Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164976 indlæg i 8752 emner
The Lost One and the Future Heir - Rafaela
Side 4 af 30 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 17 ... 30
Sv: The Lost One and the Future Heir - Rafaela
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6221
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
det var Sakref der nemlig var på vej imod hende. stadig godt igang med at drikke sin whiskey lige fra flasken. han var nået godt halvvejs med flasken.
"stop lige en halv min pige. hvor tror du, du skal hen?!" råbte han da han opdagede Rafaela. man kunne se at han var vred over at hun bare var løbet hjemmefra igen og sågar ved midnatstid.
Rafaela- Evolved
"fint så gør jeg det." sagde han og gav slip på hendes tøj og tog fat om hendes hals og løftede hende op.
hun var lettere ved at blive kvalt men samtidig kunne mærke en slags brændende fornemmelse rundt om sin hals der hvor hans hånd var.
pludselig gav han slip så hun røg til jorden
"det halsbånd jeg havde givet dig var beregnet som noget symbolsk. en måde til at du kunne bevise over for mig at du kunne gøre det der var bedst for familien og at du kunne opføre dig ordenligt men det er slut. jeg har brændt et mærke rundt om din hals som du kan se som dit fremtidige lydigheds halsbånd. det fungere sådan at jeg giver dig nogle regler du skal bare følge. hvis du ikke gør vil du blive straffet indtil jeg synes du har fået nok. hvis du opføre dig pænt og gør hvad der bliver sagt vil jeg belønne dig. din belønning afhænger hvor lydig du er." sagde han og kiggede på hende med seriøse øjne.
"reglerne du skal følge er 1: du skal altid gøre hvad jeg beordre dig til. 2: du må ikke forlade slottet medmindre jeg giver dig tilladelse. 3: du skal snakke pænt og høfligt imod mig og de andre på slottet. 4: du må på ingen måde tænke på at skade eller gøre skade på nogen fra familien." sagde han og gik et skridt tilbage fra hende.
Rafaela- Evolved
"men inden vi vender snuden hjem af vil jeg gerne have en forklaring på hvorfor du vælger at bryde reglerne igen efter at have fået af vide at du ikke måtte." sagde han og spurgte ind til det.
han var sur men ville også være fair over for hende lidt.
Rafaela- Evolved
han ventede lidt med at gøre noget ved det så hun kunne virkelig forstå straffen ved at tænke om smerte ondskab imod familien. det var en ting hun skulle lære hårdt at det måtte man ikke.
der gik ca. fem minutter før Sakref hverken sagde eller gjorde noget, hvorefter han knipsede med fingrene og Rafaela kunne mærke at hendes styrke og energi kom tilbage til hende langsomt.
"retfærdighed har intet at gøre med om jeg må få et nyt barn og du ikke må. jeg er din konge og derfor kan og vil straffe dig som jeg nu ønsker. det kan godt være du er stadig min datter men det er ikke ens betydende med at du er højere stillet end reglerne. barnet blev fjernet som din straf. som en måde at du skulle lære dig selv på at gøre hvad der bliver sagt. hvilket du dog stadig har bevist at du ikke kan. betyder det så at dit barn har betydet så lidt for dig? at du simpelthen ikke kan lære fra dine fejl selv om at det mest betydningsfulde for dig bliver fjernet?" sagde han og rettede skylden tilbage imod hende.
hun kunne have sluppet for alt dette. både straffene og problemerne hvis hun bare havde fulgt reglerne fra starten af og ikke brudt dem utallige gange.
"straffen ændre sig ikke af det du har sagt. du har stadig ikke ændret dig og derfor vil du blive ved med at blive straffet. det er det som er meningen med sindssyghed. at gøre det samme igen og igen og igen og forvente at der vil ske en anden reaktion af det." sagde han og vendte ryggen til hende og skulle lige til at gå men han stoppede og vendte sig om imod hende.
"vi går tilbage til slottet nu. men du skal stadig straffes på vejen. derfor tager du nu dit tøj af til du intet har på og så tager du din maske på og halsbånd og så følger du med mig. ingen tuden, ingen klynken. du følger med i stilhed og tænker over hvad du har gjort." sagde han og kiggede på hende forventningsfuld.
Hun kiggede stadig ned og blev siddende selvom smerten forsvandt og hun begyndte og komme tilbage. Hun så ned i jorden "Nej...Det betød alt for mig..." sagde hun med en stemme der viste store tegn på, at hun snart ville begynde og græde igen. Hun lyttede stille til det han sagde og nikkede, men kom i tanke om, at hun aldrig tog det fra bordet igen efter hun havde lagt det der da Valiona var kommet ind i laboratoriet. Hun kiggede usikkert op på ham "Undskyld, men fik aldrig tingende med fra laboratoriet da jeg stak af for ikke og skade dig og mor" man kunne tydeligt høre på hendes stemme, at hun var bange.
Rafaela- Evolved
"så er det godt jeg går med et ekstra par for en sikkerhed skyld hvis du skulle glemme." sagde han og tog en ekstra maske og halsbånd frem.
"jeg ved godt du ikke vil skade os. men du skal lære din vrede og kontrollere den. vi allesammen i familien besidder en stor vrede inde i os og vi har alle været nød til at lære den og styre den. den eneste der ikke har haft den er din onkel Makkadin" sagde Sakref og ventede på at hun fik fjernet tøjet og taget masken og halsbåndet på.
Rafaela- Evolved
"Makkadin er min tvillingebror. han er den udnævnte leder af menneskene og han har en ærkeengels sjæl i sig. derfor er han den mest reneste hjertede person i vores familie." sagde Sakref imens de gik ned af gaden,
jorden var kold for fødderne da det var rent sten og det var ikke ligefrem fordi det var varmt. Doomsville City var en by hvor det nemlig regnede meget og var meget ofte overskyet men vejret var altid som et tidligt efterårsvejr. hvor luften altid var varm men fugtig oveni.
Rafaela- Evolved
"han har altid været en travl mand. han er den som sørger for at mørket ikke vender tilbage og skubber balancen over for den mørke side igen i denne verden. lige siden vi var små var han den der rettede op på mine ondskabsfulde gerninger. mest fordi jeg var født med ondskab i hjertet fra starten af. men det har ændret sig takket været min bror. han har forresten en søn også. Vincent hedder han, han er din nevø" sagde Sakref og foresatte med at gå imod slottet.
de var næsten henne ved slottet hvilket var meget godt fordi det trak op til regn.
de nåede kun lige at komme indenfor før det begyndte at regne.
Hun kiggede op på himlen og gik lidt hurtigere for og nå ind på slottet inden det ville regne. Hun hadet regnen for det gjorde altid så hun frøs endnu mere og havde svært ved og få varmen i kroppen igen. Det var der dog ikke mange der vidste det var en underlig svaghed hun havde, men den var meget normal alligevel. Hun kiggede ned i jorden da de var kommet ind.
Rafaela- Evolved
"jeg ved ikke helt om han er din nevø eller mere din fætter. det blander jeg sammen engang imellem. men jeg mener han er dusørjæger. og en god en af slagsen. der har indtil videre ikke været et job han ikke kunne klare" sagde Sakref og gik lidt afsted ind på slottet.
" du skal forresten sove inde på mit værelse så jeg kan bedre holde øje med dig." sagde han og gik hen imod døren til trappen.
Rafaela- Evolved
"det kan vi godt få snakket med dem om. de kommer dog ikke så ofte ud af den by de lever i. de bor i Sunfury City." sagde Sakref og gik videre op af trappen. de kom op på den etage hvor Sakref og Valiona 'boede'
selve deres etage var meget mere luksuriøst i forhold til resten af etagerne. selvfølgelig var kvaliteten høj uanset hvor henne man var på slottet men her var væggene specialmalet med flotte billeder og gulvet var fyldt med forskellige slags dyreskin samt møblerne som var altid glat poleret.
Sakref gik ind til hans soveværelse som var en kingsize rum med en kingsize seng og det hele. der kunne sagtens sove en masse på den seng og hele værelset var på størrelse med tre af deres værelser til sammen plus lidt ekstra.
dog også selv om at Sakref og Valiona sov inde i det rum og det var ved midnatstid så var Valiona ikke inde i rummet åbenbart.
Sakref gik hen og tog et lille glas der var formet som et kranie og hældte lidt rødvin i det.
"din mor sover inde på observationsstuen nede i vores hospital med høj overvågelse for at vi kan sikre os at dit fremtidig barn bliver født godt og ikke bliver skadet. samtidig vil der ikke gå længe før barnet er født da i draconianere udvikler børnene meget hurtigere end mennesker ville. så ca om en måned eller to vil barnet blive født." sagde Sakref og tog en tår af sin vin.
Rafaela- Evolved
han gik hen til hende imens hun lå i hjørnet og samlede hende op så hun lå med maven over hans brede skuldre.
"kom her min pige. nu hvor du har været så sød og følge med uden problemer herhjem så vil jeg give dig en smagsprøve på dine belønninger i fremtiden for at have været en dygtig datter." sagde han
han rettede sine hænder imod hendes hoved og fjernede stille masken hvorefter han satte sine hænder imod hendes tendinger og pludselig strømmede der mørke ud af hans fingrespidser som fyldte Rafaelas hoved med gode tanker og en følelse af ekstase og liderlighed. det var som en strøm af følelser der fjernede alle de dårlige ting fra hendes hoved og erstattede det med liderlighed og afslappelse.
Rafaela- Evolved
"fjerner du mit tøj for mig?" spurgte han lettere kommanderende som om han ville have hun fjernede tøjet uanset hvad.
Rafaela- Evolved
selve duften af den var som en slags parfume for hende af en årsag. det var som om den påvirkede hende til at blive mere oppe og køre. han stod nu helt nøgen foran hende og smilte til hende frækt.
Rafaela- Evolved
Side 4 af 30 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 17 ... 30
» The future is now (Natalie)
» Plan(t)s for the future
» Future Control
» what future awaits my (Akuma)
Idag kl. 14:10 af Lenore
» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
Idag kl. 13:19 af Edgar
» My Only, My Own (Edgar)
Idag kl. 12:41 af Edgar
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray