Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Why Are You Here? ((Sajro))
Side 15 af 18 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17, 18
Sv: Why Are You Here? ((Sajro))
Hun var helt tom for følelser, mens hans lem var i hendes mund.
Da han fulgte efter hende skubbede hun sig helt ind i hjørnet under jakkerne og tårerne trillede bare, men hendes øjne var tomme. Den del af muren, der var tilbage, gjorde det svært for hende at forstå de ting han sagde og de følelser han udtrykte. Hun så bare tomt ud i luften, mens hun vippede frem og tilbage, så tårerne dryppede ned på kjolen og hun hviskede stille ud i mørket "God pige...God pige...God pige...God pige...God pige... Jeg god pige... God pige..." Hendes stemme var monton, mens hun blev ved med at gentage ordene. Slangen snoede sig stille hen til hende, men lyttede ikke på hende, selv om ordene var henvendt til den, som en bøn om at den holdte sig væk. Den nåede hen til hendes ben og snoede sig op ad hendes ben langsomt. Hun begyndte at hulke og krybe mere sammen, mens hun grådkvalt bedte "Få den til at forsvinde! Jeg god pige, få den til at forsvinde! jeg god pige, få den til at forsvinde, vil du ik' nok papa?" Døren åbnede sig og frem i døråbningen kom en mørk skikkelse til syne med en pisk i hånden, som han svirpede ud i luften så det smældede. De hvide dæmontænder kom tilsyne i hans djævelske smil Hendes stemme var nu helt skinger, som hun hviskende bad "Nej papa, Nej... Jeg god pige ... Jeg ikke gøre igen Papa ... Please ... Don't ... PAPA! Hun hulkede og skubbede sig ind imod vægen, som om hun prøvede at forsvinde igennem den...
Gæst- Gæst
''Ja du er en god pige... men så skal du også ligge din fortid bag dig...''
han var ved at være træt af det, hvis hun ikke snart begyndte at lægge sin fortid bag sig ville det en eller anden dag være ham der sad sammenkrøbet og plabrede, og hvis hun så forsøgte at hjælpe ville han nok ende med at voldtage hende og det ville være hårdere end nogensinde...
''Ja skat du er en god pige... Du er en perfekt pige... Men please stop det her... jeg holder ikke til det...''
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)
Gæst- Gæst
Han smilede stille til hende og kyssede hende blidt, mens han stadig krammede hende. Han vidste ikke hvorfor hun dog spurgte om om han var vred på hende, det havde han jo ingen grund til at være så nej det var han helt sikkert ikke... Han løftede hendes hoved og kyssede hende blidt...
''Nej jeg er ikke sur skat... Men du skal altså ikke følge ordre hvis du ikke har lyst...''
Han kyssede hende igen, og løftede hende så op hvorefter han bar hende ind i sengen igen. Han forstod hende ikke, og blev en smule nervøs for om han ville holde til flere af hendes nedbrud...
''Men derfor regner jeg stadig med at vi har en aftale i morgen.''
Han blinkede til hende...
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)
Gæst- Gæst
''Jamen du skal da ikke være artig? Du skal være legesyg og lysten.''
Han smilede drilsk til hende. Han kiggede stille på hende og valgte så at spørge hende om det...
''Men vil du så lytte til min ordre? Om at det både var morgen, middag, aften og nat?''
Han smilede drilsk til hende, og egentligt var han lidt begyndt at se hende som hans slave, men kun når det kom til sex. Egentligt var det forkert af ham men det tændte ham at tænke sådan...
Gæst- Gæst
''Jamen så kan du jo bare være uartig, og gøre det bedre end jeg har bedt om?''
Han blinkede drillende til hende, og han smilede drillende bagefter da hun snakkede om om hun ville føle for at vær en artig pige og der kom bare noget op i ham, og han så hende drillende i øjnene, og talte med en drillende stemme...
''But dear... Sexslaves aint all nice and good?''
Han blinkede drillende til hende... Han smilede stille til hende og kyssede hende lidenskabeligt...
''Men søde ikke noget med at tirre mig før du kan have sex, da jeg ikke altid kan styre mig hvis du tirre og lokker mig.''
Han kyssede hende lidenskabeligt...
Gæst- Gæst
Han smilede drillende til hende, og da hun jo faktisk havde sagt ja havde han bare lyst til at skulle sove og så lade hende vække ham med den metode hun nu fandt bedst til at give ham nydelse... han smilede sagte for sig selv, og glædede sig en smule til det...
''No but you seem to love being my little kinky sexslave?''
Han smilede drillende, og tog hende igen på røven han masserede hende blidt på ballerne, da hun jo tidligere havde gjort tegn til at hun kunne lide det da hun sidst havde lagt benet op på ham så han bedre kunne massere...
''Du siger bare stop hvis jeg er for meget...''
Han var bare meget lysten og ville gerne have sex, men vidste hun ikke kunne... Han lukkede derfor øjnene og begyndte at forsøge at falde i søvn.
Gæst- Gæst
Han smilede drillende til hende, og lyttede til det hun sagde først fik han en knude i maven og klump i halsen ved hendes ord, men kunne så høre hvordan hun drillede ham og han smilte bare tilbage til hende med et drilsk smil...
''Yes, I believe you like it that I love it so much that I would make you my slave to keep you for my self?''
Han kyssede hende blidt og nikkede bare til hende forslag mens ahn kun blidt masserede hendes baller stadig, men faldt ret hurtigt i søvn. Han sov ganske normalt til hun nok vækkede ham den næste morgen...
--8 timer senere--
Hun vågnede stille, men sørgede for ikke at vække ham, da hun smilende satte sig over skrævs på hans lår, hvorefter hun startede med at kysse hans kæbe. Hun lod kyssene vandre ned ad hans bare overkrop, mens hendes negles kratten løb lidt i forvejen for kyssene. Da hænderne nåede ned til bæltestedet begyndte hun på fjerlette cirklende bevægelser, mens fingrene langsomt nærmede sig hans lem. Hun lod fingrene kører lige så let rundt om roden, før hun løftede hånden og berørte 'hoved' med samme lette bevægelse. Fingrene løb let op ad hans lem, før hendes hånd begyndte at kører blidt op og ned over den...
Gæst- Gæst
''Ohh... You are a good slave...''
Han sagde det drillende og lænede sig bare helt tilbage i sengen og lagde ellers bare og nød det. Han smilede lidt og ville egentligt ønske han kunne klaske hende i røven lige der, da hun lod til at elske alt hvad han gjorde ved hendes røv næsten...
''Ohh... Yue... Cant you do better?''
Han smilede drilsk til hende.
Gæst- Gæst
''bad sexslave... I said dont tease me...''
Han smilede drillende til hende og hans stemme var også drillende samt inden han havde slået hende på røven havde han set hende drillende i øjnene, så hun vidste han intet skidt mente med det... Han smilede og sukkede nydende over hendes mund om hans lem...
''Yes my slave... That is more like it...''
Hvis hun havde gjort hentydning til at hun kunne lide at blive slået med bæltet ville han glive hende klask mere og røven.
Gæst- Gæst
Han sukkede nydende over det hun gjorde, og det i fulde drag, men efter lidt tid trak han hendes hoved fri, og løftede det op hvorefter han bed hende og drak en lille smule af hendes blod... Han lod hende så bare fortsætte igen...
Han sukkede stadig nydende og dybt, men han var hverken tæt på klimaks eller på at stønne hendes navn som hun jo skulle opnå...
''You cant do it better can you? My beloved slave...''
han sagde det drillende og med et glimt i øjet... han sikrede sig hun så det...
Gæst- Gæst
''Come on you cannoy trick your master...''
Han bed hende i læben, og bed hul så han kunne drikke af hendes læbe, men han fik sig så rykket fri fra hende lidt og skubbede hendes hoved ned af hans krop ned imod hans lem igen som tegn til at hun godt kunne gå igang igen...
''Dear Slave... You want me to moan dont you so you can fix that chain get new cloth and get ready so I can fuck you again?''
Hans stemme var hele tiden meget drillende...
Gæst- Gæst
''Morning Dear... But I am not you lord... Not when we are not in bed... When we are not in bed, you are my beloved.''
Han rejste sig op, og træk bukser på og gik ind til hende og han lagde armene om hende bagfra og kyssede hende blidt på halsen og bagefter kyssede han hende lidenskabeligt, og kiggede stille på hende...
''Men hvorfor stoppede du søde?''
Han kiggede stille på hende, ikke bare lysten, men også bekymret for hende. Han vidste jo ikke hvad der havde fået hende til at stoppe... Han forstod hende nærmest aldrig...
Hun rodede i skabene og var lidt ærgelig over, hvor meget hun havde forsømt det. Hun mærkede så hans arme omkring sig, før hans varme læber plantede et kys på hendes hals og derefter på hendes læber. Hun besvarede blidt kysset og lagde hænderne på hans. Hans ord nåede hendes ører og hun svarede så blidt "Jeg havde ikke flere kort i ærmet, darlin'" Han virkede ikke til at forstå, hvad der havde fået hende til at stoppe op og gå, men hun var glad for, at han spurgte i stedet for bare at lade det ligge. Hun nussede blidt hans hånd med sin tommelfinger og havde et let træk i mundvigen...
Gæst- Gæst
Han smilede og valgte at sige det sådan fordi på den måde ville hun jo være over ham... Han havde sagt det drillende og siden sidste episode så han hende altid i øjnene når han talte... Hans øjne var der kærlige, varme og en smule drillende da han bare gerne ville være sød ved hende... Han smilede sagte...
''Du har ikke brug for kort i ærmet søde... Du var så tæt på ved bare at gøre det normalt... Det at du vil gøre det for min skyld tænder mig søde... Men jeg bryder mig ikke om at du virker som om du vil snyde mig...''
Han smilede stille til hende, og grundet hvordan hun havde det, og hvad de havde snakket om tidligere så han stille og smilende drilsk til hende... Han blinekde drilsk og så hende dybt i øjnene...
''Men jeg kan jo ikke lade dig gå ud af døren... Så du må hellere skrive en liste for hvad du har brug for så jeg kan ordne det...''
Han smilede kærligt til hende...
Gæst- Gæst
Side 15 af 18 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17, 18
» Et nyt liv - Sajro
» Hello to you //Sajro//
» Again!?(Sajro)
» Who are you? //Sajro//
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine