Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | November
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164979 indlæg i 8752 emner
destiny? ~ Arycia
Side 5 af 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Sv: destiny? ~ Arycia
Han smilede til hende da hun kom tilbage igen.
Would you be scared?
Benjimin- Antal indlæg : 383
Evner/magibøger : Ingen
Hun tog en trøje, en skjorte, (ternet) og et par sorte jeans, bare noget enkelt, og noget ikke så varmt, siden vejret var rimeligt varmt i dag.
Hun tjekkede lidt hurtigt sine albuer for at se på plasterne, der var ikke sket meget ved dem, så de skulle ikke skiftes.
Hun puttede så trøjen og skjorten på, efterfulgt af hendes bukser, og lidt parfume til bagefter. Mest fordi hun egentlig gerne ville have været i bad, men hun ville ikke lade ham vente så længe.
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Hun gik ud til ham og smilede blidt til ham, hun lavede en hurtigt bevægelse med hovedet, mod døren. "Skal vi komme afsted" spurgte hun smilende, inden hun gik ud og tog sine sko på.
Gæst- Gæst
Would you be scared?
Hun lod ham gå ud først da de gik ud, så hun lige kunne få låst først, og gik så efter ham ned af trapperne, ned til den sidste dør som bare lukkede i, lige efter de var kommet ud.
Hun smilede kærligt og holde sig lidt ind til ham. "Hm.. Lad os kigge lidt rundt i starten, det kan være vi finder noget spændende" sagde hun og gik roligt ved siden af ham, til det kom til forskellige butikker der lå op og ned af hinanden.
Arycia kiggede af og til ind af vinduerne, for at se hvad de mon havde.
Gæst- Gæst
De havde ikke gået langt før de kom over til alle butikkerne som hun kiggede ind af vinduerne, nogle af stederne. Benjimin fulgte bare med hene. Han var ikke så meget for selv at shoppe, men han kunne sagtens følges ned hende, uden det blev for kedeligt. Han smilede en enkelt gang til hende, et stort varmt et af slagsen.
Would you be scared?
Hun smilede kærligt tilbage til ham, imens hun stadig kiggede lidt. Der var dog ikke noget som der fangede hendes opmærksomhed lige nu. Så hun gik bare ved siden af Benjimin, indtil videre.
"Noget du kunne tænke dig at kigge på, eller lave, et sted og gå hen?" spurgte hun og kiggede smilende på ham.
Gæst- Gæst
Han så på hende, og smilede da hun spurgte om der var noget han ville kigge på, eller om der var et sted han ville hen. Han rystede på hovedet. "Næ det er der ikke lige, du må bestemme hvor du vil hen af, skal nok følge med." Smilede han. "Og tro mig, jeg kommer ikke til at kede mig ihjel så længe du ogs er her." Smilede han breder end før, og betragtede hende.
Would you be scared?
"Awh, så kommer du ikke til at kede dig ihjel med det samme" sagde hun og smilede blidt. Hun tog tøvende fat i hans og gik roligt med ham hen til en af de små søde Cafeer.
Gæst- Gæst
Would you be scared?
Hun gik roligt med ham ind på cafeen, det var en lille hyggelig en, med ikke så mange folk rundt omkring, og det passede hende helt fint.
Hun gik hen til et ledigt bord, først der slap hun hans hånd og satte sig ned. Hun smilede roligt til ham. "Hva kunne du tænke dig... Koldt eller noget varmt at drikke" spurgte hun og smilede.
Gæst- Gæst
Would you be scared?
Efter hun havde betalt og fået drikkelsen, gik hun ned til ham igen og gav ham colaen inden hun satte sig ned og sippede lidt til sin varme kakao.
Hun sad og betragtede ham lidt og smilede kærligt til ham.
Gæst- Gæst
Would you be scared?
"Når du ikke er ham.. Du ved.. Får du så stadig blodlyst?" Spurgte hun tøvende og forsigtigt, men med en undertone af nysgerrighed.
Hun vidste ikke om han ville snakke mere om det, men hun ville bare gerne vide det.
Gæst- Gæst
Would you be scared?
Hun kiggede lidt på ham og så hvor trist det egentlig gjorde ham.
At hans dæmon kunne komme hvornår det skulle være... Skræmte hende, men hun ville ikke løbe væk, hun ville ikke væk fra ham.
Hun tog forsigtigt hans ene hånd og holdt den i hendes. Hun smilede blidt til ham. "Kan du mærke.. Sådan når han er ved at tage over?" Spurgte hun.
Gæst- Gæst
Would you be scared?
Hun kiggede ned i bordet og tænkte lidt, inden hun kiggede op på ham igen, for det var uhøfligt andet, og så kunne hun godt lide at kigge på ham, lige meget hvor creepy det egentlig lød.
Hun smilede blidt til ham, "så, hvis du ikke lader ham komme igennem, kommer han kun frem hvis du ser blod?" spurgte hun nysgerrigt, men forsigtigt.
Gæst- Gæst
Han rystede stille på hovedet. ”Det er ikke helt rigtigt. Han bruger energi på at komme frem. Hvis jeg lader ham overtage, bruger han ingen energi som sådan, og når han ser blod, så for han pludselig en masse energi, og skubber mig væk, så han kan komme til. Han kan sagtens komme frem uden at jeg giver ham lov, eller at han ser blod. Nu længere tid der går før han kommer frem, nu mere energi får han, og på et tidspunkt er han stærkere end mig, og kan smide mig ud, og så selv overtage, dog kun i kortere perioder, men med blod, en smule længere.” forklarede han, eller prøvede på det. Om hun forstod det, vidste han ikke, ellers måtte hun bare spørge ind til det, og så skulle han nok se om han ville være i stand til at svare på hendes spørgsmål. Han smilede forsigtigt til hende.
Would you be scared?
"Nåh... Undskyld jeg er lidt langsomt opfattende" sagde hun og smilede lidt flovt til ham.
((Krea svigt og træt, sorry xD))
Gæst- Gæst
//gør ikk noget, er selv en smule træt xD//
Would you be scared?
Hun smilede kærligt tilbage til ham inden hun tog en tår af sin kakao. Hun betragtede ham med et blidt blik, tænkte lidt over hvad der egentlig skete imellem dem, om hun egentlig kunne lide ham, eller lige frem var forelsket i ham. For selvom han var dæmon og det var forbudt for hende faktisk at være sammen med ham, og hun som ellers aldrig gjorde noget der var forbudt, så fik ham her, hende lyst til at bryde reglerne.
"bor du egentlig i lejlighed eller hus?" spurgte hun random, ikke fordi det betød særlig meget, det slog hende bare at hun ikke rigtig vidste hvordan han helt boede, udover at han ikke boede langt herfra.
Gæst- Gæst
Would you be scared?
Hun kiggede lidt tænkende ud i luften før hun vende sin fulde opmærksomhed mod ham igen, med et smil. "Et lille hus, tror jeg, og så ude i skoven, så der ikke er nogle naboer, eller bøller, man skal bekymre sig om" sagde hun og grinede roligt.
Gæst- Gæst
Han lyttede til det hun fortalte, at hun helst ville bo i et lille hus i skoven. ”Okay, jeg vil ogs helst bo i et lille hus, enten i skoven, eller lige i udkanten af den. Skoven er hyggelig” lo han stille. Han tog en tår mere af sin cola, inden han nok glemte alt om den igen, ligesom før, men det var Arycia’s skyld at han havde glemt den før. Hun distrahere nemlig hans opmærksomhed.
Would you be scared?
Side 5 af 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
» so who are you //Arycia//
» Try me //Arycia//
» Arycia ~ hi, and U R?
» i like it when they scream //Arycia//-XXX-
Igår kl. 14:24 af Edgar
» Your new home, my little sweetheart
Lør 23 Nov 2024 - 19:42 af Renata
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Lør 23 Nov 2024 - 16:21 af Lenore
» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
Lør 23 Nov 2024 - 13:19 af Edgar
» My Only, My Own (Edgar)
Lør 23 Nov 2024 - 12:41 af Edgar
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray