Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | November
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164979 indlæg i 8752 emner
destiny? ~ Arycia
Side 7 af 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Sv: destiny? ~ Arycia
Would you be scared?
Benjimin- Antal indlæg : 383
Evner/magibøger : Ingen
Hun kiggede på ham med et kærligt blik da han nussede hende i nakken, hun lukkede kort øjne med et smil, nød at han nussede hende, men åbnede så øjne igen.
Hun betragtede ham, som de sad der, overfor hinanden, men så tæt, hun var så tæt på ham. Hun kunne ikke lade vær med at lade hendes blik glide op og ned af ham, bare en enkel gang eller to, han var lækker, det var han altså. Hun smilede som tanken strøg hende. Mest smilede hun for sig selv, men det var synligt for enhver der kiggede på hende.
Hun kiggede op i samme sekund han lænede sig frem mod hende og noget fantastisk skete for første gang for hende. Han kyssede hende, hun blev kysset. Som hans læber skabte kontakt med hendes, kyssede hun tilbage, amatør agtigt, men med kærlighed.
Hun kiggede på ham med et stort, glad og kærligt smil på læben som han trak sig tilbage.
"Jeg vil aldrig bede dig om at forlade mig" sagde hun blidt.
Gæst- Gæst
En dæmon som sad og betragtede deres sukkersøde kærlighed, havde fået nok. Han rejste sig op, og gik hen til dem, og stillede sig foran boret. ”Skal turtelduerne ikke snart noget andet?” spurgte han med en hånlig stemme. Det var ikke svært at se på ham at han foragtede at de var sammen. ”Siden hvornår er nat og dag begyndt at mødes?” spurgte han. ”Det er ikke meningen at de to ting skal mødes. Det er ikke naturens gang.” han hentydede til dem.
Would you be scared?
Hun gav et lille spring fra sig da en stemme afbrød hendes stund hos Benjimin. Hun kiggede op på denne mand, som åbenbart ikke var særlig vild med det de have gang i.
Hun kiggede op på Benjimin med en strejf af skræk i hendes øjne.
Hun kiggede dog tilbage på manden for at være sikker på han holde sig der hvor han var.
"Hvis du har et problem, hvor går du så bare ikke, eller lader vær med at kigge?" spurgte hun irriteret tilbage, men tøvende. Hun holde sig lidt ind til Benjimin.
Gæst- Gæst
Benjimin så ned på Arycia med et beroligende blik, og så så op på manden. ”Hvis du ikke passer lidt på, så ved man aldrig hvad der kunne ske, vel?” sagde Benjimin i et meget roligt stemmeleje. Mandens øjne flakkede en smule, men så så direkte på Benjimin med et hånligt blik. ”Du vil ingen gang kunne gøre en flue fortræd.” lo han. Benjimin så ned på Arycia med et let spørgende blik. Han ville vide om hun ville havde om han skulle tage kampen op, eller om han skulle blive siddende her sammen med hende. ”Ha” lo manden hånligt. ”Du skal først spørge om lov?” ham her ville ikke bare gå af sig selv, en af dem måtte jage ham væk hvis de skulle ha fred. Benjimin så stadig spørgende på hende.
Would you be scared?
Hun kunne se det spørgende blik der kom fra ham, hun tænkte lidt over det, men hvorfor dog ikke, manden ville ikke gå med det samme, han skulle væk. Hun nikkede roligt og satte sig tilbage i sin stol. Hun smilede blidt til Benjimin og kiggede så ellers op på manden.
Gæst- Gæst
Would you be scared?
Gæst- Gæst
Would you be scared?
Hun havde hørt mandens bedende stemme. Det fik hende til at tænke på sig selv, den dag.
Hun åbnede langsomt øjne og kiggede hen på Benjimin, skulle hun stoppe ham. Hun nikkede. Hun var en engel, hun blev nød til at prøve.
Hun rejste sig tøvende op fra stolen, og tog nole forsigtige skridt hen mod Benjimin.
Da hun var bag ved ham lagde hun en rystende hånd på hans skulder. "B... Benjimin..." Sagde hun forsigtigt. "Vil du ik nok slippe manden?" Spurgte hun, meget tøvende og bange.
Gæst- Gæst
Would you be scared?
Hun tog meget forsigtigt hans hånd, og trak lidt i ham mens hun gik med ham ud fra cafeen. "Lad os tage hjem" sagde og smilede svagt til ham. Hun var bange, hele hendes krop rystede, hun kiggede lige ud hele tiden, i frygt for at møde dæmonens blik. Hun havde er fast, men blidt greb om hans hånd som hun gik med.
"Jeg er glad for du slap den mand der..." Prøvede hun lidt. Selvom det nok ikke helt var konsekvens frit at bede han om at gøre det, for nu gik det hele helt sikkert ud over hende.
Sidst rettet af Arycia Søn 27 Apr 2014 - 22:44, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Would you be scared?
Hun lukkede øjne hårdt sammen da han pludselig stoppede op, hun prøvede at hive blidt i hans hånd, for at få ham med. Men han var ikke til at få med. Hun åbnede tøvende øjne og kiggede på ham. Hun rystede panisk på hovedet. "J... Jeg smager ikke godt" sagde hun med svag stemme.
Hun tænkte lidt over hvad der mon kunne stoppe ham, hvis hun nu kunne gøre et eller andet for at få Benjimin frem igen. Hun kiggede lidt ned jorden, tænkende. Der gik dog ikke lang tid, før at hendes blik fløj op på ham og et svagt smil formede sig på hendes læber.
Hun gik lidt tættere på ham, forsigtigt for ikke at provokere ham til at angribe. Da hun var helt henne ved ham, stillede hun sig op på tær, for ligesom at kunne nå ham, for han ville sgu nok ikke læne sig ned til hende.
Hun smilede lidt inden hun gav ham et langt og kærligt kys på munden. Hun snoede sine arme om hans hals og smilede mod hans læber. Inden hun trak sig lidt væk, stadig med armene om ham, for at se hans reaktion.
Gæst- Gæst
Han blev stående og kiggede ned på hende da hun stillede sig på tær, og lod sine læber møde hans. Han var ikke vant til at folk kyssede ham, og havde derfor ingen ide om hvordan han skulle forholde sig til det her. Han mærkede hendes arme rundt om halsen, og kunne mærke kærligheden i hendes kys. Han instinkt kæmpede imod. Han ville ikke give efter for hende, han kunne ikk… han sukkede en enkelt gang, og kyssede så med på hendes kys. Han var blevet sig selv igen. Han kyssede med kærlighed tilbage, og da hun trak sig væk fra ham, så han på hende med et kærligt smil og blik. ”Undskyld” mumlede han, og slog blikket ned i jorden.
Would you be scared?
Hun smilede stort tilbage da han smilede til hende, han var sig selv igen, og hvor var hun glad for det. Hun rystede på hovedet og krammede ham. "Det er okay, du gjorde mig ikke noget" mumlede hun ind mod ham og kiggede op på ham med kærligt smil.
Hun gav ham et lille kys på munden, inden hun igen tog hans hånd. "Lad os tage hjem... Det er vist lidt mere sikkert når det bare er os to" hun hentyd til manden som faktisk havde startet alt det her. Han havde faktisk fået hende til at tvivle et øjeblik på om dette nu også var godt... Hvor vovede han! Selvfølgelig var dette godt, hun elskede Benjimin, hun ville aldrig forlade ham. Hun smilede for sig selv af tanken.
Hun kiggede op på ham og hev lidt i ham med et kærligt smil og et kys på kinden.
Gæst- Gæst
Han kyssede tilbage da hun kyssede ham på munden, og var glad for at hun tog ham i hånden. Han nikkede til det hun sagde. ”Du har måske ret i at det ville være bedst på den måde, men jeg plejer for det meste at…” han sukke ”At holde mig fra alle slagsmål, og er ikke sikker på hvad der fik mig til at gå i slagsmål i dag.” han bed sig kort i læben. Han så på hende, og så at hun smilede af et eller andet. ”Hvad tænker du på?” spurgte han stille, og betragtede hende. Hun var den første person som han elskede, men alligevel kunne han sige med det samme at der ikke ville komme en eneste som han ville elske mere end hende her. Han smilede kærligt til hende, og strøg hende en enkelt gang over kinden. Han smilede bredt da hun kyssede ham på kinden.
Would you be scared?
Hun trak skulderne, "jeg tænkte at lade som om alt var normalt... Måske ville få det normale frem og du ville komme tilbage" sagde hun og trak endnu engang på skulderne.
Hun kiggede op på ham og smilede blidt, "manden provokerede dig... Os.. Det er normalt at blive meget sur af og til" sagde hun og smilede opmuntrende til ham.
Hun vende blikket ned mod jorden da han spurgte hvad hun tænkte på. "Jeg tænkte bare på at næste gang den mand havde lysten til at tale, skulle han nok bide sig i tungen først." sagde hun og grinede svagt.
Hun kiggede op på ham igen og smilede kærligt. "Og så tænkte jeg bare på hvor meget jeg egentlig elskede dig" sagde hun og kiggede så ned igen.
Hun smilede blidt og vende sin opmærksomhed mod ham.
"Lad os komme hjem, vi skal på diskotek i aften, og det kræver energi" sagde hun energisk og hev ham roligt med mod sin lejlighed.
Hun åbnede døren til lejligheden og gik ind, og efter han kom ind, lukkede hun døren og låste den efter dem, man vidste aldrig om der skulle komme nogen.
Hun tog roligt sine sko af og stillede dem på plads, inden hun rettede sig op. "Sulten?" spurgte hun spørgende. Alt imens hun gik ind og hen til køkkenet, hvor hun tog et koldt glas vand.
Gæst- Gæst
Han nikkede stille til det hun sagde. At det var normalt at blive meget sur nogle gange. Hvem blev ikke sur på et eller andet tidspunkt inderst inde? Han nikkede også til det næste hun sagde. Han var enig med hende i at manden bare skulle holde sin kæft næste gang han havde sådan noget at sige. Det næste hun sagde, fik ham til at smile bredt. ”Jeg elsker også dig” sagde han, og strejfede let hendes læber med sine egne. ”Okay, lad os tage hjem” smilede han, og fulgte efter hende.
Han gik stille ind af døren efter hun havde åbnet den, og selv var gået ind, så hun kunne låse den efter dem. Han trådte hurtigt ud af skoene, og satte dem så der hvor hun i går havde sagt de skulle stå. Han kiggede op på hende da hun spurgte om han var sulten, og trak kort på skuldrene. ”En smule måske.” sagde han, og smilede blidt til hende, og gik med hende ud i køkkenet, og så bare på hende.
Would you be scared?
Hun bed sig let i læben og trak på skulderne, hun vidste ærligtalt ikke hvad hun skulle havde gjort, hvis det med at have kysset ham ikke havde virket. "Jeg tænkte ikke meget lige der... Jeg var bange" indrømmede hun og kiggede op på ham. Hun smilede blidt da han begyndte at ae hendes kind. Hun så lidt overrasket op på ham, som om det først lige gik op for hende nu, at han kunne havde dræbt hende. Hun nikkede svagt
Hun smilede stort da han sagde han også elskede hende, det var hun meget glad for.
Hun vende sig om mod ham og smilede. "Hvad kunne du så tænke dig, jeg kunne lave noget mad... Eller du kunne få en pandekage?" sagde hun, mere som et spørgsmål og smilede blidt til ham.
Gæst- Gæst
Han var lettet da de var i hendes lejlighed. Der var der ikke nogle som kunne provokere ham ud i et slagsmål viste han, så intet blod i det næste stykke tid. Han så stadig på hende da hun spurgte hvad han ville ha. ”Bare pandekager tak.” smilede han til hende. Da hun igen vente sig om, gik han stille over til hende, og slog sine arme rundt om livet på hende, og hvilede sin hage mod hendes skulder. ”Du aner ikke hvor meget jeg allerede er ramt. Jeg vil aldrig miste dig, nu når jeg har fundet dig.” hviskede han blidt i hendes øre, og gav hende et let kys på halsen.
Would you be scared?
Et stort smil formede sig på hendes læber da han lagde armene om hende, og hun kunne mærke hvordan hans hoved hvilede sig på hendes skulder. Hun rødmede let, og en varm og glad følelse boblede hende i hende. Hun bed sig let i læben da han kyssede hendes hals. "Og du skal heller aldrig miste mig, jeg vil altid være hos dig, og ingen andre" svarede hun kærligt igen, og vende sig roligt om mod ham og smilede kærligt til ham, inden hun gav ham et kærligt kys på munden.
Hun trak sig lidt væk, stadig stod hun tæt ved ham, men hun vende sig lige om igen for at lave pandekagerne færdige.
Hun tog tallerknerne og vende sig om mod ham med et smil. "Maden er klar" sagde hun energisk og holde en tallerken ud mod ham.
Gæst- Gæst
Han betragtede hende stadig da hun vente sig om, og lavede pandekagerne helt færdige. ”Tak” smilede han, og tog imod tallerkenen. Han gik hen til hendes bord, og stillede den fra sig der, og så så over på Arycia med et kæmpe smil.
Would you be scared?
Hun kiggede lidt på sin pandekage, men kiggede så på Benjimin.
Hun tænkte lidt over hvad der mon skulle ske efter de havde været på diskotek. Ville de gå hver til sit, eller hvad ville de?
Hun pillede lidt ved sin pandekage, inden hun valgte at spørger. "Hvad skal der så ske efter diskoteket?" spurgte hun lidt usikkert og tøvende. For hun ville helst ikke skilles fra ham. Det havde hun slet ikke lyst til.
Gæst- Gæst
Would you be scared?
Side 7 af 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
» so who are you //Arycia//
» Try me //Arycia//
» Arycia ~ hi, and U R?
» i like it when they scream //Arycia//-XXX-
Igår kl. 14:24 af Edgar
» Your new home, my little sweetheart
Lør 23 Nov 2024 - 19:42 af Renata
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Lør 23 Nov 2024 - 16:21 af Lenore
» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
Lør 23 Nov 2024 - 13:19 af Edgar
» My Only, My Own (Edgar)
Lør 23 Nov 2024 - 12:41 af Edgar
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray