Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 7 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 7 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 7 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 7 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 7 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 7 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 7 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 7 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 7 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 7 Voteba13Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 7 Voteba14Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 7 Voteba15 
Lori
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 7 Voteba13Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 7 Voteba14Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 7 Voteba15 
Lenore
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 7 Voteba13Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 7 Voteba14Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 7 Voteba15 
Genevira
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 7 Voteba13Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 7 Voteba14Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 7 Voteba15 
Celenia
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 7 Voteba13Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 7 Voteba14Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 7 Voteba15 
Renata
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 7 Voteba13Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 7 Voteba14Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 7 Voteba15 
Jake
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 7 Voteba13Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 7 Voteba14Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 7 Voteba15 
Sasha
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 7 Voteba13Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 7 Voteba14Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 7 Voteba15 
Abigail
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 7 Voteba13Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 7 Voteba14Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 7 Voteba15 
Elizabeth
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 7 Voteba13Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 7 Voteba14Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 7 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx)

2 deltagere

Side 7 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Go down

Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 7 Empty Sv: Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx)

Indlæg af Davia Man 6 Maj 2019 - 16:22

Da hun havde fundet snoren, hørte hun den kommentar som Rexx valgte at kom med, hvilket fik hende til at sukke kraftigt. Hun var nemlig en smule træt af alle hans kommentarer som han konstant kom med. Dem skulle hun finde en måde, at få pillet af ham, da de irriterede hende en del. Lige nu koncentrerede hun sig om, at binde snoren om hans boller. Mens hun skilte hans boller ad, hørte hans spørgsmål. Om hvad hendes plan med dette var, og om hun vil skære dem ud af sækken. Hun så på ham med et roligt blik, og endnu et suk undslap hende. "Du vil få at se meget snart hvad min plan er. Og tror du virkelig at jeg er så ond, at jeg vil gøre den slags?" sagde hun med en rolig stemme, inden hun igen klemte om hans boller, efter de var blevet spredt.

Da hun havde bundet ham fast til pendulet, fornemmede hun at han var lammet. Hun smilede en smule over det, for det beviste at han vidste, hvor ondt det ville gøre at bevæge sig. Hun bad ham stå stille, og så at han nikkede til det, efter han først havde taget en dyb indånding for derefter at puste ud igen.
Da hun begyndte at kneppe ham, opdagede hun med det samme, at hans pik begyndte at blive stiv over det. Et smil formede sig på hendes læber, da hun vidste han lige om lidt vil få ondt, på grund af uret som han lige nu stod bundet fast til. ”Når. Så du kan lide at blive kneppet som en lille tøs hva?” sagde hun, og gav ham et ekstra hårdt stød.
Da uret lidt efter slog, fornemmede hun godt at det gjorde ondt på Rexx, men hun ignorerede det, og fortsatte i stedet med at kneppe hans røv. Et hårdt slag ramte hans røv, som begyndte at blive rød der hvor hånden havde ramt. Davia tog fat om halsen på Rexx, og klemte om den. Vidste godt han ikke kunne dø af mangel på luft, men det forhindrede hende ikke i at kvæle ham, mens hun kneppede ham hårdt. ”Kan du lide dette her tøs? Skal jeg fortsætte med at kneppe din røvfisse lige end til du kommer af det? Og så gøre dig til en lille lydig prinsesse, som ønsker at jeg bestemmer over hende, og gir hende pik?”
Davia
Davia

Antal indlæg : 131
Reputation : 0
Bosted : Terrorville District
Evner/magibøger : Ikke opdaget endnu

Tilbage til toppen Go down

Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 7 Empty Sv: Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx)

Indlæg af Rexxy Tors 9 Maj 2019 - 10:39

Han kunne høre hendes sukken og smilede over det. Han vidste inderst inde at hun ikke holdt meget længere før hun sparkede ham ud af huset og så ville han kunne leve sit liv igen uden at skulle frygte for hendes ordre eller hendes brød Drago. Han glædet sig kraftigt til at rive hans hovde af og se brænde i solen. Han mistede forkus men lyttede til hendes ord og smilede "Om jeg tror det? Jeg ved du er så ond. Og prøv ikke at benægt tanken om at gøre det ikke har stræjfet din ondskabsfulde hjerne bare kort" Han bed tænderne sammen efter hun pressede hans nu meget kraftige smertefyldte nosser. Han vidste det ville komme til at gøre ondt det hun havde tænkt sig.

Han stod lammet i hele kroppen men kiggede mod hende da hun snakkede. En lille tøs? Han knurrede svagt under sine sammenbidte tænder og ville lige nu heller miste sine nosser end at blive kaldt for en tøs selvom han ikke kunne benægte at det føltes rart. Han valgte at holde sin mund lukket og prøvede at benægte hans tanker lige nu.

Han mærkede hendes slag men det gjorde ikke lige så ondt som hans stolthed. Da hun tog fat i hans hals smilede han og håbede han at hun ville rive hans hals over og lade ham få fred for hendes hån men i stede for blev den meget værre. Han knurrede kraftigt og man kunne mærke det helt nede fra halsen af. Han bed efter hendes ansigt og snerrede vredt "Den eneste der bliver gjort til en prinsesse er dig! Når jeg får chancen så myrder jeg Drago og så viser jeg dig hvad der sker når man pisser mig af !! " Vreden fra ham var tydlig og der var ingen tvivl om at han var ødelagt inde i af vrede og at hvis han fik chancen lige nu ville han kaste Davia igennem væggen.
Rexxy
Rexxy

Antal indlæg : 80
Reputation : 0
Bosted : Der hvor han finder sted
Evner/magibøger : Ingen specielle. ( Det vil sige ingen )

Tilbage til toppen Go down

Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 7 Empty Sv: Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx)

Indlæg af Davia Lør 2 Nov 2019 - 0:18

Davia så roligt på Rexx som stadig prøvede mente at hun var ond nok til den slags tanker. Hun smilede lidt over det. Måske ønskede han inderst inde at hun var så ond imod ham? "Ønsker du da at jeg er så ond imod dig?" spurgte hun roligt, som hun valgte at nappe drillende i hans øreflip.

Som Davia snakkede til ham, hørte hun hans knurren, og smilede lidt. "Så du kan ikke lide det ord ser jeg. Hm." Hun overvejede lidt om hun skulle være sødere imod ham, eller om hun bare skulle være ond, og gøre ham til hendes personlige lille slave. Hun hørte det som han sagde, og var ikke synderlig begejstret for, at han ønskede at dræbe Drago. "Du måske stadig jaloux på ham? Du ønsker måske hans plads?" sagde hun med en rolig stemme, selvom han lige havde truet hende. Roligt nussede hun Rexx på hovedet. Hun lænede sig frem mod Rexx så hun kunne hviske ham i øret. "Jeg sys ellers tidligere at du sagde du ønskede at være min?" Hun rettede sig atter op igen, og så på ham. "Eller mente du ikke dette?" spurgte hun, og man kunne høre en tristhed i hendes stemme lige nu.
Davia
Davia

Antal indlæg : 131
Reputation : 0
Bosted : Terrorville District
Evner/magibøger : Ikke opdaget endnu

Tilbage til toppen Go down

Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 7 Empty Sv: Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx)

Indlæg af Rexxy Tirs 7 Jan 2020 - 12:30

Han lyttede til hende og sagde intet. Han kunne mærke hendes varme læber nappe i hans hud og hele hans krop blev fyldt med det som føltes som 1000 soles varme. Han stønnede svagt over det og kiggede nevøst væk i frygt for at hun hørte ham. Jo mindre han sagde jo bedre tænkte han lige nu.


Han lyttede til hende og sagde svagt under sin stemme "Ja...jeg er stadigvæk jaloux....." Han kiggede skamfuldt væk og følte hun havde vundet lige nu. Han havde aldrig følt sig levende som han havde gjort med hende og han frygtede inderst inde at midste den plads. Han nød hendes nus og lyttede til hendes ord. Han kiggede på hende og fik en kniv i hjertet da han hørte tristheden i hendes stemme. Så mange blandede tanker gik rundt i hans hovde lige nu "Jo...jeg vil gerne være din...jeg....."Det var tydligt det var svært for ham og han lød ødelagt i stemmen "jeg skal nok være....en....g...god slave mistress Davia...."
Rexxy
Rexxy

Antal indlæg : 80
Reputation : 0
Bosted : Der hvor han finder sted
Evner/magibøger : Ingen specielle. ( Det vil sige ingen )

Tilbage til toppen Go down

Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 7 Empty Sv: Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx)

Indlæg af Davia Tors 6 Feb 2020 - 13:44

Som Davia nappede let i Rexx's øreflip, hørte hun det støn som der forlod Rexx's læber. Et tydeligt tegn på, at han vist meget godt kunne lide det som hun lige gjorde. Et smil formede sig på Davias læber, og hun nød at høre sine slaver stønne over det som hun gjorde. Også selvom det var at nappe i deres øreflip. Dog så hun godt, hvordan Rexx valgte at se væk, efter han havde stønnet. Han var sikkert flov over det eller noget. Dog valgte Davia ikke at sige noget til det.

Som Davia havde spurgt om Rexx var jaloux på Drago, hørte hun det som Rexx sagde, med en meget svag stemme. Det at Rexx indrømmede at hav var jaloux, fik Davia til at smile lidt. Rexx var nu en gang meget sød, især fordi han sådan blev jaloux. "Du bliver nødt til at lære at dele mig Rexx. Jeg har andre slaver end dig jo." sagde hun, og nussede ham blidt på hovedet.
Efter Davia havde spurgt Rexx med en meget trist stemme, om han ikke ønskede at være hendes, hørte hun det som han svarede til hende. At han gerne ville være hendes, og at han nok skulle være en god slave, hvilket Davia smilede over. "Det er jeg glad for at du vil. Men hvis du ikke er en god slave, så må jeg finde på en måde at straffe dig på jo. Og jeg ved allerede hvordan. Og jeg ønsker helst ikke at gøre det imod dig. Så vær venlig at opfør dig ordentlig." sagde hun, og så lige på Rexx med et roligt blik. Mest for at finde ud af, hvordan han vil reagere på dette her.
Davia
Davia

Antal indlæg : 131
Reputation : 0
Bosted : Terrorville District
Evner/magibøger : Ikke opdaget endnu

Tilbage til toppen Go down

Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx) - Page 7 Empty Sv: Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx)

Indlæg af Rexxy Tirs 14 Apr 2020 - 3:07

Han hørte hendes stemme der var blid men hendes ord var som en kniv. Dele hende.. Bhar! Han skulle ikke dele kvinden han elskede selvom det så ville kræve han faktis turde indrømme han elskede hende...

Han lyttede til hendes ord og så meget forvirret ud "Hvad mener du? Hvad ka du straffe mig med? Der er intet du kan straffe mig med som ikke bare vil dræbe mig i stede. Og lad os være ærlige. Du vil hellere bare hænge mig i nosserne, fylde mig med hvidløg, rosmarin og så pisse ind i kødet inden du lader mig hænge i et par måneder og så flænser mig som et dyr" Han kigger roligt på Davia med et lille smil og siger intet.
Rexxy
Rexxy

Antal indlæg : 80
Reputation : 0
Bosted : Der hvor han finder sted
Evner/magibøger : Ingen specielle. ( Det vil sige ingen )

Tilbage til toppen Go down

Side 7 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum