Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
A leader huh? Tell me, what are you leading? -Nille-
Side 7 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sv: A leader huh? Tell me, what are you leading? -Nille-
Han kiggede kort efter hende, da hun gik ind på soveværelset for at finde en af disse kjoler.. Lyden af en lås der blev dirket om, fik et grin på de smalle læber. troede hun at han kunne finde på at smugkigge? Det ville perverst, og pervers var han aldeles ikke!
Han puttede hænderne i lommen, kiggede sig lidt omkring i det fine hus.. Skubbede tanken om barndomshjemmet væk..
"Jacob," hviskede en stemme, hvilket fik ham til at vende sig om.. Der var intet.. Han havde sikkert hørt syner.. "Jacob," Denne gang var det en højere hvisken..
"Hvem der?" spurgte han, imens hans blik flakkede rundt.. Der var stadig intet at se..
Det gav et chok i ham, da Nille åbnede døren til soveværelset og kom ud i en smuk hvid kjole, der sad meget godt på hende..
Han smilte til hende og skubbede tanken om den hviskende stemme væk.
"Den klæder dig," sagde han, med et smil.
Gæst- Gæst
"Hvem snakkede du til?" Hun havde hørt ham sige noget... Hun kiggede sig omkring. Der var ingen andre end dem. "Måske sidder den godt på mig, men jeg har ikke tænkt mig at beholde den. Jeg havde den på da jeg var tæt på at blive brændt." Hun skar ansigt men smilede så igen. Hvem han havde snakket til undrede hende. Der var ingen andre end dem? Eller jo måske Syna var her men hun kunne ikke se hende.
//Sorry kort svar//
Gæst- Gæst
"Ikke nogen," svarede han og smilte til hende. "Så forstår jeg bedre at du ikke vil have den på," Den hviskende stemme undrede ham stadig.. Hvem kunne det være?.. Det kunne ikke være Syna, det var jo kun Nille der kunne se hende..
//I orden //
Gæst- Gæst
"Jacob? Hvem snakkede du til?" Hun tog hans hånd og ledte ham ind til stuen og fik ham til at sidde på sofaen. "Bliv." Hun pegede på ham, hun var vant til dyr, men smilede drillende da hun beordrede ham til at blive. Hun puttede mere brænde i pejsen og fik gang i ilden. Hun satte sig ved siden af ham. "Jacob? Hvem var det?" Hun så bestemt på ham. Hende kunne han ikke narre. Hun aede ham blidt på kinden, for at se om det hjalp. Hun smilede også sukkersødt til ham.
Sidst rettet af Nille Tors 6 Dec 2012 - 14:25, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
"Jeg.." Han blev afbrudt eftersom Nille sagde Blive, som snakkede hun til et af sine kæledyr.. Et kærligt himlen med øjenen var hendes svar på det.. Han var ikke et kæledyr og gjorde som regel ikke hvad andre sagde, men i det her tilfælle gik det vel lige..
Da hun satte sig ned igen, kunne han ikke finde svar på spørgsmålet.. Ikke engang selvom hun aede den kolde kind eller smilte sukkersødt til ham.. Det forvirrede ham lidt det sukkersøde smil..
"Jeg.. jeg ved det ikke," svarede han og løftede på skuldrene. "Der var en der hviskede mit navn, men jeg kunne ikke se nogen,"
Gæst- Gæst
"Genkendte du stemmen? Mindede den dig om nogen?" Spurgte hun alvorligt. Hendes smil forsvandt og hendes ansigt alvorligt. Hun tog hånden til sig og lagde hovedet på hans skulder. Det var da utroligt... Aldrig havde hun følt sig så glad for en... Hun var klar til at opgive sit liv for ham om nødvendigt...
//sorry kort svar.//
Sidst rettet af Nille Tors 6 Dec 2012 - 14:24, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Han sukkede hurtigt, fik stemmen ud af sit hoved.
"Men, det var sikkert ikke noget,"
Gæst- Gæst
"Virkelig? Det lyder som min drøm med Syna. Hun står i tågerne og hvisker mit navn"
Hun smilede da han lagde sit hoved på hendes... Det var rart.
"Forhåbentlig er det ingenting... Men du er altid velkommen hos mig Jacob for at få en snak." Sagde hun. Hun slappede helt af... Han var et godt selskab. "Fortæl mig om dig selv. Det som jeg ikke har set."
Sidst rettet af Nille Tors 6 Dec 2012 - 14:24, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
"Du har ikke set mig når jeg er sulten," sagde han stille. Han var bange for at hun ville dømme ham og forsivnde fra ham, hvilket hun ikke måtte.. Hun var et godt selvskab.. Det var der ingen tvivl om..
"Jeg.. Dræber nogen gange for at få mad.. Eller, det bliver jeg nød til for at få mad.."
Gæst- Gæst
"Jacob." Hun tog sit hoved væk og lagde sine hænder på hans kinder. "Uanset hvad du gør for få mad.. så skræmmer det mig ikke. Du bliver hos mig, jeg bliver hos dig"
Sidst rettet af Nille Tors 6 Dec 2012 - 14:23, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
"Tak Nille," sagde han charmerende, placerede et hurtig kys på hendes kind og lænede sig tilbage igen.
Gæst- Gæst
"Så lidt." Sagde hun blidt og rødmede dybt da han kyssede hende på kinden. Da han trak sig væk kiggede hun lidt på ham... Ud af øjnekrogen kunne hun se at det var mørkt udenfor. Hun satte sig lidt tættere på ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Dyrene kiggede efter ham, da han gav sig til at gå rundt.. De var vel ikke van til at se ham i deres vens hus.. Han gad godt vide hvad de tænkte på..
"lad være at kigge sådan," sagde han til dem og løftede på et øjenbryn. "Jeg gør ikke noget,"
Dyrene kiggede bare op på ham, som var han en tosse.. Men, hvis de kunne forstå Nille, kunne de velogså forstå ham?
"jacob min lille dæmon,"
Det var stemmen igen.. Jacob vendte sig hurtigt om imod den.. Stadig var der intet at se..
"Hvem er du?" spurgte han alvorligt. "Hvad vil du med mig?"
Stemmen grinte lusket, så det gav ham kuldegysninger..
"Snart, vil du vide alt om mig.."
Jacob ville svarer, da døren gik op og Nille kom ind igen.. Hans hjerte stoppede med at pumpe hurtigt og han ånede lettet ud.
"Nårh, stakkels sølvmare," sagde han og smilte skævt.
Gæst- Gæst
"Endelig ikke. Silverdust er bare lidt dum nogle gange." Hun grinede.
Hun kiggede sig omkring. "Hvad er der?" Han havde set så... Hun kunne ikke beskrive det, før hun gik ud.
//Sorry kort svar//
Gæst- Gæst
Han hørte Nilles spørgsmål og rystede hurtigt på hovedet, for at få tankerne væk.
"Det var bare.. Stemmen igen.." fortalte han og placerede sine arme bag hovedet, både for at strække sig og slappe af.. "Jeg ved ikke.. Måske er jeg bare ved at blive skør.."
Gæst- Gæst
"Jah han er... Dumdristig." Hun smilede til ham.
Hun tænkte sig kort om... Stemmen... Han var tydeligvis ikke ved at blive skør.
"Jeg tror ikke du er ved at blive skør. Jeg tror der er en der vil have kontakt til dig. Hvad sagde stemmen?"
Gæst- Gæst
Han placerede hænderne i sine lommer igen, drejede om på sine fødder og gik ud i køkkenet. Han kiggede rundt i det, imens han nød duften af mad og luft.. Der var ikke indelukket og det var skønt, man blev ikke kvalt som han var blevet i sit barndomshjem..
"Hun sagde først at jeg er hendes lille dæmon," fortalte han, imens han fortsatte med at gå rundt i køkkenet.. Kiggede på de fine skaber, der sikkert indholdte tallerkner og glas.. "Derefter sagde hun at jeg snart ville vide alt om hende.."
Gæst- Gæst
Da han gik ud i køkkenet gik hun med. Køkkenet var et fint men ikke specielt stort firkantet rum. Der var intet køleskab(/Da det ikke findes i denne verden/) men der var et bord med fire stole, til at spise på. Hun satte sig på bordet og kiggede på ham, med hænderne i skødet. Hun blev irriteret på kvinden der havde sagt at han var hendes lille dæmon. For det første var han ikke lille, for det andet så blev hun en smule jaloux. Men ville helst ikke vise det.
"Irriterende kvinde..." Mumlede hun lavt for sig selv.
"Og det skal betyde???"
//Æhm... Hvordan kommer han til at kende alt om hende xD? Ved at hun kommer forbi og siger "HEJ" ?//
Gæst- Gæst
Han løftede på skuldrene. Flere gange prøvede han at komme i tanke om, om han kunne have mødt denne kvinde igennem sit liv.. Men.. Han kunne ikke komme i tanke om noget overhovedet.. Der var aldrig en kvinde der havde ment at hun tilhørte ham.. Og specielt ikke en der ikke kunne ses..
"Jeg ved det ikke, jeg ville ønske at jeg kunne svarer på dine spørgsmål, men jeg ved ligeså lidt om dig.." sagde han og drejede om, så han kiggede på hende igen. Han sendte hende et charmerende smil og placerede armene bag hovedet igen. "Men, det er sikkert bare mig der er blevet skør," Det kunne ikke være andet..
Gæst- Gæst
Side 7 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
» New Leader...
» A Leader must sacrifice. -Sean-
» Daughter of the leader.. -Jane-
» You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason//
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine