Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
I promise.. Im a friend.. -Luce-
Side 3 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sv: I promise.. Im a friend.. -Luce-
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6217
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
"Jeg har ikke tid til jule lege," mukkede damen vred, med et greb så stærk om halsen på Josh. "Hvad ønsker i! Svar på mit spørgsmål ellers skal jeg personligt lade den ene af jer rådne op!" hun strammede grebet om Josh, så han gav endnu et gisp fra sig, men viste ingen tegn på frygt, men var fokuseret og alvorlig. Det vigtigste var ikke at gå i panik. Damen kiggede vredt hen på Luce, men lod kort sit ansigt vendt imod Josh ansigt, hvor hun duftede lidt til hans hår, hvilket fik ham til at vrisse af hende og skubbe til hende.
"Engle blod er jo det bedste," hviskede hun i hans øre. Det fik Josh til at spærre øjnene op, kvinden var en vampyr! Hurtigt kiggede han ned i jorden, for at komme på en plan, der kunne få ham og Luce med indenfor. Damen vendte sin opmærksomhed Luce, efterfulgt at to enkle kolde ord der undslap hendes læber.
"Dræb hende,"
Ulven tog imod ordreren og sprang på Luce, begge to på en gang.. De snappede i hende, satte sig fast og bed alle de steder de kunne komme til. Josh vred sig, tog kniven ud af hånden på kvinden, for at hjælpe Luce, men pludselig fik lyden af en barnestemme til at vende sig om imod kvinden igen. Hun stod og smilte lumsk, mens der stod en lille pige ved hendes side, datteren.. Josh vendte kniven imod damen.
"Slip hende!" Han gik langsomt tættere på hende.
Damen grinte bare, klemte hårdt om den lille piges hånd. "Du skulle mere fokusere på at din ven er i farer," Hun nikkede hen imod Luce. Josh bed sig tøvende i underlæben, men kunne ikke fjerne blikket fra pigen..
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Damen tog hænderne op foran ørerne, gav slip på datteren og udstødte et par høje skrig. Josh håbede at Luce var klar over at det var nu de havde en chance til at tage datteren, imens han beskæftigede damen med sin evne..
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Lad os komme væk!" råbte han en lille smule omtumlet..
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Luce, kan du klarer kløften der?" råbte han spørgende til hende, mens han pegede hen imod kløften.. Det var nok den eneste måde de kunne slippe væk på..
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"fantastisk Luce!" sagde han imponeret til hende, mens han klappede hende på halsen og smilte stort til hende. "Du var helt fantastisk!"
Pigen kom forsigtigt frem for sit skjul, kiggede rundt med sine store øjne og hvinede glad op, da hun ikke længere kunne se den forfærdelige vampyr kvinde. Hun omfavnede Josh og mumlede noget, som han ikke lige fik fat på..
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Lad os tage en pause," sagde han til Luce, mens han smilte varmt til hende.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"vi må heller få hende hjem," sagde han og gik hen til Pigen, der havde lagt sig til at sove i græsset. Med en rolig bevægelse løftede han hende op i sine arme og sørgede for at hun ikke vågnede..
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Det klarede vi godt," hviskede han kærligt.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Tusind tak!" sagde hun med en stemme så varm og kærlig. "Som lovet, skal i få det jeg kan give jer, men først vil jeg byde jer på en middag og et sted hvor i kan sove, trods alt har det været en lang tur," hun gik en meter væk fra dem og så spørgende på dem. "Hvis i altså vil blive?" Hun kiggede skiftevis på dem begge. Josh var ikke et sekund i tvivl om hvad han ville, når nogen tilbød middag og et sovested, så var han ikke i tvivl om hvad han ville. Trods alt havde han ikke noget hjem at skulle hjem til.. Så.. Der var intet at miste.
"Jeg vil meget gerne blive for natten," sagde Josh høfligt og nikkede til hende. Damen nikkede med et smil og kiggede derefter spørgende hen på Luce, det samme gjorde Josh. Hvis Luce ikke ville blive, så behøvede hun ikke..
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Jeg har et gæsteværelse og du behøver ikke at sove på gulvet min kære, der er to senge inde i rummet, hvis ikke i bryder om at sove ved hinanden," sagde hun. Josh var sikker på at han kunne fornemme en lille latter i hendes stemme, da hun sagde de sidste ord. Hun åbnede døren ind til huset og gjorde endnu et tegn til at de bare kunne gå ind. "Middagen vil være klar om en lille halv time," Hun nikkede venligt til dem og lod dem stå for sig selv i den store opgang, der var pyntet med alle former for væg malerier, og i midten var der en smukl bred trappe op til etagen ovenpå.. Klassiker.. Josh smilte til Luce, inden han begyndte at kigge nysgerrigt rundt.
"Du siger bare til hvis jeg skal bærer dig, trods alt har du bæret mig hele dagen i dag," sagde han med en klukken, imens han studerede et af malerierne.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Hvordan vil de så bæres? På min ryg eller arme?" spurgte han hende med en drilsk undertone i sin stemme. "Du vælger helt selv," han grinte og kunne ikke tage det seriøst, men det var vel heller ikke meningen..
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Side 3 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
» A friend of my sister is a friend of mine. That's a thing right? - Nicholas
» A friend with mead, is a friend indeed ~ Gautham
» a promise //Sylvana//
» I Will keep my promise //cora//
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine