Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
If A Push Comes to A Shove.... - Page 7 EmptyIgår kl. 16:54 af Katrina

» Your new home, my little sweetheart
If A Push Comes to A Shove.... - Page 7 EmptyIgår kl. 14:38 af Celenia

» please safe me - Savas
If A Push Comes to A Shove.... - Page 7 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
If A Push Comes to A Shove.... - Page 7 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott

» As if anything would change (Valentine)
If A Push Comes to A Shove.... - Page 7 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean

» Aften a long time - Sean
If A Push Comes to A Shove.... - Page 7 EmptySøn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori

» Oh what a circus -Natalie
If A Push Comes to A Shove.... - Page 7 EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray

» Who am I now?? //Jake//
If A Push Comes to A Shove.... - Page 7 EmptySøn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake

» A royal search for knowledge
If A Push Comes to A Shove.... - Page 7 EmptyLør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth

Mest aktive brugere denne måned
Jake
If A Push Comes to A Shove.... - Page 7 Voteba13If A Push Comes to A Shove.... - Page 7 Voteba14If A Push Comes to A Shove.... - Page 7 Voteba15 
Rafaela
If A Push Comes to A Shove.... - Page 7 Voteba13If A Push Comes to A Shove.... - Page 7 Voteba14If A Push Comes to A Shove.... - Page 7 Voteba15 
Lori
Savas
Edgar
Juniper
Sean
Valentine
Celenia
Madelena Gray

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner

If A Push Comes to A Shove....

Side 7 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Go down

If A Push Comes to A Shove.... - Page 7 Empty Sv: If A Push Comes to A Shove....

Indlæg af Gæst Tirs 30 Jul 2013 - 20:49

Camille så over på Eric og overvejede hvorfor hun undskyldte?
Hun havde ikke været flink de sidste dage, det var vel det?
Og så måtte hun jo have fået deres kys i den gale hals.
Hun så væk fra ham, og igen ind i flammerne.
" Jeg har ikke ret til at dømme dig... Eller havde en holdning til hvad du laver. Det forstår jeg nu"
En lille pause og hun kunne forsætte uden al for meget spor af såret følelser i hendes stemme.
" J-jeg havde bare .. Misforstået... Kysset... På badeværelset.. Så... Derfor ... Og så var der jo Mira . Om i så var gift og og rødtoppen, kan jeg ikke accepterer det foran Mira. "
Endnu en pause.
" Men ... Du er jo ikke en Munk så jeg kan ikke blande mig" slog hun det hen og rejste sig , uden at se på ham stadig.
" Jo... Lad os komme videre, der er ikke mere her for os" sagde hun åndsfraværende og begyndte at pakke Miras ting ned, selv om de lige skulle igennem natten før de drog afsted.
" Jeg har haft et syn... Om de udøde... De vinder frem ... Desværre. Jeg tænker på at hjælpe lidt til imod dem... Lidt senere " sagde hun henkastet til ham, denne gang holdte hun øje med Erics reaktion

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

If A Push Comes to A Shove.... - Page 7 Empty Sv: If A Push Comes to A Shove....

Indlæg af Gæst Tirs 30 Jul 2013 - 22:48

Eric svarede ikke, han var begravet i sine tanker omkring badeværelseskysset. Han havde været for naiv, alt for naiv, men det var der ikke noget at gøre ved. Tiden måtte vise hvad der ville ske mellem dem, hvilke også var helt fint for Eric. Den smagsprøve han havde fået af hvad man kaldte kærlighedslivet-mellem-to-personer var noget der skremte. Kunne han få lov til at gemme sig lidt endnu ville det glæde ham. 
Et kort blik blev kastet i retning af Camille, da hun pludselig gik i gang med at pakke sammen. Han skulle til at protestere imod det, men bremsede sig selv da hun kom ham i forkøbet og sendte ham på hoved ned i langt mere bekymrende tanker end om hans kærlighedsliv. 
Hurtigt flyttede han blikket fra Camille og hen til flammerne som han stirrede blindt på. "Hvor langt?" Endnu et par sekunder blev han siddende stille, før han pludselig sprang op og fløjtede efter Carxador der straks kom springende. Pludselig kunne det ikke gå hurtigt nok med at få sadlet hesten op så han kunne komme af sted, for selvom de to andre måske ikke havde noget hjem der ikke kørte på hestehove, så havde han en bunke heste og et par forældre. 
"Tag ind til Doomsville, så finder jeg jer der. Bliver nød til at finde ud af hvor mine forældre er." Hurtigt hev han sig op på hesten og satte dyret i gang. Ud igennem skoven i hastigt skridt, for så at sætte fart på da han kom ud på marker og enge. 

OOC: Out.

Gæst
Gæst

Indlæg af Camille Tirs 4 Mar 2014 - 13:56

// indsamler emner * haps*
Camille
Camille

Antal indlæg : 452
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 7 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum