Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
I promise.. Im a friend.. -Luce-
Side 9 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sv: I promise.. Im a friend.. -Luce-
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6217
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Gæst- Gæst
//Sorry for det korte svar, men kreasvigt o.o'//
Rafaela- Evolved
Han kunne kysse hende for evigt, eller det havde han som om at han kunne, men der var noget der sagde ham at det nok ville blive en lille smule for meget. Og han var ret så sikker på at det var alkoholen inde i ham, der fik ham til at være så sentimental, aldrig om han ville røre alkohol igen! Selvom, han nok ikke ville kunne holde det løfte da det trods alt smagte dejligt og fik ham til at glemme de irriterende tanke, men dog alligevel lykkedes at finde frem til det han hadede omkring sig selv. Deres tunge kærtegnede hinanden, alt imens han lod sine hænder glide op og ned af hendes ryg med en blid bevægelse. Lige som man skulle tro at de kunne blive ved sådan i evigheder, blev døren åbnet og en stemme så ren og smuk, fik Josh til at adskille sine læber fra Luce og henvende sit blik hen imod døren. Der stod hun, lumsk og det drilske glimt blomstrende i hendes øjne. Claire var åbenbart typen der elskede at drille. Josh fik straks røde kinder og langsomt forsøgte han at rette sig op, stadig med Luce siddende på sit skød.
"Godaften Claire," sagde han en anelse fraværende og kørte en hånd igennem sit hår. "Hvad kan vi gøre for dig?"
Claire rystede bare blidt på hovedet af dem, med det drilske smil der havde spredt sig til hele hendes ansigt. "Åh ikke noget, jeg ville bare kigge til jer,"
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Josh havde det som om at han kunne krybbe langt, langt væk derfra! Bare forsvinde indtil Claire var gået og han ikke længere ville ligne en tomat. Men, han kunne ikke bare sådan lade Luce i stikke, så han blev ved hende og valgt at lade rødmen forblive på sine kinder.
"Det kan du tro at jeg har," sagde hun lumsk og gik hen imod Josh, hvor hun rakte ham et glas med en form for lyserød væske i sig. "Drik det her også er du ikke længere fortabt i Luce," Hun blinkede drilsk til hende, for derefter at sende et drilsk smil til Luce og lade dem være alene endnu en gang. Josh nikkede og tog glasset op til sine læber, her hældte han det i sin mund og følte straks en trang til at spytte det ud, men kunne ikke få sig selv til det. Da han var færdig, skar han en lille grimasse og stillede glasset fra sig, kiggede hen på Luce og smilte blidt til hende og så på hende med sine brune øjne. "Jeg øhm.. jeg øh," Han kunne ikke få et ord fremført.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"ikke noget," mumlede han og gik hen til vinduet et kort øjeblik. Han vidste ikke hvad han skulle sige til hende, men han havde det som om at hun ønskede at de bare skulle glemme det hele, hvilket nok var det bedste at gøre.. Han ville jo aldrig være andet end en lille dreng i hendes øjne, hvis han skulle gætte i hvert fald.. Men, han var ikke lille, han.. grr! Han knyttede sine næver, gik hen foran hende og så hende i øjnene. De var rolige, men samtidige alvorlig og en anelse nervøse. "Hør, jeg ved hvad du tænker, vi skal glemme det hele og at du aldrig skulle have kysset mig igen, for jeg er jo kun en lille dreng, det er i orden, vi kan sagtens glemme det og fortsætte vores venskab," sagde han og så fortsat på hende. "Jeg er ked af hvis jeg gjorde dig forlegen.. Det skal aldrig ske igen, det lover jeg," Han mumlede det sidste inden han gik hen til sengen og faldt om, bevægede sig ikke mere den aften..
Næste morgen vågnede han tidligt og var hurtigt ude af nattøjet. Med sin hættetrøjes hætte over hovedet, gik han igennem korridoren og lod sine skridt runge i hele huset. Ingen var vågne, det var godt for han hadede at sige farvel.. Han sukkede og vidste ikke om han bare sådan skulle gå, men efter aften kunne han vel ikke.. Han sukkede en sidste gang, inden han åbnede døren og smuttede ud af den, lod den smække i bag sig.. På Luces natbord, havde han lagt en seddel, hvor der stod:
Undskyld..
Lover vi ses igen kære Luce! Lover jeg..
Josh.
// Out ^^ //
Gæst- Gæst
Side 9 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
» A friend of my sister is a friend of mine. That's a thing right? - Nicholas
» A friend with mead, is a friend indeed ~ Gautham
» a promise //Sylvana//
» I Will keep my promise //cora//
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine