Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
If A Push Comes to A Shove....
Side 5 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sv: If A Push Comes to A Shove....
Camille var heller ikke klar i hovedet, men hun frygtede for Miras sikkerhed så afsted skulle de.
Mira var den der var mest frisk.
Hun slog hurtig tæppet til side og der lå erica krøllet sammen. " Vi kommer nu far" kom det loyalt fra Mira, der ikke forstod hvad der skete men blot fornemmede at eventyret skulle forsætte et andet sted.
De listede afsted kort efter Eric , og stod på toppen af trappen , da Eric greb ud efter bordet.
Ved bordet rejste Ruby sig, og kom Eric til hjælp. Hun trak ham op og stå. Hun var stadig iklædt trusser med havde en top på overkroppen nu.
" Hvorfor har du så travlt ?"hun så bekymret på ham.
" Du er ikke i stand til at ride i ... Din tilstand . Bliv her... Bare lidt?"
Ruby var kommet helt nær ham og hendes store blå øjne tiggede om kap med de bløde røde læber.
Hun lænede sig helt ind til ham og fjernede al afstand mellem dem , da hun ville smage hans læber igen.
" jeg lover at det kun bliver os to...det er dig jeg ... Det er dig Eric jeg vil have"
Oppe på trappens top havde Mira fået vågne øjne og camille havde travlt med at dække pigens øre til.
Gæst- Gæst
Ville Ruby alligevel presse sig op af ham og tvinge ham til at kysse hende, ville Eric opgive sin modstand og slå armene tæt omkring hende, for at få mere af den dejlige smag. Noget han ikke rigtig før havde prøvet ud over ved Camille.
Gæst- Gæst
Hun maste ham op af væggen med hele vægten af hendes kurvede krop.
" jeg... Tror du måske tager fejl" sukkede hun af velvære, da hun fornemmede Erics modstand slippe op. De varme læber søgte hans og hun førte hans hænder ned til hendes hofter.
Hun stønnede svagt , da hendes tunge spandt som en killing over hans læber.
Camille var helt .... kold.
Kun hendes blanke øjne afgav spor af følelser, eller var alt en hård knude.
Igen ! Han gjore det... Igen!
" Mira... Op på dit værelse og lås døren. Nej..vent , jeg kommer med...nej .. Bare gå op , jeg kommer om lidt. - og du åbner kun for mig!"
Mira for afsted.
Ruby var mere forsigtig end sin søster , men stadig vidste hun hvad hun ønskede.
Hun kyssede ham , af flere små serier og kradsede blidt ned af hans arme. Hun fandt ham meget tiltrækkende og ville gerne have ham ovenpå , med sig igen.
Gæst- Gæst
Ivrigt gled hans finger omme på Rubys ryg, ind under hendes bluse som han håbede på at kunne trække af hende, ville det lykkes ville han være henrykt og ivrig efter at få det sidst af hende. Hvad Camille havde sagt til Mira havde han slet ikke opfanget, han så ikke engang at hun stod på trappen og kunne følge med i det hele, i hans verden var der kun ham og den vidunderlige kvinde.
Gæst- Gæst
Denne gang af Ruby.
Mænd kom ikke i flok i denne del af skoven. Men selv om de gjorde var Eric nu noget særligt, i hendes funklende øjne.
Hans skjorte blev krænger af og hendes bryster presset imod ham , imens hun kyssede ham begærligt.
Hun vendte sig om, og stod med sin bløde bagdel presset mod hans skød og hænderne der gned sig mod hans lår.
Camille holdte vejret og forsøgte cleare hendes tanker.
Også hun kunne se en betydelig forskel på Erics ... Reaktion og være måde.
Han var langt mere optaget af Ruby end han nogensinde havde været af camille.
Hvilke gjorde smerten dobbelt så stor for hende.
Lige så stille som hun kunne, gik hun oven på igen og fik Mira til at åbne op.
Mira kastede et enkelt blik på Camille og skyndte sig så i seng igen.
Camille låste døren efter sig, og den ville ikke blive åbnet før hun ville tage afsted den følgende morgen. Hun var selv for omtåget til at ride hvis hun skulle holde styr på retning og vej, eller havde de siddet på hesten nu- på vej langt væk fra Eric Valentine.
Gæst- Gæst
Hans hænder greb fat i bordkanten, som han trak sig ud til for at tømme maven for alt væske og mad der havde været i den. Efter det var sket var han absolut ikke interesseret i at fortsætte deres lille akt. Han var mere optaget af at finde en vask og noget vand, så han kunne skylle den dårlige smag ud af munden. Den nøgne Ruby blev efterladt på bordet, imens Eric fløj hen til det nærmeste vand for at få skyllet sin mund og derefter indtage noget vand for at få en ekstrem hovedpine til at gå væk, men det hjalp ikke det mindste.
Gæst- Gæst
Hun elskede at se hvor meget han også ville have hende, og hun gav ham et eftergivende kys, da han havde sat hende op på bordet.
Ruby var meget tændt, og det kølige hårde bord mod hendes ryg og den varme opstemte Eric over sig, var intet andet end lækkert, så hendes velformede ben lagde sig om hofterne på Eric for at trække ham ind mod sig.
Hun nåede lige akkurat at rulle til siden, før Eric brækkede sig ud over bordet.
" Milde Moses....er du okay" himlede hun op, og støttede ham over mod køkkenvasken. Ruby stillede sig op af køkken bordet og i sine tanker skældte hun godt nok ud på Blackie, for at have lavet en al for stærk bryg.Det her var jo ligesom ikke planlagt.
" Kom her...lad mig hjælpe dig op.Jeg tror du behøver...søvn" lød det omsorgsfuldt fra hende.
Hun fandt et lille håndklæde frem og vred det op, for at tørre Eric i ansigt og ned af hans bryst, selv om der intet var at se der.Det var mere for at han skulle få den ubehagelige følelse væk.
Mira sov tungt, igen.Ingen tvivl om at urter havde været kogt sammen med deres drikke.Nogen meget sløvende nogen af slagsen.Hun havde tjekket Miras puls et par gange, og var i det mindste lettet over den var pæn og Mira ikke på nogen måde var i fare.
Camille sad i det lille vindue og stirrede tomt ud i natten.
Den eneste tanke hun egenlig kunne ' se' i det den store tåget dis var
* Hvad lavede hun egenlig her i Underworld? Tristan havde forladt hende....og hun havde afsluttet det kapitel.
Eric ... Havde aldrig ønsket hende.
Hvad...lavede...hun..her...i ...underworld?*
Gæst- Gæst
Kom han ind ville han ignorere Camille og mulige udbrud, for at gå hen i sengen, på den modsatte side af hvor Mira lå, for så at gå omkuld der.
Gæst- Gæst
Da han nåede deres dør , var hun lige ved at give efter og lukke døren op for ham.
Hun gik over til den, og lagde sin kind til hvile mod den tykke træ dør.
" Gå med dig Eric...gå ind til Ruby...og lad vær med at vække min datter"
Camille talte så det lige kunne høres gennem døren.Lige nu var hun træt....træt og afkræftet.
I morgen ville det hele sikkert vende sig til vrede, og gud nåde den søster der så stillede sig på tværs af Camille.Men for nu....orkede hun ikke.Hun orkede ingenting længere og ønskede sig faktisk bare langt væk fra alle mennesker." Jeg gider ærlig talt ikke tale med dig. Gå" formanede hun og ville trække sig væk fra døren og tilbage til vindues karmen.Camille ville gerne afsted inden de andre fik øjne.Så hun havde ingen planer om at sove- ikke at hun kunne heller- og så ville hun som solen stod op, tage afsted med Mira.Så kunne Eric forsætte sit erotiske eventyr her.
Gæst- Gæst
Hvis der ikke skete noget på den anden side, ville Eric ende med at falde i søvn med ryggen op af døren og hoved hvilende på dørkarmen.
Gæst- Gæst
De hævede sig nemlig fra tid til anden og man kunne fornemme der herskede uenighed om et eller andet.Efter noget tid, kom Ruby op og med sig havde hun Blackie.
De ville tage den søvnige Eric og hjælpe ham ind i en gæste seng, i værelset ved siden af Camilles.
Ruby ville sætte et stort glas vand ved senge bordet og nogle stykker brød.Hun vidste at når han vågnede den følgende morgen ville hans appetit være stor, og hans hovedpine ville mindskes hvis han både drak og spiste godt." må jeg ikke nok blive hos ham, måske jeg kan få ham til at elske med mig?" Spurgte Ruby, men Blackie afslog med den besked, at det var vigtig befrugtningen skete imellem klokken 21- 23 hvor stjerner og planeter stod korrekt.Det løb var kørt, og siden det så bare var for hyggens skyld, kunne Ruby som sin straff for ikke at have fået forført Eric inden, nu få lov at lade sit begær vente....indtil Blackie gav hende lov.
Med et hårdt greb i armen , blev Ruby ført ind i sin seng, til Platina...og også Blackie lagde sig for at byde søvnen velkommen.De ville have endnu en nat til at nå deres mål, og så måtte de bare håbe at den romantiske Ruby ikke fik ødelagt det hele.
Gæst- Gæst
Som forventet vågnede Eric op næsten før solen overhoved kiggede op. Maden lod maden ligge, i frygt af at der var kommet noget nyt i den. Så forsigtigt han kunne med et hoved der brokkede sig højlydt, gik han ud til de tre heste som han sikrede var klar til at tage af sted. Der skulle ikke meget til. Bare lidt stramning hist og her og så var de klar til at tage af sted. Først overvejede han selv bare at tage af sted og vente, men der kunne ske så meget, så han slog sig ned mellem hestene der tydeligvis nød hans selvskab. Efter at have gravet rundt i en af sadeltaskerne fandt han noget mad han satte tænderne i og fik bugt med lidt af sin sult.
Gæst- Gæst
Hendes lemmer og muskler var stive og usmidige, og værkede når hun bevægede sig.Hun havde siddet i en akavet stilling, og blundet en urolig søvn, i vindueskarmen.
Blidt og kærligt vækkede hun Mira op, og forklade hviskende , at de var nødsaget til at tage afsted, og at far stadig sov , så det måtte blev uden ham.
Selv om Camille tøjlede og holdte alle følelser indestængt, fornemmede den lille pige , at der hverken skulle stilles spørgsmål eller protesteres nu.Hvad der ville ske hvis hun gjore, kunne hun ikke gennemskue....men det ville helt sikkert ikke være til Miras fordel, det vidste hun instinktivt.
Med Erica under Miras arm og den lille smule egendele de endnu ikke havde pakket og sat klar ved hestene under Camilles, listede de ned.
Camille kastede et enkelt blik mod pigernes soveværelse, hvor hun forventede at finde Eric inde, hvis hun havde lyst til en smule mere selvpineri.
Det havde hun dog ikke, tvært om havde hun fået nok.Så hun tvang sig til at gå videre, hvert skridt væk fra døren virkede tungere end det første.
Hånd i hånd kom de ind i stalden, og der slap Mira Camille, og spurtede over til sin far..." Far! Mor sagde du sov og ikke kunne nå med, meeen kan du jo! Mor..mor....er vi ikke bare heldige"
Det er simpelthen da bare løgn! tænkte Camille da de opdagede Eric.
Hun undgik helt øjenkontakt med ham, for ikke at miste besindelsen, men gennemgik istedet hurtigt Frostys opakning for at se om alt sad som det skulle." Jeg tror far har andre planer" lød det meget monotont og uden affekt fra Camille,der stadig ignorerede Eric.
Gæst- Gæst
Efter Camille var på plads ville han lade hende lede vejen og han ville så følge efter. Det kunne hun ikke benægte ham. Det var stadig hans hest hun red på - sådan næsten da. Han havde indirekte givet hende den og hun så den nok som sin egen. Det ville overraske ham hvis det ikke var tilfælde.
Gæst- Gæst
Tænk hvor mange skilsmisse børn der var, hvor forældrene ikke kunne opfører sig pænt foran deres børn....det liv skulle ikke være Miras.Så Camille havde sin fæstning på plads, hvilke var meget heldigt for Eric.Ellers havde hun brølet ham lige op i hans ansigt at han skulle skride sin vej og aldrig aldrig nogen sinde befinde sig i en radius af 3728292 kilometer af hende.
Istedet red hun tavst....med et splintret hjerte og billeder af Eric og hans rødtop og deres kys og berøringer...der bare ikke ville aftage fra hendes bevidsthed.
Mira holdte sig bagud , trukket tilbage i sin egen lille leg, hvor hun spejdede efter indianer inde bag træerne, og ellers lod de voksne passe sig selv.
Gæst- Gæst
Hvis Camille holdte tavsheden til aften, ville Eric også gøre det. Om hun ville putte Mira eller om han skulle, lod han være op til hende, han gjorde klar og fandt noget mere mad til dem i mellem tiden. Først da Mira lå og sov listede han hen til hende og forsøgte at få hendes øjenkontakt.
Gæst- Gæst
Camille kunne ikke forstille sig et syn der ville kunne såre hende mere, ikke et der indbefattede levende mennesker i hvert fald, og hun kunne ganske enkelt ikke finde en hylde at ligge det på.
De havde...kysset...hun...hun havde troet at ...
Flere gange bragte billederne og hendes tanker , tåre i Camille øjne og sind, men hver gang bremsede hun hårdt i, og forhindrede at det blev til mere end det.En mental kniv i hendes hjerte.
Hun ønskede ikke en samtale med ham, ønskede ikke at høre sandheden og hans tiltrækning af Ruby og de andre....og ønskede heller ikke hans løgne og løfter om at være hos Camille.
Da de var alene, efter Eric havde puttet Mira og han trak over mod Camille...brød hun for første gang isen.." Hvorfor?" Var alt hun sagde med grådkvalt stemme og tårene stod igen på spring
Gæst- Gæst
"Men måske ved du hvad de var?" Han kiggede kort hen imod Camille, for så hurtigt at trække blikket til sig og stirre ud i den blå luft igen. "Jeg havde en enorm lyst til hende den rødhåret og selvom jeg forsøgte at stoppe syntes det ikke at virke." Tænkte han højt, med hagen placeret i hænderne. "Hvad tror du jeg fik? Det måtte have været noget stærkt noget...." Fortsatte han og uden at vente på svar forsøgte han selv at svare. "Måske de kunne have været hekse eller sådan noget. Man ved aldrig."
Gæst- Gæst
Selvfølgelig kunne han ikke svare på hvorfor han lå og havde sex med fremmede kvinder, med Camille og Mira under samme tag.
" hvad de var? ...jeg aner det ikke" hun tænkte lidt over det.Havde de været dæmoner med speciale i forførelse, så havde de nok ikke sluppet Eric, så hekse var nok et godt bud.
" Betyder det noget for dig hvad de er? Du lod til at være rimelig ligeglad i aftes" sagde hun tørt.
Eric burde nok havde stoppet samtalen der, for egenlig gjorde det ikke noget godt for Camille og slet ikke for deres forho...nej...deres relation, at han beslutte han ville fortælle Camille hvor meget lyst han havde til den rødhåret.
" ej havde du....virkelig?" Lød det sarkastisk...." Hvad du fik? Lad mig se...hmmmm" Camille prikkede med en pegefinger på sin tinding og så ud som hun virkelig spekulerede over hvad Eric havde fået...
" I dont know Eric...udløsning?" Hun rejste sig....havde fået nok efterhånden og hun gad bestemt ikke høre på hans eventyr.
" Hvorfor blev du der ikke bare....skrup af...du kan nå det endnu" sagde hun hårdt og nægtede at se på ham.
Hun gik længere væk fra deres lille sovested, da hun ikke rigtig synes at kunne få luft.
Billederne af Eric og hans rødhåret veninde, synes at være hvor end hun så frem for sig.
Gæst- Gæst
"Lig dig til at sove, jeg skal nok ... holde vagt i nat." Han trak bene op under hagen og lage armene omkring dem, for på den måde at holde sig siddende uden at skulle bruge nogle form rygstøtte. Det ville han benytte sig af sener hen, hvis Camille lage sig til at sove og lod ham få sin vilje. Måske ville hun for en gang skyld gøre det.
Gæst- Gæst
Det eneste hun følte var oplevelsen af svigt og en kærlighed der ikke var gengældt. Og dette blev lige nu, for at være lettere at slæbe rundt på, transformeret om til vrede på ham.
Hun havde set....b Hvad han begærede. Og hun vidste at hun ikke var den pige. Camille havde ikke tænkt sig at undskylde for at være forsigtig med hvem hun gav sit hjertet til og hun havde ikke tænkt sig at smide tøjet foran enhver lækker mand og dyrke sex.
Hun var ville ikke forføre en mand med hendes bryster , langt heller med sit sind. Og det var mislykkedes.
Kun for Miras skyld ,krøllede hun sig sammen på jorden og kneb øjnene i.
Hun kunne ikke finde ud af at forholde sig til Eric. Han havde virket anderledes med Ruby.
Og Dybest set brændte hun op af misundelse . Her kunne en fremmed pige valse ind og få fra ham... Alene via sin krop ... hvad Camille ikke havde kunne ...på noget tidspunkt.
Hun var gal på Eric , ja... Men
Mest af alt hadede hun alt ved sig selv.
Gæst- Gæst
Efter solen stod højt nok på himlen, begyndte Eric at lave noget mad til dem. Startede et bål, fandt noget kød og varmede, for så at finde et par buske med bær som han samlede ind og lavede en bunke til Mira og Camille. Da det var ordnet slog han sig ned og gloede ind i flammerne fordybet i sine egne tanker til de to andre ville vågne op og byde dagen velkommen.
Gæst- Gæst
Men hun havde da forstået at hendes mor og far ikke var kærester....selv om hun nok så hrundigt havde døbt Camille, så havde det ikke rigtig hjulpet.
Mira sov som en lille sten, og små snorke lyde i et, behageligt lys niveau der ikke støjede, lød omkring hende.Camille strakte sig og var så stille som hun kunne, for ikke at vække hende.
Hun vidste ikke helt hvordan de skulle komme videre, men hun måtte jo nok bare æde sin såret kvindelige stolthed og glemme sine Forstillinger om ham.Så det var hun fast besluttet på at gøre.
For alles skyld.
" Godmorgen " mumlede hun til Eric, og satte sid over ved bålet, imens hun pillede tørre blade hun fra hendes hår der sad på hovedet.
" Tak..fordi du lod mig få noget søvn....Har du været vågen hele natten?" Spurgte hun og gumlede på noget frugt.Camilles appetit var væk, og hendes i forvejen for tynde krop, oven på alt Tristan pisset, var nok ikke så glad for det, med det var der ligesom intet at gøre ved.
" hvad retning skal vi så ride i når vi tager afsted?" Ikke at det betød noget...lidet gjore lige nu, men hun gjore hvad hun kunne for at få det hele til at glide.
Gæst- Gæst
Da de var klar var Eric ivrig efter at komme af sted. Det ville hindre dem i at skulle gå rundt uden noget formål, hvilke han absolut ikke brød sig om ved siden af en bombe som han ikke var sikker på om var gået af eller om stadig ventede på at eksplodere når man mindst ventede det. Når han mindst ventede det.
Efter at have reddet i noget tid brød han tavsheden, hvis ikke Camille havde gjort det før. "Hvordan tænker du at lave skolen? Hvad skal der være på programmet, skal eleverne bo der og vil du eventuelt ansætte nogle til at hjælpe dig?" Han drejede hoved imod Camille for at se hvad hun ville svare, men også for at se hvordan hun bare generelt havde det. Hun kunne umuligt være helt god igen, men måske var hun tøet en smugle op.
Gæst- Gæst
Uden ham, ville hun være lost." Det betyder ikke så meget" svarede hun stille og lod ham sætte kursen.
Camille hjalp bagefter Mira, og hun gjore sit bedste for at virke glad.Erica fik både kæl og kram, og en mus at spise, så det var en lille tyk killing der blev stoppet i tasken.
Forholdsvis tavs red de afsted, til snakken gik på skolen.
" Det er svært at sige..der var flere der havde lovet mig deres hjælp...men du ved...folk finder andet der er mere interessant." Hun bed sig i tungen, for ikke at forfølge den sætning yderliger.
" Tristan skulle have hjulpet mig, med han er jo væk....Aleck havde sagt ja...men han er jo væk....Sean ville vist nok, men han æder børn eller forføre kvinder...." Hun fnøs.
Det havde ikke være ret mange i hende liv der havde været til at stole på havde der?
Egenlig ikke.ingen var blevet hos hende- som de havde lovet.
Måske var det bare Camille der var noge galt med?
" Jeg kan klare det selv...jeg kan undervise i det meste...og jeg tror børnene vil bo der, for det vil være de mest udsatte." Sargonis har sagt han vil hjælpe...måske kan jeg stole på ham....som den eneste...og ellers så er det også ligemeget"
Hun nægtede at lade ham komme tæt på sig, Eric...på alle måder ville han fremover blive holdt et skridt væk fra livet.Høflig og sød ville Camille være.Men hun så ingen grund til at dele ud af kys han tydeligvis slet ikke følte for alligevel.
Gæst- Gæst
Side 5 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
» Never push a loyal person to the point where they no longer care.
» When you find yourself teetering on the edge of oblivion, mine will be the hands taking pleasure in giving you the final push.
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth