Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
I promise.. Im a friend.. -Luce-
Side 2 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sv: I promise.. Im a friend.. -Luce-
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6217
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
"Jeg forstår at i er forvirret, men i skal ikke være bange for mig," sagde en stemme og fik Josh til at fokusere hen på kvinden igen. Hun var kommet ned ad trappen og stod nu nogen meter fra dem. "Ser i, Jeg valgte jer, i virker til at være modige og til at have et godt sammenhold," Det fik Josh til at kigge spørgende hen på Luce. Kvinden vidste åbenbart ikke at de lige havde mødt hinanden, hvilket nok ville være en smule akavet. Men, Josh havde en lille fornemelse på at han sagtens ville kunne arbejde sammen med Luce. Han kiggede hen på kvinden igen og spredte sine læber, for at spørge hende om noget.
"Valgt os til hvad?"
Kvinden smilte, hvor hun derefter satte sig i sofaen bag dem og tog et glas vin, som hun duftede lidt til inden hun tog en tår. "Til en lille mission som jeg ikke selv kan klarer," Hun smilte til dem og ventede på det klassiske spørgsmål. Hvad var missionen?
Josh kiggede forvirret hen på Luce, han var sikker på at de tænkte det samme.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Jo ser i.. jeg har den her lille fighte med en anden kvinde.. Og.. Hun har taget noget fra mig," fortalte hun og lænede sig fremad igen. "Efter mange måneder, har jeg gjort alt for at få det igen, men det har ikke lykkedes.. Mine varulve tjener kan ikke komme igennem, derfor.. Har jeg valgt jer to," Hun smilte skævt og rejste sig op, for at gå hen til pejsen. Ilden spejlede sig i hendes marmor farvede hud.. "Det hun har taget betyder alt og jeres race kan få det igen.." Hun kiggede tøvende hen på dem. Josh stoppede med at have armene på kors og lod dem hænge ned ved siden af sine ben.
"Men, hvad får vi så for det?" spurgte han og kiggede spørgende på hende.
Kvinden smilte stort. "Det i vil have for det,"
Det fik Josh til at lukke munden med et sæt.. Kunne hun virkelig give dem hvad som helst?
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Kvinden bed sig arrigt i underlæben, som kæmpede hun for at holde en tårer inde, men alligevel kiggede hun bedende hen på dem. "Min datter," Fik hun fremført og knuste kort det glas hun havde i hånden, så glasskår lå over alt på gulvtæppet. "Hun har taget min datter og jeg vil gøre alt for at få hende igen.. Så jeg beder jer," Hun så hen på dem med sine våde øjne. "Jeg vil give jer hvad som helst, hvis i bare vil hente hende til mig," Desværre for sit engleblod, kunne Josh ikke stoppe med at have medfølelse for hende og for et kort øjeblik formede hans mund sig til et ja, men han kunne jo ikke bare tale for Luces sag..
"Din datter," mumlede han og lagde armene på kors. Nu forstod han bedre hvorfor hun ville have det stjålne igen..
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Josh så spørgende på damen. "Hvordan finder vi så denne hule?"
"Søg efter et sted hvor skoven skifter vejr, ligesom hvis det er sommer det ene sted, men pludselig er efterår det andet sted,"
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Hun er 5 år gammel, en lille ballademager med lyse lokker og store øjne," svarede damen og tog en hånd op for munden, så hun bed lidt i sine knoer. "Jeg savner hende så meget,"
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Han kunne mærke et par spørgende øjne fra Luce, så han stoppede hurtigt med at tænke på fremtiden og fokuserede på nutiden, der handlede om at de skulle redde den lille pige.
"Ja, bare rolig, vi lover at vi får hende hjem uden de mindste problemer," sagde han og smilte venligt til damen, som bare kiggede skiftevis taknemligt på dem.
"Tusind tak," hendes stemme var lettet og blid. "I fortjener virkelig det i vil, men inden i tager af sted, så tag disse med," Hun fumlede lidt med et skrin på bordet og op trak hun to halskæder med juveller. Den ene grøn og den anden blå. Hun placerede dem i Luces hånd og lukkede den sammen bagefter. "De vil beskytte jer imod varulvenes giftige båd,"
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Rafaela- Evolved
Damen nikkede en sidste gang til dem, inden hun fik en ny vind til at omringe dem og før de vidste af det, var de ude i skoven og skulle finde damens hule.
Josh åndede ud og strakte sig, inden han begyndte at lede efter et sted hvor årstiderne ville skifte. Han kiggede sig over skulderen, for at se om Luce fulgte med ham.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Jeg ved godt det er mærkeligt," mumlede han, med et skævt smil på sine læber. "Vi har lige mødt hinanden og skal allerede lærer at arbejde sammen, men.. Vi kan sagtens lave en aftale om at vi ikke behøver at være venner efter dette, hvis du ikke ønsker det," Han løftede på sine skuldre og kiggede frem for sig. Langsomt begyndte der at blive en smule koldere, så Josh kiggede rundt, betragtede hvert et blad for at se om han kunne finde årstids skiften..
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Han nåede ikke at svarer hende, før hun begyndte at løbe og han fulgte trop på siden af hende. Kulden blev kraftigere og kraftigere. De var på rette vej.. Pludselig kunne Josh mærke at der var noget helt galt, men før han kunne nå at reagere, var en varulv sprunget på ham, så de trillede rundt på jorden. Josh måtte bruge alt sin styrke, for at holde ulven fra at få fat i hans strube, imens savlet gled ned af dets mundvige..
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
De kom til hulen, som kunne ligne noget fra en sød eventyrs fortælling, men som sagt havde damen advaret dem om at de ikke skulle lade sig narre. Josh hoppede af Luce ryg og luntede forsigtigt hen imod hulen, lydløst og med munden lukkede så den lignede en tynd streg. Dette var hulen, datteren var indenfor disse murer.. Josh kiggede sig over skulderen til Luce, da en dame pludselig stod foran ham og havde et løftet øjenbryn på. Ved hendes side, stod der to ulve og blottede sine tænder, så Josh gik et skridt tilbage.. Damen smilte lumsk til dem begge.
"Kan jeg hjælpe med noget, siden i angriber mine ulve?" spurgte hun og satte sit hovede på skrå.. hendes accent var britisk og håret gyldent.. Josh kiggede vredt på hende. "Du mener at dine ulve angreb os," Han mukkede og knyttede sine næver..
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Det giver jer derfor ingen ret til at dræbe dem," sagde hun og aede kort en af de ulve som stod ved siden af hende. "Trods alt, er de uskyldige slaver," Hendes smil var koldt, så Josh kunne mærke en form for kuldegysninger igennem sig, men han skubbede dem væk og knyttede næverne.
"Slaver eller ej, du har noget som ikke tilhører dig," sagde han og kiggede koldt på kvinden, uden det mindste tegn på frygt eller respekt for den sags skyld. Kvinden grinte bare, imens hun fortsat aede ulven ved sin side.
"Og hvad er så det min kære?"
Gæst- Gæst
Side 2 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
» A friend of my sister is a friend of mine. That's a thing right? - Nicholas
» A friend with mead, is a friend indeed ~ Gautham
» a promise //Sylvana//
» I Will keep my promise //cora//
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine