Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
I promise.. Im a friend.. -Luce-
Side 7 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sv: I promise.. Im a friend.. -Luce-
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6217
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
"Kvinden der stjal min datter, hun er kommet tilbage, men hun er ikke kommet for at tage hende, hun er kommet for at snakke med jer," fortalte hun og nikkede hen imod døren, til et tegn om at de skulle følge med hende. Josh fulgte med hende, uden det mindste tegn på at han ikke troede på hende. selvfølgelig skulle det ikke være så let, damen var sikkert rasende over at de havde dræbt så mange af hendes ulve og nu ønskede hun at gøre hævn. Så forståeligt det nu var..
"Jeg beder jer, pas på, man ved aldrig hvad den kvinde kunne finde på," hviskede hun, inden hun åbnede hovedporten og lod dem gå ud til kvinden.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Kvinden smilte en anelse lumsk og med sine make up belagte øjne, lignede hun en egyptisk dronning. Josh ville kaste op over synet af hende, men han skjulte det hele bag en facade, ved blot at stå og kigge koldt på hende, som var han lavet af det reneste is. Kvinden ignorede både Luce og Josh, hun ville have hævn og den kunne kun udføres på en måde! Langsomt gled hun ned af ryggen fra en kæmpe ulv og gik med forførende bevægelser hen imod Josh, svingede sig om ham som var han en pæl hun skulle danse op af. Josh vrissede af hende og stod helt stille, gjorde klar til at skubbe hende væk, men inden han kunne nå at gøre det, hviskede hun noget i hans øre.. en besværgelse..
"Lovlieta Luce.. Lovlieta Luce.."
Hendes stemme var lokkende, nærmest som en sirenes og langsomt kunne Josh mærke at han var blevet offer for magiens magt.. Han havde Luce i sine tanker.. Luce.. Kvinden gik væk fra ham med en lumsk latter og et ligeså lumsk smil. Hun sendte Luce et kækt smil, inden hun satte sig op på en af sine ulve og red sin vej..
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Jeg ved det ikke, jeg har det fint, men jeg anede ikke hvad der skete," mumlede han og kiggede rundt efter kvinden. Hun var ikke længere nogen steder at se, forsvundet ind i skoven på sin kæmpe ulv og forlod Josh med sin lille besværgelse forelskelse i Luce. Claire kom luntende ud til dem, hendes øjne strålede af bekymrelse.
"Er i okay?" spurgte hun dem og lagde en hånd på Luces skulder. "gjorde hun jer noget?"
Josh rystede let på hovedet og kiggede på Claire med et roligt smil, men ud af sin øjenkrog kiggede han på Luce og kunne ikke få hende ud af sine tanker, lige meget hvor meget han forsøgte. Claire nikkede og åndede lettet ud. "Gudskelov, så kan vi få en rolig morgen," Hun luntede ind af igen rystende på hovedet. Josh smilte kærligt til Luce og gik hen ved siden af hende, blinkede kærligt til hende, inden han også luntede ind af.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Hun hviskede en form for besværgelse," fortalte han og fjernede puden fra ansigtet, kiggede op på hende med sine chokoladebrune øjne. "Jeg ved ikke hvad.. Men jeg.. Jeg har det så underligt," Langsomt satte sig op, lænede sig op imod Luce ved hjælp af sine arme. I stedet for at kigge hende i øjnene, kiggede han nu på hendes læber og før han vidste af det, havde han sat sig helt op foran hende og trykkede sine læber imod hendes i et blidt kys. Han lagde sine hænder på hendes og lukkede sine øjne i.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Undskyld," sagde han hurtigt til hende, inden han lukkede døren der ind til og lænede sig op af den, slog sig selv i panden et par gange. Hvordan kunne han have været så dum!? Han sukkede og trak sine knæer ind til sig og gemte sit ansigt nede ved siden ben, bare for at glemme alle de irriterende tanker.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Langsomt åbnede han døren, efter at have taget en dyb indånding, klar til at se hende i øjnene og snakke med hende, selvom det nok blevet meget pinligt.
"Undskyld," sagde han og kiggede ned i jorden, imens han lod døren stå på klem. "Jeg skulle ikke have gjort det, jeg ved ikke hvad der gik af mig,"
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Hun sagde: Lovlieta Luce, lovlieta Luce," fortalte han og forsatte med at kigge ned i gulvet, imens han lod sine hænder snører sig sammen og derefter fri igen. "Hvad det end betyder, så er det sikkert ikke noget godt," Han bed sig i underlæben. Hvorfor blev han ved med at tænke sådan om Luce, det gjorde ham sindsyg!
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Jeg ved det ikke Luce.. det som om at lige siden hun hviskede den sætning, så har jeg tænkt på dig som havde jeg kendt dig i en evighed og haft et stor crush på dig, der langsomt er blevet til en forelskelse.. Sådan har jeg det.. Det er underligt og jeg forstår det virkelig ikke,"
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Nej vent, vil du ikke nok blive? jeg lover at jeg nok skal opføre mig ordentlig, bare du er herinde så jeg har nogen at snakke med," sagde han og ventede på at hun skulle vende sig om og se ham i øjnene. "jeg lover det, jeg lover at jeg nok skal være ligesom jeg før! det lover jeg!" Han så bedende på hende, hun måtte ikke gå, han kunne jo for pokker godt lide hendes selvskab!
//undskyld, ik den store krea :3 //
Gæst- Gæst
Hun var noget helt tæt på døren da hun mærkede nogen havde taget fat i hendes håndled. Hun stoppede op og blev stående. Hun kiggede ned i jorden og hun havde regnet ud, at det var Josh som holdt hendes håndled. Hun vidste ikke om hun skulle vende sig om og se på ham eller hvad hun skulle. Hun var stadig helt rundt forvirret over, at han havde kysset hende. Hun sukkede kort og vendte sig så om og kiggede ham i øjnene. Hun ville inderst inde ikke gå fra ham, men hun ville gøre det, hvis det hjalp ham. Hun kiggede ned i jorden kort og op på ham igen og nikkede så opgivende "Så ok da, men tror ikke, at det kan blive som før pga du ikke har kontrol over dig selv" hun smilede kort til ham og strøg en hånd hen over hans kind. Hun kiggede kort ud af vinduet og betragtede vejret der pludselig var gået til en smuk forårsdag til og blive en regnfuld dag. Hun kiggede dog på Josh igen og smilte.
Rafaela- Evolved
Ikke kontrol? Selvfølgelig havde han kontrol over sig selv! Josh kunne sagtens styre sig, det var hetl sikker på! Han var ikke som sin far! Han var ikke som ham, og det vidste han! Han smilte skævt til hende, gav slip på hende og gik hen på sengen og satte sig ned på den, skjulte at han følte sig en smule dum. Altså, bare fordi han havde det sådan, betød det da ikke at han havde lyst til at voldtage hende? Det var bare en uskyldig lille forelskelse, som han virkelig ikke kunne fatte at han pludselig havde fået efter kvinden havde hvisket de ord i sit.. Pludselig gik det op for ham hvad problemet var! Det var en besværgelse, hvordan kunne han have været så dum!? Med et var han oppe at stå igen og helt henne ved Luce, tog et greb om hendes hofter og svingede hende rundt, for derefter at sætte hende ned igen.
"Jeg ved hvad der er galt med mig!" sagde han med et stort smil til hende. Han forstod ikke hvorfor han var så glad, men ja, det skulle han ikke tænke videre over nu! "En besværgelse, hun må have kastet en kærligheds besværgelse over mig! Kan du ikke se det? det er lige efter at hun hviskede den sætning at jeg har det sådan med dig! Det må være det!" Han smilte og gik frem og tilbage i værelset, som en utålmodig konge, der ventede på nyheder fra vagterne. "Men.. Hvordan får vi den mon væk fra mig?"
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Du har ret! lad os spørge hende!" sagde han lykkeligt, gik kort hen til Luce og før han kunne nå at stoppe ham selv, havde han placeret sine læber på hendes i et hurtigt kys. Men, det gik hurtigt op for ham hvad han havde gjort, så han skyndte sig at trække væk og se undskyldende på hende. "beklager jeg!" han smilte uskyldigt, for derefter at løbe ud af døren og ned på Claires kontor, hvor han uden at banke på gik ind på værelset. "Claire! du må hjælpe mig, hende damen fra før med det skøre hår, hun kastede en besværgelse over mig så jeg er forelsket i Luce, hvordan fjerner jeg den?"
Claire så overrasket og spørgende på ham, som havde han lige spurgt hende om der var flyvende kør på mars. "Min kære drenge jeg øh.. jeg ved ikke hvordan man fjerner en besværgelse, men giv mig lidt tid så har jeg fundet ud af det!"
Josh sukkede opgivende og dunkede hovedet ind i væggen..
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Side 7 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
» A friend of my sister is a friend of mine. That's a thing right? - Nicholas
» A friend with mead, is a friend indeed ~ Gautham
» a promise //Sylvana//
» I Will keep my promise //cora//
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine