ham. Hvordan er helt op til dig selv. Og du må sagtens vælge at sige han sagtens må kneppe dig hvis det er det." sagde hun helt roligt. Åbnede så han var fri og kunne gøre hvad han vil. Davia selv satte sig på en stol i rummet som var yderst behagelig at side i.
Davia
Davia

Indlæg af Rexxy Lør 13 Aug 2016 - 1:18

Et meget forviret blik forlod hans ansigt og han forstod intet. I starten prøvede han at forstå men han kunne ikke. Han vidste ikke om han skulle grine eller græde. Han vidste blot at han vidste hvad Davia nu var. En nådeløs og hård domia. Han grinte kort for sig selv over det men valgte at sige " Du ønsker at jeg skal glæde Drago. En yderst stor " Han kiggede ganske kort på Drago og sagde " Ikke for noget. En yderst stor blodsten af en person. En fyr. Jeg er dog ikke til at glæde en fyr. Jeg har aldrig prøvet det så jeg ved ej hvordan jeg ville gøre det. Jeg siger ikke tager i mod opgaven. Men jeg ved ej hvordan jeg skulle kunne glæde en som jeg ej kender arten på "
Rexxy
Rexxy

Indlæg af Davia Lør 13 Aug 2016 - 1:29

Davias blik ændrede sig til kedsomhed. "Hvor kedeligt. Gir du op på din opgave allerede nu? For hvis du gør, så er du min. Ellers må du jo finde en måde at tilfredsstille ham på. Måden må du stadig selv finde ud af, og art behøver du ikke vide." hun så over på Drago. "Smid bukserne, og Rexx smid alt tøjet." sagde hun og så igen på Rexx. "Og kom så i gang inden jeg keder mig for meget og ikke er tilfreds med det, hvilket ogs vil sige du blir min." sagde hun med en yderst rolig stemme til ham.
Davia
Davia

Indlæg af Rexxy Tirs 16 Aug 2016 - 19:27

Rexx smilede skævt til den høje Drago. Han kiggede ned og så bulen. Han lukkede øjnene og tænkte på mange år tilbage. Han tænkte på dengang han så dyrene pare sig. Han huskede hvordan hannerne var brutale og tog fat. Han åbnede øjene igen og sendte et koldt blik til Davia og smilede og sagde med en rolig og kold stemme " Nej. Jeg er ikke en som du vil knække " Han tog sit tøj af og knækkede sin nakke og hals så et knæk lød. Han sagde med et smil " Skal vi ? " Han satte sig på knæ foran og sank en sidste gang før han nærmede sig Drago´s pik. Han åbnede munden og åbnede den så meget han kunne. Han tog sin hånd på sin hals og klemte svagt og tog så meget af Drago`s pik han kunne. Han prøvede at komme helt til bunden og pga. han havde knækket nakken kunne han bøje den så meget at han nu kunne få den dirrkete ind i halsen selvom følsen var underlig, dog ikke ubehalig. Han tog sin tunge og langsomt prøvede at køre den rundt om pikken som var blevet større og slikkede langsomt nosserne. Han kunne mærke blodet og overvejede at bidde men lod vær. Drago stønnede svagt hvilket fik Rexx til at smile og tænke *Hun har ikke slået mig i nu. Men hvad kan hun ellers finde på* Han kunne mærke et ryk i pikken og nåede ikke at forstå hvad det var før en varm og klistret ladning af sæd fyldte hans hals og gled ned i hans mave. Han trak sig tilbage i et shock og fik det i munden og i andsigtet. Han sad og kiggede på Davia og smilede. Han åbnede munden og viste han havde en stor ladning i munden. Han lukkede munden kort og åbnede den igen og viste han havde slugt det. Han skulle til at rejse sig op da Drago tog fat i Rexx og holdt ham nede bagfra. Drago tog fat i Rexx og rev hans underdel op så han " stod " med spredte baller. Drago som stadig var hård påtrods af at blive tømt satte den kort ud foran Rexx. Et lille " heh..." forlod hans Rexx`s læber før han kunne mærke Drago`s stive pikhovde nu pressede sig på Rexx`s hul. Han nåede ikke at tænke eller sige et ord før Drago pressede sig hårdt og uden nåde ind i Rexx. Rex skulle til at brøle i shocket og smerten der løb i hans krop men en del af ham kunne lide smerten og fornemmelsen. Han kunne mærke hvordan hans egen pik blev stiv over fornemmelsen. Drago pressede sig helt op i Rexx som fik hans pik til at blive helt stiv over det. Drago tog hårdt fat i Rexx`s baller og begyndte at kneppe ham hårdt. Rexx prøvede at skjule smerten og nydelsen men havde svært ved det. Han så Davia blot sad men nåede ikke at se hendes udtryk før han blev presset helt ned i jorden. Rexx blev kneppet hårdt og i noget tid men pludselig brølede Drago og Rexx kunne mærke en varm, blød nærmest våd fornemmelse fyldte hele hans krop. Han vidste at det betød Drago havde kommet inde i Rexx hvilket fik Rexx til at få en orgasme selv og ramte gulvet. Drago rev sig hårdt ud af Rexx som rejste sig og kunne mærke Drago`s sæd flyde ud af sig. Han kiggede på Davia og sagde med en smule glæde i sin stemme " Heh. Din udfordring klaret...2 gange "
Rexxy
Rexxy

Indlæg af Davia Ons 17 Aug 2016 - 12:54

Davia ventede fortsat på at Rexx skulle tage sig sammen og begynde på det arbejde han havde fået. Så svært kunne det da heller ikke være, eller det mente Davia i hvert fald ikke det kunne. Hun så tydeligt det blik som Rexx sendte til hende, og hun sukkede over det. Skulle han allerede begynde at være flabet nu? Så vil det virkelig blive en lang aften for dem alle. Hvorfor skulle han være sådan her? Det vil ende med ingen gad ham når han var sådan her, eller det var Davias holdning. Dog var hun ikke så sikker på, at han havde ret med det, at hun ikke vil kunne knække ham. Det skulle hun skam nok i sidste ende.
Da han tog tøjet af, betragtede hun ham nøje imens. Smilede lidt over det, dog var hun ikke speciel tilfreds med, at han valgte at knække sin nakke og hals. Endnu en ting hun vist skulle vende ham fra at gøre.

Drago stod og så på ham, og ventede blot på de skulle komme i gang med det. Han smilede da Rexx spurgte om de skulle. Han vidste udmærket godt hvad han mente med det, og var mere end klar til at begynde. Davia smilede af det, da Rexx kort efter satte sig på knæ foran hendes store slave, for at tage hans pik i munden. Hun elskede synet af det, og kunne meget godt lide at se 2 mænd sammen. Rexx vil helt sikkert flere gange komme til at skulle gøre det her med en anden fyr. Drago så også virkelig ud til at nyde denne behandling som han lige nu fik. Han vil klart ikke kunne holde så længe i dag, som han ellers plejede at kunne. Det var tydeligt for Davia at se. Og ganske rigtigt. Kort efter så Rexx ud som han fik et chok, da Drago kom i hans mund. Hun smilede lidt for sig selv over det. Vidste at Drago endnu ikke vil mene, at de var færdige med det her endnu, selvom han allerede var kommet en gang allerede i Rexx’s mund.
Hun betragtede roligt Rexx, og så uimponeret ud, da han vidste han slugte det. Igen var der en ting han skulle lære. Ikke bare at sluge sæden med det samme. Dog morede det hende en del, at Rexx vist troede de var færdige uden Drago var enig. Drago tog bare og lagde Rexx ned og pressede sig selv op i Rexx. Davia betragtede dem imens, og vil gerne finde ud af, hvad Rexx syntes om det. Om han kunne lide det, eller ikke kunne. Men i sidste ende var det dog lige meget om Rexx syntes om det eller ej, da det jo var Davia som bestemte det hele lige nu. Dog blev det hurtigt tydeligt for Davia, at Rexx vist yderst godt kunne lide det her. Han pik blev jo helt hård af det. Det her var dog underholdning. At se Rexx blive kneppet i røven på den måde han nu en gang blev.

Efter noget tid fik Drago en orgasme oppe i Rexx, som fik Rexx til at komme på gulvet. Davia smilede over det da det betød noget bestemt for Rexx nu. Hun betragtede Rexx som rejste sig op og virkede tilfreds med det. ”Ja du klarede den. Dog efterlod du noget på gulvet, som du nu selv skal fjerne igen. Dog med tungen da jeg ikke vil have noget gris på mit gulv.” sagde hun roligt, og så lige på Rexx. Ville se om han vil gøre det som hun nu bedte ham om eller nægte.
Davia
Davia

Indlæg af Rexxy Ons 17 Aug 2016 - 13:55

Rexx smilede svagt og knuede sin næve. Han vidste han ville behandlet som en slave. Men hvis hun forventede at hun kunne gøre ham til en hund så ville han heller ha skået sit hjerte ud og fodret med det. Han slugte dog sin stolthed og begyndte at gøre gulvet rent. Han kiggede på Davia og sagde " Sådan.. Andre opgaver ? " Han ville ikke lade sig knække af hende og kunne mærke sin nakke var løs og satte den tilbage. Han gav et knæk og kunne mærke at kæben kom tilbage på plads. Han forventede dog ikke at Davia ville udsætte ham for flere hårde, ydmygende og dirrekte ondskabsfulde opgaver. Han kiggede i hendes øjne og smilede svagt. Han så den glæde opgaven havde bragt hende og han vidste det ville betyde han langt fra var færdig med fyre. Han håbede dog at det kun var Drago fordi hans pik kunne han klare uden at lide for stor smerte. Han kunne mærke et lille sus i hans krop da han kiggede hurtigt op og ned af Davia`s krop. Hans pik blev hurtigt stiv af synet han så men valgte verken at smile eller at sige noget. Han vidste hvad hun var for et type monster. Og han elskede det. Han tænkte *Næste opgave overgiver jeg mig til hende. Hun er det jeg har søgt efter. Og jeg vil ikke lade chancen glippe for at få hende som min* Et smil bredte sig ud over hans læber og hans tænder blev synlige. Han bukkede og kunne mærke en lille smerte i hans røv over det men valgte at forsætte. Han sagde med et stolt smil i stemmen " Hvad er min næste opgave...Frøken Davia "
Rexxy
Rexxy

Indlæg af Davia Fre 26 Aug 2016 - 9:28

Mens Rexx gjorde gulvet rent, stod Davia blot og så på med et tilfreds smil. Rexx vil virkelig blive en god slave, kunne hun mærke. Med det han allerede vil gøre. Dog havde han taget imod udfordringen om, at tilfredsstille hende. Måske prøvede han blot på det endnu? Hun blev ved med at betragte ham, og smilede over ham, da han sagde det var klaret. ”Andre opgave? Mange. Lige til du overgiver dig selv til mig.” Sagde hun roligt og så hans smil.
Hun så han kiggede på hende, og så hvad det gjorde ved ham. Hun så ned på hans pik, og smilede skævt over det. ”Når. Så du kan lide hvad du ser, hva?” sagde hun med en let hånlig stemme. Kort efter så hun hans smil, og sukkede over ham. ”Og hvad smiler du så af?” hendes stemme var hård da hun spurgte, da hun vil sikrer sig at han vil svare hende.
Da han bukkede sig, kunne hun let se på ham, at det gjorde ondt på ham, hvilket fik hende til at smile. Hun hørte det han spurgte om. ”Lad os se hvor god du er til at tilfredsstille mig på samme måde du lige gjorde det med Drago. Brug din tunge så godt du kan.” sagde hun, og så roligt på Rexx. Satte sig bedre til rette på stolen, og afventede hvad han vil.
Davia
Davia

Indlæg af Rexxy Søn 28 Aug 2016 - 13:14

Han prøvede at lade vær med at smile da hun sagde " Til du overgiver dig " Han sagde roligt for sig selv " Det sker før du tror frøken Davia "
Da hun spurte om han kunne lide hvad han så faldt hans smil. Han og rødmede svagt. Han ville ikke svare på det spørgsmål. Men da hun spurte hvad han smilede af sagde han " Jeg tænkte blot på noget. En lille ide. Intet andet frøken Davia " Han så hendes smil og smilede selv svagt. Men da hun sagde han skulle tilfredsstille hende bed han sig hårdt i læben og kunne mærke hans pik blev helt hård og næsten fik en precum orgasme. Han kunne i starten ikke tro sine øre intil han så hun satte sig til rette på stolen.

Et lille smil kom frem og han kunne mærke nevøsiteten rejste sig. Han ville overgive sig men ville ikke skuffe hende derfra nevøs for hvad han valgte. Han kiggede kort over på Drago og tænkte *Han har sikkert slikket hende en masse gange. Så hun er sikkert vant til en masse. Så selvom jeg gør mit bedste vil det nok ikke være godt nok. Så jeg prøver mit bedste og ser hvoran det går* Han satte sig på knæ foran hende og satte sit hovde tæt på hende. Han sank svagt og langsomt lod han sin tunge glide ud forbi hans læber og langsomt nærme sig hendes private dele.

Langsomt lod hans sin tunge ramme hendes yderste læber og langsomt lod sin tunge glide langsomt ind i hendes bløde varme hud og kunne smage hendes saft svagt. En yderst sød saft i starten men blev svagt bitter kort efter. Han ville ikke lade det forhindre ham i at gøre sit bedste og glæde hende. Langsomt lod han sin tunge glide helt ud og lod den glide svagt rundt om hendes clit og lod sig glide ned. Han kørte tungen rundt om hendes klit intil han lod tungen glide mellem hendes læber og længere ind i hende. Han flyttede hovdet lidt tættere på hende og pressede sin tunge dybt ind i hende og lod den glide rundt i hende. Han kunne føle hendes hjerteslag hvilket fik ham til at smile svagt. Han lod sin tunge køre rundt i en cirkel inde hende og langsomt rundt på hendes clit og yderste læber. Han nød smagen langsomt af det søde og det bitre og forsatte selvom det var blevet svært at prøve at gøre sit bedste og prøve at skjule at han nød det kraftigt og at hans pik var blevet hård af hendes opgave. Han kiggede på på hende en gang i mellem og fik øjnkontakt med hende ganske kort hvorfra han tænkte *Lige om lidt så slår hun mig ihjel for ikke at være god nok..*
Rexxy
Rexxy

Indlæg af Davia Lør 10 Sep 2016 - 20:54

Hun hørte godt det han sagde, men lod som om hun ikke gjorde. Dog var hun tilfreds hvis det passede det han sagde, at han snart vil overgive sig. Hun kunne nemlig sagtens bruge ham som sin slave. Efter hun havde spurgt om han nød synet, opdagede hun at han rødmede over det. Hørte han sagde, at han blot havde en lille ide, men han sagde ikke hvad det var. "Ja? Hvad er denne lille ide?" spurgte hun, og så lige på Rexx. Hun kunne tydelig lugte han blev mere tændt over at skulle tilfredsstille hende, og hun smilede over det.

Davia sad roligt lige nu, og ventede blot på, at Rexx vil komme over og gøre hvad han havde fået besked på. Hun lagde godt mærke til, at han først så over på Drago kort, hvilket fik Davia til at smile en smule. Hvad mon Rexx tænkte lige nu? Dog var det lige meget, for Rexx skulle blot fuldføre opgaven. Da han satte sig på knæ foran hende, så hun roligt på ham. Kunne fornemme hans nervøsitet, men det var godt han gjorde det alligevel.

Et suk kom fra hende, da hun mærkede hans tunge. Hun sad og lod ham gøre det. Det var langt fra det bedste hun havde prøvet, men kunne dog mærke, at han gjorde sit bedste for det. Hun så ned af, og kunne se på hans pik, hvor meget han nød det. Det morede hende faktisk. *Hm, gad vide om han egentlig er biseksuel siden han også kunne lide det da Drago kneppede ham?* tænkte hun roligt, og lod ham fortsætte.
Davia
Davia

Indlæg af Rexxy Søn 11 Sep 2016 - 0:11

Han smilede blot svagt og sagde " Fast arbejde " Hans smil forsvandt hurtigt igen og bukkede for hende for at vise han ville være villig til at arbejde for hende fast hvis det betød at han var mere i nærheden af hende.

Han kunne fornemme hans nevøsit faldt langsomt men han forsatte med at slikke. Han prøvede at fokusere på hendes clit men vidste det ej ville være nok. Så han tog chancen og langsomt stak sin tunge helt ind i hende og lod langsomt tippen glide ud af hende igen og langsomt ned og ramme hendes bagerste hul. Han ville ikke acceptere at hans arbejde ikke var i nærheden af godt nok. Han ville vise hende at han var mere end villig til at gøre sit bedste for hendes glæde selv hvis det betød at han skulle kneppes igen af Drago. Han kiggede ganske kort på Drago og kiggede så på Davia og frygtede at hun ville have Drago kneppede ham igen. Hans tanker fløj alle steder hen. I gode og i skrækkelige tanker. Skønt han ville glæde Davia ville han nødigt blive brugt som et stykke sex legetøj for hendes andre mandelige slaver. Med mindre det var den ordre han fik af hende.

Han kiggede på hende og så godt han kunne sagde han til hende " Jg di " Han håbede at hun forstod det betød jeg din skønt han ikke troede det selv og gjorde sig klar til at blive slået over han ikke snakkede tydligt nok til hende
Rexxy
Rexxy

Indlæg af Davia Tirs 13 Sep 2016 - 11:30

Hun løftede et øjenbryn af ham, da han foreslog fast arbejde? Var det virkelig det han troede? At det var arbejde? På en måde var det jo, men arbejde uden løn. Hun vil ikke betale ham for noget hun nemt kunne få gratis nemlig. Hun kunne også gøre ham til slave? Ideen fik hende til at smile. ”Heh fast arbejde sir du? Måske. Det ser vi på senere” sagde hun med en rolig stemme.

Mens han slikkede hende, sad hun roligt på sin stol, og nød det han gjorde. Dog måtte hun indrømme, at Drago var en hel del bedre til det, men hun havde jo også haft ham længere, og trænet ham mere end Rexx her. Dog var det ikke svært at mærke, at Rexx vil gøre sit bedste for at tilfredsstille hende, hvilket kun var en god ting. Det var de færeste som i starten var så villig til at gøre det så godt de kunne. De vil bare gøre det uden at prøve, men Rexx her prøvede da, og det kunne hun virkelig godt lide. Dog fik hun en ide til hvordan det her kunne blive sjovere. Hun så på Drago, og fik hurtgt øjenkontakt med ham, så ned på Rexx og på Drago igen. Drago nikkede da han forstod hvad hun mente med sit blik, og kom over til dem. Davia så ned på Rexx. ”Lige meget hvad så bare fortsæt, forstået?” sagde hun med et let smil i stemmen.

Hun hørte det som han sagde, og forstod det til dels. Eller hun regnede med hun forstod. Dog spurgte hun alligevel. ”Undskyld men gider du lige gentage det, så man kan forstå det ordentligt tak?” Hun så lige ned på ham, og ventede på han vil gentage det så man kunne forstå det.
Davia
Davia

Indlæg af Rexxy Tirs 13 Sep 2016 - 14:59

Han smilede over da hun svarede " Det ser vi på senere " da han forslog fast arbejde. Han ville ikke tage i mod penge men ville arbejde for at vise hende han ville gøre alt for hende. Han ville tilgive sig selv for sin fortids fejl og det mente han i sidste ende kun han kunne hvis han arbejde for en anden. At det var så smuk som Davia var kun en lille fordel i hans hovde.

Han forstod ikke hvad hun mente men kiggede op ganske kort inden han kunne mærke Drago stod bag ham og spredte hans ben og pressede sig hårdt ind. Drago i et shock og smerte udbrud skulle til at bidde men skyndte at tage sit hånd op i stede og bed hårdt i den. Han bed så kraftigt at han blødte og kunne mærke hvordan Drago pressede sig i bund. Rexx forstod hvad hun mente og lagde sin hånd tilbage på gulvet og forsatte så godt han kunne selvom det var svært at slikke hende ordenligt mens han blev kneppet dog ville han gøre sit bedste for Davia`s skyld.

Da hun sagde han skulle sige det igen kiggede han på hende og sagde så godt han kunne mens han stadig prøvede at slikke hende " Jeg din " og bed sig i tungen mens det var han sagde det. Han ville ikke skuffe Davia men havde svært ved at holde sig tilbage fra at blive stødet op i hendes mis. Tilsidst blev Rexx irretret og pressede sig tilsidst så langt og hårdt tilbage at et blodigt " knæk " lød og Rexx kunne mærke smerten langsomt kom men han ville ikke stoppe selvom han var i smerter.

Han sagde så godt han kunne til Drago " Bar forsæt..." Og slikkede Davia`s klit og hendes bagerste hul.
Rexxy
Rexxy

Indlæg af Davia Tors 15 Sep 2016 - 10:32

Davia sad og betragtede Rexx og kunne se det gjorde ondt på ham, at Drago igen trængte op i ham. Hun smilede af det, og lod Rexx bide i sit håndled. Det var bedre end han bed hende. Meget bedre. Dog skulle han ikke stoppe sit arbejde fordi han nu samtidig blev kneppet. Dog fortsatte han arbejdet kort efter, hvilket hun var tilfreds med. Det var ikke så godt som før, men det var heller ikke underligt jo.

Han gentog det han før havde sagt, og hun smilede over det. Han var helt klart hendes. Han tilhørte nu hende. Og ingen anden. Hun smilede da hun nu kunne gøre med ham hvad hun vil. Dog skulle han have et halsbånd så andre kunne se han var ejet. Dog så hun undrende på ham da han valgte at presse sig tilbage mod Drago så hårdt, at hans røv sprang og nu blødte. Drago blev mere forsigtig, men fortsatte så ellers da Raxx selv havde bedt om det. Davia var yderst tilfreds med Rexx lige nu. At han valgte at vil fortsætte.
Davia
Davia

Indlæg af Rexxy Tors 15 Sep 2016 - 14:19

Rexx kunne mærke blodet langsomt flød ud af ham men han havde aldrig ladet lidt smerte stoppe ham. Han tænkte tilbage på dengang han fik en kniv gemmen sin hånd fordi han var uforsigt. Han smilede og kiggede på sin blødende hånd og forsatte med at slikke Daiva. Han kiggede på hende og smilede kort før han pressede sig helt ind i hendes mis og slikkede hende så dybt han kunne og prøvede at finde hendes " bløde punkt " Han tænkte *Jeg ville ønske jeg vidste hvad hun dog tænkte... Om alt jeg skal udsættes for er smerte eller om der er andet...Uanset hvad så vil jeg ikke flygte. Jeg vil gøre mit bedste selvom det slår mig ihjel tilsidst* Han kunne mærke et lyn fløj igennem hele hans krop og han kunne mærke han var tæt på en orgasme men han ville gøre sit bedste for ikke at komme...Han ville ikke vise han nød opgaven fra hendes side af
Rexxy
Rexxy

Indlæg af Davia Ons 21 Sep 2016 - 13:43

Det var ikke normalt at gøre det han gjorde. At insistere på at fortsætte selvom noget gjorde ondt, men Davia var da meget tilfreds med det. At han ville fortsætte. Drago fortsatte bare med at kneppe ham og var lige glad med, at han lige nu fik blod på pikken. Det gjorde ham intet. Davia nød bare han lige nu slikkede hende, og man kunne svagt høre det på hendes let hivende åndedrag at hun nød det. Hun begyndte at føle, at hun snart også vil komme. Hvis Rexx selv kom skulle han dog slikke hans sæd op fra gulvet af igen.
Davia
Davia

Indlæg af Rexxy Ons 21 Sep 2016 - 17:28

Han kunne ikke holde sig meget længere. Smagen af Davia og hendes skønhed drev ham sindsyg. Hun var et specielt syn for ham. En speciel skønhed som han nød utrolig meget. Han prøvede at lade vær med at kigge på hende men det var svært. Han kunne høre hende svagt begyndte at nyde det hvilket fik hans tanker til at flyve afsted. Han kunne ikke fokusere og tilsidst fik han en orgasme dog uden at komme. Han faldt langsomt sammen i ryggen men holdt sig stadig oppe for Drago`s skyld. Han så frem til at smage hendes safter. Han håbede at de var søde som den ondskab hun vidste over for ham hvilket fik ham til at smile svagt for sig selv.
Rexxy
Rexxy

Indlæg af Davia Søn 25 Sep 2016 - 21:24

Davia kunne mærke på Rexx han blev mere og mere liderlig og det samme kunne Drago. Han mærkede hvor tæt på Rexx vist var på at komme, hvilket han smilede let over. Så skulle han snart til at lege hund igen og slikke det op fra gulvet af. Det vil Drago elske at se. Dog blev han skuffet da han mærkede Rexx fik en orgasme dog uden at komme. Han havde lige håbet at kunne se det, men sagde intet.
Davia lod blot Rexx fortsætte sit arbejde med at slikke hende. Hun var nu tæt på at komme da hun nød hans arbejde. Kort efter kom hun og lod Rexx få alt saften som kom.
Davia
Davia

Indlæg af Rexxy Søn 25 Sep 2016 - 21:33

Rexx nød at smage Davia og kunne mærke han kort efter ville få store problemer for i det hun kom og han smagte hendes saft begyndte han langsomt selv at dryppe med sin sæd hvilket fik ham til at lukke øjnene og vidste hvad der ville ske. Han håbede dog bare på at Drago snart kom så han var fri for den smerte han følgte fra Drago`s størelse af. Et lille smil kom fra ham da han kiggede på Davia og så hendes øjne
Rexxy
Rexxy

Indlæg af Davia Søn 25 Sep 2016 - 21:55

Davia så på Rexx, og et smil bredte sig hos hende, da hun kunne se han begynde at dryppe. Han vil også meget snart komme, og så vil hun få ham til at være en hund igen, ved at slikke det op fra gulvet. Hun vidste også at Drago vil kunne holde længe hvis han ville, så han vil ikke stoppe før hun sagde det til ham, og hun havde ingen plan om at lade ham stoppe foreløbig med det her. Ikke før Rexx selv var kommet igen.

Da Rexx kom gav hun Drago lov til at komme, og han gjorde det med det samme, lige som han fik lov. Han trak sig ud af Rexx, og Davia så ned på Rexx nu. ”Du må gerne stoppe med dit arbejde nu. Dog skal du lige gøre rent efter dig selv igen, så kom igang.” sagde hun roligt og så på ham.
Davia
Davia

Indlæg af Rexxy Søn 25 Sep 2016 - 21:58

Rexx kiggede ned og så blodet blandet med saft og sæd. Han sukkede ganske kort og begyndte at slikke det hele op. Han brød sig ikke om at smage sit eget blod men var tvunget til det. Tilsidst kiggede han op på Davia med dryppende tunge og sagde " Er...er det godt nok nu ? " Han var træt i sin tunge og kunne dårligt snakke dog prøvede han. Han ville glæde Daiva så meget han kunne selvom det gjorde ondt eller smagte forfærdligt pga. hans eget blod eller anden grunde. Han ville ikke knække i nu
Rexxy
Rexxy

Indlæg af Davia Søn 25 Sep 2016 - 22:11

Mens Rexx slikkede det hele op fra gulvet af, smilede hun over det. Nikkede da han spurgte om det var godt nok. ”Ja det er godt nok.” sagde hun og rejste sig op. Så ned på Rexx stille. ”Dog er jeg blevet sulten, så dig og Drago kan lave mig mad. Drago skal nok vise dig hvor køkkenet er henne af.” sagde hun, inden hun roligt gik ud af værelset og ind i stuen for at slappe af.
Drago kom over til Rexx og så på ham. ”Kom med” han begynde at gå med det samme, og førte Rexx over til hendes køkken. Han vendte sig om og så på Rexx. ”Håber du kan lave mad, for hvis du ikke kan, så ved jeg my laydy vil straffe dig for dårlig mad. Held og lykke med maden.” sagde han, og satte sig på en stol og så på Rexx, og nægtede at hjælpe ham.
Davia
Davia

Indlæg af Rexxy Søn 25 Sep 2016 - 22:19

Rexx gik med og så køkkenet. Han så alle tingene og smilede. Han knækkede fingre over det Drago sagde. Han sagde kort for sig selv " Med glæde " Han gik rundt i køkkenet og kiggede rundt på de forskellige ting. Han ledte først og fremmest efter knive. Han kiggede derfra rundt på de forskellige ting der var og lukkede øjnene. Han kunne forstille sig hvordan alting lå og hvordan alting skulle tilberedes og laves. Han åbnede dem igen og smilede kort til Drago og sagde " Kun 1 spørgsmål. Er Davia en vegetar eller spiser hun også kød ? Jeg har mødt en varulv før som ikke spiste kød så jeg vil blot høre. Det er det enste spørgsmål jeg har og derfor ønsker jeg et svar " Han gik i mens og tog forskellige ting frem og gjorde sig klar til at lave mad. Han havde været vand til at leve på sølle ting men glædet sig over at skulle lave mad med ordenlige ting frem for kun ødelagte skåle, rådne grøndsager, svag ild og dårligt vand og fordævet kød. Han smilede til sig selv og gjorde sig klar til at skulle lave mad til hende. Og ville imponere hende uanset om hun var kød æder eller ej. Dog håbede han at hun var kød æder da vegetar retter ikke var hans speciele.
Rexxy
Rexxy

Side 2 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum