Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 15 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 15 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 15 EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 15 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 15 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 15 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 15 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 15 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 15 EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 15 Voteba13Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 15 Voteba14Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 15 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

Why Are You Here? ((Sajro))

Side 15 af 18 Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17, 18  Næste

Go down

Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 15 Empty Sv: Why Are You Here? ((Sajro))

Indlæg af Gæst Lør 10 Nov 2012 - 20:59

Hun smilede stille og nikkede langsomt, mens hun tænkte og svarede så "Jo... Men der er mange, f.eks. hvis en der har en højre rang end dig pukker, end bare nikker, så skal du bukke eller nikke dybere end personen, de normale bordskikke, altid snakke i tredjeperson, ingen jokes, dem kan vi starte med" Hun smilede blidt til ham og strøj ham over kinden.
Hun var helt tom for følelser, mens hans lem var i hendes mund.
Da han fulgte efter hende skubbede hun sig helt ind i hjørnet under jakkerne og tårerne trillede bare, men hendes øjne var tomme. Den del af muren, der var tilbage, gjorde det svært for hende at forstå de ting han sagde og de følelser han udtrykte. Hun så bare tomt ud i luften, mens hun vippede frem og tilbage, så tårerne dryppede ned på kjolen og hun hviskede stille ud i mørket "God pige...God pige...God pige...God pige...God pige... Jeg god pige... God pige..." Hendes stemme var monton, mens hun blev ved med at gentage ordene. Slangen snoede sig stille hen til hende, men lyttede ikke på hende, selv om ordene var henvendt til den, som en bøn om at den holdte sig væk. Den nåede hen til hendes ben og snoede sig op ad hendes ben langsomt. Hun begyndte at hulke og krybe mere sammen, mens hun grådkvalt bedte "Få den til at forsvinde! Jeg god pige, få den til at forsvinde! jeg god pige, få den til at forsvinde, vil du ik' nok papa?" Døren åbnede sig og frem i døråbningen kom en mørk skikkelse til syne med en pisk i hånden, som han svirpede ud i luften så det smældede. De hvide dæmontænder kom tilsyne i hans djævelske smil Hendes stemme var nu helt skinger, som hun hviskende bad "Nej papa, Nej... Jeg god pige ... Jeg ikke gøre igen Papa ... Please ... Don't ... PAPA! Hun hulkede og skubbede sig ind imod vægen, som om hun prøvede at forsvinde igennem den...

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Sajro Lør 10 Nov 2012 - 21:05

Han kiggede bare stille på hende som hun plabrede løs. Han kyssede hende igen og igen, og da hun begyndte at plabre om at hun var en god pige lænede han sig hen til hendes øre...

''Ja du er en god pige... men så skal du også ligge din fortid bag dig...''

han var ved at være træt af det, hvis hun ikke snart begyndte at lægge sin fortid bag sig ville det en eller anden dag være ham der sad sammenkrøbet og plabrede, og hvis hun så forsøgte at hjælpe ville han nok ende med at voldtage hende og det ville være hårdere end nogensinde...

''Ja skat du er en god pige... Du er en perfekt pige... Men please stop det her... jeg holder ikke til det...''

Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 15 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Indlæg af Gæst Lør 10 Nov 2012 - 22:32

Hun blev ved med at gentage de ord igen og igen, mens hun vippede frem og tilbage. Hun kunne svagt ane hans arme omkring sig, men da han begyndte at kysse hende, begyndte faderens skikkelse at blive utydelig til Sargonis slap kysset igen og faderen blev helt tydelig for hendes øjne. Hans stemme var som en stille hvisken i baghoved. Skikkelsen kom tættere og tættere på, skridt efter skridt Hun trykkede sig ubevidst ind i hans arme, mens hun stirrede på faderen. . Skikkelsen var ved at være tæt på. Hun begyndte at spjætte en smule. Skikkelsen stod nu lige foran hende og smældede med pisken ud i luften, før det grumme smil kom på dens røde læber ige. Hendes hjerte galoperede afsted, mens hun langsomt ragte hånden ud og det sekund hendes hånd rørte faderens sko, blev han til aske og asken faldt til jorden, før det forsvandt helt. Det gav et sæt i hende og hun var holdt op med at græde nu. Hun blinkede et par gange med øjnene, for at forstå, hvad der var sket. Hans ord nåede så hendes øre og trak hende helt tilbage. Hun vendte hoved imod ham og blinkede lidt, før hun genkendte ham. Hun puttede sig ind til ham, mens hun tog hans hånd og lagde den på hendes bryst, så han kunne mærke Lyas hjerte, der bankede af sted og stille faldt til ro. Hun var lidt rød i kinderne, da hun mumlede halvt hviskede "Tak" Han havde jagtet det på flugt, for første gang havde han trukket i hende, selv om det ikke var slut i hoved på hende. Det var bare forsvundet og det havde overrasket hende meget. Hun trak vejret tungt og mumlede så "Er du vred på mig?" Hun lukkede stille øjnene og turde ikke rigtig se på ham, da hun ikke vil se hans skuffede ansigts udtryk ...

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Søn 11 Nov 2012 - 12:55

''Du behøver ikke takke søde.''

Han smilede stille til hende og kyssede hende blidt, mens han stadig krammede hende. Han vidste ikke hvorfor hun dog spurgte om om han var vred på hende, det havde han jo ingen grund til at være så nej det var han helt sikkert ikke... Han løftede hendes hoved og kyssede hende blidt...

''Nej jeg er ikke sur skat... Men du skal altså ikke følge ordre hvis du ikke har lyst...''

Han kyssede hende igen, og løftede hende så op hvorefter han bar hende ind i sengen igen. Han forstod hende ikke, og blev en smule nervøs for om han ville holde til flere af hendes nedbrud...

''Men derfor regner jeg stadig med at vi har en aftale i morgen.''

Han blinkede til hende...

Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 13:38

Hun puttede sig stille ind i hans arme og smilede let over hans svar. Hun besvarede blidt kysset og nød hans varme arme. Ubevidst sænkede hun temperaturen i rummet en smule, så hans arme blev varmere i forhold til luften omkring dem. Hun lod ham løfte sit hoved og besvarede blidt kysset. Hans ord fik hende til at smile glad, mens hun nød at ligge i hans arme. Hun lagde sig tilrette i hans arme, da han løftede hende op, som om hun vejede en pind. Hun trak vejret tungt og indhalede derved den velkendte duft af ham, som fik hende til at slappe af. Hun havde overvejet, at han måske ikke kunne holde til alle hendes anfald, men hun havde aldrig turde at overveje, hvad der vil ske, hvis han ikke kunne. Tanken skræmte hende. Hans ord fik hende til at le en smule og hun svarede drilllende "Ja, nu må vi jo se om jeg er artig i morgen" Hun havde aldrig tænket på at bryde reglerne i hendes fars nærvær, aldrig! Men nu var hendes var der jo ikke sååå ... Hun kunne ikke befinde sig et bedre sted i hele verden, og måske kunne han ikke mærke det, men de anfald hun havde var blevet mildere og hun var begyndt at sige imod, og hvis han ikke havde, så havde hun hvertfald. Hans arme ... Lyden af hans hjerte ... Ham ... Det var det, hun levede for ...

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Søn 11 Nov 2012 - 13:45

Han smilede stille og grinede en smule drillende ved hendes ord. Han kiggede på hende og så hende drillende i øjnene. Han vidste ikke lige hvad det var præcist der gjorde ham så sexlysten i hendes nærvær men ord om at hun gerne måtte tilfredstille ham, morgen, middag, aften og nat var ikke uden grund...

''Jamen du skal da ikke være artig? Du skal være legesyg og lysten.''

Han smilede drilsk til hende. Han kiggede stille på hende og valgte så at spørge hende om det...

''Men vil du så lytte til min ordre? Om at det både var morgen, middag, aften og nat?''

Han smilede drilsk til hende, og egentligt var han lidt begyndt at se hende som hans slave, men kun når det kom til sex. Egentligt var det forkert af ham men det tændte ham at tænke sådan...

Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 14:18

Hun smilede og tænkte stille. Hun fandt hans latter sød, og det var meget svært for hende ikke at grine med. Han gjorde hende glad, og det gjorde det svært for hende at sige stop over for ham, men sammentidig havde hun utroligt svært ved at lade vær med at smile, hun fik helt krampe i kinderne nogen gange. Hun lo lidt over hans svar og sagde så drillende og let tænksomt "Jo ser du, hvis jeg er artig følger jeg dine ordre til punkt og prikke, men hvis ikke ..." Hun lod bemærkningen ligge lidt i luften, mens hun smilede skævt. Hun så bare stille op på ham og tænkte over hans spørgsmål, før hun svarede "Well, det kommer jo an på, om jeg føler for at være artig..." Hun blinkede til ham og smilede drillende til svar. Hun kunne godt li', at han var begyndt at give hende små ordrer og komandoer, dog hvis han begyndte at forlange for meget og få en kold stemme, så vil hun stå af, godt nok var det godt at blive domineret, men hvis det blev for meget endte hun med at miste følelserne, hvilket hun for alt i verden vil undgå. Hun puttede sig stille ind til ham, men var dog stadig på vagt. De næste dage vil blive hårde for ham, måske skulle hun drille ham lidt? nej, det kunne hun ikke være bekendt, når han allerede skulle lide så meget... Eller kunne hun ... Et lumskt smil overtog hendes læber ...

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Søn 11 Nov 2012 - 14:26

Han vidste en ting der ikke måtte ske de næste dage det var at hun tirrede ham, fordi så ville der være en risiko for at han ville have sex med hende, at hun ikke ville kunne stoppe ham og det ville skade hende, og han ville hade sig selv for det... Han smilede bare stille for sig selv da hun sagde at hun jo skulle være artig for at følge hans ordre...

''Jamen så kan du jo bare være uartig, og gøre det bedre end jeg har bedt om?''

Han blinkede drillende til hende, og han smilede drillende bagefter da hun snakkede om om hun ville føle for at vær en artig pige og der kom bare noget op i ham, og han så hende drillende i øjnene, og talte med en drillende stemme...

''But dear... Sexslaves aint all nice and good?''

Han blinkede drillende til hende... Han smilede stille til hende og kyssede hende lidenskabeligt...

''Men søde ikke noget med at tirre mig før du kan have sex, da jeg ikke altid kan styre mig hvis du tirre og lokker mig.''

Han kyssede hende lidenskabeligt...

Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 15:13

Hun smilede stille og tænkte, mens hun så op på ham og endnu en gang måtte minde sig selv om, at han var stærk, for stærk til at være et offer, og selv hvis han var et, så vil hun nok vælge ham blandt de valg hun havde. Hun lo lidt af hans argument, før hun drillende sagde "Det ligger dsv. til at være artig sweety" Hvis hun skulle være uartig, skulle hun nægte, stritte imod eller helt lade vær. Hun mærkede godt, at der var et eller andet ændret ved ham, og hun smilede bare frækt, mens hun bed sig i læben og drillende svarede "I didn't think you liked slaves even if it's for sex darlin'" Hun smilede drillende til ham og besvarede lidenskabligt kysset, mens hendes hånd nussede hans nakke. Hans næste ord havde en dobbelt betydning for hende, for det betød hun virkelig var god nok til at lokke selv ham hen til sig, men også at hun helst ikke skulle gøre det, hvilket nok ville blive en prøvelse for hende. Hun følte sig lidt som en tyv, og vidste nu, hvordan 'djævlen' måtte have det med andre, selv hans børn måtte have det svært. Hun smilede bare og besvarede kysset med samme energi, som han udstrålede...

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Søn 11 Nov 2012 - 15:27

''Så må du jo være artig... Men stadig håber jeg du er drilsk...''

Han smilede drillende til hende, og da hun jo faktisk havde sagt ja havde han bare lyst til at skulle sove og så lade hende vække ham med den metode hun nu fandt bedst til at give ham nydelse... han smilede sagte for sig selv, og glædede sig en smule til det...

''No but you seem to love being my little kinky sexslave?''

Han smilede drillende, og tog hende igen på røven han masserede hende blidt på ballerne, da hun jo tidligere havde gjort tegn til at hun kunne lide det da hun sidst havde lagt benet op på ham så han bedre kunne massere...

''Du siger bare stop hvis jeg er for meget...''

Han var bare meget lysten og ville gerne have sex, men vidste hun ikke kunne... Han lukkede derfor øjnene og begyndte at forsøge at falde i søvn.

Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 15:51

Hun smilede stille og så drillende på ham, da hun svarede Jo, jeg kan jo være drillende, hvis det er en ordre eller komando Hun var ved at være ret så træt, men holdte sig vågen, da de stadig havde samtalen kørende. Hun smilede frækt til ham, før hun så indvendende svarede ham "I seem to love?" Hun løftede let øjnbrynet, før hun grindende svarede !"Then you don't know me if you thing I seeeeeeeem to love it" Det var ment på den måde, at hun godt kunne lide det og han havde en ide om, at hun kunne lide det. Hun kunne godt lide, at han tog hende på røven og lod derfor benet glide sig op ad hans, så det kom til at ligge halvt om livet på ham. Hun smilede stille og puttede sig bare ind til ham, før hun med lukkede øjne svarede "Vi kan lave en aftale, hvis jeg får noget søvn, så gør jeg det godt i morgen, hmmm?" Hun sagde det træt og halvt mumlende, da hun allerede var tæt på at falde i søvn i hans arme. Hun planlagde stille i tankerne, hvordan hun skulle vække ham...

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Søn 11 Nov 2012 - 15:59

''Jamen så må vi se om du får den ordre engang.''

Han smilede drillende til hende, og lyttede til det hun sagde først fik han en knude i maven og klump i halsen ved hendes ord, men kunne så høre hvordan hun drillede ham og han smilte bare tilbage til hende med et drilsk smil...

''Yes, I believe you like it that I love it so much that I would make you my slave to keep you for my self?''

Han kyssede hende blidt og nikkede bare til hende forslag mens ahn kun blidt masserede hendes baller stadig, men faldt ret hurtigt i søvn. Han sov ganske normalt til hun nok vækkede ham den næste morgen...

Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 16:17

Hun smilede stille og lå bare i hans arme, mens hun både ønskede og lidt frygtede den ordre. Det kildede hende i maven som tusinde sommerfulge, ved hans ord. Hun svarede så drillende "I think you would need to do it my lord, a lot of people want me you know" Hun smilede skævt og blinkede drillende til ham. Hun lukkede øjnene ved hans kys og nød, hvordan han masserede hendes baller, mens duften af ham fyldte hendes næsebor. Hun faldt i søvn med et smil på læben..

--8 timer senere--

Hun vågnede stille, men sørgede for ikke at vække ham, da hun smilende satte sig over skrævs på hans lår, hvorefter hun startede med at kysse hans kæbe. Hun lod kyssene vandre ned ad hans bare overkrop, mens hendes negles kratten løb lidt i forvejen for kyssene. Da hænderne nåede ned til bæltestedet begyndte hun på fjerlette cirklende bevægelser, mens fingrene langsomt nærmede sig hans lem. Hun lod fingrene kører lige så let rundt om roden, før hun løftede hånden og berørte 'hoved' med samme lette bevægelse. Fingrene løb let op ad hans lem, før hendes hånd begyndte at kører blidt op og ned over den...

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Søn 11 Nov 2012 - 16:23

Han smilede bare drilsk til hende som svar på hendes spørgsmål... Inden han faldt i sævn. Han vågnede ikke lige i første omgang da hun begyndte at gøre noget ved ham den næste morgen, dog gled små nydende suk over hans læber som hun gik langsomt igang og til sidst vågnede han da også af det... Han smilede stille og knyttede sine hænder og lod et stille dybt nydende suk glide over hans læber...

''Ohh... You are a good slave...''

Han sagde det drillende og lænede sig bare helt tilbage i sengen og lagde ellers bare og nød det. Han smilede lidt og ville egentligt ønske han kunne klaske hende i røven lige der, da hun lod til at elske alt hvad han gjorde ved hendes røv næsten...

''Ohh... Yue... Cant you do better?''

Han smilede drilsk til hende.

Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 16:44

Hun fortsatte bare med at kysse og kratte sig vej ned over hans torso. Da hun havde nusset hans lem med hånden et stykke tid nåede hendes mund der ned også. Hun stoppede med hænderne og smilede lidt over hans kommentar "Thanks my lord" hviskede hun stille, så hendes varme ånde ramte hans lem. Hun lagde ikke mærke til, at han lagde sig helt tilbage. Hun elskede næsten alt, hvad han gjorde ved hendes røv. Hans drillende ord ord fik hende til at smile let og ville drille lidt igen, så hun svarede stille "I can my lord" Hun kravlede lidt op, så hendes underliv var få centimeter fra hans. Hun satte sig så ned på hans bæltested og lod sig langsomt glide ned ad, men sørgede for, at hendes underliv kun kørte ned over hans lem og at han ikke trængte op i hende. Hun smilede og kom så ned at sidde på hans lår igen, så hun kunne ånde tungt ud på hans lem igen, før hun lod tungen slikke op ad hans lem, så saften fra hendes underliv blev slikket af. Hun kyssede så let 'hoved' før hun langsomt og pirrende lod lemmet glide ind i hendes mund...

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Søn 11 Nov 2012 - 16:53

Han smilede drillende til hun lod sit underliv glide ned over hans lem... han satte sig langsotm påså han kunne kiggede på hende, og rakte ud til siden og fik fast i et bælte, som han foldede og slog hende over røven med...

''bad sexslave... I said dont tease me...''

Han smilede drillende til hende og hans stemme var også drillende samt inden han havde slået hende på røven havde han set hende drillende i øjnene, så hun vidste han intet skidt mente med det... Han smilede og sukkede nydende over hendes mund om hans lem...

''Yes my slave... That is more like it...''

Hvis hun havde gjort hentydning til at hun kunne lide at blive slået med bæltet ville han glive hende klask mere og røven.

Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 18:22

Det gav et sæt i hende, da bæltet spældede imod hendes bagdel og gjorde hendes øjne blanke. Hun så surmulende på ham med et drilsk glimt i øjnene. Hun kunne jo bare rejse sig og gå, hvis han blev for slem, men han havde ikke nået grensen endnu, så hun lod ham bare. Slaget vil efterlade et mærke, et stort et. Hun bevægede langsomt munden over hans lem og satte roligt farten lidt op, mens hun krattede næsten væssede sine negle på hans maveskind. Den anden hånd nussede hans inderlår op og ned uafhængingt af, at hun bevægede munden ned over lemmet. Hun lukkede stille øjnene og begyndte at dreje hoved en smule, når hun kørte ned, mens hun lod tungen sno sig om det. Neglene lavede fine røde mærker på hans mave, mens hun lod en enkelt skærre sig godt ind i hans hud. Hun håbede hans kunne lide det. Han virkede til godt at kunne li' at have kommandoen over hende. Hun kom kort til at tænke på, om han var vant til det, om han havde en slave der hjemme, der gjorde det samme, morgen, middag, aften og nat. Det skar hende lidt i hjertet, men hun skubbede hurtigt tanken væk, han vil da have sagt det, hvis han havde ... Vil han ikke? ...

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Søn 11 Nov 2012 - 18:33

Nå han kunne da konstatere at den slags ikke var noget hun brød sig om... Han satte sig bare op og drejede sig undt så hun mere var ved hans side. end foran ham. Han lagde en hånd på hendes nakke og pressede lidt på hendes hoved, mens han begyndte at massere hendesballer igen, han gav hende dog også et par klask engang imellem men ikke vildt hårdt som med bæltet...

Han sukkede nydende over det hun gjorde, og det i fulde drag, men efter lidt tid trak han hendes hoved fri, og løftede det op hvorefter han bed hende og drak en lille smule af hendes blod... Han lod hende så bare fortsætte igen...

Han sukkede stadig nydende og dybt, men han var hverken tæt på klimaks eller på at stønne hendes navn som hun jo skulle opnå...

''You cant do it better can you? My beloved slave...''

han sagde det drillende og med et glimt i øjet... han sikrede sig hun så det...

Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 19:11

Hun stoppede kort, da han drejede hende, bare for ikke at komme til at bide i hans lem. Hun begyndte så igen og kunne mærke, hvordan han lagde hånden på hendes baghoved og blidt trykkede det ned. Hun smilede stille imod hans lem og nød, hvordan han tog på hende mens. Hun sukkede dybt, så det dukkede på hans lem, før hun bevægede sig ned over det igen. Hun gav slip på hans lem, da han trak hendes hoved op og hun stønnede nydende, da blodet forlod kroppen. Da han var færdig bed hun sig selv i kinden og kyssede ham så på munden, mens hun bød hans tunge op til dans og derved gav ham noget af blodet, der piplede ud i munden på hende. Hun var selv blevet lidt tændt, men måtte minde sig selv om, at hun ikke måtte, det var fy fy område og hun hadede det. Hun lod hånden køre let over hans lem, før hun tog fat og begyndte at gøre det hurtigt. Hans ord fik hende til at tage det som en udfordring og hun satte sig sådan, at det så ud som om han trængte op i hende, men istedet var det hendes fingre. Hun kyssede ham så igen, mens hendes hånd krattede ham ned ad ryggen og pressede deres kroppe imod hinanden. Hun stønnede imod hans læber, som om de virkelig var hende han var oppe i og hun kyssede ham grådig, så blodet kom ind i hans mund...

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Søn 11 Nov 2012 - 19:54

Han sukkede nydende da hun gav ham blodet gennem deres lidenskabelige kys. Han smilede stille da hun prøvede at narre ham til at tro de havde sex, men nu havde han mærket hende nok gange til at kunne kende forskel på hendes underliv og på hendes hånd, han lod hende bare lege hendes lille leg lidt endnu...

''Come on you cannoy trick your master...''

Han bed hende i læben, og bed hul så han kunne drikke af hendes læbe, men han fik sig så rykket fri fra hende lidt og skubbede hendes hoved ned af hans krop ned imod hans lem igen som tegn til at hun godt kunne gå igang igen...

''Dear Slave... You want me to moan dont you so you can fix that chain get new cloth and get ready so I can fuck you again?''

Hans stemme var hele tiden meget drillende...

Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 20:08

Hun havde prøvet på at tænde ham, men det havde vidst ikke rigtigt virket som planlagt. Hun prøvede ikke på at snyde ham, men at få ham til at se det for sig. Hun hviskede stille imos hans læber "I wasn't trying to trick you my lord" Hun sukkede, da han bed hende i læben og hun besvarede blidt kysset. Hun muggede lidt inden i, da han skubbede hendes hoved ned imod hans lem, havde han travlt, skulle han nå noget? Hun slog tanken væk. Hun vidste ikke helt, hvad hun skulle gøre, da hun ikke havde flere tricks i ærmet, så hun kyssede blidt hans lem, før hun hviskede "Goodmorning My lord" Hun kravlede så ned af sengen og nejede let, før hun gik ud af rummet. Hun måtte vel droppe den tur til byen så, men hun havde dog nok snart brug for, at hun fik fundet nogle urter og lignede. Hun gik hen til skabene og begyndte at rode i dem, mens hun stod på tær, for at tjekke, hvad hun manglede af ting. Hun kom så til at tænke på, om han enlig havde en beskæftligelse eller et job, og hvis han havde, så havde hun fået ham til at forsømme det, hvilket hun ikke var helt glad for. Hun rodede bare videre, mens hun åbnede bøtter, duftede til dem og satte dem derefter på plads igen. Hun noterede de manglende ting på sin mentale huskeliste...

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Ons 14 Nov 2012 - 10:18

At hun reagerede sådan på det gjorde ham en smule trist, og en smule skuffet... At hun ikke bare kunne tilfredstille ham bare denne ene morgen... Det var jo egentligt for deres begges skyld, for at han ikke hungrede efter hende så meget at han pludselig tog hende hårdt selvom hun stadig var en smule skadet...

''Morning Dear... But I am not you lord... Not when we are not in bed... When we are not in bed, you are my beloved.''

Han rejste sig op, og træk bukser på og gik ind til hende og han lagde armene om hende bagfra og kyssede hende blidt på halsen og bagefter kyssede han hende lidenskabeligt, og kiggede stille på hende...

''Men hvorfor stoppede du søde?''

Han kiggede stille på hende, ikke bare lysten, men også bekymret for hende. Han vidste jo ikke hvad der havde fået hende til at stoppe... Han forstod hende nærmest aldrig...

Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 17:15

Hun lagde ikke mærke til skuffelsen og tristheden i hans ansigt. Hun havde prøvet de ting, som hun havde planlagt og havde været sikker på, vil virke, men det havde det ikke, så hun havde accepteret nederlaget. Hun ville gerne, men problemet var bare, at hendes forsøg ikke slog til, hvilket normalt vil have gjort hende ked, selvom det ikke tog så hårdt på hende, som normalt. Hun svarede ham ved hans ord "My lord."
Hun rodede i skabene og var lidt ærgelig over, hvor meget hun havde forsømt det. Hun mærkede så hans arme omkring sig, før hans varme læber plantede et kys på hendes hals og derefter på hendes læber. Hun besvarede blidt kysset og lagde hænderne på hans. Hans ord nåede hendes ører og hun svarede så blidt "Jeg havde ikke flere kort i ærmet, darlin'" Han virkede ikke til at forstå, hvad der havde fået hende til at stoppe op og gå, men hun var glad for, at han spurgte i stedet for bare at lade det ligge. Hun nussede blidt hans hånd med sin tommelfinger og havde et let træk i mundvigen...

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Tors 15 Nov 2012 - 14:26

''Stop calling me lord... I am not you lord... I am your lover and plaything...''

Han smilede og valgte at sige det sådan fordi på den måde ville hun jo være over ham... Han havde sagt det drillende og siden sidste episode så han hende altid i øjnene når han talte... Hans øjne var der kærlige, varme og en smule drillende da han bare gerne ville være sød ved hende... Han smilede sagte...

''Du har ikke brug for kort i ærmet søde... Du var så tæt på ved bare at gøre det normalt... Det at du vil gøre det for min skyld tænder mig søde... Men jeg bryder mig ikke om at du virker som om du vil snyde mig...''

Han smilede stille til hende, og grundet hvordan hun havde det, og hvad de havde snakket om tidligere så han stille og smilende drilsk til hende... Han blinekde drilsk og så hende dybt i øjnene...

''Men jeg kan jo ikke lade dig gå ud af døren... Så du må hellere skrive en liste for hvad du har brug for så jeg kan ordne det...''

Han smilede kærligt til hende...

Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 22:02

Hun stod bare og tænkte stille med den normale lette trækning i mundvigen, før hun svarede han "You might verry well be both of them darlin'" Hendes stemme var en smule tænksom, men havde en drillende undertone, som han -efter hvad hun havde tolket- havde fået en sjette sans for. Hendes blik var kærligt og drillende, mens hun så ham i øjnene. Hun rystede så stille på hoved over hans næste ord, før hun sukkede, så ham i øjnene og svarede med et lille smil "Jeg prøvede ikke at snyde dig darlin', men prøvede at få dig til at imiterer, hvordan det vil være, at det var rigtigt" Hun rystede let på hoved og hørte så hånden igennem sit hår, før hun fortsatte "Men jeg tror ikke det virkede efter intentionen..." Hun smilede bare lettere opgivende, han virkede helt frisk og drenget, modsat hende selv, der bare blev ældre og ældre. Hans ord fik hendes ansigts udtryk til at blive kærligt og med en gnist i øjnene, mens hun vendte rundt, så de stod ansigt til ansigt. Hun så ham dybt i øjnene, før hun lod hånden glide blidt om til hans nakke, som hun nussede blidt, mens hendes øjne ikke forlod hans. Hun tog uden advarsel fat i hans hår og rev det bagover, så hans hals blev blottet, hun åbnede munden, som om hun skulle til at bide ham. Hun havde et dyrisk udtryk i øjnene, mens munden nærmede sig hans hals. Hun lod hjørnetanden kratte let i hans hals, før hun lukkede munden og kyssede ham der istedet. Hun hviskede så stille med munden på hans hals og et skævt smil "Du virker så ivrig for at komme væk..." Hun lod tanden kærtegne hans hud igen, før hun hviskede Are you afraid? Hun gav så slip på hans hår uden at fjerne sig...

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 15 af 18 Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17, 18  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum