Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
I promise.. Im a friend.. -Luce-
Side 6 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sv: I promise.. Im a friend.. -Luce-
Forsigtigt satte han sig op og trak hende ind i et kram, et langt kram, for at signalere til hende at han var der og ville hjælpe hende. Selvom der kun var gået en dag, så havde de udviklet et godt venskab.
"Det gør mig virkelig ondt luce.. Men.. Bare rolig, du kam trygt lægge dig til at sove nu, han er her ikke og claires sikkerheds system gør vidst også sådan at han ikke kan komme," han adskilte krammet og kiggede hende i øjnene. "Er der noget jeg kan hente eller gøre, så du kan få det bedre?"
//beklager svaret, er over mobil :3//
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6217
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
"Jo, bare vent få sekunder så kommer jeg igen," sagde han kort, for derefter at rejse sig op og gå ud værelset, for at lede efter dette såkaldte sovemedicin. Det var nok ikke det pæneste at gøre, sådan at snige sig rundt i folks huse og med et hus som Claires, ville han egentlig helst være fri. Malerierne holdte øje med ham, det var han altså sikker på, eller også var han begyndt at være en smule parnoid, hvilket også var en af grundene til at han luntede videre uden så meget som at sende dem et blik. Han luntede rundt i det store hus, indtil han var sikker på at han havde ledt overalt og skulle til at give op, da Claire pludselig stod foran ham og løftede på et øjenbryn af den unge engel. "Og du lister rundt i mit hus fordi?"
Josh kunne ikke forhindre sig selv i at klukke en smule over den måde hun sagde det på. "Undskyld Claire, jeg leder efter sovemedicin, er det noget du har?"
Claire nikkede forstående på hovedet, inden hun kort luntede ind på sit eget værelse og kom tilbage med en pile. "Her Josh, og kom så i seng med dig," Det lød som en lille ordre, men inden han kunne nå at svarer, gik hun ind på sit værelse igen og efterlod Josh ude på gangen. Han løftede kort på sine skuldre, inden han gik ind til Luce igen og satte sig ved hendes side.
"Her," sagde han blidt og rakte hende pillen.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"jeg stødte på den velkendte Claire, det var hende der gav mig sovepillen," fortalte han og nikkede ned imod pillen der stadig var i Luces hånd. Han kiggede op på hende med sine brune øjne, "Hun bad mig så om at gå i seng bagefter," det sidste kom ud med et lille grin, eftersom han stadig kunne forstille sig Claires irritabelt klukken og hendes uglede hår. "Ikke andre," Han gemte sig under dynen, så kun man kunne se lidt af de brune øjne titte frem.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Ja, det var skam meget godt, jeg tror hun undrede sig lidt over at se mig liste rundt," hviskede han og lod hende putte sig ind til ham, ved at lægge en arm om hende og placere sin hage ovenpå hendes hoved. "Jeg er skam i sengen, mere kan hun da ikke for lange," Han grinte kærligt og nød varmen der havde omringet ham. Det havde været en lang dag og nu kunne de begge to, hvis godt bare trænge til at få noget søvn, inden Claire muligvis ville vække dem op i morgen tildig. Forhåbentlig ikke for tidligt! Han lukkede kort sine øjne, smilte ved tanken om dagen og det der var sket, det de havde oplevet og det samarbejde der nu var imellem dem. Hans vejrtrækning blev langsom tungere og tungere.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Næste morgen vågnede han ved at Claire bankede på døren, meget let for ikke at skade sine negle. Hun åbnede døren ind til dem og kom med et kort: Aww, da hun så dem.
"Så er det op turtelduer, jeres morgenmad bliver serveret lige om lidt," sagde hun og forlod værelset. Josh åbnede sine øjne, satte sig op og strejkede sig, inden han kiggede ned på Luce med et smil for at se om hun var vågen. Han havde ikke tænkt videre over at Claire havde kaldt dem turtelduer.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Jeg er ikke sikker, måske fordi hun mener at man er turtelduer hvis man sover i hinandens arme," sagde han en anelse forvirret, inden han rejste sig op og strakte sin overkrop, ved at tage armene over hovedet og lade som om at han kunne røre loftet. Lidt efter stoppede han og kiggede hen imod badeværelset, han havde lyst til at tage endnu et bad.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Her er jeres morgenmad, er der andet i kunne tænke jer så sig endelig til," sagde en af dem. Hun forlod værelset med de andre stuepiger fnisende bag sig. Imellem tiden havde Josh sat hovedet på skrå og betragtede hvad for noget mad der var på bakken. Det så ud til at være en omgang rundstykker med forskellige pålæg til, samt pandekager og røræg. Det så lækkert ud, men Josh var ikke så sulten lige nu, så mon ikke han kunne klæde om først?
"Det tror jeg ikke, ellers havde hun nok sagt det til os," svarede han Luce og smilte til hende, for derefter at gå hen til komoden for at se om der var noget tøj han kunne tage på. "Men, hun er jo ret mystisk, så det skulle ikke undre mig hvis det var," Det sidste blev sagt som en lille mumlen, han fandt en hættetrøje og et par cowboybukser. Han havde en forkærlighed til hættetrøje, uden rigtigt at forstå hvorfor, måske fordi han kunne gemme sig væk i dem på en måde.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Du tog min tanke, men smut du bare i bad," sagde han og tog tøjet til sig, inden han gik hen imod sengen og vendte sig om, for at se om hun var gået ud på badeværelset eller ej. Endnu engang rettede han opmærksomheden imod morgenmaden, men fokuserede hurtigt på at klæde om, og ikke bare falde i staver, selvom det var meget nemt. Han tog nattrøjen af, smed den på sengen og trak hættetrøjen over hovedet og nød at mærke det bløde stof imod sin hud. Han skulle lige til at tage natbukserne af, da Claire bankede på døren og han fik sådan et chok at han væltede ned på sengen.
"Kan jeg komme ind?" spurgte hun nysgerrigt.
Josh tøvede, skyndte sig at tage natbukserne af og cowboybuskerne på.
"Nu kan du!" svarede han hende og åndede lettet ud. Claire kom ind, pyntet fra top til tå og et smil på læben. "Så i er vågne dejligt, hvor er Luce?"
"I bad," svarede han og nikkede hen imod badeværelset.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Jeg ville bare hører om i havde sovet godt og at vi sagtens kan finde et rum hvor der kun er en seng, hvis det er det der er nødvendigt," sagde hun og smilte uskyldigt.
Josh kunne mærke en svag rødmen på sine kinder, så han skyndte sig at klø sig bag nakken og kigge væk.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Selvfølgelig, jeg skal få en af stuepigerne til at finde et glas til dig som kan stå på værelset," sagde hun med en blød stemme, inden hun gik hen imod døren og kiggede sig kort over skulderen. "Kom bare ned eller kald hvis i mangler noget," hun nikkede høfligt til dem og lukkede døren bag sig, så Luce og Josh endnu engang var alene.
Josh smilte drillende til Luce.
"Jo jo, men ville lige vente, trods alt var hun lige ved at komme ind da jeg kun var iført underbukser," mumlede han og tog en håndfuld vindruer, som han gav sig til at spise imens han gik ud på badeværelset. Han lukkede døren og efter at have spiste druerne, gik han i bad. Lige lidt efter at Josh var gået ud på badeværelset, kom en af stuepigerne ind og gav Luce et glas med sovepiller. Hun smilte venligt til hende.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"I har været meget modige," sagde stuepigen forsigtigt, imens hun foldede sine hænder bag sin ryg, der var ingen tvivl om at hun var genert. "Alle her taler om jer og syndes i er helte," Hun kiggede rundt i værelset, da hun ikke var van til øjenkontakt. Pludselig kaldte de andre stuepiger og hun forsvandt hurtigt, blot ved at nikke til Luce og lunte ud af døren. Josh fortsatte med at stå i badet, lód vandet ramme ham og bare nyde at det var så varmt og dejligt. Han kunne stå der hele dagen! Men, til sidst blev det nok for meget, så han trådte ud af badet og gav sig til at tørre sig, for derefter at hvilke håndklædet omkring sin hofte.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Pludselig knurrede hans mave og lystigt gik han hen og smurte et rundstykke, som han guffede i sig imens han gik rundt i værelset.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Ja, det var skam skønt, meget bedre end at bade i en sø," der var en lille latter i hans stemme. Han stillede sig hen ved siden af hende og kiggede ud af vinduet, betragtede den smukke udsigt af marker og solen der var ved at komme på plads på himlen. Lige da han skulle til at sige noget til hende, kom Claire ind ad døren og så på dem med et nervøst blik, som turde hun ikke at sige det hun ville sige. "Jeg har brug for jeres hjælp endnu engang," hun nærmest hviskede det. Josh kunne mærke hvordan hans hjerte begyndte at hamre i brystet på ham.
Gæst- Gæst
Side 6 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
» A friend of my sister is a friend of mine. That's a thing right? - Nicholas
» A friend with mead, is a friend indeed ~ Gautham
» a promise //Sylvana//
» I Will keep my promise //cora//
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine