Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
If A Push Comes to A Shove.... - Page 3 EmptyIgår kl. 16:54 af Katrina

» Your new home, my little sweetheart
If A Push Comes to A Shove.... - Page 3 EmptyIgår kl. 14:38 af Celenia

» please safe me - Savas
If A Push Comes to A Shove.... - Page 3 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
If A Push Comes to A Shove.... - Page 3 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott

» As if anything would change (Valentine)
If A Push Comes to A Shove.... - Page 3 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean

» Aften a long time - Sean
If A Push Comes to A Shove.... - Page 3 EmptySøn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori

» Oh what a circus -Natalie
If A Push Comes to A Shove.... - Page 3 EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray

» Who am I now?? //Jake//
If A Push Comes to A Shove.... - Page 3 EmptySøn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake

» A royal search for knowledge
If A Push Comes to A Shove.... - Page 3 EmptyLør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth

Mest aktive brugere denne måned
Jake
If A Push Comes to A Shove.... - Page 3 Voteba13If A Push Comes to A Shove.... - Page 3 Voteba14If A Push Comes to A Shove.... - Page 3 Voteba15 
Rafaela
If A Push Comes to A Shove.... - Page 3 Voteba13If A Push Comes to A Shove.... - Page 3 Voteba14If A Push Comes to A Shove.... - Page 3 Voteba15 
Elizabeth
Katrina
Lori
Savas
Edgar
Juniper
Sean
Valentine

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner

If A Push Comes to A Shove....

Side 3 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

If A Push Comes to A Shove.... - Page 3 Empty Sv: If A Push Comes to A Shove....

Indlæg af Gæst Tors 13 Jun 2013 - 16:05

//**fødevaresikkerhedsmyndighed = fødemaskine. Det er et under jeg ikke bukker under med en depression på denne ipad XD//

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

If A Push Comes to A Shove.... - Page 3 Empty Sv: If A Push Comes to A Shove....

Indlæg af Gæst Tors 13 Jun 2013 - 16:40

Eric så pludselig lidt lang ud i ansigtet. "Hvilke kontrol? Så man ikke bliver gravid?" Han gloede lige så dumt på hende som hun gloede på ham. Han vidste ikke helt hvad han skulle sige, havde ikke den ringeste idé om hvordan han kunne gøre det nogen lunde leveværdigt, men før eller siden skulle det jo frem i lyset så hvorfor ikke bare kaste sig ud i det? 
"Altså ..." Begyndte han meget tøvende og kløede sig i nakken. "Det er ikke fordi jeg ikke syntes du er pæn og vildt lækker, men sex ... nu? Kan vi så ikke vente til ... øh ... ja, sener. Når vi ... øh ... har lidt mere ro på tingende. Det er ikke fordi jeg slet ikke vil, det er ... bare ... ja ... heh ... du ved." Han kom til at lyde meget ivrig i følge ham selv. Havde han kunne skifte form til en mus havde han gjort det og løbet langt væk. 
"... og nu må du altså ikke tro jeg gør det til højre eller venstre, bare ikke lige nu. Ingen tid. Vi skal jo have skole og alt det på plads." 
Rummet var pludselig blevet meget varmt, så han gik hen og åbnede vinduet, bare for at have noget at lave. Da den friske vind kom ind stak han kort hoved ud, som om han skulle se ned på gaden. Egentligt handlede det bare om lige at få styr på det hele og trække vejret dybt. Han forstod virkelig ikke hvorfor dét emne skulle på banen nu.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 13 Jun 2013 - 16:53

Camilles ansigt skiftede udtryk og nu blev hun nærmest forfærdet.
" H-hvad siger du dog? ....nej..nej....jeg mener....vi skal da ikke have sex " hun viftede løs med hænderne på pladsen imellem dem, som var der en sværm af fluer hun forsøgte jage væk, og ikke blot hans ord der hang i luften.
Noget andet ved sætningen stak ud..." Pæn og...lækker?? Tsk..." Camille fnøs...." Tror du pæn og lækker får mig i seng med dig? Helt ærlig....så kunne man da nedlægge 3/4 dele af byen hvis det var sengekriteriet.....der skal godt nok mere til....den slags....med mig" samtalen kørte helt af sporet og Camille lignede en tegneseriefigur efterhånden.Eric sad der....og troede at hun lige havde forslået de skulle have sex?? Og hvad værre var- næsten da- så have han afslået! Eller bedt om ....udskydelse.
Skulle hun dø af grin eller skam? Sikke et valg at have.
Den friske luft var kærkommen, det var blevet anstrengende at trække vejret frit.
Og misforståelsen skulle så absolut ryddes af vejen.
" Du kan være helt rolig....der bliver ikke tale om sex....nogensinde!" Slog hun fast , måske nok lidt mere voldsomt end det skulle....men hun anså det for meget vigtigt lige nu.
" Jeg mener bare.....du ved jeg er fra et andet sted....og....J-jeg ved bare ikke.....om mænd her...altså...du ved ..bruger noget for at undgå at gøre pigen gravid? Det er bare .....almen interesse....ikke andet" fumlede hun rundt i ordene, imens kinderne havde fået deres eget lille bål antændt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 18 Jun 2013 - 17:28

Måske var han bare dum eller også gav det Camille sagde overhoved ingen mening. Eric så uforstående ud, selvom han ikke kiggede hen imod hende. "Mænd plejer normalt ikke at gøre noget, men ofte tager kvinden nogle forskellige ting der hindre dem i at kunne få børn i en periode. Jeg ved ærligtalt ikke meget om det, nogle der er kyndige nok, laver magi der fjerner eventuelle børn." Hvorfor manden skulle klare den opgave forstod Eric lige så lidt. Det var jo kvinden der skulle have barnet, eller undgå det. Manden måtte i hans verden gerne hjælpe, men han var ikke opvokset med at manden absolut skulle være en del af det. Tvært imod var det en verden kvinderne helst holdte for dem selv.
"Hvorfor spørger du?" Endelig drejede han kort hoved imod Camille, men kun ganske kort. Han havde allerede en idé om hvad det handlede om. Måske havde hun været ude og finde en eller anden der faktisk gerne ville lege familie. Det fandt Eric ikke spor sjovt, men ville ikke kommentere det. Det var op til hende at vælge hvem hun skulle være sammen med, selvom han fandt det mærkeligt at hun lige havde erklæret sin kærlighed til ham - og hun så alligevel hellere ville have sex med en anden. Måske var det hele bare anderledes i hendes verden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 19 Jun 2013 - 9:45

// Oh my....havde hun dog bare kunne plukke hans tanker der Wizz...LOL...det var jo kvinden der skulle have  barnet -eller undgå det..Hvad har  det med manden at  gøre  ? *dasker  Eric over nakken*  //

En lille sten faldt fra hendes hjerte.Så der var altsår mulighed for at undgå graviditet! So far so good.
Men alligevel så hun ikke helt lettet ud.Det var... Måden... Eric tale om det på.
" Man kan ...tage...noget...og der kan være magi indblandet?" Det lød sku ikke helt veldokumenteret.
Nu skulle man huske på at Camille normalt havde sin hverdag i den hvidevarer, hospitalet, hvor hun var under læge træning.Og dette lød ikke helt.....fagligt.
" Fjerner barnet? Helt ærligt" mumlede hun. Hun måtte få talte med en eller anden og forklare dem hvad et kondom var, og så måtte de sku lege professor Baltazar og se at få opfundet dem her.Det kunne kun gå for langsomt..
Kort fik hun lov at se ind i hans øjne. Hun fortabte sig nogle sekunder, og ønskede næsten at Eric ville kunne læse hvad hendes hjerte var så fuld af, men.....det kunne han lige så lidt som hun kunne med hans.
" J-jeg....spørger fordi jeg ligesom har en alder....hvor de ting er en naturlig del....og i min verden bruger mænd meget.....en slags beskyttelse der passer på pigen, så hun ikke kan få børn...eller andre ting." 
Hvorfor billeder af Eric ...i meget .... ubørnevenlige....sener, blev ved med at dukke op og distraherre Camille, kunne hun ikke helt svare på.Og dog. Og dog! 
Hun vidste godt hvad hun ville- men om hun turde forfølge det , uden et sikkerhedsnet spændt ud under sig,  det var ingenlunde sikkert.
" Jeg ville aldrig kunne få fjernet mit barn....så ...." Lod hun hænge i luften og fortrød straks.
Nu havde hun sikkert helt dræbt enhver måske lille bitte chance fra Erics side , om at involverer sig med Camille.
Hun lod en finger kærtegne hans håndryg, et par små strejf. 
". Undskyld...jeg ved godt jeg lyder dum....men ....nogen gange er det hele bare meget anderledes end i min verden" 
Om det var rigtigt? Begge verdene rummede kaos og forhindringer , de havde bare forskellige farver.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 19 Jun 2013 - 10:34

Eric syntes ikke rigtig at have fået svar på sit spørgsmål. Heller ikke så meget andet, ud over at hendes alder passede til at nu kunne hun altså få børn og skulle da vist også gerne have det i en fart. Det kunne han sætte sig ind i. Det var ikke kun i hendes verden det var det samme. Nogle valgte at blive gift i en fart og komme væk fra forældrene, de havde ofte mindre børn at basse og ville gerne spare de penge de kunne beholde når ungen var ude af redden.
En sød gysen løb igennem Eric da han mærkede hendes fingerspids mod hans hånd, som han næsten kæmpede med for ikke at flytte sig. "Jeg vil stadig gerne se din." Han drejede sig om imod hende, denne gang lænet op af vindueskarmen. "Så kan jeg stille de dumme spørgsmål." Et lille smil løftede hans mundvige, før det forsvandt og han vendte sig imod vinduet igen, hvor han hvilede hagen på armene. 
"Men jeg syntes ikke rigtig du svarede på hvorfor du er så nysgerrig?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 19 Jun 2013 - 10:53

Men hovedet lidt på sned, tyggede hun hans ord igennem.
"Eric...jeg forstår godt du vil se min verden.Med din lyst til eventyr ,må det jo næsten være lidt af en drøm at rejse til en helt anden verden, men....mange ting...de afgørende ting er det samme.Der er gode og slemme folk og væsner.Hovedforskellen er nok at væsner er i mindretal og mennesker styrer.Der er enda dusørjægere der lever af at slå væsner ihjel- og ....al slaveri er afskaffet forlængest."
Camille smilede.Om hun en dag ville tage ham med, var svært at vide- men at rejse gennem portalen ændrede folk.det var ikke foruden risiko, og den ville hun ikke løbe uden grund.Eric måtte lære at tøjle hans evetyrtrang og ersattte den med hang efter noget andet.
"Men jeg må indrømme det ville være forfriskende, at bytte rollerne lidt om, så jeg sad med alle svarene.
Eric ville være helt fortabt på Deploratus, al for hårdt og al for få heste.
desuden var det ikke længere et sikkert sed for Camille.Nogle af dem højt på stå, havde bestemt ikke brudt sig om menneskenes leder, hende....og de var ude efter Camille.
Eric rev hende tilbage til nutiden, med et ordenligt ryk.
oh shit...han gav ikke op.
Camille forsøgte undgå hans blik, og havde sine øjne på Erics skjorteknapper istedet.
" Det var... fordi...du ved...i badet...det fik mig til at tænke...at hvis...nu en dag...vi...ja! det fik mig til at tænke at ...ai eric, jeg er da sikker på du forstår hvad jeg siger.Det er jo klokkeklart!" dømte hun måske verdenens mest rodede sætning til at være, og afsluttede med et dygtigt smil, som forsøg på at afrunde, inden hun døede af pinlighed.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 19 Jun 2013 - 11:57

Eric fik pludseligt et meget fjoget udtryk, før han så lænede sig ind over Camille med en plan han selv syntes var brillant! "Du får først sex fra min side, når jeg har set din verden." Pressede han på. Så kunne de begge blive stilfredstillet med hver deres behov og trang til at udforske og prøve noget nyt. Eric fik nok mest ud af det, men det var en lille detalje som ingen behøvede at vide. 
"Deal?" Han kiggede afventede op på Camille med håbet lysende ud af øjne, næsten som var det lys i mørket. Ingen tvivl om at han gerne ville se den verden hun boede i. Det ville være toppen af bjerget og der ville han op. "Du kunne hjælpe mig til at komme der hen, for jeg vil ellers helt sikkert finde en måde at komme frem. Der er ingen grænser for hvad magi kan, det handler bare om at betale en høj pris nok. Jeg kan jo gøre det når jeg er ældre. Min sidste rejse. Men hvis du tager med, så kunne der jo være større sikkerhed for at jeg ikke dør eller der går andet galt." Lidt ufine metoder, men igen - detalje!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 19 Jun 2013 - 12:38

Camille sukkede tungt og meget dramatisk , da Eric lænede sig ind over hende.
Hun ville egenlig gerne have ham tæt på, men fyren kendte hende åbenbart ikke helt...godt nok.
Hurtigt fik hun en hånd placeret på hans bryst og hendes blå øjne glimtrede da hun meddelte ..." hør Valentine....jeg er vandt til at håndterer mænd af høj kaliber, og ingen har nogensinde kunne bestikke mig med sex." Hun løftede sin pegefinger og tanken var at glide den ned af hans kind, men hun ændrede i sidste øjeblik sin mening, og trak istedet sin finger ned af hans bryst, lige over brystvorten, som hun lige nåede at duppe lidt på.
" DU .... Får sex af mig.....HVIS du en dag er meget heldig.Helt enormt heldig" gav hun igen, selv om hun da godt vidste at hun ikke just var et af verdenens syv vidundere.Men det var mere for lige at udjævne magtbalancen en smule her.
" Det er et unfair forslag.... Sex er noget der hører kærlighed til Eric, tror du jeg vil ligge der og...ja...ba fordi du tænder på en rejse igennem portalen og ikke mig?" Hun pral ham hårdt i brystet og trak sin hånd tilbage.Uh...den mand havde meget at lære! 
" Den verden er slet ikke noget for dig....slet ikke! Og tager jeg dig alligevel med en dag, er det ikke for sex...forstår du det?" Hun var næsten skiftet til vred. At han troede hun ville lige sig på ryggen og sukke efter ham, imens han fataserede om ....ikke hende...men en helt anden verden. Sådan spillede klaveret ikke.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 19 Jun 2013 - 12:47

Eric trak sig væk, også fra vinduet. "Godt, så finder jeg selv en vej." Han gik hen til sengen og satte sig ved siden af Mira og pillede lidt ved seletøjet, før han skilte det i to dele og begyndte at gøre den anden del rent. Det ville selvfølgelig blive langt mere besværligt uden Camille, men nu havde han fået blod på tanden og var opsat på at få lov til at komme igennem den pokkers portal. Koste hvad det koste vil. 
Ihærdigt gnubbede han videre til seletøjet var færdiggjort og han kunne sætte det sammen igen. De allerede forlavet huller gjorde det nemt at tilpasse uden at bruge hesten, for ellers havde han været tvunget ned og måle ved hesten. Mira blev sendt hen til tegnebordet igen eller skolen hvis Camille havde mere at lærer ungen. 
Emnet ville han ikke ind på, for Eric havde opfanget hvordan hendes tone lige så langsomt havde ændret sig og han ville ikke smage på hendes vrede. Så hellere lade hende dampe af og tage emnet op igen. Mens det skete gik han ind og hentede sit tøj på badeværelset, som forhåbentligt var tørt.  Det ville blive bakket ned i tasken, hvor efter han ville gå nedenunder og gå på jagt efter noget mad. Maven blev sulten af alt det snak om portaler og sex.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 19 Jun 2013 - 13:07

Camille fnøs i stilhed. Så han ville selv finde en vej? Havde de ikke lige aftalt....havde han ikke lige lovet hende at blive  hos hende ? At starte en skole og være sammen med hende? Eller havde dampen fra det skide bad , kostet hende at hallucineret ting. Hun huskede ellers så tydeligt hvordan han havde beordret hende at lukke sine øjne og fortælle....beskrive hvad hun ønskede, og han....han havde sagt han ville give hende det? Eller havde han ? 
Camille fik meget travlt med at lave absolut ingen ting.det var imponerende at man kunne fylde så lang en tid ud med at flytte på en ting og rykke en anden, som var det hele af stor vigtighed.
Mira fik lektier og bagefter kom hun en tur i bad.Og da hun bagefter stod og flettede pigen hår, havde hun efterhånden lovet sig selv, aldrig at gøre sig blød over for Eric Valentine igen. Han mente jo ingen ting af hvad han sagde? Han ville bare have sit eventyr.det var hun lige før hun burde trække hans røv gennem portalen, og kaste ham ind i den anden verden. Så kunne hun måske også tjekke op på Samuel? 
Nej! Ikke flere af de mænd der ikke kunne forblive i en kvindes liv.De mænd der altid dig ud efter ære,eventyr og lykke.....selv om de havde noget godt lige i deres egen forhave.Mænd som Tristan, Samuel....og åbenbart også Eric Valentine.
" AV MOR....DU HIVER FOR HÅRDT"hylede Mira op, da Camille ikke var forblevet helt koncentreret og have trukket for meget i hendes hår." Undskyld skat..løb ind til far og hør om der er noget vi kan hjælpe med.Jeg ved ikke om vi bare skal ride afsted i dag?" Hun var næsten bange for at han ville liste af....finde portalen og smutte fra dem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 19 Jun 2013 - 13:33

Da Mira kom ned, gav Eric plads hende på den bænk han sad på og spiste sig igennem et kæmpe måltid. "Hvad har du lyst til, at vi tager af sted eller bliver hængende?" Han skyllede maden ned med noget vand, for kun at fylde den op igen med mere mad. Mira kunne lige så godt lærer at tage beslutninger med det samme, hun ville ikke have meget tid at være barn i, for når de kom ud i den store vide hverden måtte hun lærer at ikke alt var leg. Kun når de havde lejer og kunne tage den en smugle mere med ro. 
Hvad Mira besluttede ville Eric følge. For ham betød det ikke så meget om det blev henholdsvis det ene eller det andet. De ville kunne få ordnet flere ting hvis de blev hængende, men så havde de måske bare mindre tid i den anden ende. Godt nok havde de ikke noget krav om at finde et sted inden et bestemt tidspunkt, men Eric ville gerne have tag over hoved før vinteren kom. Det ville også hjælpe dem med bare at overleve den, hvilke ville være godt. Så kunne skolen komme på tale til foråret eller i løbet af vinteren og så åbne når blomsterne også gjorde det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 19 Jun 2013 - 14:20

Mira tog plads og. Bad om hun måtte få et krus varm chokolade ? 
Hun var ikke særlig sulten, hun havde bare leget med erica og lavet lektier og desuden havde hun spist en hel tallerken af frugt bidder, som Camille havde serveret for hende.Imens pigen sad og trak i sin hårdt stramte fletningen, så den løsnede  sig mere og dermed også blev mere ujævn at se på, fik hun da lige spurgt Eric om noget.
" far?....hvad har du sagt til mor? Hun går og støver af? På et kroværelse?? " selv Mira fandt det underligt og begyndte at fnise som om hun havde delt en lille hemmelighed med en god veninde.
" Jeg tror godt mor vil kysse dig" Hun skar et ansigt i ren væmmelse..." Hun har det der....look....du ved....når hun taler m dig" Mira himmlede med øjnene, og trommede med fingrene i bordet.
" Er i egenlig...kærester?" Vred hun ordet ud, og havde næsten sagt adr samtidig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 19 Jun 2013 - 15:23

Eric kiggede på Mira, der syntes at være lidt for kvik. "Hvilke?" Han følte han blev taget med bukserne nede. Hvordan vidste den unge det, når han ikke engang kunne se det?! Mira var åbenbart blevet meget voksen, helt uden at han selv vidste det! "Nej det er vi ikke, men find ud af om du vil rejse i dag, så skal jeg give hende et stort saftigt kys, så skal vi finde ud af hvordan hun ser ud bagefter." Lød det i spøg, før han forlod bordet for at hente noget chokolade til ungen. 
"Hvordan mener du mor ser ud, når hun vil kysses?" Forsøgte han diskret at udfritte Mira, mens han var meget optaget af maden foran ham. Han ville lige se om han kunne få lidt ud af pigen, før han var færdig. For da maden var spist betalte han og forlod kroen for at gå op på deres værelse. 
"Hvorfor gør du rent, vil du meget gerne af sted i dag?" Han lage hoved på sned, mens han lænede sig op af væggen. "Vi skal ikke gøre rent efter os, det ved du godt - ikke?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 19 Jun 2013 - 15:57

Nu var hun jo et barn, og selv om hun udmærket kunne fornemme ting, og havde opfanget hvad hele Valentine gården nok efterhånden vidste, undtaget Eric...kunne hun ikke helt rede gøre  for det.Eller jo- men hun brugte eksempler fra hendes egen hverdag.
" Enten kigger mor slet ikke på dig, ellers kigger hun når hun tror du ikke ser det.Og så hiver hun i mit hår!" Forklarede Mira, som var det alt information Eric behøvede for at forstå.
Mira ville ud til hestene , og hoppede glad afsted.Hun var lidt trist over hendes forældre ikke var kærester, men på den anden side så var det virkelig SÅ. Ulækkert at kysse, så hun forstod godt hendes far heller ville strigle heste og pudse seletøj, det ville hun jo også selv.eller lege med dukker, men det var hendes far vist ikke så vild med?

Camille holdte pause, da Eric kom tilbage.Hun så sig lidt undskyldende omkring." deeet bare...så er her fint!" Kom den tynde forklaring.at hun var rasteløs ville hun ikke ud med, og heller ikke at hun savnede svar på om han blev og hjalp hende, eller hvad.men hun kendte en bagvej ind til emnet.
" Du den skole dér.....den kan jo ikke  være al for langt væk..jeg har venner der vil hjælpe med at lære de små at forsvare sig og den slags"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Jun 2013 - 0:28

"Hvorfor skal den ikke være det?" Ville Eric vide. "Jeg har ikke tænkt mig at tage af sted med det samme. Først om lang tid." 
Hvorfor Camille bekymrede sig om det, når hun ville kysse, anede han ikke, men det var sikkert en kvindeting. Slet ikke et område Eric turde bevæge sig ind på, af skræk for at der ville falde noget ned i hoved på ham. Han kunne jo træde på en af deres æres regler. Hvis de havde sådan nogle. 
"Skal det ikke være fredsskabere frem for kriger?" Selvfølgelig kunne de fleste af disse folk sagtens benytte sig af våben, men vejen frem måtte være uden. Med kun dem selv som våben burde de kunne komme langt, hvis de valgte at tage kampen op imod det onde ... og alt det. 
"Men nu var det egentligt ikke det her jeg kom op for at snakke om, Mira sagde du gerne ville kysse." Måske en smugle direkte, men han havde ikke vild meget lyst til at kredse om den varme gråd. "Hvorfor gør du det så ikke bare?" Ville han gerne vide. Han kunne slet ikke se et problem i at prøve. Han mente ikke at have blankt afvist hendes kærlighed, om end han ikke havde lappet den sulten i sig. Tanken var endnu ny, men måske kunne hun hjælpe ham frem til et svar. Elskede han også hende? Hvad var det egentligt overhoved at elske nogle - eller nærmere. Hvordan føltes det!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Jun 2013 - 21:14

At han ikke helt havde fanget hendes ide med skolen, undrede ikke Camille.
Eric havde sikkert ikke engang lyttet ordenligt efter, men a halvhjertet sagt ja.
" Det er jo mere....et akademi....en lille træningslejr....noget der udruster dem til verdenen" Camille smilede og fik en varm glød i hendes stemme.Det var tydeligt at høre at skolen efterhånden var blevet en hel lille hjerte sag for hende.
" Jo...det skal være med fred for øje, men det betyder at alle dem der ellers er slave potientiale , skal indsprøjtes med selvværd, de skal have selvtillid, kunne turde stå op for sig selv....men også forsva sig, fysisk.Og så skal de lære helt basal læsning og regning.Alt der kan gøre at de bedre kan klare sig selv....og ikke bliver så underdanige" forsøgte hun at forklare, indtil Eric gav det hele en anden drejning.
Camille...stirrede.
" Jeg ville kysse? Helt ærligt....hun er et barn Eric! Hvorfor siger du ikke bare at det er DIG  der vil kysses? 
Behøver du bruge Mira som cover?" Camille gik tværs gennem rummet og over til Eric.
Hun lænede sig ind mod ham. Og lod til at ville kysse ham lige på munden, men så stoppede hun og spurgte lavt..." jeg tror ikke jeg har råd til et kys? Hvad koster et sådan?? Jeg mener ...sex koster en tur gennem portalen....hvad står et kys i , hvis det skal være fra Eric Valentine?...Et håndtegnet skattekort? " Hun trak sig ud igen og gav ham et triumferende blik.Han skulle lære ikke at lege med Camille, det kunne blive farligt for fyren.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Jun 2013 - 22:28

Hov! Eric havde tydeligvist ikke hørt hele fortællingen om skolen. Han havde troet det bare var en normal skole, hvor der skulle læreres at læse og regne, måske lidt historie og geografi, men mest med fokus på de to hovedpunkter. Det ændrede dog ikke ved hans mening om at de nok skulle kunne få bygget en skole hvis Camille virkelig brændte for det. Så ville han selvfølgelig hjælpe hende med det. 
Mere hov, og stands og stop! Eric troede at det var ham der skulle kysse, ham med overhånden, men pludselig havde Camille fået skovlen under ham og løftede ham farligt højt op. Til alt held kyssede hun ikke, det ville slå hans plan helt ud af kurs. Eller måske mere hans ansigt, han havde prøvet at holde nogen lunde neutralt, men pludselig blomstrede det op i et smil. "Jeg vil gerne have et håndtegnet skattekort fra dig, men vil det så lede hen til en skat?" Han trådte et skridt frem. "En god skat, ikke bare et eller andet du lige har fundet." Endnu et par skridt frem imod Camille. "... men det kunne også være noget andet." Endnu et skridt og en tænksom mine. "Måske en strigle - eller andet praktisk til mit eventyr." Endnu nogle skridt. "Det kan jo hurtig blive til mange kys." 
Efter at have fanget Camille op af væggen lage han sine håndflader på hver side af hende, så hun ikke kunne smutte ud. "... eller måske koster det slet ikke noget?" Sluttede han af med og placerede sig helt op af Camille. Hvis han lænede sig en smugle længere ind, ville han trykke sig imod hendes bryst. "Du kunne jo prøve." 
Erics blik havde flyttet sig fra Camilles øjne, til hendes læber og hvis han ikke fik noget afslag ville han forsigtigt prøve at møde dem. Gik det bedre end et afslag, ville han trykke sig en smugle mere ind i mod hende og forsøge at skille hendes læber, kun en ganske lille smugle, for så at trække sig tilbage.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 21 Jun 2013 - 14:24

Hvad hun havde forventet ? 
En skakmat Eric! 
Men ..sådan skulle det bare ikke gå. Istedet for at tage flugten og erkende at hun havde vundet, så smilede han stort ? " jamen ... Det er da et beskedent ønske" mumlede hun til kortet , og lod sig forvirre af han begyndte at gå imod hende. 
Han forsatte og hun bakkede lidt bagud. Eric havde pludselig svar på det hele ... Og i løbet af ingen ting , stod Camille presset op mod den kølige væk, med store øjne. 
Hans ord... Mange kys... Det hele begyndte at snurre i den stakkels pige , da Eric lukkede hende inde og sørgede for der ingen vej ud var. 
Hun tvivlede stærkt på Eric vidste hvad han lavede med hende. Han var da ikke så erfaren så han kunne vide hvordan det virkede på Camille , når han stod så tæt? Omvendt... Nogle ting faldt bare naturligt at gøre " Mmen .." Hun nåede ikke yderligere protest. Han var ganske enkelt for tæt på, hans læber .., hans krop... Camilles lyst efter at kysse ham. 
Da han lænede sit bryst ind mod hendes , var hun fanget. " sålænge jeg ikke kommer i dyb gæld" mumlede hun og lagde hendes hænder på hver af erics kinder, og trak hans ansigt ind , til deres læber mødtes. 
Da hun mærkede ham... Strøg hun kort ud med spidsen af hendes tunge over Erics læber og pressede sin en smule mere ind mod ham.  Helt automatisk. Intet hun kunne styre. Hun var forundret over han ... Gjore som han gjore... Tænkte hun på ham som en dreng og ikke en mand? Nej... De tanker ville være så ganske forbudte om en dreng!
Eric trak sig lidt væk og Camille blinkede langsomt. Hvad skulle hun stille op? Han var så... Dejlig... Og for hver af de små smagsprøver hun fik af ham, havde hun lyst til at indtage hele baduljen. 
"Hvad laver vi?" Hviskede hun og håbede han forstod den dybere mening bag spørgsmålet. 

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 21 Jun 2013 - 14:45

"Lige nu? Vi snakker om hvad vi laver." Lød det flabet fra ham, før han gav hende et stort grin, men flyttede sig ikke. "Men vi kan også godt fortsætte med at kysse." Den idé kunne han godt selv lide og hvis Camille også var med på idéen ville han søge hendes læber endnu en gang. Denne gang knap så forsigtigt, men mere med på løjerne, selvom Camille stadig ville skulle tage det første skridt. Gjorde hun ikke det, ville han hurtig være tilbage igen, helt tilbage. Væk fra Camille. 
"Jeg fik aldrig svar fra Mira om hvad hun ville, så skal vi blive eller smutter vi om lidt?" Det var måske et meget stort emneskift, men det var - næsten - derfor han var kommet op. At tage af sted med det samme var nok hvad Eric ville fortrække, han kunne ikke se hvad de mere skulle i byen og hestene var utålmodige og utilfredse over den trange plads. 
"... og Mira spurgte om vi var kærester." Åh jo, han kunne godt lidt, selvom det ikke var hans fagområde. Så måtte det være op til Camille om hun forstod hans 'dybere mening' i hans ord.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 21 Jun 2013 - 15:52

I hans tomefald kunne hun gøre at han drillede hende. 
Når det kom til ting der var mere følsomme end actionpræget , plejede Eric Valentine ellers at stikke af, så snart at han kunne. 
Men ikke nu. Han flyttede ikke sine hænder og hvor hun ikke tog fejl, lå der en lille udfordring i hans spørgsmål. 
" ja.. Vi snakker ." Hun løftede hagen lidt og så op på ham, istedet for ind i hans bryst. 
" Jeg har ellers ikke til vane at gå rundt og kysse løs på mænd, men.." Hun blev afbrudt af Erics læber og forsvandt denne gang med set samme ind i Valentine land , hvor stemningen var enormt dejlig. 
Camille lod hænderne kæle lidt ned af hans overarme. Bare lidt. Men hun havde set han så ofte, arbejde og andre situationen, og han var så veltrænet og muskuløs på den helt rigtige måde, uden det var for meget og hun måtte bare føle ham lidt. 
Imens kyssede hun ham en smule grådigt, da drifterne ruskede en smule i hende. 
"Øh.... Vi ehm kan godt tage afsted i dag!" Hun kunne alligevel slet ikke overskue at være så tæt på ham. På hver ders hest kunne de ihvertfald ikke producerer små børn til underworld, så skulle hun ikke bekymrer sig om det da. 
Camille blev tacklet lige ved målstregen. Eric stod stadig helt op af hende og hun pippede som en fugl. 
" hun er meget kvik den unge !" camille vred sig en smule , det her huede hende sket ikke. Og Eric så bare helt afslappet ud. So unfair. 
" Ved du hvad det betyder? Det betyder at alle beslutninger bliver et kompromis ... Og at al det her" hun lænede sig frem og bed blidt i hans underlæbe ..." Kun ville være med hinanden fremover. Ingen andre må røre" skar hun udi pap. Okay okay ... Måske ikke alle beslutninger, lidt selvstændighed havde man lov at have,men det fandt hun da ingen værdi i at oplyse Eric om. 
" Så du sagde ja?"  Spurgte hun drillende og ville have ønsker at forhåbningen ikke kunne høres i hendes stemme så klart. Men det kunne den.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 21 Jun 2013 - 16:03

Det var ligefør Eric veg tilbage da Camille bed ham i læben, men med en smugle magt formåede han at blive stående. "Røre? Du vil altså have sex?" Selvom det mest var sagt i sjov, kunne man høre en tydelig forvirring. Når hun sagde det på den måde, kunne han kun se det som sex. Måske var det anderledes i hendes hoved, men ikke i hans. 
"Hvis du kan overbevise mig om at kærlighed, det er lige mig - og at jeg må røre dig alle de steder jeg vil, så er det et ja." Smilet, der var dampet en smugle af, vågnede pludseligt op. Kort lænede han sig ind over hende, placerede et kort kys på hendes læber og gik så hen for at hente sin taske. "Tager du dine og Miras ting?" Da han skred forbi sengen snuppede han seletøjet og gik nedenunder. 
Ude i stalden bad Eric Mira om at trække hestene ud, så de kunne blive gjort klar og de kunne komme af sted i en fart.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 21 Jun 2013 - 19:56

Camille , der nu mente at den lange ende igen var hendes og hun var på sikker grund, smilede stort. 
" Sex.... Kys... Selv sådan en sød lulle ting som at flette fingre. Andre piger er et no no " hun overvejede at tilføre en sætning ekstra , bare for at drille og ud kom den da også " dette gælder også med andre mænd, bare at du ved det- dem må du heller ikke røre" 
Camille så ordet ' vinder' blinke over sit hoved. Men så trykkede Eric på kontakten og slukkede det. Ordet altså .
"Hvis du må... røre mig alle de ..steder.. du vil ?!"  hendes smil falmede med lynets hast og hendes let sammenknebende øjne vidnede om hun ledte efter ord. 
" røre mig hvor du vil , når du vil ?" Gentog hun. Hvad han overhovedet ville bruge sådan et tilsagn til turde hun slet ikke tænke på. Det lød som en ret han så havde over hende. 
" Det er lidt mere... Kompliceret ... Eric. Du kan ikke bare gøre som du vil... Jeg er jo ikke en hest du lige krænger op i læben på , når du har lyst til at se bisserne. Og så adlyder den dig . Ved det andet, skal vi altsår bege have lyst" hun mumlede derud af , men om han lyttede ? Han så ikke sådan ud. Camille fik bare et kys og så var han i færd med at pakke. 
Hun stod tilbage og forsøgte samle sig selv igen. Hvad var det dog for en samtale de lige havde ført? 
Og hvorfor prikkede det sådan i hende hver gang Eric var så tæt på? Ja ja hun kendte svaret ! Hun mente bare at der måtte være en årsag til hun ikke kunne kontrollerer .. Situationen... bedre.
Og hvad var de egenlig blevet enige om? 
Camille mod døren , og skød den op med et ordenligt brag, med telekinesisk. Hun satte ned mod stalden. 
"Mira skatter... Er det ikke dejligt at Vi rider videre i dag." Camille strøg en  kærlig hånd over Miras hår, og forsøgte rette lidt på den nu løse fletning, men Mira hoppede jublende rundt, så det lod sig ikke lige gøre. 
"Og ... Far vil forresten gerne fortælle dig noget  !" Camille sendte et ' ha!' blik til Eric. Nu måtte han redegøre for deres forhold. 
Camille svævede over gulvet og var i strålende humør, da hun begyndte svinge sadelen op på Frosty som hun var lykkelig for at se igen. Den fik både kys og kæl. 

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 21 Jun 2013 - 23:30

I det samme døren ramte muren bagved sprang Carzardor på bagbene og stejlede, i forskrækkelse, med hovene  flagende højt oppe i luften. De to andre heste gjorde det samme under vild optøjer, mens Eric skubbede Mira væk, så han kunne få fat i sin hests seletøj han netop havde fået spændt fast. Med et godt greb i de forskellige remme, kunne han trække sig op i armene og hive bene med sig op, så han kunne bruge sin vægt til at få hestens hoved til at blive trukket ned og dermed også rasten af kroppen. Derefter vendte han sig imod de to andre heste og ville gøre det samme med dem, hvis de ikke var faldet ned. 
Efter dyrene var faldet til ro vendte Eric sig imod Camille med noget der mindede meget om vrede i øjne. "... Ja, han vil gerne sige at du ikke gør dét der igen." Snerrede han, for så at vende sig om mod sin hest for at gøre den klar, mens han beroligede den yderligt. Efter Carzardor var færdig, vendte Eric sig imod Miras hest, hvis hun ikke selv havde fået den ordnet. Til sidst Frosty hvis ikke Camille havde taget sig af den, men havde hun det ville han springe op på sin hest og lede vejen væk fra kroen og ud af byen uden så meget som at ytre endnu et ord. Han ville fortsætte med at være tavs som graven til han blev tvunget til at snakke eller det blev aften og han skulle sige godnat til Mira.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 21 Jun 2013 - 23:51

Som et andet uartigt barn, følte hun sig irettesat og nærmest skældt ud.
Camille trak sig helt ind i sig selv, det virkede ...hårdt...efter det de lige havde delt.Kun Mira fik nogle kærlige ord med på vejne, i et forsøg på ikke at lade pigen bide for meget mærke i den trykkede stemning, han med et havde skabt.
De begav sig afsted og Camille red lidt bagved ham, sammen med Mira.
Hun håbede at han ville tø en smule op med tiden.
Hvorfor han var blevet så vred på hende, kunne hun ikke regne ud.
Det havde jo været et uheld, at hun fik skræmt hestene.Og ikke med vilje.
Efter nogle timers ridt, gad Mira virkelig ikke høre på mere af Camille hyggesnak, hendes behov for morhygge var bestemt opfyldt, så hun lod sin hest Prince, sanke bare en smule bagud.Camille derimod, red op på siden af Eric.
" Hvad er du så mopset over? " hun så på ham , og forsøgte nå hans arm med en hånd..." Eric....det var jo bare et uheld...hvorfor er du nu så vred?j-jeg troede jo lige.." Hun stoppede sig selv for at lade ham få et svar ind, hvis ikke han var så gal at han ikke gad tale altså.
Så havde Camille da helt sikkert et par ekstra sætninger til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum