Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | November
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164979 indlæg i 8752 emner
The Lost One and the Future Heir - Rafaela
Side 2 af 30 • 1, 2, 3 ... 16 ... 30
Sv: The Lost One and the Future Heir - Rafaela
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6221
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
han nussede stille hendes hår imens hun blev ved med at sutte på den og imens bevægede han sine hofter frem og tilbage så han stille og roligt mundkneppede hende.
det var en nydelse han havde savnet i denne uges tid.
Rafaela- Evolved
han vendte hende blidt om og bukkede hendes overkrop ned så hun lå op af bordet de var ved og derefter rev han bukserne af hende så hun var helt blottet.
han tog sin store lem og vendte den imod hendes våde revne og penetrerede stille og roligt indtil han ikke kunne komme længere ind i hende.
imens nussede han hendes ryg med sin anden hånd imens den også blidt holdte hende ned så hun ikke kunne rejse sig op.
Rafaela- Evolved
med sin frie hånd løftede han hendes ene ben så hun stod kun på et ben imens hun blev holdt rundt om hende og taget på bryst og samtidig bliver holdt i det ene ben imens han knalder hende stille og roligt med dybe stød.
han hviskede blidt i hendes øre.
"du har vist savnet at have din fars lem op i dig. har du ikke min pige".
Rafaela- Evolved
han kunne mærke han snart skulle til at komme da hun var meget stram og liderlig kunne han mærke.
hans lem begyndte at vokse op i hende fordi den var ved at gøre klar til at fylde hende op indvendigt.
Rafaela- Evolved
"jeg er ikke færdig med dig endnu min pige. hvis du siger ja til at underkaste dig for mig skal jeg nok fylde dig med så meget sæd og give dig så meget pik at du vil aldrig glemme den nydelse og oplevelse." sagde Sakref imens han løftede hende op så hun nu sad på kanten af bordet og havde hans overkrop tæt op imod sig og hans store lem lige på bordet vendt imod hendes gennemkneppede fisse som en radar.
Rafaela- Evolved
"hvis du siger nej så får du bare ikke mere pik. så må du vente til et andet tidspunkt hvilken kan blive om længe siden fordi Melvin er ikke hjemme. han er på mission så du har kun mig at vælge ellers må du vente og kan du måske klare det" sagde han med et flabet og frækt smil på læberne og et glimt i øjne.
han mente jo ikke noget seriøst ved spørgsmålet men han kunne godt lide tanken ved at hun underkastede sig for ham eller simpelthen tiggede ham efter at få stillede sin træng.
Rafaela- Evolved
"sig det min pige. sig til mig at du underkaster dig. at du er fars lille pige som vil gøre alt for at få fars pik ind i sig" sagde han med et frækt smil på læben imens han nussede hendes krop fra top til bund.
han var blevet så liderlig af spænding at han var blevet mega stiv igen.
Rafaela- Evolved
"det var godt min pige" sagde han og tog hende op og bar hende hen til et bord der havde en blød dun over sig som han brugte til at lægge forsøgsdyr på.
han lagde hende ned på den på ryggen og med røven ca. på kanten hvorefter han gennemtrængede hende dybt som overhovedet muligt.
han lænede sig op imod hende og begyndte at sutte på hendes bryster og stimulerede hendes brystvorter med sin tunge imens han begyndte at gennemkneppe hende igen.
Rafaela- Evolved
denne akt forsatte den næste times tid før selve væskens effekt var stoppet lidt. hun havde i den tid været kneppet tre gange i fissen og to gange i munden på flere forskellige positioner og hun havde også blevet leget med analt imens.
Rafaela og Sakref lå på bordet med det bløde dun på og slappede af. laboratoriumet var et kæmpe rod af sæd, safter, sved og lignende og de var begge pænt seksuelle udmattede.
//springer lige lidt frem til noget af det spændende //
Rafaela- Evolved
"du behøver ikke at gøre dette rent min pige. jeg får Rottenstein til at gøre rent hernede og så kan vi snakke om en aftale. så du måske slipper for at gøre rent hernede." sagde han og smilte til hende.
"hør her min pige. jeg ved godt jeg kan være streng og til tider virke ondskabsfuld og selvfølgelig mine handlinger er onde men min hensigt er ikke at være ond. jeg prøver at få dig til at forstå at der er nogle visse regler som man skal bare følge og der er bare ikke noget man kan gøre ved det. og hvis man ikke følger reglerne så er der konsekvenser." sagde han og smilte til hende.
"mit kompromis til dig for at du kan slippe for at skulle gøre rent hernede er at du tager dette halsbånd på. og det eneste du skal så gøre er gøre hvad jeg beder dig om, intet andet. så hvis jeg siger at du skal gå med mig topløs så gør du det. hvis jeg siger at du skal kravle på alle fire så gør du det. hvis du så gør hvad jeg siger vil du blive belønnet. hvis ikke vil du blive straffet. så simpelt er det og hvis du synes det er for pinligt at skulle gøre det imens alle folk kan kigge på dig eller i så fald imens dem her på slottet kan genkende dig så har jeg en lille ting du kan bruge imod det" sagde han og rakte sin hånd frem.
en svirvel af mørke svømmede rundt om hans hånd og pludselig stod han med en maske i hånden.
den var af blankt guld og man kunne kun se øjne og intet andet af ansigtet. der var ingen udsmykninger på andet ved øjne så det lignede som om hun havde make-up på
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela- Evolved
"din specielle hudfarve kan jeg ikke dække men jeg kan give masken den evne at den vil skjule din hale når du har den på men den vil ikke kunne andet" sagde han med et smil.
han nussede stille sin hånd op og ned af hendes kind.
"men det kan så være at folk vil se at jeg har gjort noget ved din trodsighed. men min pige jeg tror ikke du vil kunne fortælle mig noget som ville ændre situationen på nogen måde end til det der er værre " sagde han og smilte til hende og rakte både masken og et læderhalsbånd hen til hende.
Rafaela- Evolved
"det er også en ærlig ting at kæmpe for og du ville have fået ros hvis du ikke ødelagde det ved din mangel af forsigtighed. du skal huske at du er i en familie og betydningsfulde folk. og ved at du ofre dig selv for din sags tjeneste så ofre du også resten af familien. og for det skal du straffes for. ikke fordi du ikke har gjort noget rigtig men fordi den måde du gjorde det på er forkert. og det skal du så tage ved lære af." sagde han.
han stod lidt og kiggede på hende før han sagde noget igen.
"en sidste ting. når du har masken og halsbåndet på er jeg ikke din far men din herre. jeg er din konge og du gør derfor hvad jeg siger og tilsvare mig som herre når bedt om det." sagde han og rakte tingene mere hen til hende som tegn på at hun skulle tage dem.
Rafaela- Evolved
Side 2 af 30 • 1, 2, 3 ... 16 ... 30
» The future is now (Natalie)
» Plan(t)s for the future
» Future Control
» what future awaits my (Akuma)
Søn 24 Nov 2024 - 14:24 af Edgar
» Your new home, my little sweetheart
Lør 23 Nov 2024 - 19:42 af Renata
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Lør 23 Nov 2024 - 16:21 af Lenore
» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
Lør 23 Nov 2024 - 13:19 af Edgar
» My Only, My Own (Edgar)
Lør 23 Nov 2024 - 12:41 af Edgar
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray