Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 5 EmptyIgår kl. 16:54 af Katrina

» Your new home, my little sweetheart
Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 5 EmptyIgår kl. 14:38 af Celenia

» please safe me - Savas
Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 5 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 5 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott

» As if anything would change (Valentine)
Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 5 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean

» Aften a long time - Sean
Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 5 EmptySøn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori

» Oh what a circus -Natalie
Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 5 EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray

» Who am I now?? //Jake//
Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 5 EmptySøn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake

» A royal search for knowledge
Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 5 EmptyLør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth

Mest aktive brugere denne måned
Rafaela
Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 5 Voteba13Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 5 Voteba14Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 5 Voteba15 
Jake
Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 5 Voteba13Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 5 Voteba14Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 5 Voteba15 
Edgar
Juniper
Sean
Valentine
Celenia
Madelena Gray
Dr. Trott
Elizabeth

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner

Jamen så smider jeg det her...(sajro)

Side 5 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 5 Empty Sv: Jamen så smider jeg det her...(sajro)

Indlæg af Gæst Lør 4 Aug 2012 - 21:15

Hun smilte bare af det og nød hans styrke. Hun lagde benene om hans hofter og armene om hans nakke og holdt sig på den måde på plads, da hun mærkede den kølige væg mod sin ryg.
hun nappede ham i øreflippen og ned af halsen på en sensuel måde og kyssede han vildt. Hendes ene hånd gled gennem hans hår og ned langs hans ene skulder, før hun brygte den til at holde sig fast igen.
Det tændte hende, hun nød det, hun stønnede.

Selv om hun ikke havde haft sex længe, ville hun stadig også gerne tilfredsstille ham og holdt sig derfor så godt hun kunne. En kvinde kunne få flere orgasmer, sådan var deres krop bygget, men hun ville ikke gå efter flere. Hun ville gå efter en, en god en.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 5 Empty Sv: Jamen så smider jeg det her...(sajro)

Indlæg af Sajro Lør 4 Aug 2012 - 21:19

HAn blev bare ved med at bevæge sig i hende, selvom han godt kunne mærke at det ikke ville vare meget længere inden han ikke kunne mere... Han begyndte derfor at støde endnu hårdere end han ahvde gjort tidligere, og han stoppede først da han spændte i kroppen og da han så kom i hende... Han blev dog bare stående med hende, og snavede hende, han var frisk hvis hun ville have mere...

''Mere?''

Han bevægede sig en smule frem og tilbage ganske langsomt...

Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Indlæg af Gæst Lør 4 Aug 2012 - 21:25

Hun mærkede det som om en stor bølge overrumplede hende og tog hende med sig. Hun faldt lettere udmattede sammen i hans arme, selv om hun stadig holdt sig fast i ham for ikke at glide.
Hun hvilede sit hoved mod hans skulder et øjeblik.
Da han spurgte om hun ville have mere var hun lige ved at grine.
"Mere?" hun så op på ham
"Hvordan kan du ville have mere?" spurgte hun, dog let drillende. hun lod en finger glide ned over hans ansigt, fulgte hans kæbelinje, før hun kyssede ham let på munden.
"Jeg er komplet udaset..." indrømmede hun så.
Hun havde ikke haft sex længe og når hun endelig havde det igen tog det en del af hendes energi. At klare en omgang mere lige nu kunne hun ikke.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Lør 4 Aug 2012 - 21:30

''Jeg er ikke varulv for ingenting...''

Det var det eneste svar han havde til hende, og det var virkelig også grunden til at han kunne fortsætte. Han var jo mere udholdene end et normalt menneske og han var også mere lysten end normale mennesker.

''Skal vi sove?''

Han trak sig ud af hende, og lagde dem så ned på sengen, mens han gengældte hendes kys, og bed hende så en smule hårdt i halsen... bare for at se reaktionen...

Evolved
Evolved

Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Indlæg af Gæst Lør 4 Aug 2012 - 21:54

Selv om hun værdsatte at være stærk, følte hun det stadig behageligt at mærke Sajros muskler da han lagde hende ned i sengen igen.
Hun kravlede straks ned under dynen. ikke fordi hun frøs, faktisk havde hun det lidt varmt, men fordi at det puttede og hun altid sov bedst med dynen omkring sig.
hans lidt hårde bid overraskede hende dog.
"Sajro!" udbrød hun og vente sit hoved om mod ham.
"Hvorfor nu det?" man det var ikke noget hårdt i stemmen. Hun var træt, men smilte stadig til ham.
Hun vendte sig om mod ham og lagde sig ind til ham...

"Forresten...gør mig en tjeneste. lad være bare at forsvinde, gider du? Evt. væk mig og fortæl du går. kan ikke fordrage når mænd bare tror de kan gå fra det hele!" det gjaldt selvfølgelig kun hvis han ville sove der. men det virkede det nu til han ville. Og hun havde intet imod det. og hun snakkede om morgenen, hvis han skulle vågne før hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Lør 4 Aug 2012 - 21:57

Han skulle bare lige se om hun var en af dem der kunne lide at blive bidt. Hvilket det lod til at hun ikke rigtigt kunne, og han smilede undskyldende til hende, mens han kræb ned udner dynen til hende...

''Skulle bare se om du kunne lide det...''

Han lagde forsigtigt armene om hende og holdt hende ind til sig, mens han stille bare nikkede og svarede hende så...

''bare rolig... jeg smutter ikke lige med det samme...''

Han sagde det drillende, og faldt så i søvn...

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Søn 5 Aug 2012 - 14:50

Var det en eller anden varulve-fettish? At bide hinanden?
Det havde ikke været...direkte ubehageligt. Men heller ikke noget hun direkte elskede.
Hun lod blikket glide over ham en enkelt gang mere.

Selv om hun var træt, havde hun svært ved at falde i søvn. I stedet lå hun og tænkte over de ting hun havde oplevet denne dag...Nogle af dem var bare endnu nogle ting hun skrive på listen over mærkværdige ting...andre havde gjort en forskel. Hun smilte svagt.
Hun var ikke blevet tættere på at finde ham, hendes eks...Men måske var det skæbnen? For i stedet følte hun at hun nu var på vej til at blive stærkere...Så hun rigtig kunne sparke røv når det var...

Med en masse tanker kørende rundt i hovedet, faldt hun endelig i søvn.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Søn 5 Aug 2012 - 14:58

Han vågnede stille den næste morgen, og vidste ikke helt hvad han skulle gøre... Den første tanke var at pirre hende... Se hvordan hun reagerede på det i sovene tilstand, og han kunne ikke slå den tanke væk bare sådan...

Han lod sine fingre glide kærtegnende og pirrende op af hendes inderlår... Mens han stille kyssede hende blidt op af halsen... Han masserede ganske blidt hendes ene bryst med den frie hånd.

Hånden mellem hendes ben gled bare længere op af, mens den stille pirrede hende... Han var både bange for hende reaktion men glædede sig også...

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Søn 5 Aug 2012 - 15:07

Amaranthe havde sovet tungt og uden drømme hun kunne huske. Hun lå på ryggen og ville nok ikke have opdaget det, hvis han bare var gået. Ud over hun nok var blevet sur når hun vågnede.

Dog gik der ikke lang tid før hun rykkede på sig. Når hun selv ville, kunne sådan noget være behageligt. Men når hun ikke selv havde valgt om det skulle ske, var det på en måde ubehagelig og...skræmmende.
Hun vågnede ved et sæt, hvor efter hun hurtigt sprang ud af sengen.
hun stod nu ved siden af sengen, med håret strittende til næsten alle sider og et overraskende vildt udtryk i sine øjne.
Hun stirrede på sajro et øjeblik. Alt havd der var sket sidste aften kom tilbage hende i det samme og hun rettede sig op i en mere afslappet stilling.
"Altså!" udbrød hun.
"Det var da utroligt med dig!" tanken om han åbenbart kunne blive ved, huede hende ikke. så var hun altså bare endnu en kvinde i rækken? Med hans store behov måtte han da have prøvet lidt af hvert med mange kvinder! Men det var vel hans eget problem.
Hun følte sig jo ikke udnyttet. Faktisk var det hende selv der havde valgt det i går.

Hun samlede sig tøj op og begyndte hurtigt at tage det på.
Hun sendte Sajro et sidst irettesættende blik, før hun greb sin kam og en smule hidsigt redte sit hår igennem.

Hun spekulerede over hvad hun skulle bruge dagen på. Noget at spise, selvfølgelig. Måske ud og bade i en sø? Det var altid så befriende...Og så måtte hun fortsætte jagten.
Hun vendte sig om mod Sajro igen.
"Et almindeligt godmorgen kunne måske også gøre det?"
Selv om de havde haft sex om aftenen, betød det ikke folk bare kunne komme og "tage", hun vogtede sin krop og kun dem hun valgte til det, måtte komme tæt nok på til lidt sjov...Når hun ville det. Hun gjorde meget ud af at sætte sine grænser.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Søn 5 Aug 2012 - 15:12

Han kunne ikke lade være med at smile stille til hende... han kunne mærke hun var irriteret på ham, men da hun havde fået tøj på og stod og redte sit hår svøbte han et tæppe om sig og gik over til hende hurtigt, og lagde armene om hende, og kyssede hende blidt op af halsen, og sluttede med et blidt kys på kinden...

''Undskyld søde... Jeg mente intet med det, jeg ville bare drille dig lidt...''

Han ville flytte sig hvis hun bad ham om det, men ellers ville han bare blive stående og holde om hende... Også for at hun skulle føle at han ikke bare tænkte kun på sex, men også kunne være sød og kærlig... Hvilket også var sådan han var...

''Men så godmorgen da.''

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Søn 5 Aug 2012 - 15:54

Han mindede hende i et øjeblik om Judas. Hvordan han kunne komme kravlende og bede om tilgivelse, hvis han havde lavet noget hun ikke brød sig om. Tanken fyldte hende med vrede, vrede der hvor kærligheden til ham engang havde siddet.
Men hun huskede sig selv på at dette bare var Sajro.

"Det er godt med dig..." men hun var blødt lidt op igen.
"Nuvel, jeg vil vaske mig lidt og spise morgenmad. Hvad er dine planer?" spurgte hun. Han havde holdt hvad han lovede: han blev. Men havde han vækket hende for at melde sig afgang? ville han snart gå?
Eller ville han blive lidt endnu?

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Søn 5 Aug 2012 - 15:57

''Ja... jeg er jo en god hund ikke sandt?''

Han holdt stadig om hende, og aede hende stille over maven, mens han stille nappede hende blidt i øreflippen og kyssede hende ned af halsen. Han kunne ikke lade være med at tænke lidt over om hun syntes han virkede klam ved at han gerne ville mere... Han følte han var nød til at spørge...

''Jeg vil gerne spise med, og blive lidt endnu... hvis det er okay?''

Han smilede stille til hende, og kyssede hende blidt på læberne...

''Amara... Finder du mig frastødene fordi jeg er lysten?''

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Søn 5 Aug 2012 - 16:03

Hun grinte svagt.
"Jeg tror der skal meget til før folk finder dig frastødende" svarede hun og gled ud af hans greb, mens hun fandt en håndklæde frem. Så vendte hun sig om mod ham.
"Men nej. Dog...Hvis du bliver ved, Kan jeg måske føle trang til at opdrage på dig!" en skjult advarsel. I længden kunne det være hun ville finde det trættende...
Hun havde engang fulgtes med en klog mand, på en af sine vandringer mellem byerne...og han havde bare grint af nogen en kvinde sagde til ham.
Kvinde! Varulve er enten sexlystne så selv djævelen må give op, eller aggressive så det halve kunne være nok.
Hun havde ikke nævnt hun faktisk var varulv...
Hun rystede svagt på hovedet.
"Bliv hvis du lyster. Vi mødes nedenunder" det var ikke et spørgsmål. Hun forlod værelset og gik ned til det fælles toilet.
Her ladede hun vandet og begyndte at vaske sig...
hvis han alligevel blev, kunne hun jo også spørge ham om noget mere hvad angik varulve jo...hvis hun kunne komme i tanke om noget. Til hverdag havde hun tit mange ting hun ikke viste...men når man endelig havde muligheden for at spørge, glemte man det ofte...

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Søn 5 Aug 2012 - 16:10

Han kiggede bare på hende og forstod godt hvad det var hun sagde. Ja det kunne nok goddt blive trættende i længde, men så skulle hun bare vente til hun selv oplevede det... Når hun selv kunne mærke den ekstra udholdenhed, der gjorde det muligt at blive ved...

''Tøj?''

Han skyndte sig lige at spørge inden hun gik... Han håbede hun havde noget... Bare et par bukser han kunne låne. Han havde ikke den store lyst til at skulle gå ned kun iført hans lendeklæde igen... Sidst havde han bare ikke lige tænkt over det...

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Søn 5 Aug 2012 - 16:19

Hun havde faktisk ikke tænkt over det og inde hun gik, kiggede hun ind i rummet igen og over hans krop med et lille smil.
"Du siger noget. Ud over din rustninger fra i går...Altså, jeg samler jo ikke på mandetøj...Måske kan du finde nogle bukser du kan passe, nogle af de løse. Måske en trøje, men jeg er ikke sikker" han var nok lidt for muskuløs til at passe hendes trøjer. Der skulle mindst to af hendes trøjer til en af hans.
Men hun havde nogle løse bukser med elastikbånd, mon ikke han kunne få dem på?

Da hun var sikker på han forstod hvad hun havde sagt og kiggede efter et par i skabet, gik hun ned for at vaske sig.
Da hun var færdig kom hun tilbage og kiggede ind i værelset for at se hvor langt han var nået, samtidig med hun smed håndklædet hen over den uredte seng. Det klarede rengøringsdamen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Søn 5 Aug 2012 - 16:24

Han kunne ikke lade være med at kommentere hvordan hun så over hans krop... Han smilede derfor bare igen...

''Du kan alligevel godt lide synet hva?''

Han grinede stille, og da hun var gået fik han fundet et par bukser han kunne passe. Han tog dem på, og droppede at finde en trøje frem til sig selv. Han så så hun kom ind til ham...

''Skal vi gå ned?''

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Søn 5 Aug 2012 - 16:28

hun nikkede og studerede kort hvordan bukserne sad på ham. Fordi de var løse, var det ikke så tydeligt det var kvindebukser. Men han måtte jo leve med det.

De gik ud af værelset, hun lukkede døren og de gik nedenunder.
Amaranthe gik igennem spisestuen fra om aftenen og ud i køkkenet.
Madmutter så smilende på hende da hun kom ud.
"Tidligt op, hva´?" smilte hun og knaldede nogle øg ud i en skål.
"Jah...Kan du lave morgenmad for to? noget kød, noget brød, lidt æg?" smilte hun og mutteren nikkede.
amaranthe gik ud til Sajro igen og gjorde tegn til om de skulle sætte sig et sted og vente...
De fleste af bordene var ledige nu, i forhold til om aftenen.
"Maden er på vej..." fortalte hun og satte sig ved et bord de var blevet enige om at sidde ved.
"..Men jeg er mere interesseret i hvad dagen skal gå med. Hvad er dine planer for i dag?" spurgte hun.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Søn 5 Aug 2012 - 16:32

Han fulgte bare med hende nedenunder, og satte sig bare stille overfor hende da de var kommet nedeunder. Han vidste ikke helt hvad han skulle sige eller gøre eller hvad han skulle svare hende omkring det med hans planer...

''Altså jeg har ingen planer... Udover man måske vil forsøge at friste dig?''

han grinede drillende, da han sagde det. Det var både ment i spøg men alligevel var der noget sandhed over det. Da han jo egentligt gerne ville prøve på det...

''Hvad med dig?''

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Søn 5 Aug 2012 - 16:37

"friste mig?" hun sendte ham et tvivlende blik. Tænkte han virkelig aldrig på andet? Hvis han blev ved med det, var hun ikke sikker på hun kunne klare en hel dag. Han var som en irriterende lillebror. en man holder af, men også en der irriterede en...Til tider.
Hun trak så lidt på skuldrene.
"Ærlig talt havde jeg tænkt mig at lede efter mig eks" sagde hun roligt og lænede sig tilbage i stolen.
"Men jeg finder ham jo nok ikke hurtigere end hvis jeg tager en fridag fra det" desuden skulle hun også snart videre til næste by. Hun havde intet fundet her. De hentydninger hun havde fundet frem til, havde ikke ført til noget.
"måske en tur i skoven og bade i søen der...Men ellers har jeg intet på sinde" hun smilte lidt til ham.

De ventede i lidt tid, før maden endelig kom. En kurv med let ristet brød og smør. Et mellemstort fad med forskelligt kød og endnu en lille kurv med nogle kogte æg i.
Amaranthe tog hurtigt to stykker brød og noget kød, samt to æg. om morgenen foretrak hun et let måltid...trods hendes appetit.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Søn 5 Aug 2012 - 16:39

Han grinede stille...

''Slap nu af Amara... Jeg driller dig bare.''

Han grinede af hende, og vidste ikke helt hvad han skulle svare hende. Han kunne sagtens være lysten hele dagen, men han kunne uden problemer også sagtens skubbe det væk og være ganske normal overfor folk.

''Så alt i alt vil du bruge dagen på at slappe af?''

Han begyndte selv at spise lidt.

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Søn 5 Aug 2012 - 16:41

Hun trak igen lidt på skuldrene, mens hun brugte et øjeblik på bare at spise.
"Jeg skal forbi manden som skal give mig lidt løn" hun skar en kort grimasse.
"han er en lille gnier...han glemte at give mig fuld løn, så det skal jeg lige op og hente. Der ud over..." hun overvejede det kort men rystede så på hovedet. Nej, hun kunne ikke jage efter ham mens hun var sammen med Sajro. det var noget hun måtte gøre alene.
"Og så selvfølgelig hvis du har noget at lære mig. så er der jo tid til det" smilte hun let drillende. Hun slog hul på et æg og med en ske begyndte hun at grave ægget ud og spise det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Søn 5 Aug 2012 - 16:49

''Jaavel ja...''

Han smilede stille mens han bare langsomt spiste videre... Så spurgte hun om han havde noget at lære hende, og straks overvejede han at drille hende igen, men det var vist blevet for meget for hende så han sagde noget som hun kunne forstå som hun ville...

''Jeg kan da give dig nogle fif til at blive mere udholdende?''

Han så alvorligt på hende...

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Søn 5 Aug 2012 - 16:51

Hun sendte ham et hurtigt blik for at hvor alvorligt han mente. Hvis han mente hun var dårlig til sex, var det jo udlukket for stedse.
Men han så ud til at mene det ret alvorligt. Og selv om hun ikke var meget for at indrømme det, havde han vel ret...Det var jo bare fif...
"okay..." svarede hun så og spiste færdigt.
efter en nats søvn følte hun sig fuld af energi og der gik sjældent er dag hvor hun ikke var ude at røre sig...så hvorfor ikke?

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Søn 5 Aug 2012 - 16:54

Han så på hende, og forstod at hun lige troede at han havde ment noget med noget seksuelt igen... Hvilket han ikke havde, men det kunne måske godt forstås sådan efter natten og morgenen...

''Og denne gang var der ikke ment noget seksuelt!''

Han sagde det hårdt og alvorligt, og spiste så hurtigt op igen... Han sad så bare og kiggede på hende...

''vil du gå alene eller skal jeg gå med?''

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Søn 5 Aug 2012 - 16:59

Hun smilte til ham.
"Jeg kan godt kende forskel" Men rart han selv gjorde det klart. Hun rejste sig op.
"For min skyld må du da godt gå med derhen...Men må nok hellere gå ind til ham selv" smilte hun
"Jeg tror ikke det giver et særlig godt indtryk at jeg slæber en halvnøgen fyr med" blinkede hun drillende og havde allerede sat kurs mod udgangen.

Ude på gaden gik hun tilbage af den vej de var kommet fra i går, end til de kom til diskoteket. Der var tændt lys, men de havde tydeligvis lukket.
amaranthe trådte dog ind alligevel og så måtte Sajro gå med eller lade være.

Gulvet var fuld af skidt og lidt skrald og her lugtede stadig af sved og alkohol. En mand gik i den ene ende og fejede, mens en ung kvinde gik og tørrede borde af.
Hun så op da de kom ind og smilte.
"Amaranthe...Heey, hvad laver du her? Har du ikke fri?" amaranthe smilte til hende.
"Jo...Medmindre han ikke snart giver sig, deroppe!" ingen grund til at fortælle mere, alle viste han ikke var meget for at give sine penge væk. Lige meget hvor mange han havde.

Hun satte kurs mod en trappe og gik op ovenpå. Hun gik hen af gangen og kom endelig til en dør. Hvis Sajro havde fulgte efter hende, bad hun ham vente her, mens hun bankede på døren. Hun gik ind da der blev sagt kom ind.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 5 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum