Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx)
Side 4 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sv: Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx)
Rexxy- Antal indlæg : 80
Evner/magibøger : Ingen specielle. ( Det vil sige ingen )
"Men siden du nu er min" sagde hun og rejste sig op "så er der noget bestemt jeg vil have dig til at bære. Så andre ikke prøver på noget" sagde hun og begynde roligt at gå mod en kommode hun havde. "Bliv endelig siddende" sagde hun inden hun gik der over, og fandt et halsbånd frem. Roligt gik hun tilbage og satte sig i stolen. Så lige på ham. "Hvis du vil være min skal du blot kravle på alle 4 helt hen til mig, og hvile dine hænder i mit skød, og derefter bøje hovedet så jeg kan få dette på dig" sagde hun roligt, og ventede på han vil gøre det.
Davia- Antal indlæg : 131
Evner/magibøger : Ikke opdaget endnu
Kort efter han havde sagt det gik det op for ham hvorfra han ville tage chancen og prøve at stikke af men blev holdt fast så i stede for at komme væk blev han kvalt kort af halsbåndet og sagde " Du holder virkelig stramt fast i det her....jeg kommer til at fortryde mine ord gør jeg ikke ? " og smilede skævt til hende
Hun mærkede at han prøvede at stikke af, og hun holde bedre fast om hans halsbånd. Hørte det han sagde, og smilede over det. ”Hvilke ord tror du at du vil fortryde?” spurgte hun, og så lige på ham.
Han sagde roligt da han blev spurt " Bare min mening omkring varulve. Men man kan jo ikke dømme mig. Vores slags har altid været i krig mod hindanden af alle slags grunde. Krige om magt, plads, jobs, føde, jagt territorier. Selvom jeg vil sige at jeg havde nu aldrig..." Han stoppede sig selv og slugte sine sidste ord. Han kiggede køligt på Davia og vidste hun ville tvinge ham til at sige hvad det var han ville sige men han ville nægte. Han smilede og tænkte *Hun er nu meget køn for en varulv at være...de måske ikke alle sammen monstre. Men jeg vil hellere ha flået øjnene ud end at fortælle hun er smuk* og smilede blot bredt så hans tænder viste sig.
Hun forstod godt det som han sagde lige nu. At deres slags havde været i krig mange gange, men egentlig var Davia lige glad med den slags ting lige nu. Hendes slaver kunne være alle racer, så længe slaven opførte sig ordentlig og ikke lavede ballade. Dog så hun lige på ham, da han valgte at stoppe sig selv midt i en sætning. ”Hvad havde du aldrig?” spurgte hun, og så lige på ham. Tog fat i hans kæbe, og så lige ind i hans øjne. Hvis han ikke vil svare hende, skulle hun nok finde en måde hvorpå hun kunne knække ham, og få ham til at side det.
Da hun tog fat i hans kæbe og kiggede ind i hans øjne smilede han og kiggede direkte ind i dem. Han nød deres vildskab. Deres ild, deres lidenskab. Det ramte ham i hans døde hjerte og han nød synet af hendes øjne og håbede dette øjeblik ville vare i noget tid. Han rystede sit hovde og sank. Han kunne ikke tro sine egne tanker. Han vidste udemærket godt hvorfor han fik de tanker. Davia mindede meget om den eneste pige han havde elsket hvilket gik ham på. Han kiggede dybt i hendes øjne og sagde " Du kan ikke knække mig Davia. Ikke med mine tanker for de er værre end de straffe du kan finde på. Så bare gør som du ønsker. Jeg er jo din " Han blinkede til hende og gjorde sig klar til at blive flået men ville ikke fortælle hun var smuk og at han nød hendes skønhed fordi så vidste han at hun ville fjerne hans syn på den ene eller anden måde og for ham ville det værre en slem straf da han inderligt nød hendes smukke øjne.
Hun hørte det han sagde og sukkede kort. ”Vil du overhoved være min?” spurgte hun. Noget i hende vil nemlig gerne vide det. Selvom største delen af hende bare var ligeglad med det. Men lige meget hvad, skulle han skam nok få sin straf.
Da de var kommet op, vende hun sig imod Rexx. ”Når, lad mig høre dit krav, og lad os se om det et jeg kan efterkomme eller ej.”
Jeg ved du nemt kan efterkomme mit krav. Spørgsmålet er om du vælger det eller om vores lille aftale afslutter nu. Men i sidste ende så holder du for meget af mig allerede nu. Du nyder min flabede attityde, mit selvsikre ydre og min evne til at heale hurtigt igen.
Du ved jeg er en udfordring og jeg ved du lige som jeg elsker en god udfordring.
Så Davia.
Har vi en aftale ?"
Han rakte hånden frem efter han havde bidt sig i hånden og blødte og sagde " En blodaftale. Stærkere end pen og blæk " og smilede meget. Han ventede på at Davia trykkede ham i hånden fordi så var han villig til at give sig 100 % til Davia hvis hun kunne knække ham.
Han håbede det nærmest.
Da han rakte hånden frem, så hun kort på den. Så blodet på den, men sagde intet. Hun rakte sin egen hånd frem, og tog hans, så deres aftale nu var 100% på plads.
Så. Du bestemmer frøken Davia. Hvilket opgaver har du i tankerne for mig ? Jeg vil blot advare dig om en ting. Du knækker mig ikke så nemt " Han blinkede og ville se hvilke ting hun kunne finde på at udsætte ham for og kiggede i hendes øjne og kunne se hun glædet sig til at begynde.
Han fulgte efter hende og stivede stift da hun sagde han skulle tage et stuepige sæt på. Han kiggede opgivende på hende og sagde " Du ønsker at se mig....i det der ? " Han kigged på det og tænkte på dengang han var tvunget til at stjæle en kjole og løbe igennem en by for at ungå at blive skudt af en jaloux ægtemand. Han rystede på hovdet og kiggede på kjolen og tog den og sagde " Fint. Jeg tager den på. Men ingen trusser. Så heller gå i bar røv og blive overfaldet af dig med en kniv. Han stoppede kort og tænkte hvad han havde sagt og vidste han ville fortryde det på en eller anden måde. Han tog tøjet på og hadet ikke fornemmelsen. Han ville blot ikke fortælle det til Davia og lade hende bruge dette i mod ham. Han kunne dog godt regne ud hvad hun ville tvinge ham til iført dette tøj.
Der gik ca en time, inden hun gik tilbage til Rexx igen, og så han var begyndt at gøre rent ved at bruge tungen til det, skønt hun ikke havde sagt han skulle. Han var åbenbart vant til at han også blev bedt om det, og derfor nu automatisk gjorde det. Hun lod ham gøre arbejdet helt færdigt. Hun havde et rum mere hun vil lade ham gøre rent, men der kom han kun ind så længe hun var med ham, da hun ikke stolede på nogle til at komme der ind alene. Det havde været hendes fars kontor, og han havde et meget dyrebart ur stående der inde. Rummet var altid låst, så ingen kunne stjæle det. Det var et ur som de færreste havde råd til, men hendes far havde da de var en rig familie.
Hun gik over til Rexx. ”Sikke dygtig du har været. Der er nu kun et rum tilbage. Følg efter mig” sagde hun inden hun gik mod rummet. Da de kom der over, fandt hun en nøgle frem og låste døren op. Hun åbnede den og lod Rex gå ind først. I rummet stod nogle reoler med bøger, et skrivebord i midten og i hjørnet stod uret. Hun gik med ind, og så roligt på Rexx. ”Du bestemmer selv hvad du starter med her inde, men for guds skyld vær forsigtig med uret.” sagde hun roligt, og lod ham starte. Hun begyndte at snakke med ham i mens for at få tiden til at gå lidt hurtigere. ”Jeg er en smule nysgerrig på hvor gammel du egentlig er?” sagde hun, og så på Rexx.
Da de var kommet ind på hendes fars kontor, så hun hvordan Rexx stivnede en smule. Hun betragtede ham. Så hvor forsigtig han var med uret, og smilede over det. Efter hun havde spurgt hvor gammel han var, ventede hun på hans svar, og nikkede da han svarede. "Du er ikke så gammel igen af en vampyr at være." sagde hun roligt. Hun hørte hans spørgsmål. Han vil også vide hvor gammel hun var. "Jeg er ikke specielt gammel. r kun 20. Har vokset op til at være så rolig og bestemt som jeg er. Derfor virker jeg nok en smule ældre end jeg egentlig er." svarede hun. "Mine forældre vil have jeg var sådan her, men ja. Hvad med dine forældre? Hvordan var de?" spurgte hun.
Side 4 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
» Show me ~Damian~
» The Show Must Go On - Raven
» Show me your house - Dannika
» A Private Show, Just for you ~ Alec.
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth