Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
I promise.. Im a friend.. -Luce-
Side 5 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sv: I promise.. Im a friend.. -Luce-
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6217
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
"Mange tak for mad," sagde hun høfligt og nejede elegant, inden hun løb ud af spisesalen og forlod sin mor med et stort smil på sine læber. Hun henvendte sig derefter igen til de to unge mennesker ved bordet. "Jeg håber i har fundet jer til rette på værelserne," Hun tog en tår af sin rødvin. Josh nikkede, men kunne ikke lade være med at tænke over det spejl.. Det man ønskede..
"Det kan du tro at vi har, men der er noget som undre mig.. Det spejl over den ene seng, hvad mener det med at den kan vise hvad man ønsker?"
Damen så roligt på ham, imens han talte, inden hun stillede sit glas fra sig og adskilte sine læber for at svarer på hans spørgsmål. "Det virker skam spejlet, men ikke når man fokusere på at det skal fortælle hvad man ønsker sig," Hun så Josh i øjnene, inden hun fortsatte. "Man kan ikke snyde spejlet, det kan se hvad man tænker,"
Der var noget mystisk over hendes stemme, som fik det til at krible ned af ryggen på Josh.. Man kunne ikke skjule noget..
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Nå, jeg vil sige godnat, klokken er ved at være mange, som i kan se er der nattøj til jer deroppe og må i have en behagelig nat," sagde hun med en stemme så smuk og flydende, inden hun forlod spisesalen, den samme vej som hendes datter var gået. Josh kiggede efter hende et kort sekund, inden han kiggede hen på Luce, med et skævt smil. Forsigtigt rejste han sig op og strækkede sig.
"Jeg er også ved at være en anelse søvnig," sagde han og stoppede med at strække sig. "Vil du med op eller bliver du hernede?" Han forlod bordet og skubbede sin stol ind, kiggede kort ud af vinduet, men derefter hen på hende igen. Han kunne mærke at han var øm i sin krop og bare trængte til at slappe af.
Gæst- Gæst
//Sorry det korte svar//
Rafaela- Evolved
Han fulgte med hende op på væreslet, prøvede så godt han kunne at ignorer alle de malerier der stirrede på dem, som han havde forudset at de ville, eftersom de alle kiggede ind i kameraet, så hvor end man gik hen så fulgte de efter en og gav ingen nåde. Han skubbede den uhyggelige tanke væk og åbnede døren ind til værelset, så sin seng og fandt en stor trang til bare at vælte omkuld i den, bare sove og slappe af, lige indtil i morgen. Dog, rettede han sit blik imod spejlet og satte hovedet på skrå. Claire havde fortalt at det ville virke, men ikke når man fokuserede på at det skulle fortælle hvad man ønskede.. han rystede på hovedet, lukkede døren efter sig da Luce også var kommet ind i rummet. Automatisk gik han hen til kommoden og hentede sit nattøj, tog det op og kiggede nysgerrigt på det. Det var et sæt med afslappede bukser og en skjorte. Han smilte slævt og begyndte langsomt at tage sin jakke og skjorte af. Han regnede ikke med at Luce havde så meget imod det.. Trods alt skulle han nok skifte hurtigt..
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Godnat, i lige måde og.. Ja, tak for en god dag," sagde han, så godt man nu kunne hører ham, da han var godt gemt væk under den varme dyne.. "Godnat," Hviskede han en sidste gang..
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Luce," sagde han blidt. "Luce rolig, du er i sikkerhed," Han lænede sig ned imod hendes ansigt og ventede på at hun skulle åbne øjnene.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Det var et mareridt, du er sikker her, tro mig," hviskede han stille.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Det lover jeg," hviskede han og slap krammet, men kun for at lægge sig til rette i hendes seng, som et tegn på at han nok skulle blive ved hende. "Jeg går ingen steder," Han smilte en sidste gang til hende, inden han lagde sig ned..
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Josh satte sig med et sæt op, sveden glinsede ned af den unge krop og i hans øjne kunne man se frygten overtage..
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Jeg.. jeg så.. Jeg så mig selv død oppe i et træ, hvor jeg derefter langsomt blev til støv," mumlede han og kiggede kort ned på dynen og viklede den rundt i sin hånd. "jeg hang og dinglede med et reb om min hals, smat blod over hele min krop og det værste ved det hele var at jeg tror det var mig selv som havde dræbt mig.. Ikke at det giver mening men.." han sukkede og kiggede op på hende igen, med et skævt smil. "Undskyld at jeg vækkede dig," Han kiggede hende roligt i øjnene.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Det har du ret i, det var bare et mareridt," mumlede han og rystede på hovedte ved tanken om det, så i stedet kiggede han hen på Luce og ind i hendes smukke øjne. "Sov du ikke? Jamen, så.. Skal jeg vel ikke undskylde for at have vækket dig," Det kom som et kærligt lille klukken, inden han forsigtigt lagde sig ned igen, lod sit hoved hvile i sin ene hånd, imens han så op på hende. "Men.. Hvis du ikke sov, hvad lavede du så?" Han så nysgerrigt på hende og smilte skævt.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Han kiggede hende dybt i øjnene og smilte til hende, inden han spredte sine læber, for endelig at tage modet til sig og spørge hende om hvad det var hun havde haft mareridt om, selvom det nok ikke var noget kønt.
"Du må undskylde hvis jeg virker for nysgerrig, men hvad havde du mareridt om og var det en af grundene til at du ikke turde sove igen?" hans stemme var varm og rolig, så den ville gå helt ind til knoglerne på en hver, imens han aura var afslappet og lys..
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Side 5 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
» A friend of my sister is a friend of mine. That's a thing right? - Nicholas
» A friend with mead, is a friend indeed ~ Gautham
» a promise //Sylvana//
» I Will keep my promise //cora//
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine