Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
I promise.. Im a friend.. -Luce-
Side 8 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sv: I promise.. Im a friend.. -Luce-
Claire sendte Luce et strålende smil. "Jeg kan sagtens hjælpe jer med en modgift, men først så må jeg lige finde en før det kan lykkes mig," Hun smilte en anelse undskyldende, inden hun rejste sig op og jagede dem ud af rummet, ved at vifte med sine hænder. "og derfor skal jeg tænke mig om, hvilket er grunden til at i er nød til at gå," Hun smilte venligt, for derefter at skubbe dem ud af rummet og lukke døren efter sig. Josh udstødte et suk, kørte en hånd igennem sit hår, inden han sendte et skævt smil til Luce. "Jeg vil have noget at drikke," Det blev sagt som en lille mumlen og hurtigt indhentede han en af stuepigerne, som han bad om at komme op med drikkevarer til ham, lige meget hvad det var, så længe der var alkohol i, så han kunne tømme hovedet for tanker! Han gik ind på værelset igen, ventede på drikkevarerne og da en lille bakke med en flaske vin kom ind, samt med to glas, hældte han op til sig og begyndte at drikke af det imens han gik rundt.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6217
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
Han hældte et nyt glas op og tog en ny tår, inden han kiggede hen på Luce med et grinende smil.
"Det gør jeg heller ikke, men hvem siger man ikke skal have lov til det et par gange?" sagde han til hende, for derefter at blinke drilsk til hende og tage endnu en tår af sit glas. Han elskede den måde alkoholen boblede i ham på, og langsomt kunne han mærke hvordan en masse tanker kørte igennem hovedet på ham.. Tanker om hvem han var og hvilken fejl han egentlig var.. Det føltes underligt.. Var han ved at blive fuld? Med nærmest dansende bevægelser gik han hen til vinduet og kiggede ud, inden han kiggede hen på Luce med et drilsk glimt i sine øjne, uden rigtig at forstå hvorfor.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Med en afslappende bevægelse, gik han hen til fadet og stillede glasset fra sig, vendte sig om imod den dansende Luce. Med de samme afslappede bevægelse gik han hen imod hende, med et forførende smil på sine læber og et charmerende glimt i de brune øjne.
"Du danser godt," sagde han og gik hen foran hende, så ned på hende med sine brune øjne. "Må jeg få denne dans Luce?" Han satte spørgende hovedet på skrå. Hans stemme var boblende og forførende, men selv anede han ikke hvor det kom fra. Uden den mindste tøven, stak han sin ene hånd hen til Luce, som en lille gestus til at hun kunne tage fat i den og sige ja til at danse med ham.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Jeg mener det, du danser godt, specielt når man tænker på at her ikke er noget musik," sagde han med en stemme så forførende. Josh havde helt glemt at han havde besværgelsen over sig, det var som om at det var helt normalt for ham at danse så tæt på Luce og opfører sig sådan overfor hende. Den anden hånd sneg sig også om hendes hofte. De var ret tætte på hinanden, men han ville vente lidt og se om Luce sagde noget til at være så tæt på ham. Han smilte fortsat forførende til hende, dansede rundt på værelsets gulv, selvom der intet musik var. Han lod hende svinge rundt som en ballerina, inden han trak hende ind til sig igen, så hun stod med ryggen til ham, imens de stadig dansede til den musik der ikke var der, men som Josh kunne forstille sig i sit hoved. "Du danser stadig fantastisk kære Luce," hviskede han i hendes øre med den varme stemme.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Tak for komplimenten, dem er jeg ikke van til at få," sagde han og fik et kort øjeblik et grin på sine læber, men sænkede det hurtigt igen. "Man giver normalt ikke komplimenter til en fejl," Det sidste han sagde var nok en del af alkoholens skyld, den kastede sit spind af ærlighed over ham, pressede det frem han hadede omkring sig selv og det som trykkede på ham. "Men, du virker nu til at være en af dem jeg kan stole på," Han smilte charmerende til hende og kyssede blidt hendes kind.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Fuld eller ej, han ville hjælpe hende og det var sandheden!
"Selvfølgelig kan du stole på mig," hviskede han og kiggede hende i øjnene og elskede at kigge ind i hendes øjne. "Jeg er en fejl, jeg er ikke meningen, min far var en nar og min mor ville kvæle mig," han løftede op med armene, viftede opgivende med dem. "Derfor, har jeg det som om at ingen kan elske mig og jeg er bange for at ende som den narrøv, jeg frygter det virkeligt," han kiggede på hende og forsigtigt lænede han sig tættere på hende, deres læber var kun få centimeter fra hinanden. "Tror du der er nogen sim kan elske mig?" Han kiggede hende kort i øjnene, inden han endnu engang placerede sine læber på hendes og lukkede øjnene.
// over móbil xD //
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Så.. Går jeg ud fra at vi begge er en lille skør fejl?" Sagde han med en lille latter i sin stemme. Han lod endnu engang sin hånd kører igennem hendes hår. "Hvordan kan du love det? Jeg har hans gen i mig, det kan kun gå galt," hans stemme var en varm hvisken imod hendes øre. "Men, du siger jeg kan stole på dig, så jeg vælger at tro på du taler sandt," han smilte en sidste gang til hende og lod derefter sine læber ramme hendes hals, blidt og samtidig drillende. Han stoppede dog hurtigt med det igen og kiggede ind i hendes øjne.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Du har ret, men alle har vel en frygt," hviskede han og placerede sin hage på toppen af hendes hovede. "Og det er så min.. At ende som ham," for en lille kort stund stod han bare der og slappede af på hendes hovede, indtil han endnu engang kiggede hende i øjnene og smilte charmerende til hende. Alkoholen brusede inde i kroppen på ham, sammen med tanker og besværgelsen, det var ikke den bedste blanding du kunne få. Han smilte en anelse drilsk for derefter at kysse hendes hals endnu engang, men denne gang en smule pirrende i stedet. "Er du kilden?" Sætningen kom som en drilsk lille tone fra hans læber og der var ingen tvivl om at han havde tænkt sig at drille hende lidt. Hurtigt lod han sine drillende fingre køre rundt i en kilden bevægelse på hendes krop, men han stoppede dog hurtigt igen og så hende kort i øjnene, inden han endnu engang placerede sine læber på hendes. Denne gang var kysset en smule mere lidenskabeligt end før.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Han smilte charmerende til hende, for derefter at kysse hende hurtigt igen, inden han gik hen for at tage noget at drikke. Den følelse.. Begær.. Den skræmte ham en anelse, men det var tanken om at ende som sin far der gjorde ham skræmt. Han vendte sig om imod luce igen med et smil og satte sig på fodenden af sengen og kiggede på hende med et skævt smil. Han lænede sig tilbage og slappede af.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Kyssede han godt? Det var da godt at få at vide, hun gav ham mange komplimenter, ikke at det gjorde noget, det var faktisk rart på en mærkelig måde.
"Tak," sagde han og kiggede fortsat på hende. "Det gør du også," for at være ærlig, så havde han mest af alt lyst til at gå hen til hende igen og kysse hende, have hende i sin omfavnelse. Men, kunne han nu også bare gøre det?
Uden rigtig at tænke over det, rejste han sig op igen og gik hen ved siden af hende og kiggede ud af vinduet. Han bed sig i underlæben og kiggede på hende i sin øjenkrog. Hvor ville han bare kysse hende, mærke hendes læber imod sine endnu engang og bare forsvinde væk. Forsigtigt strøg han sin hånd ned over hendes ryg med en blid bevægelse, inden han hurtigt trak den til sig igen. Han sukkede irriteret over sine tanker, hvor han derefter gik hen til kommoden og til automatisk begyndte at klæde om til nattøj. Efter at han havde fået nattøjet på, gik han endnu engang hen til luce og stillede sig denne gang bag hende og tog armene om hende bagfra.
Han kyssede hende blidt op og ned af halsen, og en enkelt nappede han hende i øreflippen.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Hendes hvisken fik det til at krible igennem ham, så da hun gav ham en lille ordre, kunne han ikke gøre andet end at fuldføre den. Han stillede sig om foran hende og placerede straks sine læber på hendes. Kysset var hverken vildt eller blidt, måske en lille blanding. Han havde sine øjne lukket i og selvom han ikke kunne se noget, lykkedes det ham alligevel at skubbe hende op af muren, stadig med sine læber tæt placeret på hendes. Det var næsten uvirkeligt, alle hans tanker forsvandt endnu engang fra hans hoved og han fokuserede igen kun på hendes læber..
Tøvende kørte han sin ene hånd under hendes trøje, men placerede den kun ved hendes mave.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Uden de bemærkede det, havde Claire åbnet døren ind til deres værelse og stod og så på dem, med et lumsk smil på sine læber.
"Jeg må heller vente med at give ham kuren," hviskede hun drilsk for sig selv, inden hun lukkede døren ind til værelset igen og lod dem være alene.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Han fjernede sine hænder væk fra hendes mave, for derefter at lægge dem om hende og trække hende tættere ind til sig, selvom de ikke kunne komme tættere på hinanden end de allerede var. Tankerne kørte rundt i hovedet på ham, han kunne ikke finde rundt i om det var alkoholen, besværgelsen eller måske endda ham selv som ønskede at stå og kysse hende. Forsigtigt gav han sig til at gå baglæns hen imod sengen og der satte han sig ned, og trak hende rendt automatisk med ned.
Han trak sig væk fra kysset og kiggede hende i øjnene med et skævt smil på sine læber. Derefter kærtegnede han hendes hals blidt.
Gæst- Gæst
Side 8 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
» A friend of my sister is a friend of mine. That's a thing right? - Nicholas
» A friend with mead, is a friend indeed ~ Gautham
» a promise //Sylvana//
» I Will keep my promise //cora//
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine