Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
If A Push Comes to A Shove.... - Page 2 EmptyIgår kl. 16:54 af Katrina

» Your new home, my little sweetheart
If A Push Comes to A Shove.... - Page 2 EmptyIgår kl. 14:38 af Celenia

» please safe me - Savas
If A Push Comes to A Shove.... - Page 2 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
If A Push Comes to A Shove.... - Page 2 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott

» As if anything would change (Valentine)
If A Push Comes to A Shove.... - Page 2 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean

» Aften a long time - Sean
If A Push Comes to A Shove.... - Page 2 EmptySøn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori

» Oh what a circus -Natalie
If A Push Comes to A Shove.... - Page 2 EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray

» Who am I now?? //Jake//
If A Push Comes to A Shove.... - Page 2 EmptySøn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake

» A royal search for knowledge
If A Push Comes to A Shove.... - Page 2 EmptyLør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth

Mest aktive brugere denne måned
Jake
If A Push Comes to A Shove.... - Page 2 Voteba13If A Push Comes to A Shove.... - Page 2 Voteba14If A Push Comes to A Shove.... - Page 2 Voteba15 
Rafaela
If A Push Comes to A Shove.... - Page 2 Voteba13If A Push Comes to A Shove.... - Page 2 Voteba14If A Push Comes to A Shove.... - Page 2 Voteba15 
Lori
Savas
Edgar
Juniper
Sean
Valentine
Celenia
Madelena Gray

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner

If A Push Comes to A Shove....

Side 2 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

If A Push Comes to A Shove.... - Page 2 Empty Sv: If A Push Comes to A Shove....

Indlæg af Gæst Søn 9 Jun 2013 - 11:45

Kendte Eric til Camilles kærlighedshistorie ville han have kaldt hende en elite i kysning. Han kunne dog ikke mærke at hun hverken havde en lang baggrund med kys eller at hun følte sig som en nybegynder. At hun trak sig tilbage fremkaldte en irriterende følelse som han hurtigt skubbede i retning af Camille og rettede sig op. Han lignede en der var faldet ned fra månen, for selvom hun snakkede i helt forståeligt sprog forstod han ikke en smugle af det. Hans hjerne kredsede stadig om det kys, som om det var noget helt fremmed for ham.
Tankerne blev vasket væk da han pludselig blev trukket over badekanten og endte i vandet. "Hey, hva' skulle det nu til for?!" Beklagede han og satte sig op med et ben på hver side af Camilles. Der var ikke rigtig plads til andet. Det generede ham dog, langt fra. Kvinden var jo nøgen. Han fik sig et kækt grin og lænede sig ind over hende.
"Er det sådan her man gør, først et kys og så i bad med en nøgen kvinde? Hvorfor har du aldrig fortalt mig det før! Så ville jeg da for længst have kysset dig." Bare for at se hendes reaktion, pressede Eric sine fingre ned mellem hendes knæ og spredte dem. Ingen øjne fulgte med, kun et fedtet grin der kun ville blive større hvis han fik den forventet reaktion.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

If A Push Comes to A Shove.... - Page 2 Empty Sv: If A Push Comes to A Shove....

Indlæg af Gæst Søn 9 Jun 2013 - 12:14

i hendes øjne flød små brudstykker af morskab, over hans overasket grimasse og det fact at han nu sad gennemblødt i badekarret.
Det hele behøvede jo heller ikke være så alvorligt.Det var meget muligt at Eric bille tage flugten , hvis tingene blev for meget- men hvis man regnede med at Camille ikke kunne finde på det samme, tog man grusomt fejl.En af hendes varemærker var netop at trække sig tilbage, når ting blev for alvorlige.Ikke fordi hun var ond eller ligeglad.Hun var bare...bange.
"jeg tænkte at det ikke kun var din mund men hele dig der skulle renses " smilede hun stort, lige indtil han lænede sig ind over hende, og begyndte at tale.
Camille mærkede igen, hvordan han kunne påvirke hende, bare ved at være fysisk mere nær, og det var ved at drive hende til vanvid.hvordan skulle hun dog kunne holde styr på noget som helst, hvis det forsatte sådan? det gad hun altså godt at vide.
" Ja...det er sådan set standart !" forsøgte hun at leve op til hans friske bemærkning, selv om det nu var rimelig klart at det lille håndklæde over hendes bryster, nok ikke lige kunne udgøre det for en påklædning.
" Hvis ...du havde fået lov !" forsøgte hun at holde hovedet over vande, da han nu syntes at have grebet fat i den lange ende, som Camille ellers havde håbet at have.
Uforberedt....hun var så ganske uforberedt på hans finger der splittede hendes knæ ad, så begge ben blev presset ud til side, mod hans egne.Stoffet fra hans bukser mærkedes meget tydeligt og supplerede til oplevelsen af havd der var gang i - og hvad der virkelig irriterede Camille var at hans lille stunt satte underlige følelser i sving...en spændning af en slags, imens hun bad til gud om at skum dækkede hvad skum skulle dække.
Lidt mere bleg generelt, hvis man ikke regnede de farvede kindben med...så hun ind i hans øjne..." Hey...HEY! tør det grin af Valentine...og det der...deeet må du ikke" lød det promte, imens hun forsøgte presse hendes knæ sammen igen, muligvis om hans fingre, men så måtte han jo bare lære hvem der havde bukserne på...også når hun sad nøgen i et badekar.
Camille lagde hænderne på Erics skuldre, parat til at forsøge kontrollerer og styrer ham, på en eller anden måde, hvis nu han viste sig at blive en langt større mundfuld, end antaget.Hendes læber var stadig let adskildte og pulsen påvirket. Alt var som en bittersød kamp med fyren her.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Jun 2013 - 12:28

Hænderne blev fjernet fra Camilles ben, så hun kunne få samling på sig selv. "Selvfølgelig havde jeg fået lov." Han undlog at sige hvorfor, for det måtte være klart for dem begge. Hun havde lige erklæret ham sin kærlighed, det måtte jo betyde noget, i en eller anden afart.
Om det var meningen han skulle sætte sig ned eller hvad det handlede om, havde Eric svært ved at aflæse da Camilles hænder lage sig på hans skuldre. Han endte derfor med at sætte sig ned i vandet, i den anden ende af badekarret og strække sine ben så meget som det var muligt. "Men skal vi så ikke realisere din drøm, finde et sted at bo og så videre."
Eric forstod ikke hvorfor det var så vigtigt med hans forældre. De kunne sagtens undvære ham i noget tid og hvis det ikke var tilfælde havde de nok penge til at købe en staldknægt eller to. De kunne få et par dæmoner, de var hurtige, stærke og effektive. Sikkert langt bedre end ham.
"Vi kan jo sagtens tage Mira og katten med. Vi får et par heste. Det tror jeg gerne min far vil donere, endnu en chance for at jeg måske kommer hjem."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Jun 2013 - 12:39

Da faren var drevet forbi, og Eric igen sat pænt placeret i den anden ende, begyndte hun igen at blive sig selv.
Eric var en fri sjæl og hun burde være glad for han skænkede hendes ønsker opmærksomhed.Camille var derimod en meget empatisk pige, og kunne ikke helt slippe den følelse af , at de var i færd med at lægge Erics fremtidsplaner på offertoriet og halal slagte dem for åben skærm.
Hun så lidt på ham..." Kan du overhovedet leve sådan? Kan du være glad i de rammer?" Ville hun bede ham at tænke lidt over.
" Jeg synes du skulle smide dit tøj....så vrider jeg det op, så det kan hænges til tørre ." Bad hun, naturlig helt uden bagtanker.
Hun burde selv gøre det samme, få vasket tøjet hun havde smidt.Modsat Eric havde hun kun det ene sæt.Mira var den eneste med flere sæt medbragt.
" Jeg ville bare ønske du kunne slutte fred med dem...især din mor...inden vi så tager lidt væk" pressede Camille på.Skulle hun havde løfter ud af ham, var det nok nu eller aldrig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Jun 2013 - 12:52

"Det kan jeg ikke svare på før jeg er i det." Lød det snusfornuftigt - mente han selv - fra Eric, der ved efterfølgende sætning var ved at tabe underkæben. "Jeg har et andet sæt tøj som jeg kan bruge - men hvis du gerne vil." Kæben gik næsten fra at hænge på sine yderste hængsler til at bue helt op i himlen ved det smil der vågnede op. "Tror du at jeg er misundelig fordi du må sidde nøgen og jeg ikke må?"
Hvis det handlede om det var Eric hurtig igang med at smide tøjet. Bukserne fik han trukket af under vandet. Ikke noget med at vise for meget - alligevel. Det behøvede Camille så heldigvis ikke at vide noget som helst omkring.
"Er det ikke mere dig der skal få fred med min mor? - så kan jeg gøre det med min far." Hvis det aboslut skulle være sådan, med fred på programmet, måtte det være den logiske metode. "... først vil jeg ud på mit eventyr, så kan vi snakke om at slutte fred. Dig med min mor og jeg tager mig af fatter." Det var hans krav hvis det overhoved skulle komme på tale.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Jun 2013 - 13:31

" Ja, jeg tror du er ved at gå til af misundelse, og da jeg ikke nænner at forklare Mira hvorfor hendes far døede helt grøn i hovedet, så er der nok ingen anden vej, end du smider tøjet...så slipper vi for al det" drillede hun igen, imens hun ikke var helt god til at lade ham smide det...i fred.
Det var som han havde ladet hende dufte og slikke en enkelt gang på et delikat stykke chokolade af bedste kavlitet...og du bredte hele æsken ud foran hende, uden hun måtte smage.Meget unfair.
Da det hele var røget, kom hun med langsomme bevægelser, grundet vandets modstand, ned i samme ende som Eric.Camille satte sig på knæ, en smule skråt fremover med begge hænder flat på badekarets bund.Hun stod næsten på alle fire, bortset fra bagdelen var presset ned under vandet.
Hun befandt sig imellem Erics ben, og nu var det hendes tur til at drille ham.Hun var ganske sikker på at hun ville kunne.
Hun kom mere op på knæ, da hun lænede sig frem mod ham og lod næsetippen glide op af Erics hals." Mmmm...okay...." Lød det.
Tonefaldet var blød og lidt hæst, egenlig kunne hun havde sagt meget erotiske ting, i netop sådan en tone.
Små perler af vand lå ned oven på hendes hud, ned over hendes ryg og den lidt strittende popo. De skinnede i fine farver, grundet den tilsatte sæbe.
Camille glemte alt som den bare hud hun kom til at fremvise, da hendes læber meget kort rørte hans hals, nappede blidt og kyssede ham." så gør vi det på din måde, tilfreds?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Jun 2013 - 13:47

Eric var hoppet i dådyr rollen igen og sad stiv som et bræt mens Camille pludselig blottede alverdens kropsdele og legede meget - sensuel og farlig. Det var ligefør han ville være kravlet ud af badet hvis det havde været muligt. Han fulgte intensivt hver bevægelse hun gjorde til hun var oppe ved hans hals. "Meget ..."
I modsætning til Camille, kunne Eric ikke få sin stemme til at lyde det mindste afslappet. Man skulle næsten tro han sad på nåle. Hele hans krop var spændt og ville på ingen tid kunne sende ham ud af badet og op i loftet. "Men hvor skal vi så tage hen?" Forsøgte han at komme ud af situationen på, mens han forsøgte at trække benen op. Han ville meget gerne tage bene på nakken og flygte ud til Mira. Også i nøgen tilastand hvis det var kravet, for alt det intime virkede ikke på nogle måde positivt for Eric. Han anede jo ikke hvad kvindemennesket havde gang i.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Jun 2013 - 14:02

Selv igennem den parafumeret sæbe, kunne hun trække duften ud der var hans.
Besynderligt, men det kunne hun .
" Godt" mumlede hun og strejfede hans mundvige i et let kys, såfrem han ikke nåede at dreje sit hoved væk, men da han sad ret så stift, ville han nok ikke være hurtig nok til dette ?
Camille trak sig tilbage, og sank igen ned under vandets dække.
Lidt tid vurderede hun ham, en smule skuffet og humøret sat tilbage , af hans manglende respons.Havde hun alligevel fejltolket det hele ? Da hendes hoved ikke ville rumme flere af den slags tanker , der var simpelthend for tilstoppes derind, traf hun en beslutning om at lade det være, og komme så hurtigt hun kunne op...og ud til Mira.
Hun rejste sig, og havde på sommetid fået fat i et større håndklæde ,der lyn agtigt erstattede det lille helt våde.
" Du kan bare bade lidt mere...jeg skal lige havde tøj på"
Camille møvede sig hen i et hjørne , bag Erics ryg, for at blive tør og anstændigt klædt igen.
Hun glædede sig til at fortælle Mira den gode nyhed.Nu ville hun have dem begge omkring sig, men da Camille gik derind var hun allerede faldet i søvn.
Hun stak hovedet ud til Eric " vær lige stille når du kommer, hun sover allerede" formanede Camille, der selv var ved at blive søvnig efterhånden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Jun 2013 - 21:10

Eric tog imod tilbudet om badet. Han greb sæben og sæbede sig ind for til sidst at skylle det af. Fra bunken af håndklæder ved døren tog han endnu et og tørrede sig hurtigt for så at vikle det omkring livet. Det våde tøj hængte han til tørre over badet efter bedste evne.
"Du må gerne ligge dig til at sove hvis du er træt, jeg skal nok blive." Lød det fra Eric der stod lidt og ikke helt vidste hvad han skulle gøre af sig selv. Tasken med tøj lå stadig i stalden og der var absolut intet der kunne få ham til at rande halvnøgen ned og hente det. Så hellere vente til det tøj han havde var tørt.
Med sin øl i hånden satte han sig derfor hen til et vindue og lod blikket falde ned på gaden, hvor han nøje fulgte med i livets gang. Der skete ikke meget og alligevel nok til at holde ham beskæftiget det næste lange stykke tid.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Jun 2013 - 21:23

Camille måtte skjule at huj morede sig en smule over han virkede til ikke helt at være sikker på, hvad han egenlig skulle stille op.
Enten skyldtes det deres lille begyndende flirt...men håndklædet om livet kunne også være en udmærket årsag? Kendte hun ham ret , havde han sørget for et sæt at skifte med, men da hun kiggede sig omkring, kunne hun ikke se tasken med hans ting.
" Eric....hvor er dine ting egenlig?" Spurgte hun , og ville herefter selv smutte ned og hente dem.
Det tog ikke mange minutter, og med sig op havde Camille lidt frugt og et par øl ekstra.
Eric sad i vi duet, og hun nikkede da han sagde hun gerne måtte sove.Hun havde brug for at gøre at han ikke ville forsvinde, for hun var slet ikke så sikker på det hele ikke bare var en del af en drøm.
Men en ting vidste hun nu....hun var faldet for ham, sådan rigtigt.Hun havde forelsket sig i Eric Valentine, og hvornår det lige var sket anede hun ikke.Camille have kendt ham et godt stykke tid efterhånden, og umuligt var det at sige hvornår det for hendes vedkommende var ændret fra venskab til en rigtig forelskelse.Livet var mærkeligt.
Hun lagde sig på senge, og gjorde sit bedste for at falde i søvn, men den ville ikke rigtig tage hende med.
Efter at have vendt og drejet sig i en mindre evighed, stod hun op.
Eric sad stadig i vinduet og Camille listede derhen."Giver du en tår af din øl? Jeg kan ikke rigtig falde i søvn" tilstod hun og ville aldrig indrømme overfor ham , årsagen dertil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Jun 2013 - 21:43

Selvom Eric ikke sagde andet end tak, da Camille kom tilbage med hans tøj, var han vældig glad for det. Håndklæde mundering blev aldrig hans kop te. Hurtigt forsvandt han ind på badeværelset for at iklæde sig skjorte og bukser. Præcist som han næsten altid gik med. Hvorfor gå over til noget nyt når det man plejede var ganske fint og dækkede behov?
Forsigtigt listede han igennem rummet for at slå sig ned på sin plads. Han ville nødig vække Camille så der kom ikke et pip fra ham, før hun selv rejste sig op og kom hen til ham. Han rakte sit halvtomme krus frem i mod hende. "Bare drik rasten."
Mens hun drak vendte Erics blik tilbage i mod vinduet hvor det blev hængende til hun var færdig med at drikke. På det tidspunkt kiggede han tilbage på hende. Op i hendes klare øjne.
"Skal vi så blive hængende her i morgen eller hvad skal vi gøre?" Han forlod sin siddeplads og gik hen til sengen hvor han smed sig, efter at have rykket lidt på Mira så han kunne komme til. "Tom, ejeren, lejer værelset til mig billigere end for normale gæster, så vi kan godt blive her hvis vi har brug for det."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Jun 2013 - 13:35

Smagen var god, og den beroligende virkning endnu bedre.
Camille skyllede øllen ned, og tørrede resterne af skummet væk fra hendes læber.
" mmm tak....det var dejligt"
En sukken fulgte efter, det var alle beslutningen der hele tiden skulle træffes.
Og de var ikke just i letvægterklassen, vel?
Hun fulgte ham med øjnene, over til senge.
" Ved det ikke , Eric." Camille strakte sig og overvejede endnu engang.
" Skal vi have en skole banket op, så er det måske nok godt at vi får lidt tag over hovedet.Jeg har det virkelig dårligt med at byde Mira et alt for omflakkende liv."
Hun så på Eric og ned på den sovende og fuldkommen smadret pige.Erics lå tæt op af Miras hals, og spandt i søvne.
" Hvordan skal vi gribe det an? Der skulle være en stor Tom hytte et sted....derude i skoven....jeg har været der en enkelt gang, inden den blev forladt.Måske vi kan overtage den, og bruge den næste lille uge på at indrette den, og have basen her imens!" Forslog hun .

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Jun 2013 - 17:03

Om det var fordi han var træt eller om der virkelig intet svar var i sætningen havde Eric ikke energi nok til at finde ud af, men han kunne ikke finde et svar på sit spørgsmål. "Så var det et ja eller nej?" Han undertrykte stærkt en gaben og blinkede et par gange for at få det helt væk. "Så en stor tom hytte er bedre end at flakke rundt ..."
den skulle han lige tykke på lidt tid - og så gabe. "Hvis du selv vil det, men det er sikkert tæt på byen ... og vi behøves jo ikke bo lige op af den ..." Eric ville meget gerne lede efter det rigtige sted, ikke bare fise hen til en eller anden bygning og så tro at det var stedet. Det blev der ikke meget eventyr i og nu havde Mira alt hvad hun skulle bruge ved sin side - så hun havde nok ikke problemer med at ridde et par dage og nyde det lille eventyr. Hun ville sikkert elske det ...
Hvis Camille svarede ville Eric ikke høre det, hans øjne var gledet i.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Jun 2013 - 21:39

Camille så på ham som var han dumpet direkt ned fra månen.
" Sig mig....hører du slet ikke efter?" et lille rysten på hovedet fulgte efter .
Var det ikke bare typisk for en mand det der?
Nå..men så måtte hun jo bøje det i neon og lave små balloner ud af sit svar, så selv Eric fik opfanget budskabet.Camille overdrev hvert et ord, i udtale og tid og tale som om en virkelig underfrankeret udviklingshæmmet retarderet mongol, skulle forstå det.." Jaaaaa, Eric....deeet var et jaaa" og så sendte hun et stort blændende smil. Ih vor hun elskede at have den gule føre trøje på, den sad bare så godt på hende.
Hans forslag var bestemt også en mulighed , og hun vægtede både for og imod, imens hun trak de tunge mørke gardiner for vinduet.
" Okay Valentine....hvad med at vi gør det din måde.Med mig som en meget lydig kvinde? Vi gør lige som du vil, hvordan lyder det?" Hun vendte sig om....og så han snork sov.Camilles øjne blev store.Kunne man overhovedet falde i søvn på 40 sekunder? Det var godt nok også en mande ting, mente hun helt sikkert.Det gode var at han ikke havde fået hørt hendes totale overgivelse af bestemmelsesretten til ham.Og i morgen ville hun nok ikke være helt så gavmild.Eller? Hun så ned på Mira og Eric. Og på katten der lå og puttede med Mira.Det var et syn der fyldte hende med glæde.Meget glæde.
Hun ville tage overalt med ham...nu...hvis han mente bare en lille smule med det kys fra før? Camille rejste sig og gik over til senge.Først bøjede hun sig og kyssede Mira på panden, og trak et tæppe godt op om hende.Mira sov tungt, ikke en lyd faldt fra hendes læber.
Så listede Camille over til Erics side, knælede der og strøg en hånd gennem hans lange lyse lokker, meget forsigtigt for ikke at risikerer vække ham.
Så lænede hun sig frem, og satte hendes bløde varme læber mod hans og trykkede let " Godnat min skat" hviskede hun og møvede sig op i fodenden, hvor også Camille gik ud som et lys.

----

" Faaaar... Kom nuuuuu.....du skal op!" Lød en frisk og meget energisk pige stemme tæt ved Erics øre.
Mira var fra naturens side meget morgen frisk, og da hun henne morgen havde slået øjnene op, og det begge sine forældre sove sammen med hende, ville Miras glæde bareikke foldes sammen....den sprang ud for fuld flor....og nu ville hun nyde dagen.
" Faaaaaaaar mor er her også!" Blev hun ved.
" Skal vi ikke lege skole i dag?" Trak hun i Erics tøj.Lidt havde hun alligevel opsnappet.
Camille satte sig søvnigt op, hun var i hvert fald noget længere end Mira, til at ryste søvnen af sig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Jun 2013 - 22:23

Det første Eric gjorde var at gribe ud efter dynen og prøve at rulle sig væk i den, da Mira greb fat og ville have ham op. Hvad han dog glemte var at sengen ikke var bred nok til det. Dobbeltseng, næsten. han endte hurtigt nede på gulvet hvor han lå og lavede beklagende lyde, før han så stod op.
"Eh, spørg mor. Jeg skal lige have hentet noget." Han næsten kravlede ud på badeværelset hvor han fik noget vand i hoved og hentede sit tøj som han kastede ned i sin sadeltaske. Den blev derefter svunget over ryggen da Eric trak i noget fodtøj og gjorde klar til at smutte.
"Hvad sagde du forresten i går, hvad ender vi med at gøre?" Han vente sig imod Camille, mens han var i gang med at pudse et blodrødt æbe til Mira, som hun stukket i hånden.
Efter at have fået informationen på plads forlod Eric dem for at tage tilbage til gården og hente deres heste og fortælle planerne. De burde kunne acceptere det. Det kunne han, så burde de også kunne.
Hvis Camille havde ændret i planerne ville Eric ikke have så travlt med at komme ud af døren. Han skulle have det hele fast og sikret, ikke noget med at hun kunne løbe om hjørner med ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jun 2013 - 12:25

Mira så straks over på Camille , helt parat til at forsætte sine plagerier.
" moar ... Skal vi ikke nok. Far vil gerne " forsøgte hun sig med det mest nuttede lille hoved og tiggende stemme. Camille kiggede efter Eric der kæmpede med dyne og seng og forsøgte at undgå skræmmer , og hun grinede lavt.
" Nu må vi lige se ,Mira ... Skal vi ikke lige vågne op helt først?"
Men både Eric og Mira have travlt, så det ud til. Og egenlig havde Camille også. Hun ville gerne skaffe sig nogle egne penge, og måtte nok id og lege landevejsrøver i løbet af dagen.
Til Erics spørgsmål svarede hun lidt mere reserveret, end aftenen forinden, men stadig i hans favør " Vi gør som du forslog tænker jeg "

Camille lod ham fare afsted og havde en mistanke om at turen gik hjem til gården. Hun håbede det hele ville gå godt og han måske kunne få hanket lidt op i hans ulykkelige mor.
Selv fik Mira og Camille en omelet serveret nedenunder , og Mira fik hendes farver samt instrukser om at sidde her pænt og tegne lidt til Camille ville vende tilbage.

Hun måtte et smut ud på de mere trafikeret veje... Og finde et hestespand ( hvis det altså hed det?) der så velhavende ud- og så måtte hun ' skrue bissen på'.
Det sidste man så af hende, var den røde kappe der bølgede i vinden bag Camilles ryg.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jun 2013 - 12:33

Efter endnu to heste var klemt ind i den alt for lille stald og en meget utilfreds Carzador var beroliget og forsikret om at de nok snart skulle komme af sted, vendte Eric tilbage til kroen, hvor han fandt Mira men ingen Camille.
"Hvor har du gjort af mor?" Han fik bestilt noget mad, som han hurtigt satte til livs mens han sad og kiggede på at Mira lavede enten tegninger eller var flittig med lektierne. Måske havde hun fået overtalt Camille til at lege noget skole og hun så bare var ude?
Efter at have spist sendte Eric Mira op på værelset, hvor han også selv slog sig ned og brugte tiden på at vedligeholde seletøjet han havde taget med. Tillid havde han ikke meget af til fremmed i stalde. De stjal med både arme og ben. Så heller at værelset stank af fedtemiddel som han smurte seletøjet ind i. Det var heller ikke så slemt i følge ham selv.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 13 Jun 2013 - 10:42

Mira blev meget glad , da hendes far vendte tilbage.
Selv om kroen var et hyggeligt sted, var riden alligevel blevet lang og hun var på sin femte tegning, alle af  heste." Mor skulle arbejde...men...hun er her nok lige om lidt.Se! Den her har jeg tegnet til dig .....det er os to, far" den lille finger skubbede en af tegningerne over til Eric. Den forstillede en lille pige til hest , tydeligvis hendes selv, og Eric der stod på et ben, bagved hende...på hestens bagdel.man kunne godt se at hun beundrede ham og havde stor tillid til hans evner.
Hun småsludrede lidt imens han spiste og hendes sidste tegning også fik et føl.
Og så gik de op.Mira kastede strakt kærligheden på Erica, imens Eric ordnede seletøjet.

Et sted derude...
Camille havde netop haft stoppet en hestevogn.
Der var to kvinder i den, og vognens kusk, en gammel mand.
De var af det finere selvskab, hvilke både tøj og vogn afslørede for dem, så Camille have ingen skrupler ved at bede dem pænt om at bidrage med lidt penge.
Til hendes held var det ikke væsner, men mennesker- hvilke betød at hun for engangs skyld havde overhånden, og ingen af dem havde turde lave en seriøs modstand.Desværre skulle den gamle mand lige vifte foran snuden på dem, med hans loyale beskytter trang, og det smed Camille ud i en nærkamp med ham.
Det var ikke en rar følelse at måtte bringe en gammel mand i knæ og påfører ham smerte.
Men hun havde ingen valg, da han var sej og stædig som et mishandlet stykke lever.
Endelig havde hun fået deres lædderpose med mønter i, og hun flygtede ind mellem busk og krat....imen de tilsvaredes tog flugten i deres vogn.Nu havde damerne da en spændende historie de kunne berette om til veninderne, ved te tid.

Camille trådte ind i kroen, og det første hun så var at Mira var væk.
Hedes puls steg og hun nærmest løb op af trapperne til deres værelse, som hun brasede ind i.
"Mira! ....pyyy...du gjore mig nervøs der." Camille snusede ind og rynkede på næsen.
Med løftede øjen bryn , så hun over på Eric med et spørgende udtryk." Vi har en kvadratmeter at bo på....også giver det mening for dig at sidde og pudse...hesteting ? "Kom det bebrejdende.Nogle gange var mænd altså en smule underlige.
Camille gik over til Mira , kyssede hende og kildede Erica lidt på maven, hvilke bragte den ud i en lille spinde symfoni.
Bagefter gik hun over til Eric...satte sig ned, og ignorerede en lille sommerfugl i hendes mave.En sommerfugl med små skarpe bisser, viste det sig at være, for det gjorde en lille smule ondt dernede, på en underlig sød måde.Måske fordi hun ikke rigtig vidste hvor hun havde Eric....og nok heller kkke helt hvor hun selv var.Camille havde besluttet sig for ikke at forfølge sine nye følelser, hun turde simpelthen ikke.Aftenen før....kysset og erics lille provokation i badekarret, måtte være et øjeblikssvaghed fra hans side, og hun skulle være meget mere end blot forsigtig, med at lade sig lokke ind af ham.Det bundede dybere for hende, det vidste hun.....så det med at falde for hans charme og ikke modstå ham i de situationer.....ja, det måtte hun øve sig på.
Så derfor var det helt fint at hun kunne forholde sig til ham nu, med helt praktiske ting.
Hun smilede til ham...og fortalte stolt.." Jeg har skaffet penge.....en masse...så vi kan købe materialer og få bragt ud til stedet vi gerne vil bygge på, når vi altså lige får fundet det.Lyder det ikke fantastisk?" Camille smækkede en stor pose penge op på Erics lår, og beamede af stolthed.
Og hun havde enda ingen alt for synlige men.Men på sin krop ville der være en masse blå mærker , og et bidemærket på hendes arm, efter den gamle sure mand.

// undskyld alle de sjove farver- men jeg kunne ikke finde ud af at gøre farven ' normal' efter at tale havde fået farve!/

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 13 Jun 2013 - 11:08

Eric kiggede dovent op da Camille kom brasende ind af døren. Han havde i forvejen lugtet lunten da Mira sagde at Camille var på arbejde. Det kunne kun betyde en ting. Ud og lege landevejsrøver. Han var ikke vild med idéen, men hun var kommet heltskindet hjem, hvilke glædede ham. Alligevel ville han hverken smile eller ligge seletøjet fra sig, heller ikke da pengene kom dumpene. Næsten med en irriteren viften med foden, fik han posen ned, mens han hænder fortsatte med at gnide og gnubbe.
"Hvor langt var du henne, skal vi allerede til at pakke sammen og flygte over stok og sten?" En snert af irritation var at finde i hans stemme. Ganske kort kiggede han op på Camille, for så at vende tilbage til seletøjet og åbne munden igen. "... og du siger jeg er dårlig til kærlighed." Endelig opgav han seletøjet og vendte hele sin opmærksomhed mod Camille.
"Jeg har aldrig hørt om nogle der prøvede at vinde nogle folks hjerte ved at stjæle en sum penge, men er det nyeste mode?" Trods hans mundvige var en stram streg - for ikke at grine - var øjne afslørende hvis hun aflæste dem. "Skal jeg falde for en landevejsrøver? Du er krævende."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 13 Jun 2013 - 11:57

At hun rynkede på næsetippen for at klargøre at hun fandt hans gerning en ekstrem dårlig ide , her i værelset, druknede ligesom da Eric sendte pengene på gulvet.Næserynken blev afløst af en pande rynken.
Hvorfor var han ikke glad? Camille blev da godt nok forundret over så direkte han meldte ud, og hn så ikek engang ud til at more sig ved det." J-jeg var forsigtig.....Eric, ingen genkender mig og jeg tror slet ikke de var lokale, men mere på træk igennem vores områder.Men....jeg var altså et pænt stykke væk" nåede hun at klemme ind, før Eric forsatte..
" kærlighed? Hvad har det med det hele at gøre!" Camille var meget fristet til at skrige neeej og ligge seletøjet tilbage i hans hænder, og opfordre ham til at pudse på livet løs.
Hun så det ikke som et specielt godt tegn at han smed det fra sige netop nu....og så på hende med dét blik.
Hendes øjne lå først ved hans læber og hun kunne mærke hvordan  forvirringen sneg sig ind nu.Han så jo helt sur ud...." Nej....det er ikke mode.....det er overlevelse....og....hvis du tror det er dit hjerte det hele handler om..." Men hun blev afbrudt, og denne gang så hun glimtet i Erics øjne, hvilke tog brodden lidt af det tumult der ellers var ved at hobe sig op.Hun regnede med at hun var sluppet af krogen nu, at han kun drillede hende.
Men til trods for dettte, var det et ømt punkt de jonglerede rundt med....hvad enten det var skæld ud eller for sjov.
" Ville du ikke have eventyr?" Svarede hun mere kækt, nu hvor hun ikke så ballade i horisonten mere.
" eller vil du hellere gifte dig med din mor? Jeg kan ikke stå ved en gryde hele dagen...nogen skal jo sørge for lidt alsidighed i hverdagen, imens du strigler heste" drillede hun og håbede ved gud at han ikke var rigtig vred, for så kunne det jo godt være liiige i overkanten.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 13 Jun 2013 - 12:14

OOC: Her er "hide" eksempelvist brugt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 13 Jun 2013 - 12:30

//ja det er fint......men jeg kan ikke se hvor- ikke på min ipad......og det forklarer ikke hvorfor det ikke skjuler når jeg skriver det : ( ........du er nød til at guide mig en smule mere detaljeret her//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 13 Jun 2013 - 15:02

" Bare rolig Valentine, jeg skal nok holde dig sikker, så den store stygge ulv ikke kommer og tager dig" lød det drillende.Selv uden magi havde Camille en god ide om at Eric nok skulle få mingeleret sig ud af det væreste ballade.Om ikke andet, så havde hans efternavn en hvis betydning i Underworld, især for de meget stærke væsener.De ville gerne have nogle store og robuste hest.Og Valens var i høj kurs, uanset om det skulle være en hurtig eller en stærk arbejdshest.De ville nok ikke nænne at gøre kål på arvingen til den business, vel? 
" Desuden .... Du har brugt en evighed på at fortælle stolpe op og stolpe ned at du aldrig vil giftes, sååå" Camille grinede ....og Eric gnubbede! 

Mira havde intet imod at ordne selen til sin egen hest.Hun kunne godt lide de fleste ting der havde med hestene at gøre.Også de praktiske.Hun havde jo gået en stor del af tiden op af Eric, og havde nok adopteret til den levetid.
Med erica om hendes fødder, gik hun flittigt igang.
Camille gemte hendes røde kappe af vejen, og da Eric kom tilbage, havde Camille stillet noget frisk juice til dem alle.
" Vi skal jo sådanset bruge det hele? Men ...først skal vi have et tag over hovedet , et der er vores eget...og så byggematerialer til skolen, med mindre vi kan finde noget der kan bruges? Skal vi ride langt væk, så skal vi nok fokuserer på proviant i første omgang....og ...." Hun havde lyst til at drille Eric med at sige kondomer.
Mn istedet blev hun helt bleg....måske det var et tumpet spørgsmål, men havde de overhovedet kondomer her i Underworld? Ikke at hun stod for at skulle bruge et nu.....men....

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 13 Jun 2013 - 15:30

De hele lød meget klogt. 
"Jeg tænker vi tager langt væk, så langt at du kan få arbejdet lidt på vejen og folk ikke kommer efter os, for vi har brug for en pæn sum penge hvis vi skal både bygge hus og hjem." Det kunne selv høns vide. Hvad der så derefter skete med Camille anede Eric ikke, men han syntes hun blev lidt bleg om næbbet. Han kiggede undrene på hende. 
"Er der noget galt?" Han kiggede undersøgende på hendes udtryk men kunne ikke finde ud af det. Ville hun ikke grave dybere i det, ville Eric ikke tvinge hende til noget, men være mere interesseret i om det han havde forslået blev godkendt eller om de skulle prøve noget andet. Hvis det ikke skulle ændres ville han gerne skrive det ned, mest for at få en oversigt men også huske alle tingene sener hen. Trods hans hukommelse var velfungerende var der grænser for hvor meget han kunne huske.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 13 Jun 2013 - 16:03

Lidt åndsfraværende fik hun nikket til ham, men hun var ikke helt tilstede.
Tankerne kredsede on birthcontrol, og ville ikke forlade hende.Jovist, hun havde  brugt beskyttelse den ene gang ,sammen med Tristan, men det var ham der havde haft det med, hele vejen fra Deploratus.
Hun åbnede munden for at sige noget, men endte med at sidde med et uintelligent udtryk istedet.
Og da tanken blev for meget for hende og hun havde set sig selv med 368 unger på nakken, var hun simpelthen bare nød til at spørge.
" Eric....hvad kender du til graviditets kontrol?" Hun vidste godt at det var lidt af et kvante spring i deres samtale, men han måtte da vide om der var sådan noget , om man brugte det her? 
Ellers var der bare ingen sex, fra nu af og i al evighed.Ikke om hun ville blive en nonstop fødevarsikkerhedsmyndighed.Og ingen elskede enda børn så meget som Camille, men lige nu var det en forfærdelig tanke.
I hendes verden havde alle de gamle gifte ægtepar onsdags sex...fordi de ikke rigtig gad at fyre op for blusset i hverdagen så ofte, men .....hvis man skulle føde en uge hvergang...så ville det jo blive til en gang om året...eller hvert treje år....og ikke en gang om ugen.
Hun så meget interesseret op på Eric.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum