Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx)
Side 6 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sv: Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx)
Rexxy- Antal indlæg : 80
Evner/magibøger : Ingen specielle. ( Det vil sige ingen )
Da han sagde 'Alt for dig' smilede hun bredt. "God dreng. Jeg er glad for du vil gøre alt for mig." hun nussede ham bag øret som en hund. Måske var det det som hun skulle gøre ham til? Hendes lille hund? Hun smilede en smule ved tanken om det. Det kunne godt blive sjovt hvis hun gjorde det. Men først vil hun gøre noget andet imod ham. "Åben munden." beordrede hun ham, og stod og ventede på han adød hende. Da han havde gjort det, fik hun sine bukser og trusser af. Smilede til ham. Han havde måske en tanke i hovedet gættede hun på nu hun gjorde det her, men hun nægtede at tro at hans tanke var den rigtigt.
Hun stillede sig med et ben på hver sin side af ham. Tog fat i hans hoved, og fik ham mod sig. "Slik. Og lige meget hvad stop ikke før jeg sir det. Forstået?" sagde hun, og lod ham slikke hende.
Efter lidt tid, valgte hun at pisse ham direkte i munden, og havde først grebet fat om hans hoved. "Drik det." beordrede hun roligt.
Davia- Antal indlæg : 131
Evner/magibøger : Ikke opdaget endnu
Hun pissede ham derfor i munden. Han tog dog imod det virkelig godt, og uden at sige en eneste lyd, slugte han det hele. Hun var tilfreds med det, og så hvordan han nu slikkede sig om munden, som om det havde smagt godt. Og måske havde det også det? Det anede hun ikke, da hun ikke var ham, eller kunne læse hans tanker. "Kunne du lide det? Kunne min lille slave lide at jeg pissede på ham?" spurgte hun, og smilede bare til ham. Langsomt lod hun sin fod glide op af hans pik, pirrende, mens hun så på ham. Holdt øje med hans reaktion på dette.
Hun stod lige nu og betragtede ham som han valgte at slikke hendes støvler. Hun nød synet af dette, og bukkede sig en smule ned for at tage fat om hans hoved. Hun pressede hans ansigt ned mod sin støvle. "Dette er din nye plads." sagde hun roligt mens hun holdt ham nede. Hun elskede lige nu at bestemme over ham. At gøre ham til hendes. Hun havde planer for hvad hun vil gøre imod ham, som han nok ikke vil ku lide. "Lig hovedet mod gulvet, og stik så tungen så meget ud som du overhoved kan." sagde hun roligt, og ventede på, at han forhåbentlig ville gøre dette.
Da han valgte at stik tungen ud, smilede hun over ham. Roligt gjorde hun så hans hoved lå til siden, og med hælen fra støvlen af, valgte hun at træde Rexx på tungen. Hun så ned på ham, og smilede til ham. "Husk nu din plads slave." sagde hun roligt til ham.
Hun valgte at spytte ned på hans ansigt, mest af alt bare for at ydmyge ham en smule lige nu.
Da Drago kom ind til dem, kunne Davia fornemme hvordan Rexx lige nu ikke var vild med at han var her, dog sagde Davia intet. Davia hørte det som Rexx sagde til Drago, og et suk lød fra hende. Drago så bare på Rexx med et roligt blik. "Jeg har mine grunde." lød det bare med en rolig stemme fra ham. Han lod sig ikke gå på at Rexx. Han vil først gøre noget hvis Rexx sagde noget forkert om Davia.
Davia så ned på Rexx som nu lå helt hjælpeløs på gulvet. Hun smilede til ham, og bøjede sig ned for at ae ham på kinden. "Du skal nok elske at være hos mig min kære Rexx. Jeg vil finde det du tænder mest på, og så bruge mod dig." sagde hun og smilede til ham. "Du kunne også bare fortælle hvad du bedst vil ku lide, og så gør jeg det måske imod dig." prøvede hun med roligt. Hun vil ikke blive skræmt af det seksuelle. Langt fra. Hun tændte på det meste nemlig.
Da Davia aede ham rødmede han meget og smilede svagt. Han følte sig oprigtigt glad lige nu selvom han var bundet og ikke kunne flygte. Han lyttede til hendes ord med et smil og svarede " gør jeg allerede Davia..." Han rystede på hovdet og prøvede at virke ligeglad og kold igen men frygtede at Davia godt havde regnet ud hans følelser for hende. Han kiggede på hende og prøvede at virke modig og sagde " Unaset hvad du udsætter mig for så kan jeg klare det. Du kan give mig papir kan du så kan du skrive ned de få ting jeg ikke tænder på " Han kunne høre sig selv tvivle og begyndte at blive vred på sig selv. Han ville mest flygte lige nu og slippe for at føle glæde for Davia. Han vidste hvor slemt det kunne gå for ham når han blev forelsket og frygtede for hvilken ide hun ville bruge. En bestemt ide sad og brændte lige nu og han begyndte at få det dårligere og dårligere og tilsidst brølede han vredt op inden han begyndte at slå sit hovde hårdt ned i gulvet og gjorde det et par gange så han kunne få synet ud. Han ville heller få skåret pikken af og blive gjort til en tøs end at se det billed ske og han ville heller dø end at indrømme det over for Davia hvad der plagede hans hovde lige nu.
Da Rexx snakkede igen, lyttede hun til det som han sagde. At han kunne klare alt som hun vil udsætte ham for, og hvis hun hentede et papir, kunne hun skrive de ting ned som han ikke tændte på. Et suk forlod hendes læber, inden hun valgte at smutte ud efter et papir.
Kort efter kom hun tilbage med papir og pen, inden hun kommer tilbage ind til Rexx igen. Hun hører hvordan han vælger at brøle op, og ser ham banke hovedet ned i gulvet. Hun sukkede tungt over ham, og så på Drago. ”Vær sød at stoppe ham.” bad hun, og Drago stoppede ham i at slå hovedet ned i gulvet. Davia smilede, og gik derover. Hun satte sig på hug ved siden af Rexx. ”Når Rexx. Du lovede mig at sige de ting som ikke tændte dig?” Hun smilede til ham, og var klar til at skrive det ned som han nævnte for hende.
Da Rexx så hun kom tilbage med papiret blev han bleg. Han håbede hun ikke ville gøre det så hun ville glemme hvad han havde sagt. Han kiggede på papiret og var klar til at stikke sit hovde ned i blyanten men vidste at han ikke ville dø bare få en kraftig hovdepine af det og sukkede over det. Han havde ikke så meget valg desvære. Da Drago holdt ham nikkede Rexx ham en skalde og snerrede kraftigt af ham. Han foragtede ham meget kraftigt. Da hun satte sig på huk faldt hans hovde tungt " Fint.....Fint!.....fint.....Børn.. Kan ikke fordrage børn... Jeg kan lide at æde dem men det er det... Ellers foragter jeg dem.... Drago foragter jeg mere. Han er den type jeg ville være villig til at begrave levende og så vente på at hans krop rådnede under jorden og så plante en blomst i hans tomme hovde " Rexx kiggede på ham og smilede ondt " Ville sige varulve men har haft sex med en før. Ikke nogle sinde igen. Mest fordi hun prøvede at stikke mit hjerte ud og jeg skød hende med en kulge af sølv. Ah de gode dage.." Han grinte svagt over det og tænkte tilbage på dengang han havde sex med en kvinde som påstod hun var en varulv og prøvede at stikke Rexx med en lysestage så han tog hendes pistol og skød hende og flygtede ud af huset " Lad mig se... Cockcold! Fuck det helveds leg!! "Han kiggede meget vredt på Drago og snerrede kraftigt. Han vidste at Drago ville elske at have sex med Davia foran Rexx. Han vidste han ville nyde at pine Rexx med det. Rexx prøvede at slå koldt vand blodet men det var svært. Han blev rød i hele ansigtet af vrede og sagde vredt " Et puplikum...At flere kigger på en. Lort pis ild blod døde gammle unge mænd og kvinder. Alt det er lige meget for mig " Han stoppede ikke med at kigge vredt på Drago og ville flå hans hals op ved første chance han fik. Han kunne ikke udstå tanken om at Drago lå og havde sex med Davia og gav hende nydelse efter nydelse efter nydelse. Han ville gøre alt for at myrde ham nu.
Så snart hun havde hentet papiret, så hun hvor bleg han blev over det. Han havde nok ikke troet at hun faktisk vil gøre det. Hun så på ham, og vil sørge for, at han ikke gjorde noget dumt.
Da Rexx valgte at nikke Drago en skalle, tog Drago sig til hovedet, og vaklede et par skridt bagud. Han knurrede vredt over Rexx. ”Svin” knurrede han, og Davia så på Drago med et strengt blik. ”Tal ordentligt Drago, og dir Rexx” hun så mod Rexx. ”Du skal lære at opføre dig ordentlig.” lød det fra hende af. Hun kunne ikke lide at se Rexx skadede Drago. Davia satte sig ved siden af Rexx på hug, og så lige på ham. Hun hørte hans fint, som om han gav op, og hørte ham sige børn. Det var hun glad for, da hun ikke selv ku li børn på den seksuelle måde. Dog hørte hun han sige, at han elskede at spise dem, og hun så strengt på ham. ”Du må ikk æde flere børn. Forstået?” Hun hørte han heller ikk ku li Drago, og hun smilede bare en smule over det. Drago fik en kuldegysning var Rexx’s ord. Davia hørte han sagde varulve, og hun sukkede. ”Du ved godt jeg er vareulv ikke?” sagde hun, og så på Rexx. Hun lyttede da han fortsatte med at fortælle om det han ikke kunne lide. Hun kunne godt mærke den dårlige spænding mellem Rexx og Drago. ”Drago. Smut du bare.” sagde hun, og Drago bukkede inden han smuttede ud herfra.
Han kiggede på hende og sagde " Hvorfor ? De smager godt jo. Desuden så æder jeg dem ikke. Jeg dræner dem bare. Kun efter de er døde. Eller så skal jeg høre på alle deres skrig og gråd og så ville jeg heller stikke mig selv med en kniv end at høre på det ! Jeg kan ikke lide børn. Og jo jeg ved du en varulv men jeg tror ikke du vil kneppe mig mens du forvandlet så du kan rive mit hovde af. Eller så du jo lige så sindsyg som jeg er " Han lænede sig mere frem mod Davia med et stort smil men faldt ned og ramte gulvet. Han fortrød ikke hvad han lige havde prøvet på og håbede hun ikke vidste at han ville ha kysset hende. Da Rexx så Drago forsvinde smilede han mere og følte han havde vundet den lille strid i mellem dem. Han var ligeglad hvad Davia ville gøre ved ham lige nu. Han følte at han havde bevist han ikke ville lade Drago komme tæt på Davia og slet ikke romantisk. Selvom han var bundet fast fik han vendt sig om og kommet op af en væg så han kunne kigge på hende og sagde " Jeg har et spørgsmål og kun dette ene. Hvis du lyver på alle andre spørgsmål fint. Men på dette så gør mig den tjeneste og ære og vær ærlig. Elsker du Drago og.... " Hans hovde blev tungt " Har du haft sex med ham Davia ? "
Davia havde sagt til Rexx, at han ikke måtte æde flere børn, og Rexx valgte at spørge hvorfor, da de jo smagte godt. Et suk lød fra hende af. ”Det kan godt være Rexx, men fra nu af, så spiser du ikke børn mere. Forstået?” Hun hørte også det sidste som han sagde, og så på ham. ”Jeg kunne overveje at gøre det.” sagde hun, selvom hun ikke havde fuld kontrol over sig selv, når hun var forvandlet.
Hun så på Rexx, som faldt ned på gulvet. Hun havde på fornemmelsen at han havde prøvet at kysse hende, men hun sagde intet om det, eller gjorde noget ved det. Hun så bare imod Drago da han gik ud, og så derefter ned på Rexx igen. Hun så hvordan han fik sat sig op imod den ene væg, inden hun hørte ham sige at han havde et spørgsmål. Hun lyttede til det, inden hun svarede på det. ”Drago er min slave. Jeg har haft ham meget længe, men der er intet romantisk mellem mig og ham. Jeg har leget med ham, men aldrig haft sex med ham. Har dog brugt ham til at have sex med andre, mens jeg så på, som du allerede godt ved.” svarede hun med en rolig stemme, og så på Rexx.
Han så hvordan hendes blik stirede på ham og han lyttede. Han smilede kraftigt over at vide hun ikke havde haft sex med Drago. Han grinte svagt over det og stille "Jeg et glad monster lige nu" Han kiggede på Davia og lyttede til hendes hjerte slå. Han nød lyden meget. Den var stille og uændret for hele deres samtale og møde. Han tænkte på alle de folk han havde mødt og aldrig havde nogle været mere rolige end hende. Han kiggede ind i hendes øjne og smilede så hans tænder viste sig "Men fortæl mig. Hvorfor har du et rum fyldt med ure? Hvilket formål har det for dig? Du slår mig ikke som typen der frygter tiden for at dø og jeg nægter at tro du en af de tosser som påstår de kan rejse i tiden med deres magiske ur" Han lagde hovdet på skrå og kiggede på hende "Så hvilket formål kan det rum have for dig Davia? Fordi jeg har en teori. Jeg tror du har et rum fyldt med ure fordi du ikke aner hvordan du skal bruge dine penge og ure som kan koste meget meget mere end de fleste vampyre, dæmoner eller varulve kan tjene igennem hele deres levetid for dig bare er en hobby. At du bruger penge fordi du kan selvom du er ligeglad med urene. Tager jeg fejl så forklar da endelig. Jeg er lutter øre" Han smilede og stødte sig op mod væggen inden han fik rejst sig og gik over til Davia og satte sig ned foran hende og kiggede med et skævt og hånligt smil. Han ønskede at vide hvorfor Davia havde et ur som kostede så meget og hvorfor det ur var det eneste som var blevet passet så ordenligt på i forhold til alle de andre.
Efter hun havde sagt til Rexx at hun kunne overveje at have sex med Rexx, så hun hvordan han nu rødmede over det. Hun hørte hans noget tøvende spørgsmål, og smilede til ham. ”Måske hvis du er heldig” sagde hun roligt. Hun opdagede hans pik blev stiv, og hun smilede over det. ”Når? Så man kan lide ideen om det hva?” sagde hun drillende. Det var vel på en måde sødt at han kunne lide den tanke, men det var ikke med sikkerhed at han vil få sex med hende. Det var kun hvis han var yderst heldig at det ville ske. ”Hvad vil du gøre for at få den belønning?” sagde hun roligt, og så lige på Rexx. Hun var nysgerrig på om han ønskede at gøre alt for at få det.
Davia kunne med det samme mærke at Rexx blev glad, da hun fortalte at hun ikke havde haft sex med Drago før. Hun smilede bare over det han sagde, med at han var et glad monster lige nu.
Hun så hvordan han smilede så hans tænder var synlige, og lyttede så til det han valgte at spørge om. Et grin forlod hendes læber med det sidste han sagde. ”Nej jeg er skam ingen tidsrejsende. Urene tilhørte min far. De et minde om ham.” sagde hun roligt. ”Han kunne godt lide ure nemlig.” hun smilede en smule trist da hun tænkte på sin far, men rystede det af sig igen, og smilede i stedet roligt til Rexx igen. Hun så hvordan Rexx var rykket helt over til hende nu, og hun så godt hans hånlige smil, og sukkede over ham.
Han lyttede til hendes ord og nikkede svagt " Så har din far haft god smag. Nogle af de ure er meget meget mere værd end hvad man tror. Specielt det ene ur. Det ur plejede man at bruge til at skjule ting inde i. Det var meget normalt at skjule guld eller juveler fra tyve. Det bedste gemmested er det mest åbenlyse " Han rødmede svagt og kiggede på hende " Jeg...er glad for ure... Jeg arbejde engang med fixe ure så det er derfor jeg ved en del omkring dem..." Han frygtede han lød mere og mere kedlig for Davia og ville have hun kunne lide ham så han kunne få en chance med hende. Hele hans hovde var i smerter og han kunne ikke tænke overhovdet. Hele tiden fløj der spørgsmål tanker og ider rundt og han slog hovdet hårdt ned i jorden og slog sig selv ud i nogle få sekunder blot for at vågne op med de samme ider og tanker og nu med en kraftig hovdepine også.
Hun hørte det han sagde om uret, og smilede bare. "Kom med" Sagde hun, og hev ham med over til uret og åbnede ind til pendulet. Hun tog snoren som var fastgjort til Rexx's nosser, og bandt den fast til pendulet, så det vil gøre ondt når det slog. Hun så på ham roligt. "Bliv stående." sagde hun og gik ud efter noget, og kom tilbage igen. Hun sørgede for Rexx ikke så det hun havde hentet, og hun stillede sig bag ham. "Bare stå helt stille og slap af." sagde hun, inden hun tog en streap-on på, og trængte op i røven på ham forsigtigt. Da hun var kommet helt op, begyndte hun at bevæge sig inde i ham.
Da hun sagde kom fulgte han efter hende og undrede sig meget indtil han så hvad hun gjorde. Han vidste at hvis han prøvede at flygte ville det også gøre ondt så han blev stående svagt lammet. Da hun sagde han skulle stå stille og slappe af tog han en stor indånding og pustede ud og nikkede bare uden at sige noget. Da han kunne mærke noget trænge langsomt op undred han sig men brokkede sig langt fra. Da hun begyndte at bevæge sig blev hans pik stiv med det samme selvom han vidste at uret ville slå snart. Han nød lige nu fornemmelsen mest fordi det var Davia der gjorde det. Uret slog efter lidt tid og rev hans nosse til den ene side og fik ham til at bidde tænder svagt. Da det bevægede sig til den anden side gjorde det mere ondt fordi han ikke havde forventet at Davia stødet op på samme tid. Han prøvede at udholde smerten selvom det var svært ikke at indrømme smerten var meget slem men nydelsen han fik fra at vide det var Davia der gjorde det var meget større. Han kunne mærke hele hans krop stivenede ver gang at uret bevægede sig pga smerten men nydelsen var næsten det hele værd ver gang men kun næsten.
Side 6 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
» Show me ~Damian~
» The Show Must Go On - Raven
» Show me your house - Dannika
» A Private Show, Just for you ~ Alec.
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth