Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Voteba13Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Voteba14Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Voteba15 
Jake
Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Voteba13Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Voteba14Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Voteba15 
Sasha
Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Voteba13Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Voteba14Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Voteba15 
Renata
Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Voteba13Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Voteba14Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Voteba15 
Genevira
Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Voteba13Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Voteba14Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Voteba15 
Celenia
Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Voteba13Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Voteba14Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Voteba15 
Lenore
Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Voteba13Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Voteba14Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Voteba15 
Katrina
Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Voteba13Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Voteba14Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Voteba15 
Lori
Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Voteba13Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Voteba14Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Voteba15 
Edgar
Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Voteba13Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Voteba14Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Jamen så smider jeg det her...(sajro)

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Empty Sv: Jamen så smider jeg det her...(sajro)

Indlæg af Sajro Lør 4 Aug 2012 - 17:30

Han forstod hende godt med at hun ikke ville danse privat, den opmærksomhed hun ville få der ville være langt mere intens på lkubber og lignende... Der var der jo en form for fest ved siden af, og det var måske heller ikke så tydeligt at folk gloede på hende...

''Nej det private bliver måske for intenst?''

Han lænede sig tilbage mod væggen, mens han sikrede sig at hans 'kilt' ikke viste for meget... Han ville gerne have hende med i seng, men han vidste ikke hvordan hun havde det med det...

''Du må da have noget du kan spørge mig om?''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Empty Sv: Jamen så smider jeg det her...(sajro)

Indlæg af Gæst Lør 4 Aug 2012 - 18:30

Hun så straks sit snit til at ligge sine ben hen over ham, og dermed selv kunne ligge ned og slappe af.
I seng...kunne betyde to ting. den ene var at sove. amaranthe havde været van til at klare sig selv fra helt lille, da hendes mor forlod hende som 4 årig. Og ud over Judas havde hun ikke delt seng med nogen hele sit liv. Og selv med Judas havde det været begrænset.
Hun havde det, modsat mange andre kvinder, mere trygt ved at sove alene...Hun havde en fornemmelse af det tit var om natten underlige ting skete...Hvilket nok ikke var helt forkert.
Men hvad angik denne ulv...Kunne hun ikke helt gennemskue hvordan hun havde det. Hun var jo "hjemme" og kunne slappe af...Men følte sig enlig ikke særlig afslappet.
Hun lod blikket glide ud af vinduet. Havde det at være ulv enlig noget at gøre med...?
"Jo, det har jeg faktisk. Men det er ikke det personlige denne gang..." smilte hun til ham og lagde hovedet let på skrå så hun bedre kunne se på ham.
"...I gamle historier har varulve altid været knyttet til månen. Er det virkelig sådan?" Selv om hun havde været ulv i noget tid, havde hun ikke været helt så opmærksom på sådan noget. hun havde haft alt for travlt med bare at komme videre og ofte flyttede hun rundt om natten.

Der ud over kunne i seng også betyde sex. Og hvad det angik...Kom det an på mange ting.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Empty Sv: Jamen så smider jeg det her...(sajro)

Indlæg af Sajro Lør 4 Aug 2012 - 18:36

Han mærkede hvordan hun lagde benen hen over ham, og han kunne ikke lade være med at lade en enkelt finger lige køre hen over hendes baglår, nu hvor hun havde lagt sig som hun havde...

''Jeg ved ikke om du selv lagde mærke til det, men da du genoplivede efter at være blevet dræbt skete det ved fuldmåne... Det er en del af det jo... Men ellers ikke, jo du kan nok opleve dårligere kontrol ved fuldmåne, hvilket både kan betyde voldsom blodlyst, men flere oplever en ekstrem sexlyst...''

Han så stille på hende, og smilede så stille til hende, og grinede svagt, selvom alt det han sagde var mente ganske alvorligt, det fik ham også til at tænke på om hun mon havde fået større sexlyst af at blive varulv, men sagde intet om det...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Empty Sv: Jamen så smider jeg det her...(sajro)

Indlæg af Gæst Lør 4 Aug 2012 - 18:52

hun så lidt på ham.
"opdagede intet. Det skete inde i vores villa" svarede hun og kiggede igen ud af vinduet, som var ved siden af sengen. Det var en smule overskyet men månen så ikke hel fuld ud. Den næste nat ville den dog nok være det.
"En af vores hunde havde...tror man kaldte det månesyge? hun kunne slet ikke sove. rendte rundt og peb så vi andre ikke kunne være i fred eller sove" fortalte hun, uden hun viste hvorfor.
Hun vendte sig dog om mod ham igen, da hun mærkede fingeren der gled ned af hendes ben. Behageligt.
Hun studerede ham mere nysgerrigt...Han viste ingen tydelige tegn på det...Men håbede han enlig på...sex? eller bare selskab? Han var ikke helt nem at læse.

Hun sendte ham et udfordrende smil.
"Har du da voksende sexlyst?" spurgte hun så ligeud. så måtte han tage det som han ville. Hvis hun ikke kunne se det, måtte hun jo prøve sig frem...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Empty Sv: Jamen så smider jeg det her...(sajro)

Indlæg af Sajro Lør 4 Aug 2012 - 18:58

''Ja det forklarer hvorfor du ikke ved det...''

Han blev en smule overrasket over at hun spurgte ham så direkte som hun gjorde, men valgte at han vel lige så godt kunne være ærligt overfor hende, og så kunne hun smide ham ud hvis hun ville...

''Altså, jeg er blevet mere sexlysten er at være sammen med dig... Men ellers mærker jeg ikke noget... Hvad med dig? Og kunne du mærke større lyst efter forvandlingen?''

Han lod denne gang et par fingre glide over hendes baglår ganske blidt og stille mens han så stille på hende...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Empty Sv: Jamen så smider jeg det her...(sajro)

Indlæg af Gæst Lør 4 Aug 2012 - 19:03

Det virkede dog som om hun ikke bemærkede berøringen. Faktisk tog hun sine ben til sig, så hun nu sad op med korslagte ben og så på ham på en...lidt bestemt måde.
"Men...er du mere sexlysten generelt?" spurgte hun
"Jeg gider ikke bare være endnu en pige. Jeg er mere værd end det" Når han havde valgt at være ærlig, kunne hun også lige så godt være det. Hun gad ikke være endnu en på listen. Hun var speciel. Hun var sin egen. Og ville behandles derefter. Hvis en mand ikke kunne give hende det...Så kunne hun heller ikke give dem noget andet. Kvinder var ikke bare..dukker.

Hun rettede ryggen, så hun nu sad med strakt ryg.
"Faktisk...har jeg ikke tænkt over det. Jeg driller mænd på arbejdet, men kun fordi jeg får penge for det. Jeg har endnu ikke givet mig tid til at lære den del at kende" og hun havde stadig kun et stykke. At finde ham der gjorde det hele.
Det havde, og gjorde, brændte i hende, et hedt ønske som ikke gav hende fred. Hun havde ikke givet sig tid til at have sex.
Hun blev nogen gange urolig...men det kunne vel ikke være det?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Empty Sv: Jamen så smider jeg det her...(sajro)

Indlæg af Sajro Lør 4 Aug 2012 - 19:39

''Altså jeg er ikke mere lysten end hvad ville være normalt... Nej...''

Han smilede stille til hende, og forstod ikke rigtigt hvad hun mente med at hun ikke ville være bare endnu en... Hun virkede jo ikke til at være typen der ville i et fast forhold, så måske hun bare mente at hun ikke ville have sex, og at han så bare skred lige begefter eller glemte hende?

''Altså, jeg går ikke i et forhold... Men jeg er ikke typen som ser kvinder som et objekt og smider dem ud efter sex. Jeg har intet imod at mødes igen, blive venner eller lignende med nogen jeg har haft sex med...''

Han talte kun sandt omkring det... Han havde intet imod det, faktisk var det også sådan han selv gerne ville have det...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Empty Sv: Jamen så smider jeg det her...(sajro)

Indlæg af Gæst Lør 4 Aug 2012 - 19:54

hun overvejede det igen. På en måde følte hun sig skuffet. Denne side af ham havde hun ikke ventet at se. Han virkede så hæderlig, så...jordbunden og rolig.
Men alle havde jo en side de skjulte...til senere.
Hun viste ikke hvorfor det gik hende på. Hun gik jo heller ikke efter et forhold...I hvert fald ikke før hun havde slået sin eks ihjel, for at sige det som det var. Og måske heller ikke der.
Måske var det...Fordi han var den første hun stolede på, efter hun var løbet fra sit gamle hjem. Forvirret, ked af det...Og vred.
Det var først nu det gik op for hende hvor meget der enlig var sket.
Hun nikkede lidt til det han sagde. Han havde været ærlig og det satte hun pris på.
"okay. guderne skal vide der er for mange af den slags..." endte hun med at sige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Empty Sv: Jamen så smider jeg det her...(sajro)

Indlæg af Sajro Lør 4 Aug 2012 - 19:59

Han vidste godt der var mange af den slags, men det var ikke det der gjorde ham bekymret men mere hvordan hun virkede til at reagere på det han fortalte, havde hun alligevel håbet på et forhold? Eller hvad var der galt...

''Amara... Havde du håbet på et forhold?''

Han så stille på hende, og rykkede sig over til hende, og lagde stille en hånd på hendes skulder. Han vidste ikke om det faktisk var det... Den anden hånd gled forsigtigt op af hendes baglårs kant...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Empty Sv: Jamen så smider jeg det her...(sajro)

Indlæg af Gæst Lør 4 Aug 2012 - 20:04

Hun greb fat i den hånd der var på vej den forkerte vej. Hun var ikke klar til bare at smide tøjet!
Hun sendte ham et bestemt blik, som om hun...beskyttede sig bag en psykisk barriere.
"Nej" svarede hun så og smilte endelig igen.
"Nej, bare rolig!" og så uden at sige mere, kyssede hun ham spontant.
Hun viste godt det aldrig ville blive de to...Måske havde hun ubevidst haft brug for nogen at støtte sig op af, men lige nu måtte hun nøjes med hvad hun kunne få. Og hvis det var Sajro for en nat, så var det Sajro for en nat. Hun var ikke klar til forhold...Og viste han heller ikke var det. Og så ville hun ikke sidde og lege lille tudeprinsesse! Det var ikke det hendes far havde opdraget hende til!
Kysset var spontant og selv om det var hende der kyssede, overraskede den hende lidt hun faktisk gjorde det.
Men selv om det var spontant, var det alligevel blødt...Blødt og sensuelt.
Hun lagde en hånd på hans bryst.
"Er du et vilddyr på mere end en måde?" spurgte hun drillende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Empty Sv: Jamen så smider jeg det her...(sajro)

Indlæg af Sajro Lør 4 Aug 2012 - 20:12

Han smilede da hun sagde nej, og han var glad for at hun sagde sådan... Han blev selv overrasket da hun kyssede ham, men gengældte det ganske pænt på samme måde som hun startede det, blødt og sensuelt...

Han mærkede hendes hånd mod hans bryst og vidste ikke helt hvad han skulle svare hende... Han kunne sagtens være et vilddyr specielt hvis man fik vækket hans indre dyr...

''Jeg er vel ikke meget andet end et vilddyr?''

Han sagde det selv drillende, og nappede hende så i øreflippen kort, og smilede stille og en smule skævt til hende, mens han så kyssede hende fra skulderen og op af halsen...

''Hvad med dig?''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Empty Sv: Jamen så smider jeg det her...(sajro)

Indlæg af Gæst Lør 4 Aug 2012 - 20:16

Hun grinte. Hun nød det faktisk. Hun havde ikke nydt mandlig opmærksomhed i...ja. længe. Måske for længe?
"Åh...Lad os da finde ud af det" svarede hun på hans spørgsmål. Hun havde jo, som fortalt, ikke afprøvet det endnu. så hvem vidste om hun var blevet et vilddyr? Eller om hun stadig var som før?
Hun var selv lidt nysgerrig.
Hun lagde sig ned og med armen om hans nakke, hev hun ham ned ovenpå hende. Hun sendte ham et smil og så drillende på ham, da hun slog benene om ham. Han skulle ikke få lov at flygte...Selv om hun tvivlede på han ville det.
Hun kyssede ham igen, denne gang lidt mere udforskende. Hun nappede ham drillende i læben og åbnede sin mund for ham, hvis han var med på ideen om at snave.
Hendes hænder gled over hans muskuløse krop...åh ja, hun ikke modstå dejlige kroppe.

Langsomt mærkede hun hvordan begæret blev tændt i hende...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Empty Sv: Jamen så smider jeg det her...(sajro)

Indlæg af Sajro Lør 4 Aug 2012 - 20:21

Han lod hende bare trække ham med ned og ligge og han gengældte hendes kys, og det havde knap nok været nødvendigt for hende at åbne munden da han samtidigt med lod tungen glide over hendes læber og skildte dem ad... Han prikkede lidt til hendes tunge med hans egen, og smilede stille til hende, da hendes hænder gled over hans krop...

Han lod sine egne glide ned over hendes sider, og legede lidt med hendes bukse kante, men gled så op af hendes sider og hendes mave, hvor han stille tog fast i hendes top, og begyndte at trække den af hende hvis hun tillod det... Han smilede stille til hende... Mod hendes læber... Han slap kysset stille...

Han kyssede hende blidt ned af halsen, og hen over den og op i den anden side, og nappede hende blidt i øreflippen...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Empty Sv: Jamen så smider jeg det her...(sajro)

Indlæg af Gæst Lør 4 Aug 2012 - 20:26

Hun lod ham tage toppen af hende og lå med nøgen overkrop. Til forskel for mange andre, fandt hun tit en BH fængslende og irriterende. Desuden borede den sig ind i hende, når hun ville forvandle sig. Så hun gik ikke tit med dem, kun hvis hun arbejdede. Eller andre vigtige ting.
I dag havde hun ikke regnet med at møde nogen...og havde derfor valgt ikke at have nogen på.
Men hun smilte bare og lod sin tunge lege med hans, før hun nød hans små kys og kærtegn.
Hun mærkede hvordan hendes krop havde savnet denne slags opmærksomhed...og hvordan den villigt lystrede på hver en berøring.
Et øjeblik følte hun sig nærmest skræmt, da hun mærkede en...dyrisk tiltrækning af ham, en dyrisk lyst...
men det var måske meget normalt.
Hun gengældte hans kærtegn og kys, ved at skubbe ham om på ryggen og nu selv være øverst. Hun nappede i hans øreflip, kyssede ham ned af halsen og hele vejen ned over hans bryst, til hun kom ned til stoffet der gemte hans underliv. hun smilte drillende til ham, men vente så tilbage til hans mund, mens hun gjorde kysset mere vildt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Empty Sv: Jamen så smider jeg det her...(sajro)

Indlæg af Sajro Lør 4 Aug 2012 - 20:31

Han blev overrasket over at hun ikke havde nogen bh på under toppen, men det var intet problem for ham, det betød bare mindre tøj at fjerne og det passede ham egentligt meget fint, når det kom til stykket...

Han lagde på ryggen med hende oven på sig, og sukkede nydene da hun kyssede ham ned af overkroppen, og da hun vendte tilbage til hans mund, sukkede han igen og gengældte kysset som denne gang var mere vildt end før hvilket faktisk passede ham ganske fint...

''Vilddyr er du vist?''

Han hviskede det med en drillende klang i hendes ene øre... Han begyndte så at åbne hendes bukser og ganske langsomt og stille at trække dem ned af hendes krop... Han lod derefter hans hænder glide op langs hendes inderlår...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Empty Sv: Jamen så smider jeg det her...(sajro)

Indlæg af Gæst Lør 4 Aug 2012 - 20:35

hun grinte svagt og smilte til ham.
"Jeg tror vi er to" hviskede hun tilbage og kyssede ham igen.
hans berøringer fyldte hende med en kilden fornemmelse.
hun lod selv sin ene hånd glide op langs hans ben, nussede ham hen over maven og cirklede drillende rundt om området dernede.
til sidst lagde hun dog sin hånd direkte mod hans bule, selv om stoffet stadig var imellem hans lem og hendes hånd.
"Kan du da ikke lide det?" hviskede hun drillende og nussede ham dernede, mens hun fortsat kyssede ham ned af halsen, ned over skulderen...Og så tilbage til munden.
Hun nød det i hvert fald. Og det mente hun da nok også han gjorde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Empty Sv: Jamen så smider jeg det her...(sajro)

Indlæg af Sajro Lør 4 Aug 2012 - 20:39

Han kunne ikke andet end bare at nikke genkendene til det at de vist begge var en smule vilde i det... Da hun begyndte at kærtegne hans lem, dog oven på stoffet gjorde han lignende ved hendes udnerliv, mens han stille fjernede hendes trusser...

Han gengældte hendes kys, da hun kyssede ham på munden, og sukkede nydende da hun stadig kærtegnede ham, og det føltes bare helt fantastisk... Det var virkelig rart det hun gjorde...

Han kyssede hende så ned over halsen ned over brystet, videre ned over maven, og ned til hendes unerliv, og vendte så tilbage til hendes mund igen, og kyssede hende intenst...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Empty Sv: Jamen så smider jeg det her...(sajro)

Indlæg af Gæst Lør 4 Aug 2012 - 20:43

hun smilte og lod sine bukser og undertøj glide af. Hun legede lidt med knuden til hans "kilt" men fik den op og fjernede den. Der var vist ingen tvivl om han nød det, kunne se. Og veludrustet, der også, var han.
Hun nød hans kys og hans kærtegn.
Hendes hånd lukkede sig om hans lem og kørte lidt frem og tilbage i lidt drillen.
Hun havde selv meget lyst, men hun ville ikke give sig før hun var helt sikker på at sajro følte sig selv mindst lige så klar.
Hendes hånd gled fra hans lem og op over hans mave og bryst og en lang bevægelse.
pludselig gled hun til siden og hev ham op ovenpå sig igen. Hun spredte sine ben og lagde benene om ham igen. Han kunne se selv vælge om han ville glide ind i hende, eller vente. Selv nød hun alt hvad der skete.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Empty Sv: Jamen så smider jeg det her...(sajro)

Indlæg af Sajro Lør 4 Aug 2012 - 20:48

Han var selv tæt på bare at have sex, men egentligt elskede han bare at give hende nydelse, så da hun havde lagt sig under hende og lagt benene om hende kyssede hende stille ned af hendes overkrop og ned til hendes underliv, hvor han stille lod hans tunge og blide kys give hende nydelse der nede...

Han masserede med hans hænder ganske stille og roligt hendes bryster, og til sidst kigge han også op mod hende og smilede stille, før han lod sin tunge lege videre og kyssene fulgte med...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Empty Sv: Jamen så smider jeg det her...(sajro)

Indlæg af Gæst Lør 4 Aug 2012 - 20:52

Hun smilte svagt af det og lukkede øjnene for rigtig at nyde det. Hendes krop reagerede ved hver af hans berøringer. hun mærkede hvordan nydelsen gled gennem hendes krop, da han kyssede og legede med hende dernede. Hun stønnede ved det og hendes krop vred sig, når det sendte små bølger af en kilden fornemmelse igennem hende.

hun var mere end klar til hvad som helst. Som havde han tændt en uslukkelig sult i hende. Hendes øjne glødede af lyst og af hendes indre vilddyr.
på et tidspunkt, da hun næsten ikke kunne klare mere, skubbede hun ham op og sidde. Og med et fræk glimt i øjet, tog hun fat om hans lem og lidt efter tog hun den i munden. Han skulle ikke tro han slap så nemt.
Hun gled op og ned og lod sin tunge glide drillende hen over hans lem, mens hendes anden hånd nussede ham på benet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Empty Sv: Jamen så smider jeg det her...(sajro)

Indlæg af Sajro Lør 4 Aug 2012 - 20:56

Han var glad for at mærke at hun nød det, og han blev på et eller andet punkt endnu mere glad da det blev så meget at hun vilel gøre gengæld, og han kunne ikke lade være med at læne sig lidt bagud og støtte sig til sin hånd mens hun gik igang med hans lem...

Han sukkede nydene, og lagde stille den anden hånd på hendes baghoved, og trykkede ganske blidt på hendes hoved... Han havde lidt en plan om at han ville gøre hende lysten nok til at hun ville tage ham... Istedet for at han skulle tage hende...

''mmmhhhmm...''

Han nød det virkelig det hun gjorde...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Empty Sv: Jamen så smider jeg det her...(sajro)

Indlæg af Gæst Lør 4 Aug 2012 - 21:00

Hun mærkede hans hånd, og havde så meget af den i sin mund som hun kunne uden direkte at blive kvalt af det.
Da hun havde gjort det i et stykke tid og så han virkelig nød det, var det vist tid til at gå et skridt videre...
Hun greb fat om hans krop med armene og væltede ham ned oven på hende, dog uden at det virkede for voldsomt og så han kunne nå at bruge sine arme til ikke at falde forover.
Og så vendte hun dem en gang til. Så hun nu var øverst. Hun tog fat i hans lem, men i stedet for at lege med den, førte hun den op i sig.
Hun lod sig langsomt glide helt ned over den, mærkede hvordan den kom op i hende og fyldte hende og hun stønnede af nydelse.
Hun lænede sig frem og kyssede ham, da hun begyndte at ride på ham.

hendes hænder gled stadig kærtegnende over hans krop, hun kyssede ham og nød det hele.
hun gled frem og tilbage i et roligt tempo for rigtig at nyde det, før hun satte tempoet lidt op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Empty Sv: Jamen så smider jeg det her...(sajro)

Indlæg af Sajro Lør 4 Aug 2012 - 21:05

Han nød virkelig alt det hun gjorde ved ham, og han sukkede dybt og nydene da hun førte ham op i hende, og han sukkede nydene over det hun gjorde... Han kunne ikke lade være med at sætte sig en smule op og så helt og kysse hende på halsen, og ned over brystet, mens han bare sukkede nydene...

Han lagde sig ned da hun satte farten op, og stønnede så over det. Det var virkelig godt. HUn var virkelig god, og han nød det virkelig at hun var så vild i det som hun var, og han rev hende ned så hun lagde på ham, og vendte dem rundt...

Han begyndte at bevæge sig frem og tilbage i hurtige halv hårde stød...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Empty Sv: Jamen så smider jeg det her...(sajro)

Indlæg af Gæst Lør 4 Aug 2012 - 21:08

Hun nød det. Da han endelig tog lidt over, nød hun det næsten endnu mere. Hendes krop bevægede sig i harmoni med hans.

hendes støn blev hurtigere og hun elskede hans vilde side, da han stødte hårdere og hurtigere. Hun blev næsten mere tændt af det, hvis det var muligt.
Hun kyssede ham på kroppen, men pludselig spændte hendes krop sig. Der var ikke længe til, før hun ville nå klimaks.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Empty Sv: Jamen så smider jeg det her...(sajro)

Indlæg af Sajro Lør 4 Aug 2012 - 21:11

Han havde på fornemmelsen at hun ikke havde haft sex meget længe da han kunne mærke at hun var ved at nå sit klimaks, og han smilede stille til hende, mens han kyssede hende på halsen og nappede hende også blidt...

Han lagde så armene om hende ganske stille, og rejste sig så op med hende uden at trække sig ud af hende, og stillede sig så op af en væg, og begyndte igen, med at bevæge sig i hende... Han stødte lidt hårdere nogle gange...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Jamen så smider jeg det her...(sajro) - Page 4 Empty Sv: Jamen så smider jeg det her...(sajro)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum