Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 EmptyIgår kl. 23:12 af Lori

» A sneaky human, and a metal vampire
I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 EmptyIgår kl. 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 EmptyIgår kl. 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 EmptyIgår kl. 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 EmptyOns 8 Maj 2024 - 21:48 af Lenore

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Voteba13I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Voteba14I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Voteba15 
Lori
I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Voteba13I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Voteba14I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Voteba15 
Valentine
I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Voteba13I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Voteba14I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Voteba15 
Jake
I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Voteba13I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Voteba14I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Voteba15 
Edgar
I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Voteba13I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Voteba14I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Voteba15 
Lenore
I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Voteba13I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Voteba14I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Voteba15 
Abigail
I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Voteba13I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Voteba14I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Voteba15 
Celenia
I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Voteba13I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Voteba14I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164700 indlæg i 8727 emner

I promise.. Im a friend.. -Luce-

Side 8 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Empty Sv: I promise.. Im a friend.. -Luce-

Indlæg af Gæst Tirs 21 Maj 2013 - 21:50

Josh stoppede med at hamre hovedet ind i væggen, for at sende Luce et skævt smil, der samtidig undskyldte en smule over at han bare sådan havde kysset hende endnu engang, selvom det kun lige havde været et hurtigt et. Den dumme besværgelse, gid de kunne fjerne den, så han ikke skulle rende rundt og være en forelsket lille engel, eller hvad man nu kunne kalde det.
Claire sendte Luce et strålende smil. "Jeg kan sagtens hjælpe jer med en modgift, men først så må jeg lige finde en før det kan lykkes mig," Hun smilte en anelse undskyldende, inden hun rejste sig op og jagede dem ud af rummet, ved at vifte med sine hænder. "og derfor skal jeg tænke mig om, hvilket er grunden til at i er nød til at gå," Hun smilte venligt, for derefter at skubbe dem ud af rummet og lukke døren efter sig. Josh udstødte et suk, kørte en hånd igennem sit hår, inden han sendte et skævt smil til Luce. "Jeg vil have noget at drikke," Det blev sagt som en lille mumlen og hurtigt indhentede han en af stuepigerne, som han bad om at komme op med drikkevarer til ham, lige meget hvad det var, så længe der var alkohol i, så han kunne tømme hovedet for tanker! Han gik ind på værelset igen, ventede på drikkevarerne og da en lille bakke med en flaske vin kom ind, samt med to glas, hældte han op til sig og begyndte at drikke af det imens han gik rundt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Empty Sv: I promise.. Im a friend.. -Luce-

Indlæg af Rafaela Tirs 21 Maj 2013 - 23:26

Hun kiggede undrende rundt og så på Josh da han stoppede med og banke sit hoved ind i væggen. Hun smilede roligt til ham og nikkede kort som var undskyldningen godtaget. Hun kiggede dog igen på Claire og ventede på, at en af dem ville fortælle hende, hvad det var der skete, men det virkede ikke rigtigt som om nogen af dem ville fortælle hende det. Hun kiggede på Claire og var glad for, at hun havde taget fejl med hensyn til det med ingen af dem ville fortælle hende noget. Hun lyttede stille til det Claire og fortalte. Hun sukkede opgivende "Tak for di hjælp og håber vi hurtigt får den besværgelse væk fra Josh" hun lagde mærke til, at Claire ville have dem ud af hendes værelse og inden hun vidste af det stod de udenfor hendes dør og fik den næsten smækket i hovedet af dem. Hun rystede lidt på hovedet og gik ind på deres værelse igen og satte sig på sengen. Hun vidste ikke rigtigt hvad hun skulle tage sig til og lave. Hun kiggede på Josh der gik frem og tilbage og lignede en der ventede på et eller andet. Hun fik det dog også bekræftet da en af tjenestepigerne kom ind med en flaske vin til dem og 2 glas. Hun lagde mærke til, hvor hurtigt det gik for Josh fra bakken med vinen og de 2 glas kom på bordet til han havde taget et glas og drak af det. Hun trak let på skuldrene og gik hen og skænkede et glas op til sig selv og drak af det "Det er nu ikke hver dag jeg drikker alkohol" hun grinte lidt og kiggede på Josh

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Empty Sv: I promise.. Im a friend.. -Luce-

Indlæg af Gæst Ons 22 Maj 2013 - 14:33

Normalt var Josh heller ikke typen der drak, men hvad pokker, han gad ikke at tænke videre over tingene lige nu! Han havde brug for at slappe af, bare slappe af og lade tankerne flyve og hvem kunne hjælpe ham bedre med det end alkohol? Hans bevægelser var som et rovdyr på jagt, gik utålmodigt rund med glasset i hånden og vuggede det i sine hænder, som overvejede han om han skulle stille det fra sig igen, eller tvært imod tømme det og tage et nyt glas. Til sidst besluttede han sig for at tømme det, for at tage et nyt glas.. Hvad var det værste der kunne ske?
Han hældte et nyt glas op og tog en ny tår, inden han kiggede hen på Luce med et grinende smil.
"Det gør jeg heller ikke, men hvem siger man ikke skal have lov til det et par gange?" sagde han til hende, for derefter at blinke drilsk til hende og tage endnu en tår af sit glas. Han elskede den måde alkoholen boblede i ham på, og langsomt kunne han mærke hvordan en masse tanker kørte igennem hovedet på ham.. Tanker om hvem han var og hvilken fejl han egentlig var.. Det føltes underligt.. Var han ved at blive fuld? Med nærmest dansende bevægelser gik han hen til vinduet og kiggede ud, inden han kiggede hen på Luce med et drilsk glimt i sine øjne, uden rigtig at forstå hvorfor.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Empty Sv: I promise.. Im a friend.. -Luce-

Indlæg af Rafaela Ons 22 Maj 2013 - 16:46

Hun kiggede stille og roligt på ham. Han virkede til og være meget urolig og ikke vidste hvad han skulle give sig til og lave. Hun kiggede ud af vinduet og opdagede, at det allerede var ved og blive aften igen. Hvor var tiden blevet af? Tiden havde fløjet afsted denne dag og hun havde ikke styr på noget som helst. Hun trak let på skuldrene og smilte stille og roligt. Hun tog en tår fra sit glas og kiggede på Josh som allerede havde taget sit andet glas. Hun trak let på skuldrene til hans spørgsmål "Det er der heller ikke nogen der siger" hun smilede stille og roligt til ham. Hun kunne allerede godt ane på ham, at han var så småt ved og blive fuld. Hun smilte lidt og drak det sidste af sit glas og gik hen til vinduet og kiggede ud af det. Hun vidste ikke hvorfor det var hun havde lyst til og stirre ud af vinduet, men det havde hun altså. Hun vendte sig så rundt efter noget tid og fik sig endnu et glas og drak det. Hun begyndte og danse lidt for sig selv. Hun var ikke blevet fuld, men havde bare fået lyst til og danse lidt.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Empty Sv: I promise.. Im a friend.. -Luce-

Indlæg af Gæst Ons 22 Maj 2013 - 17:43

Han bemærkede at hun begyndte at danse lidt, hvilket fik et smil frem på hans læber og en eller anden grund, fik han lyst til at at gå hen til hende og svinge sine arme om hende og trække hende ind til sig. Det måtte være besværgelsen og alkoholens skyld, det kunne ikke være andet. Imens han betragtede hende, tømte han dit glas endnu engang, for derefter at kigge ud af vinduet og lå straks mærke til mørket der havde opslugt landskabet endnu engang. Tiden var gået stærkt! For ikke så lidt tid siden var de vågnet og spist morgenmad. Det var en spøjs tid de levede i.
Med en afslappende bevægelse, gik han hen til fadet og stillede glasset fra sig, vendte sig om imod den dansende Luce. Med de samme afslappede bevægelse gik han hen imod hende, med et forførende smil på sine læber og et charmerende glimt i de brune øjne.
"Du danser godt," sagde han og gik hen foran hende, så ned på hende med sine brune øjne. "Må jeg få denne dans Luce?" Han satte spørgende hovedet på skrå. Hans stemme var boblende og forførende, men selv anede han ikke hvor det kom fra. Uden den mindste tøven, stak han sin ene hånd hen til Luce, som en lille gestus til at hun kunne tage fat i den og sige ja til at danse med ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Empty Sv: I promise.. Im a friend.. -Luce-

Indlæg af Rafaela Ons 22 Maj 2013 - 20:37

Hun dansede stille og roligt og mærkede Josh kigge på hende, men hun var ligeglad for hun havde det sjovt. Hun kiggede hen på ham og smilede stille til ham. Han så nu meget charmerene ud det måtte hun indrømme. Hvad var det hun tænkte på? Hun var helt klart blevet fuld for man kunne ikke tænke sådan om en der var meget yngre end hende. Hun dansede stille og roligt rundt inde på værelset og nynnede for sig selv for, at hun havde noget og danse til og ikke bare dansede til et tomt rum uden noget musik eller noget som helst. Hun dansede det samme sted da Josh gik hen til hende. Hun kiggede ham i øjnene og smilede "Åh lad være det mener du da ikke" hun smilede flovt og stoppede med og danse. Hun brød sig ikke om og danse når hun fik en kompliment over, hvor god hun var for hun blev altid så flov når det skete. Hun kiggede på ham og blev næsten helt forført af ham. Hvad var der sket med ham? Hvorfor var han blevet så charmerene og forførene? Det var underligt. Hun trak let på skuldrene og smilede til ham. Hun kiggede på hans hånd og tog fat i den "Ja det må du gerne" hun fniste lidt og lagde sin anden hånd oppe ved hans skuldre og begyndte og danse med ham.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Empty Sv: I promise.. Im a friend.. -Luce-

Indlæg af Gæst Ons 22 Maj 2013 - 21:59

Da hun tog imod hans hånd, lagde han sine ene arm om hendes hofte og trak hende tættere på sig, med en forførende og hurtig bevægelse. Han smilte til hende med det samme forførende smil. Forsigtigt begyndte han at danse med hende rundt i værelset, stadig med armene om hende og hans brune øjne kiggede ned i hendes. De var varme og charmerende.
"Jeg mener det, du danser godt, specielt når man tænker på at her ikke er noget musik," sagde han med en stemme så forførende. Josh havde helt glemt at han havde besværgelsen over sig, det var som om at det var helt normalt for ham at danse så tæt på Luce og opfører sig sådan overfor hende. Den anden hånd sneg sig også om hendes hofte. De var ret tætte på hinanden, men han ville vente lidt og se om Luce sagde noget til at være så tæt på ham. Han smilte fortsat forførende til hende, dansede rundt på værelsets gulv, selvom der intet musik var. Han lod hende svinge rundt som en ballerina, inden han trak hende ind til sig igen, så hun stod med ryggen til ham, imens de stadig dansede til den musik der ikke var der, men som Josh kunne forstille sig i sit hoved. "Du danser stadig fantastisk kære Luce," hviskede han i hendes øre med den varme stemme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Empty Sv: I promise.. Im a friend.. -Luce-

Indlæg af Rafaela Tors 23 Maj 2013 - 17:04

Hun smilede stille imens hun dansede tæt ind til ham. Hun vidste ikke helt hvad det var, men hun havde det som om hun plejede og danse tæt ind til ham som om de var skabt for hinanden og hvis hun skulle være ærlig dansede han faktisk utrolig godt. Hun kiggede ned på ham og smilede roligt "Tak. Du danser faktisk også utroligt godt, hvis jeg skal være ærlig" hendes stemme var rolig og mild. Hun elskede rent faktisk og danse tæt op af ham som de gjorde på dette tidspunkt. Hun kiggede ned på hans hænder da hun mærkede begge hans arme om hendes hofte. Hun kiggede op på ham og smilede. Hun lagde stille sine arme om hans hals og dansede tættere op af ham. Hun tænkte, at de lige så godt kunne have det lidt sjovt nu, hvor de havde fundet ud af, hvad der var galt med ham og samtidig bare for og tænke på noget andet. Hun Svingede sig ud af hans favn og dansede kort som en ballerina inden hun mærkede, at han trak hende ind til sig igen ved og holde fast i hans hånd. Hun svingede rundt og endte med og stå med ryggen imod hans brystkasse. Hendes arme hang let over kors foran hendes mave imens hun holdt fast i hans hænder imens de dansede. Hun kiggede bagud på ham og smilede "Tak i lige måde" hun kyssede ham kort på kinden og kiggede ned i jorden foran sig og rødmede.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Empty Sv: I promise.. Im a friend.. -Luce-

Indlæg af Gæst Fre 24 Maj 2013 - 14:38

Han smilte over kysset på kinden, da det føltes rart og varmt. Det var faktisk rart at være så tæt på Luce, men han kunne ikke rigtig finde ud af om det var pga. alkoholen og besværgelsen han havde det sådan, eller om det var pga. han faktisk syndes det var rart at være så tæt på hende, eller bare nogen. Hans egne smalle læber strejfede blidt hendes kind, inden han trak sig ud af omfavnelsen og gik hen til fadet igen. Et kort sekund anede han ikke hvad han skulle gøre af sig selv, men med lidt hjælp fra den fornuft der nu var tilbage, hældte han et nyt glas vin op til sig selv. Egentlig var han ikke tørstig, men som sagt havde han bare brug for at slappe af og alkoholen fungerede lidt som en beroligende middel. Ikke at han var ved at blive alkoholiker, men det var som om at hver gang han tog en tår, så slappede han mere og mere af i sin krop. Da han havde hældt det op, stod han lidt og vuggede med det i sine hænder, inden han tog en slurk og stillede det fra sig igen. Med et smil på læben gik han hen til Luce igen, stod foran hende og så ned på hende med det charmerende glimt i sine chokoladebrune øjne.
"Tak for komplimenten, dem er jeg ikke van til at få," sagde han og fik et kort øjeblik et grin på sine læber, men sænkede det hurtigt igen. "Man giver normalt ikke komplimenter til en fejl," Det sidste han sagde var nok en del af alkoholens skyld, den kastede sit spind af ærlighed over ham, pressede det frem han hadede omkring sig selv og det som trykkede på ham. "Men, du virker nu til at være en af dem jeg kan stole på," Han smilte charmerende til hende og kyssede blidt hendes kind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Empty Sv: I promise.. Im a friend.. -Luce-

Indlæg af Rafaela Fre 24 Maj 2013 - 18:58

Hun stod stille og roligt op af ham med sin ryg imod hans brystkasse. Hun følte sig tryg i hans favn. Hun ville næsten ikke have, at han smuttede fra hende. Hvad var det hun tænkte på!? Det var helt klart alkoholens skyld, at hun tænkte sådan, men hun havde næsten ikke drukket noget så det kunne ikke passe, at det var det som var galt. Hun smilede stille da hun mærkede hans læber strejfe hendes kind. Hun puttede sig tættere ind til ham. Hun mærkede, at han flyttede sig og kiggede efter ham. Hun vendte sig om og så roligt på ham. Hun smilede stille og rakte ud efter sit glas og drak det sidste som var i det. Hun følte allerede et lille savn over, at hun ikke stod op af ham. Hun smilte stille til ham og kiggede op på ham. Hun hadet, at hun var tvunget til og se op på ham, men det var nu også rart nok og vide, at man havde en stor og stærk fyr hos sig. Hun smilede stille og havde et glimt i øjet "Kender det godt, men alle har brug for en kompliment af og til og jeg giver kun komplimenter når jeg mener, at det er til de rigtige ting og dette var en rigtig ting" hendes stemme var rolig og sød som jordbær med sukker på. Hun lagde sit hoved let på skrå og lyttede til det han sagde. En fejl? Hvad snakkede han om? Han var ikke nogen fejl. Hun lagde en hånd blidt på hans kind "Du er ikke nogen fejl" hun aede hans kind blidt og smilede. Hun nikkede stille "Kan du også godt og jeg kan stole på dig ikke?" hendes stemme var rolig.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Empty Sv: I promise.. Im a friend.. -Luce-

Indlæg af Gæst Fre 24 Maj 2013 - 22:32

Om hun kunne stole på ham? Selvfølgelig kunne hun det! Måske havde de ikke været venner i mange år, men ingen tvivl om at hun kunne stole på ham! Hun kunne fortælle ham og han ville aldrig sige det videre! Hvis hun spurgte om han ville kæmpe for at hun var i sikkerhed, så ville svaret være ja!
Fuld eller ej, han ville hjælpe hende og det var sandheden!
"Selvfølgelig kan du stole på mig," hviskede han og kiggede hende i øjnene og elskede at kigge ind i hendes øjne. "Jeg er en fejl, jeg er ikke meningen, min far var en nar og min mor ville kvæle mig," han løftede op med armene, viftede opgivende med dem. "Derfor, har jeg det som om at ingen kan elske mig og jeg er bange for at ende som den narrøv, jeg frygter det virkeligt," han kiggede på hende og forsigtigt lænede han sig tættere på hende, deres læber var kun få centimeter fra hinanden. "Tror du der er nogen sim kan elske mig?" Han kiggede hende kort i øjnene, inden han endnu engang placerede sine læber på hendes og lukkede øjnene.

// over móbil xD //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Empty Sv: I promise.. Im a friend.. -Luce-

Indlæg af Rafaela Fre 24 Maj 2013 - 22:43

Hun havde lyst til bare og putte sig ind til ham. Det havde været betryggene og mærke hans nærvær og mærke hans krop imod sig imens de dansede tæt. Hun smilede lykkeligt "Godt at jeg kan det" hun smilede stille og kiggede ham i øjnene. Der var nu noget charmerende over hans brune øjne. Hun følte sig næsten forelsket i dem. Hun kunne kvælde sig selv for de tanker der var dukket op i hovedet på hende. Hun var helt klart blevet fuld for hun havde ikke disse tanker inden hun begyndte og drikke. Hun fortsatte med og ae hans kind "Min far sendte mig væk og min mor og hele hendes familie hadet mig så du er lige en så stor fejl som mig og jeg ser dig ikke som en fejl overhovedet" hendes stemme var sød og næsten helt lokkende. Hun kiggede roligt op på ham og smilede "Du bliver ikke som ham Josh det lover jeg dig" hendes stemme var nærmest en hvisken end noget andet. Hun flyttede ikke sit hoved eller noget selvom hun kunne mærke hans åndedræt tæt på sig og kunne se hvor tæt på deres læber var på hinanden. Hun nikkede stille "En dag ja" hendes stemme var en hvisken og hun ville sige noget mere, men det kunne hun ikke for da hun skulle til og åbne munden igen mærkede hun hans læber imod sine. Hun lukkede sine øjne og prøvede og modstå fristen til og kysse ham igen, men...hun var for svag. Hun lagde langsomt sine arme om hans hals og kyssede ham langsomt igen.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Empty Sv: I promise.. Im a friend.. -Luce-

Indlæg af Gæst Lør 25 Maj 2013 - 1:12

Følelsen af luces læber imod sine egne, fik det til at boble inde i ham og han havde ikke lyst til at adskille sig fra dem. Og det bedste af det hele var at han hun kyssede ham tilbage og placerede sine arme om hans hals, så han automatisk placerede sine om hendes hofter og trak hende tættere ind til sig. Det føltes vidunderligt, det måtte han indrømme og hans hovede var en tornado fyldt med tanker, som han bare ønskede at han kunne skubbe væk, hvilket luces kys hjalp ham meget godt med. Det eneste han kunne se for sig, var hende og det at hun havde sine bløde læber på hans. Efter lidt tid, kørte han sin ene hånd op i hendes hår og lagde den på hendes kind, hvor han derefter trak sig ud af kysset og lagde sin pande imod hendes. Deres ansigter var stadig meget tætte og de kunne mærke hinandens åndedræt. Han smilte skævt til hende.
"Så.. Går jeg ud fra at vi begge er en lille skør fejl?" Sagde han med en lille latter i sin stemme. Han lod endnu engang sin hånd kører igennem hendes hår. "Hvordan kan du love det? Jeg har hans gen i mig, det kan kun gå galt," hans stemme var en varm hvisken imod hendes øre. "Men, du siger jeg kan stole på dig, så jeg vælger at tro på du taler sandt," han smilte en sidste gang til hende og lod derefter sine læber ramme hendes hals, blidt og samtidig drillende. Han stoppede dog hurtigt med det igen og kiggede ind i hendes øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Empty Sv: I promise.. Im a friend.. -Luce-

Indlæg af Rafaela Lør 25 Maj 2013 - 9:25

Hun nød det rent faktisk. Hvad gikder af hende? Hun kunne lige, at hans læber var imod hendes. Det var dejligt befriende og mærke hans læber imod sine. Hun gik helt tæt på ham da hun mærkede hans arme om sine hofter der trak hende ind til ham. Hun stod så tæt op af ham, at næsten hver en cm af deres kroppe hang sammen. Hun pressede dog sig selv tættede ind til ham. Før havde hun været bekymret for det hele, men nu var ingenting som kørte rundt i hendes hoved udover dette kys. Hun åbnede dog sine øjne igen da han stoppede kysset og lagde en hånd oven på den hånd han havde lagt på hendes kind. Hun smilede stille og roligt og gav ham nogle små drillende kys på munden. Hun smilte stille og roligt "Ja vi er begge en lille fejl" hun smilede stille og nussede ham i håret. Hun nød, at han kørte sin hånd igennem hendes hår. Det var beroligende for hende og hun blev mere og mere afslappet af det. "Josh du er for sød til og kunne blive som ham. Nok har du hans gener, men det gør dig ikke til ham overhovedet. Jeg er jo ikke som min far eller mor overhovedet og derfor behøver du heller ikke og være det" hendes stemme var rolig, sød og lokkende samtidig. Hun smilte stille og var glad for, at han stollede på hende. Hun grinte dog en anelse da hun mærkede hans læber imod sin hals. "Det kilder" hun lagde sit hoved imod hans brystkasse og pressede sig ind til ham. Der var da fordelle ved og være mindre end ham for så kunne man bruge hans brystkasse som en slags pude imens de stod op. Hun lagde sine arme om hans liv i stedet så hun kunne komme tættere på ham.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Empty Sv: I promise.. Im a friend.. -Luce-

Indlæg af Gæst Lør 25 Maj 2013 - 10:38

Han mærkede at hun pressede sig tættere ind til ham, ved at lægge sine arme om hans liv og putte sig ind til ham. Et kort øjeblik vidste han ikke hvad han skulle gøre af sig selv, men han faldt hurtigt til ro igen og lagde sine arme om livet på hende.
"Du har ret, men alle har vel en frygt," hviskede han og placerede sin hage på toppen af hendes hovede. "Og det er så min.. At ende som ham," for en lille kort stund stod han bare der og slappede af på hendes hovede, indtil han endnu engang kiggede hende i øjnene og smilte charmerende til hende. Alkoholen brusede inde i kroppen på ham, sammen med tanker og besværgelsen, det var ikke den bedste blanding du kunne få. Han smilte en anelse drilsk for derefter at kysse hendes hals endnu engang, men denne gang en smule pirrende i stedet. "Er du kilden?" Sætningen kom som en drilsk lille tone fra hans læber og der var ingen tvivl om at han havde tænkt sig at drille hende lidt. Hurtigt lod han sine drillende fingre køre rundt i en kilden bevægelse på hendes krop, men han stoppede dog hurtigt igen og så hende kort i øjnene, inden han endnu engang placerede sine læber på hendes. Denne gang var kysset en smule mere lidenskabeligt end før.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Empty Sv: I promise.. Im a friend.. -Luce-

Indlæg af Rafaela Lør 25 Maj 2013 - 13:04

Hun puttede sig stille og roligt ind til ham. Det var nu dejligt og putte ind til ham. Han var dejlig varm og muskuløs så det var bare perfekt og putte sig ind til ham. Hun nikkede til det han sagde "Ja ved jeg, men du behøver ikke og frygte det for jeg skal nok passe på dig" hendes stemme var rolig og mild. Hun mærkede, at hans hoved lå oven på hendes hoved. Hun smilede stille og kiggede ham i øjnene. Hun var næsten helt forelsket i hans øjne. Hun smilede stille og slappede af. Hun grinte og rystede lidt med hovedet "Ja jeg er kilden og lad nu være med og kild mig" hun kunne godt se på ham, at han havde lyst til og drille hende, men hun håbede på, at han ikke ville gøre det. Hun begyndte og grine og vride sig da hun mærkede hans fingre kilde hende hurtigt forskellige steder på kroppen. Hun bakkede væk, men kunne ikke komme langt væk fra ham eftersom han stadig havde en arm om hende. Hun lænede sig stille og roligt ind til ham igen da han var færdig med og kilde hende. Hun grinte stadig lidt. Hun lukkede sine øjne igen da hun mærkede hans læber imod hendes igen. Hun lagde sine arme om hans liv og holdt sig ind til ham. Hun kyssede ham lige så lidenskabeligt igen som han kyssede hende.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Empty Sv: I promise.. Im a friend.. -Luce-

Indlæg af Gæst Lør 25 Maj 2013 - 16:07

Han elskede den følelse han fik i kroppen af at kysse hende og de kuldegysninger der kørte igennem kroppen på ham, som en slange der drilsk snorrede rundt inde i ham. Et kort øjeblik blev han helt skræmt over hvilket slags begær der kørte igennem ham, så den ene af hans hænder nær havde kørt op under hendes trøje, hvis ikke han hurtigt kom til sig selv og tog den til sig igen. Det.. Skræmte ham og han blev en anelse vred på sig selv over at han næsten havde kørt sin hånd ind under hendes trøje. Han fortsatte med at kysse hende, men til sidst skulle han have luft, så han måtte trække væk og han håbede at hun ikke havde opdaget hans hånd, det ville være en smule pinligt, eftersom luce nok ikke ville.. Bryde sig om det.
Han smilte charmerende til hende, for derefter at kysse hende hurtigt igen, inden han gik hen for at tage noget at drikke. Den følelse.. Begær.. Den skræmte ham en anelse, men det var tanken om at ende som sin far der gjorde ham skræmt. Han vendte sig om imod luce igen med et smil og satte sig på fodenden af sengen og kiggede på hende med et skævt smil. Han lænede sig tilbage og slappede af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Empty Sv: I promise.. Im a friend.. -Luce-

Indlæg af Rafaela Lør 25 Maj 2013 - 16:47

Hun pressede sig ind til ham og fik svære og svære ved og have kontrol over sig selv. Hun havde en eller anden form for bare og flå hans trøje af, men hun turde ikke for hun vidste ikke om han ville bryde sin om det så hun pressede sig istedet tættere ind til ham og kyssede ham dybere end hun havde gjort for lidt siden. Hun knyttede sine næver for og kunne have kontrol over dem. Hun lod sine arme falde ned over sine sider da han trak sig væk fra hende. Hun følte en form for savn da han flyttede sig fra hende. Hun kiggede flovt ned i jorden. Hun håbede inderligt, at han ikke havde opdaget, hun havde haft svært ved og styre sine hænder. Hun havde lagt mærke til, at han havde problemer med det styre sine hænder også, men han virkede nu til og have mere kontrol over det end hun havde. Hun fniste lidt for sig selv og bed sig usikkert i læben. Hun så op på ham og smilede roligt. Hun tog sit glas og gik hen og skænkede op til sig selv. Hun drak en tår af det og kiggede hen på Josh der havde sat sig på sengen. Hun smilede flovt til ham "Du...kysser godt" hun fniste flovt og gik hen til vinduet og kiggede ud af det. Hun kunne ikke styre sig selv. Det var alkoholen der var kommet ind i hende som styrede hende. Hun havde mest af alt lyst til bare og overfalde Josh og kysse ham, men det kunne man da bare ikke.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Empty Sv: I promise.. Im a friend.. -Luce-

Indlæg af Gæst Lør 25 Maj 2013 - 20:02

Han havde ikke bemærket at luce også havde haft en smule svært ved at styre sine hænder, ikke at det ville gøre ham noget hvis hun ikke havde kunne styre dem, han ville nok bare været blevet en smule overrasket. Han bed sig tænkende i underlæben og kiggede beundrende over på luce.
Kyssede han godt? Det var da godt at få at vide, hun gav ham mange komplimenter, ikke at det gjorde noget, det var faktisk rart på en mærkelig måde.
"Tak," sagde han og kiggede fortsat på hende. "Det gør du også," for at være ærlig, så havde han mest af alt lyst til at gå hen til hende igen og kysse hende, have hende i sin omfavnelse. Men, kunne han nu også bare gøre det?
Uden rigtig at tænke over det, rejste han sig op igen og gik hen ved siden af hende og kiggede ud af vinduet. Han bed sig i underlæben og kiggede på hende i sin øjenkrog. Hvor ville han bare kysse hende, mærke hendes læber imod sine endnu engang og bare forsvinde væk. Forsigtigt strøg han sin hånd ned over hendes ryg med en blid bevægelse, inden han hurtigt trak den til sig igen. Han sukkede irriteret over sine tanker, hvor han derefter gik hen til kommoden og til automatisk begyndte at klæde om til nattøj. Efter at han havde fået nattøjet på, gik han endnu engang hen til luce og stillede sig denne gang bag hende og tog armene om hende bagfra.
Han kyssede hende blidt op og ned af halsen, og en enkelt nappede han hende i øreflippen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Empty Sv: I promise.. Im a friend.. -Luce-

Indlæg af Rafaela Lør 25 Maj 2013 - 21:00

Hun stod stille og roligt og kiggede ud af vinduet. Det var en fantastisk aften. Hun havde svagt hørt hans kompliment og smilede for sig selv. "Selv tak" hendes stemme var rolig og sød. Hun havde en lyst til og løbe hen til ham og omfavne ham, men hun kunne ikke få sig selv til det. Hvad var der i vejen med hende? Hun savnede ham så inderligt meget og kunne ikke undvære ham overhovedet. Hun drak det sidste af sit glas og stilte det på gulvet. Hun sukkede lidt over sig selv. Hun kunne høre nogle skridt komme hen imod hende. Hun kiggede på Josh og smilede. Hun smilede stille og kiggede ud af vinduet igen. Tankerne fløj rundt i hovedet på hende og det gjorde hende sindssyg. Hun mærkede hans hånd køre ned af hendes ryg. Det var dejligt og hun havde næsten lyst til og læne sig ind til ham og putte sig ind til ham igen, men det kunne hun ikke bare sådan uden videre. Hun kiggede på ham da han gik hen til kommoden for og skifte tøj. Hun smilede lidt og betragtede hans krop. Han havde en virkelig flot og muskuløs krop det måtte hun være ærlig og indrømme. Hun kiggede ud af vinduet igen og prøvede og få styr over sig selv igen, men hun blev forstyrret da hun mærkede nogle arme om hende. Hun lænede sid bagud og stod tæt op af ham. Hun nød hans blide kys på hendes hals. Hun kiggede om på ham da han nappede hende i øreflippen. "Kom med din mund..." hendes stemme var en hvisken.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Empty Sv: I promise.. Im a friend.. -Luce-

Indlæg af Gæst Lør 25 Maj 2013 - 23:09

Hans nat beklædning bestod ikke af noget kompliceret, så det var ikke fordi at det havde taget ham lang tid at få det på. Det bestod simpelt af at par løse blå natbukser, og en ærmeløs halv stram trøje med V udskæring ved brystet. Egentlig havde han heller ikke bemærket at hun betragtede ham, da han var i sine egen tanker. Havde han opdaget det, havde det nok givet ham en smule røde kinder, men også gjort ham en smule smigret. Om det var alkoholen eller hans rigtig reaktion, kunne han ikke rigtig blive enig med sig selv.
Hendes hvisken fik det til at krible igennem ham, så da hun gav ham en lille ordre, kunne han ikke gøre andet end at fuldføre den. Han stillede sig om foran hende og placerede straks sine læber på hendes. Kysset var hverken vildt eller blidt, måske en lille blanding. Han havde sine øjne lukket i og selvom han ikke kunne se noget, lykkedes det ham alligevel at skubbe hende op af muren, stadig med sine læber tæt placeret på hendes. Det var næsten uvirkeligt, alle hans tanker forsvandt endnu engang fra hans hoved og han fokuserede igen kun på hendes læber..
Tøvende kørte han sin ene hånd under hendes trøje, men placerede den kun ved hendes mave.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Empty Sv: I promise.. Im a friend.. -Luce-

Indlæg af Rafaela Lør 25 Maj 2013 - 23:47

Hun stod op af ham og nød hans nærvær. Hun havde en stor trang til og putte sig ind til ham og holde sig så tæt på ham som overhovedet muligt. Hun kiggede på ham og smilte da han stillede sig foran hende. Hun lagde sine arme om hans hals og lukkede sine øjne da han lænede sig ind over hende og lagde hans løber imod hendes. Hun kyssede ham samtidig med, at han kyssede hende endda i samme tempo. Hun klamrede sig helt ind til ham. Hun mærkede, at at pressede hende ind mod en af væggene. Hun lagde sine arme op over sit hoved som om nogen holdt en pistol foran hende og var klar til, at skyde hende. Hun kyssede ham lidenskabeligt og pressede sig ind til ham. Hun sukkede under kysset da hun mærkede hans hånd komme ind under hendes trøje. Hun slikkede ham kort over munden og smilte stille til ham. Hun kørte sine hænder ind under hans trøje og nussede hans ryg. Hun kyssede ham inderligt.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Empty Sv: I promise.. Im a friend.. -Luce-

Indlæg af Gæst Søn 26 Maj 2013 - 0:04

Hendes suk var som en form for sød musik og uden han rigtig forstod det, fik det ham til at smile imod hendes læber og forsigtigt nussede han rundt med sine varme hånd på hendes mave. Under hendes hånd mærkede han hvordan kuldegysningerne spredte sig i kroppen på ham og han elskede at have hende så tæt på sig. Langsomt kunne han mærke hvordan begæret igen voksede inde i ham, men denne gang bekymrede han sig ikke så meget om det, han vidste at han kunne styre det og at han bare skulle vende sig til at have den slags følelser i kroppen. Eller, han var da sikker på at han kunne styre det. Det skulle han kunne! Han kyssede hende inderligt tilbage, trykkede sig imod hende, som havde han fanget hende op af væggen og ikke ville lade hende gå forløbelig. Den hånd der ikke var placeret på hendes mave, placerede han på hendes håndled og holdte hendes arm op imod muren. Det føltes underligt at have det sådan, men godt. Hånden under hendes trøje begav sig langsomt længere op ad, men han nåede at stoppe sig selv før den kom alt for langt op.
Uden de bemærkede det, havde Claire åbnet døren ind til deres værelse og stod og så på dem, med et lumsk smil på sine læber.
"Jeg må heller vente med at give ham kuren," hviskede hun drilsk for sig selv, inden hun lukkede døren ind til værelset igen og lod dem være alene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Empty Sv: I promise.. Im a friend.. -Luce-

Indlæg af Rafaela Søn 26 Maj 2013 - 9:47

Hun kyssede ham inderligt og tog sin hånd til sig som hun havde nusset ham på ryggen med. Hun kunne ikke få nok af ham. Hun følte sig dummere og dummere. Hvad skete der for hende?! Hun kunne haft skåret halsen over på sig selv over det hun havde gang i! Hun var ved og miste kontrollen over sig selv. Hun holdt sine arme tæt på hinanden over hovedet. Hun kyssede ham intenst og mærkede hans hånd køre rundt på hendes mave. Hun sukkede lavt imod hans læber. Hun lagde sit hoved let på skrå og kyssede ham igen. Hun havde ikke registreret, at han holdt hendes hænder op af væggen før hun prøvede og tage dem ned for og lægge dem om hendes hals. Hun åbnede sine øjne og skimtede op imod sine hænder imens hun kyssede ham. Hun lukkede dog hurtigt sine øjne igen og lod ham holde hende fanget ind til væggen. Hun havde en eller anden følelse af, at hun elskede ham, men hun vidste ikke om det var pga alkoholen det var sådan eller om de var ægte. Det kunne hun ikke ligefrem holde styr på. Hun lagde sit hoved nydende bagover da hun mærkede hans hånd tæt på sine bryster. Hun var ved og blive vanvittig! Hun hørte døren lukke sig og åbnede hurtigt sine øjne og kiggede hen imod døren. Hun vidste ikke om det bare var hende for hun havde ikke hørt nogen åbne den overhovedet. Hun rystede let på hovedet og kyssede ham inderligt på munden igen.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Empty Sv: I promise.. Im a friend.. -Luce-

Indlæg af Gæst Søn 26 Maj 2013 - 20:46

Hun var så pokkers.. grr! Han kunne snart ikke bære det mere, han ville gerne blive ved med at kysse hende, men noget inde i ham sagde at de burde stoppe og at det blot var alkoholen der gjorde at deres læber i det hele taget var klisteret sammen på den måde. Men, han ville ikke adskille sig fra hende, hendes læber var bløde og den måde hun kyssede ham på, gjorde ham helt blød i knæene.
Han fjernede sine hænder væk fra hendes mave, for derefter at lægge dem om hende og trække hende tættere ind til sig, selvom de ikke kunne komme tættere på hinanden end de allerede var. Tankerne kørte rundt i hovedet på ham, han kunne ikke finde rundt i om det var alkoholen, besværgelsen eller måske endda ham selv som ønskede at stå og kysse hende. Forsigtigt gav han sig til at gå baglæns hen imod sengen og der satte han sig ned, og trak hende rendt automatisk med ned.
Han trak sig væk fra kysset og kiggede hende i øjnene med et skævt smil på sine læber. Derefter kærtegnede han hendes hals blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I promise.. Im a friend.. -Luce- - Page 8 Empty Sv: I promise.. Im a friend.. -Luce-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 8 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum