Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
I promise.. Im a friend.. -Luce-
Side 4 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sv: I promise.. Im a friend.. -Luce-
Han grinte for sig selv, inden han gik ind af døren og kiggede rundt. Som damen havde sagt var der to senge, samt et stort vindue med balkon og derinde var der ingen malerier på væggene, dog hang der et udstoppet bjørneskind over den ene seng, og et spejl over det andet. Josh kiggede spørgende på Luce, med et kækt smil.
"Hvor vil du sættes af henne?"
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6217
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
"Hvilken en vil du have, den med bjørneskindet eller den med spejlet?" spurgte han og kunne ikke skjule en blid latter i sin stemme. De to senge stod overfor hinanden, lige midt i rummet. Man kunne spejle bjørneskindet og sengen, i den anden sengs spejl. Det var underligt, men ja, han ville ikke fornærme andre hjem, når han ikke selv havde et.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Dette spejl viser dig hvad du virkelig ønsker, så lyv ikke, det vil alligevel ikke nytte," læste han og så spørgende om på Luce, inden han kiggede ind i spejlet. Vidste hvad han virkelig ønskede? Han fandt sig selv stirre ind i spejlet, ville have det til at vise ham hvad han ønskede, men sjovt nok, var der ikke noget som forandrede sig.. Han kunne kun se sig selv, så han gav op og kravlede ud af sengen igen.
"Nåh, det var sikkert bare en skrøne," han løftede på sine skuldre og så hen på Luce med et smil.. Der var noget mystisk over værelset..
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Jeg tror hun vil have at vi går í bad også tager det tøj der på," sagde han og løftede på sine skuldre, inden han så hen på hende med et spørgende blik. "Så.. Vi kan vel gøre som hun forventer, du kan bare gå i bad, så venter jeg herude," han nikkede til hende og gik hen for at sætte sig på sin seng.. "Det giver ellers ingen mening hvorfor der skulle være rent tøj og desuden," han kiggede ned af sig selv, på skjorten der var ødelagt og bukserne der var mudder på. "Så tror jeg heller ikke det ville være så høfligt at komme op sådan her," Han grinte af sig selv og så hen på Luce.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Gæst- Gæst
Sangen: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela- Evolved
"Klar til at få noget at spise?"
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Tak Luce," sagde han med et smil og gav et lille dask til hende med sin hofte. "Du ser også meget godt ud i den kjole," Han smilte en sidste gang, inden han gik op foran hende og ned i spisestuen, hvor damen ventede på dem med opdækket bord.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Velkommen mine helte, sæt jer endelig ned, maden er klar om få sekunder," sagde hun med en stemme så elegant og det var først nu at Josh lagde mærke til at hun havde en britisk accent. Josh gik med forsigtige, nærmest kejtede og nervøse skridt hen til sin stol, eftersom han ikke var van til denne slags omgivelser.. Hjertet sad i halsen på ham og han var bange for at bare den mindste bevægelse ville være forkert, han prøvede at berolige sig selv ved at sende Luce et smil. På en mærkelig måde, virkede det faktisk. Af ren høflighed, trak han stolen ud for Luce og satte sig ved siden af hende, da en duft af stærk parfume suste forbi hans næse og fik ham til at holde vejret et kort sekund. Den stærke parfume kom fra damen, hun havde så sandelig ikke sparet på tingene måtte han sige.. Han åndede ud igen. Både Luce og Josh sad overfor damen, der fortsat kiggede på dem med et stort smil og ved siden af hende, sad datteren og smilte ligeså stort.
"Kunne i tænke jer noget at drikke?" spurgte hun dem og så skiftevis på dem, imens hun viftede forsigtigt med en vinflaske over ders glas. Josh nikkede høfligt.
"Ja tak," svarede han med en høflig og varm stemme. Damen nikkede og hældte noget op til ham, inden hun kiggede spørgende hen på Luce.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Jamen, mange tak skal du have, jeg har også brugt mange år til at finde rundt i hvordan det skulle se ud og nu har jeg endelig fundet ud af hvordan," fortalte hun og rystede på hovedet af sig selv. "Jeg kan se at i føler jer en smule nervøse, lad være med det, det er der bestemt ingen grund til overhovedet," Hun smilte roligt, men stoppede med at snakke, da en tjener kom ind og stillede den dejlige lammesteg på den bordskåne ved siden af vinen. Josh kunne mærke hvordan hans mave rumlede, da han så den og duftede den, men han kiggede hurtigt hen på kvinden igen, som var klar til at snakke videre. "Åh du godeste, hvor er mine manere dog henne? Mit Navn er Claire, Claire Farron," Hun smilte og afslørede et par smilehuller. "Må jeg spørge om mine heltes navne?"
Josh klukkede kort da hun kaldte ham for en helt. "Josh Brazil," Endnu engang sørgede han for at lyde så fornem som muligt, med en varm og rolig stemme. Damen nikkede og kiggede hen på Luce.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Spis så meget i kan, i må jo være sultne," sagde hun og tog selv en bid af sin mad.
Josh nikkede med et smil, derefter fokuserede han også på sin mad og tog en bid af det.. Det smagte himmelsk..
Gæst- Gæst
Side 4 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
» A friend of my sister is a friend of mine. That's a thing right? - Nicholas
» A friend with mead, is a friend indeed ~ Gautham
» a promise //Sylvana//
» I Will keep my promise //cora//
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine