Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
leave the poor las alone! //Erzsébeth Florka//
Side 4 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: leave the poor las alone! //Erzsébeth Florka//
Hun gispede og stønnede ved hans nappen. Hendes trusser blev trukket af før hun havde noget at reager, og igen var alt usikkerhed forsvunden, da han pirrede hendes underliv, der nu var mere følsom en før. Hun prøvede at fjerne sig fra ham da det var overvældende for hende, hun kunne ikke finde ud af håndter den nydelse. Det var for uvant. Hun hævede jeg op så hun stod på alle fire over ham og ville prøve at fjerne hans hånd, da han så stak to fingre ind i hende, og sendt en mærkelig bølge af nydelse igennem hende. Så meget nydelse at hun prøvede at trække sig fra ham fordi hun ikke kunne forholde sig til den.
Hun rystede på hovedet da han spurgte om hun var sikker på hun ikke ville lade ham tilfredsstille hende. ”.. nej.. please… ” det var ikke fordi han var dårlig men hun blev så svag og hun ville ikke lade ham bestemme. han skulle ikke have sin vilje, hvilket hun fornemmede han godt kunne lide. Han havde pirrede og drillet hende så meget, nu ville hun gøre gengæld, selvom det var rimeligt svært for hende. hun prøvede på at fjerne hans hånd og fjerne sig fra ham. Hvis det lykkes hende ville hun nappe ligesom ham, blot lidt hårdere fordi han kunne holde til det, og kysse samt kærtegne den med sin lille blød tunge ned af hans bryst og mave samt ned mod der hans bukser for lidt siden havde været. hvis det ikke var tilfældet ville hun blot prøve at modarbejde mest muligt indtil hun fik sin vilje.
Gæst- Gæst
"Du kan vidst ellers meget godt lide hvad jeg gør?" sagde han drillende, da hun stadig forsøgte at kæmpe imod, men for nu lod han hende have lidt af kontrollen, det var også meget sundt for hendes oplevelse med sex at hun havde lidt kontrol til at styre det, selvom det var svært for ham at afgive kontrollen, normalt var han meget mere direkte og nærmeste kastede sig grådigt ud i det. "Mmmmhmmm... Du er lærenem." sukkede han nydende som hendes læber vandrede ned af hans krop. Da hun nåede næsten ned til hans lem sukkede han igen. Han var ikke okay med at hun gav ham nydelse uden at han gav hende noget igen, hvilket var derfor han satte sig op og hev hende op sådan at han havde hivet hende op at lægge med hovedet ved hans bryst så hans lem gned mod hende kort. Han greb så fast om hendes hofter og holdte hende fast der, og begyndte at bevæge sit lem sådan at han gned det mod hendes underliv og klit i lange bevægelser. Hans læber fandt også hendes bryst igen hvor han lod sine tænder pirrende nappe hende omkring brystvorterne.
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)
Hendes plan gik fint, han nød tydeligvis hendes mindre kærtegne, og det virkede også som om han tillod hende at have kontrollen. Det gjord det hele langt nemmere. Hun smilede tilfreds og lavede små støn, sendte ham en frækt smil som tegn på hun tog rosen til sig. hun var lærenem, det havde hun altid været. Det var et krav som slave, ellers ville man få det svært. Hun smilede da hun var noget langt nok ned til at gøre lidt gengæld. Men den mulighed nåede hun ikke at få før han havde trukket hende op til sig. hun lille hvin forlod hendes læber og panikkede lidt da det ikke var plan. ” aha!” brokkede hun sig og prøvede at rykke sig, men stoppede da han begynde at gnide sig mod hendes underliv. Støn forlod hendes læber og kunne mærke hun blev tung i kroppen. Hun prøvede at kæmpe i mod nydelsen, hun ville have sin lille hævn. Han skulle ikke slippe afsted så nemt. hun knurrede af irritation og nydelse. Hun bed tænderne, og prøvede at fjerne sig fra ham. Dog modvilligt fordi det var utrolig dejligt. ” please, jeg ….. jeg… jeg …vil gerne …Sajro .. please jeg vil gerne prøve noget…” hviskede hun og prøvede at lyde så sukkersød som muligt for at få lov, selvom det var svært når han pirrede hende så voldsomt.
Gæst- Gæst
"Nåååå vil du gerne gide din redningsmand en belønning for først at redde dig, så redde dig igen og derefter at vise dig denne nydelse der gennemstrømmer din krop?" han gav hende et rap over den ene balle og tog på hende fordi hun trods hendes små former havde en god krop.
"Jamen jeg tager da gerne mod en belønning, måske den er god nok til at jeg gør gengæld?" sagde han drillende, som han så igen pirrede hendes klitoris med hans tunge, og lod hans læber kærtegne hende lige under navlen og langs inderlåret, men han gjorde intet for at stoppe hende i at gøre det hun ville.
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)
”sa…” hun rømmede sig lidt og prøvede ville til at rykke sig da den vidunderlige følelse igen strømmede igennem hendes krop. Hun slog øjne op, og knyttede sine hænder. ” ååårh sajro….” stønnede hun irriteret, og kæmpede med sin krop. Den ville ikke adlyd, kun sajro. Hun spænde kraftigt i kroppen og kæmpede med at få lagt en hånd hans pande og fjerne hans mund fra hendes krop. Da han så ikke gjord noget modstand, eller hentydning til at tage kontrollen igen. Trak hun vejret dybt, og prøvede at stoppe sin krops rysten. Hun bed sig læben og fjernede sig fra ham… hun var ved at falde op til flere gange, da han fuldstændigt havde bragt hendes krop ud af balance.
”hmf…” mumlede hun og skulle lige støtte sig to sekunder, før hun rejste sig fra sengen og samlede kjolen op. ” okay… for jeg skal kunne give din… såkaldte… øhm.. belønning.” forklarede hun i mens hun rev kjolen i strimler. ” skal der tages nogle forholdesregler..” Hun tog strimlerne trak lidt i dem for at finde ud deres holdbarhed… hvis hun kunne pirre ham ligeså meget som han havde gjort ved hende. kunne det måske gøre ham svag nok til ikke at bryde båndende.. hun bed sig kort i læben før hun kravlede op i sengen til ham igen med de 5 stykker strimler. Hun smile frækt og tog hans håndled og begyndte at binde dem fast til sengen, samt hans ben… eller i hvert fald at prøve på det. Derefter hvis det lykkes hende ville hun give ham bind for øjne. *hævnen bliver sød * tænkte hun og kom til at smile lidt ved tanken
Gæst- Gæst
"Jeg advarer dig med det samme, jo mere du pirrer mig, jo mere lyst til dig får dig, og jeg får hvad jeg lyster før eller siden. han sagde det drillende som han lod hende binde hans håndled til sengen men hans ankler og derved hans ben lod han hende ikke gøre noget ved. Da hun så gav ham bind for øjnene smilede han bare drillende. For at give hende en falsk tryghed eller sikkerhed, så rev han lidt i strimlerne hårdt nok til at rykke i sengen, men ikke hårdt nok til at rykke dem over. Samtidigt med tænkte han også at det kunne få hende til at skynde sig en smule da hun ellers måske var bange for at han blev for utålmodig.
"Jeg siger det bare, men tålmodighed er ikke min bedste dyd." sagde han med et flabet smil på læberne, fordi da han nu ikke kunne pirre og drille hende fysisk, så måtte han jo gøre det verbalt i stedet. Han havde ikke tænkt sig at lade hende slippe før han havde nydt hendes krop fuldt ud, hvilket også var tanken om at nyde hende der fik hans lem til at bevæge sig i små ryk, som hun dog kun ville vide hvis hun var tæt nok på den til at mærke bevægelserne.
Hun havde bemærket det kæmpe ryk, og det gjord hende rimelig nervøs. Så hun stoppede kort op for at lytte om han var kommet fri. Det var han ikke… så han drillede hende igen. Hun rystede kort på hovedet. ” så? ” hun var heller ikke selv det mest tålmodige menneske, men han måtte bare vende sig til det. Han skulle ikke have alt hvad han pegede på og når han pegede på det. Det bedste kommer til den der venter.
Hun listede sig elegant hen til sengen og kravlede op ved siden af ham. hun lagde sig ned på siden og lod sin krop flugte hans ned langs hans side. hun lod sine en hånd nusse hans brystkasse lidt. Imens hun nød hans varme. ”hvis du vil have den belønning må du være tålmodig… men det kan være du skal lærer at være det først?” hviskede hun frækt og begyndte af erstattet nusseriet med en smule tirrende afmærkninger med hendes negle. ”lærer at være tålmodig?” gentog hun og kravlede på hans mave og satte neglene lidt i hans kød, og lænede sig ned mod hans hals og lod sin ånde kærtegne hans hals.
”vise hvem der har magten…” hviskede hun i hans øre, og lod derefter sin tunge kærtegne blindt hans hals, før hun satte tænderne i hans hals. Ikke for hårdt med nok til at det kunne mærkes og forhåbentlig smerte en smule. Hun nappede lidt og kyssede hans hals før hun igen bed ham. ” du vil komme til fortryde du ødelagde den fine kjole…” hviskede hun og smilede kort.
Gæst- Gæst
"Lærer at være tålmodig? DU skal lære ikke at tirre mig, fordi hvis du fortsætter så ender jeg med at bryde fri, og så er jeg nok så lysten at jeg griber dig, vender dig mod væggen og lader mit lem nyde din krop, mens jeg tager dig op af væggen." han sagde det drillende og til dels frækt, men der var en seriøs klang, da han mente at han godt kunne finde på at gøre det hvis hun gjorde ham lysten og utålmodig nok. Han stønnede lavt da hun begyndte at kradse ham en smule. Da hun så satte sig op på ham var han hurtig til at bevæge sine hofter så hans lem rørte hendes underliv kort.
"Du burde ikke lege med ilden sådan." sagde han drillende da hun begyndte at bide hans hals og kærtegne den med hendes tunge. Han han sådan en lyst til at bryde fri og tage hende. Men han lod være, hun fortjente stadig at få lov til at lege lidt mere. "Jeg kommer ikke til at frotryde noget, jeg ser frem til at nyde din krop." sagde han med et drilsk smil, det blev dog afbrudt af nogle støn over hendes handlinger mod ham. Han nød det meget, men han gjorde også tydeligt tegn på at han var utålmodig, da han forsøgte flere gange at presse sit lem mod hendes underliv. Hendes ord om at vise hvem der havde magten havde også sat gang i noget, fordi hun havde ikke magten, han lod hende blot lege til han blev for utålmodig, så skulle han nok tage magten tilbage igen.
”lege med ilden? Jeg leger aldrig…” hviskede hun ind mod hans hals, og bed en sidste gang før hun begynde at bevæge sig ned af. ” Det kommer du ikke til… min krop er min egen… eller min herres… eller…” hun stoppede og kom i tvivl. Det gik op for hende at hun var blevet sin egen herre. Det løb hende koldt ned af ryggen, det kunne hun ikke forholde sig til.. det var vel også lige meget.. det var ikke det, det handlede om lige nu…” uanset hvad får du ikke lov…” hviskede hun og gispede igen da hun mærkede hans lem igen mod sig. hun rystede på hovedet. ”tror vi skal have gjort noget ved den utålemodighed…” hun bevægede sig ned mellem hans ben, og rørte forsigtigt ved hans lem. ” jeg anbefaler at ligge stille…” hun smilede kort og tog godt fat om den. ” skulle nødig komme til at bide den af… vel?” hun kørte hånde lidt op og ned af den, før hun bukkede sig elegant ned og lod sin tunge pirrer spidsen lidt først, før hun lod sin læber omfavne den og stille og roligt pirrer den med sin tunge på samme tid med hun kørte den lidt ind og ud af sin mund.. bare som opvarmning og for at finde der han var mest følsom.
Gæst- Gæst
"Lige nu leger du vidst med en ild du ikke ved hvordan du slukker, kun hvordan du blusser op." sagde han drillende. Han grinede lidt af hendes ord, men blev ret overrasket da hun faktisk gjorde an til at give ham reel nydelse, og ikke bare pirre ham fuldstændigt. Så da hun greb hans lem, lavede han en bevægelse med hofterne som prøvede han at støde sig op i hende, men da hun begyndte at kærtegne hans lem med tungen lagde han blot stille og sukkede nydende, og afslappet, det var tydeligt at han nød det meget.
"DU er nu dygtigere end jeg havde troet, tænder mig mere, gør mig mere lysten og utålmodig." sagde han fyldt med små lave støn som hans lem forsvandt mellem hendes læber og hendes tunge stadig fortsatte med at pirre hans lem. Der var et sted lige ved kanten af hovedet hvor han reagere ret kraftigt, ved næsten selv at støde sit lem ind i hendes mund når hendes tunge ramte der.
"Fuck jeg har lyst til bare at tage dig, vende dig om og sprede dine ben for at lade mit lem glide op i dig. Bare tage dig til vi begge kommer." sagde han med et lavt, nydende, og frækt suk blandet med hans ord.
Hun bemærkede hans bevægelser og det morede hende, at han lod hende have den smule magt hun kunne få og det hele blev endnu bedre da han komplimenterede hendes arbejde. Hun nød hans støn, det var vildt pirrende for hende at vide han nød hendes behandling. Hun holde en kort pause da han nævnte hvad han havde lyst til, det prirrede hende som en sindssyg. Hun måtte stoppe kort og prøve at fokuser. Hun skulle have bundet ham for munden også…” ikke tale om.. ny nu heller dette så længe det varer..” hviskede hun og kyssede nappede forsigtigt i hans lem, bare for at mærke hans reaktion, og som en advarsel om at hvis ikke holde sin mund, ville den kunne blive bidt af når som helst. Hun forsatte. Hun fandt hans følsomme sted og begyndt lege og kæle for den så meget som muligt. Helt indtil hun kunne mærke at der var ved at blive dannet et klimaks. Så stoppede hun og satte sig op. ” sådan…” sagde hun tilfreds og rejste sig fra sengen. ” vi kom til vi skulle have mad ikke?” spurgte hun drilsk og begyndte at hen mod døren. ”
” ønsker herren mad på sengen?” spurgte hun pænt og drejede sig ham. Som hun ventede på svar, hvilket ikke var tilfældet hun skulle bare tjekke om han var kommet op fra sengen uden hun havde bemærket det. Der efter vende hun sig hurtigt om og gik med hurtigt skridt ud af lokalt.
Gæst- Gæst
"Ville det ikke være en skam at bide den af? Kan mærke du gerne vil nyde den selv jo" sagde han blot drillende da hun nappede ham i lemmet, hvilket fik ham til at stønne ret meget, det føltes faktisk utroligt rart, pirrende og der var noget frækt over at hun gjorde det. Han kunne heller ikke lade være med at nyde det utroligt som hun blev ved med at pirre hans lem, og han mærkede hvordan han var ved at nå til det punkt hvor han skulle komme men at hun alligevel sørgede for at stoppe inden da, hun var mere erfaren på det punkt end han havde troet.
"Lige nu er der kun en ting jeg vil spise og det er dig." han havde på fornemmelsen at hun ville efterlade ham hvis hun fik chancen, hvilket også var grunden til at han ikke gav hende den chance, så da hun gik ud af værelset ville hun høre lyden af noget træ knække da han flåede et stykke af sengegærdet ud som han rev sig fri, før han bandt sin anden hånd fri. "Håber du er klar til dit livs nydelse." sagde han med en fræk og dominant stemme, som han hurtigt kom ud til hende, han vidste hun ikke ville kunne flygte så godt da hun ikke kendte huset. Han skubbed hende op af en væg med ryggen mod ham. Han greb om hendes lår hvor han lod sit lem glide ind i mellem hendes lår så han kunne gnide det mellem hendes lår og mod hendes underliv. Imens han gjorde dette flåede han den nye underkjole i stykke og smed på jorden. "Nu har jeg ventet længe nok! Nu vil jeg nyde din krop, din fucking sexede krop der har fristet mig siden sejlturen. Har haft lyst til dig siden der!" hviskede han hende i øret, som han bevægede sig frem og tilbage med hans lems gnidende bevægelser mod hendes underliv. Da han så kunne mærke han ville komme hviskede han igen. "Inden vi fortsætter hvor vil du gerne have jeg kommer?" hans stemme var dominant, og hvis hun svarede noget i stil med hendes krop, ansigt, mund eller i hende ville han gøre det. Men svarede hun andet ville han skubbe hende ned på knæ og komme på hendes ansigt og bryst.
Hun havde nært kvalt sig selv da han bemærkede hendes mindre påvirkning af hans lem. ”men den drilske personlighed, tror jeg at jeg overlever uden… hvis det kan sætte en dæmper på din kæp-højethed." hun smilede triumferende da det lykkes hende at finde endnu ting hun kunne pirrer ham med, og det virkede som en utrolig ikke gennemtænkt plan, virkede faktisk til at lykkes. Nu skulle hun bare afsted.
Hvilket gav bagslag… hun kende ikke det hus. Derfor var hun mere forsigtig da hun gik ned af gangen og prøvede at huske hvilken vej de havde gået tidligere for at komme hen til værelset. Et voldsomt knæk lød indefra værelset, og inden hun havde set sig om blev hun smækkede med fronten op mod muren. Gispede chokeret, og vred sig for at komme fri. ”Sajro!!” skreg hun panisk, og prøvede at komme væk. Men alt det stilnede af da hun mærkede hans lem mellem sin ben. Hun udstødt et blanding mellem et støn og pivelyd, da hun mærkede ham presse sig på. Hun bed tænderne sammen og knyttede sine hænder. Ikke fordi det gjord ondt, men alle de mærkelige og overvældende følelser der vældede ned over hende var ved at få hende til at eksploder. Hun udstødte et lille hvin da kjolen igen blev revet af hende. ” årh please please…. Ikke … please … du må ikke ” tiggede hun stønnede og lukkede øjne. Hun kunne ikke finde ud af alt dette det var så nyt og uhyggeligt for hende. Men på samme tid også utrolig fantastisk.
”siden sejlturen!” udbrød hun og skulle til at beklage sig, men blev forhindret da han bevægede sig og hun blev overvældet af den ekstreme varme og pirrende fornemmelse mellem sine ben. ”ååårh please stooop!” tiggede hun og bed tænderne sammen. Hun kunne mærke hvordan hun var ved at eksploder. ” s..sa.” hun stønnede højt af nydelse og kæmpede mod den eksplosion der var på vej. Hun viste ikke hvad hun skulle gøre, og det gjord det ikke bedre hun nu og skulle tænke over hvor han.. kom?" ingen steder? ? på gulvet ? ved ikke?" stønnede hun. hun skulle ihvertfald ikke have den fornøjelse at have det på sig. det var ham der ville kom, så det ham der skulle bøde for det. Hun blev forvirret og til sidst kunne hun ikke mere og lod kroppen gør hvad den skulle. Hun udstødt meget højt støn, som blev svager i takt med hendes krop gjord. Hun følte ikke hun kunne stå på sine ben og hun kunne i tænke klart. Hun følte sig bare døsig og mærkelig glad. Hun havde helt glemt hans spørgsmål, og kom først i tanke om det da hun blev skubbet ned på ned knæ og inden hun kunne nå at sige noget blev oversprøjtet af noget varmt klistret stads.. hun sad lidt og målløs og kunne ikke finde hoved eller hale i noget. hendes krop var gået i koma tilstand af nydelse. hun kunne ikke rigtigt sige noget. det eneste hun kunne gør var at det klistret-halløjsa der ved at ramme hendes læber væk. ” øhm.. noget at tørre med?” fik hun endelig fremstammet, stadig chokeret.
Gæst- Gæst
Han nød at høre hende stønne igen, hendes lyde der tydede på at hun ikke unne håndtere nydelsen ved det han gjorde. Det var så fantastisk, og han nikkede bare da hun udbrød det med sejlturen. Han nød følelesen af hvordan hun også nærmede sig klimaks, at han kunne få hende så tæt på ved bare at gnide sig mod hendes underliv. Han kunne ikke lade være med at komme på hende da han skulle komme, det var jo trods alt lidt hendes egen skyld at han var blevet så utålmodig. Havde faktisk haft sex var han også kommet i hende, han kunne ikke lade være da det var en del af sex for ham, for den dyriske side. Han smilede og hev hende op og løftede hende ind på et nærliggende badeværelse, hvor han fandt en klud og hjalp hende med at tørre hende. Han stod bag hende og pressede hende bagud mod ham mens han først forsigtigt tørrede hendes ansigt. Hans lem var presset mod hende bagfra og han var stadig hård. han begyndte så at vaskee hendes bryst hvilket han sørgede for at gøre ret så pirrende, mens han kom med et spørgsmål. "Klar til anden runde? hviskede han drillende i hendes øre, som han skubbede hende lidt forover så hun stod henover håndvasken, og hvis ikke kun stoppede ham, spredte han hendes ben en smule for at lade hans lem trænge op i hende med et højt og dybt nydende støn fra hans side af.
Grundlaget fandt hun dog hurtigt ud af hvorfor. Han var stadig hård…… hun gispede da hun mærkede ham og prøvede at træde et skridt frem for at undgå at blive påvirket.. igen!? Hvordan.. den … hende krop kunne seriøst ikke mene den kunne klare flere runder? Hun bed sig hårdt i læben hun nægtede en runde to, hun kunne ikke holde til det. hun lukkede øjne og prøvede at holde fokus og tænke på noget andet, men det var som sajro ikke havde samme tanker som hende. Måske var han slet ikke klar over det han gjord.
Et støn forlod modvilligt hende læber, hun skulle til at bede ham lade være, men blev afbrudt af hans hvisken. ” anden omgang?!?” udbrød hun chokeret. ” nope… ne, ne, ne, neeeeej!” stønnede hun panisk. Hun kunne mærke hende krop gjord klar til anden omgang, strammede grebet om vasken. ” jeg.. det kan vi da ikke…” stønnede hun og skulle til at beklage sig endnu mere da hun mærkede hvordan han trængt op i hende igen. Hun gispede højt og rødmede helt vildt. Hans støn pirrede hendes øregange. Hun rystede på hovedet. Han havde fået sin nydelse! han kunne da ikke forlange mere?! Hun rejste sig og fjernede sig fra ham. ” nope! Du fik din nydelse!! ” protesterede hun og bakkede væk fra letter vaklende fordi hun var sindsygt svimmel. ” så … ikke mere… det kan vi ikke holde til.. det.. det jo umuligt…”
Gæst- Gæst
"Du har jo lyst, du stønnede fordi du kunne lide det. Og vi kan sagtens klare mere, bare tænk på hvor behageligt du ikke vil føle efter to gange, i forhold til vor godt første gang føltes?" sagde han drillende efter han havde grebet hende og trukket hende tæt tilbage til sige. Det var nemt nok da rummet var ret så lavt så der ikke var meget plads til at flygte. Han løftede hende op i luften, med hans hænder fast i hendes baglår. Han satte hende så ned på bordet ved siden af håndvasken. Han lænede sig ned og kyssede hende fra hendes underliv og op til hendes læber som hans rørte kort inden han nappede hende tre gange i halsen. "fuck, jeg vil have dig... Og du får ikke lov til at lyve mere." sagde han, som han igen spredte hendes ben og lod sig trænge op i hende efterfuglt af at han hurtigt begyndte at bevæge sig frem og tilbage. Denne gang sørgede han for at holde hende fast og han nappede og bed hende i halsen. "Ohhh fuck, du er så god... Føles så godt, kan ikke modstå din krop. Kunne gøre det her hele dagen hvis det ikke var fordi du nok ikke kunne holde til det." hviskede han drillende i hendes øre. Hans bevægelser var lange og ret bløde for at give hende så meget nydelse som muligt uden at anstrenge hendes krop for meget.
Grebet om bordet blev strammere, da han kærtegnede hendes godt hende underliv med små kys. Hun kæmpede for at holde fokus, men vist hun på ingen måder ville kunne snyde sig udenom. Hun var nærmest tvunget til at give op og bare lege med. Ikke fordi det var så frygteligt igen, for hans kærtegn satte hendes krop i flammer. ”årh sajro..” stønnede hun sammenbidt. ” en gang mere? Okay?” hviskede hun. Hun var på nippet til at overgive sig, men hun ville have den aftale i hus først. Han ord var bare så pirrende og hun var næsten helt væk. ” ikke flere ….. efter… ef.. årh.” hun havde lyst til at skrige af nydelse. hun måtte opgive den aftale, hun var væk. hun kunne ikke bekæmpe den lyst mere. hun lagde hovedet tilbage i nydelse og lod det ene støn forlade hendes læber efter det andet. ”jeg lyver aldrig…” hviskede hun flabet tilbage og lod sine blinde øjne lukke i, for at fokuser på hvert enkelt kærtegn.
Hun peb en smule da han trængte ind, hun var en meget stram pige. Det havde hun altid været, derfor var hun så populær på markedet. Det var vist noget hun generelt også var lille at bygning for neden. Hun kunne tydeligt mærke at det var ikke mange mænd der var så lille som hun var bygget, og det gjord det altid lidt smertefuldt i starten når det trængte ind. For det mest lukkede hun af, men nu overskyggede alle følelserne det i stedet, og gjord det millioner gange mere behageligt for hende. hun lagde sine arme om hans hals og prøvede at skjule sine høje støn i hans skuldre. Hun begynde at bevæge sin hofter i takt med hans så han stødte længere ind i hende. hun kørte sine hænder ned på hans skulderblade, og satte neglene i, samt satte tænderne i hans skulder. for at tilbage holde den eksplosion der igen byggede sig op ingen i hende. Hun slap hans skuldre med tænderne og begynde at kærtegne vejen op til hans hals med små nap som han selv havde gjort. Støn af nydelse forlod hendes læber, dog stoppede kort ved hans ord om han kunne gøre det hele dagen. Hun forsatte dog hurtigt efter igen og søgt op mod hans hals. ” denne ene gang mere, og så aldrig nogensinde igen…” stønnede hun, fuld af lyst. hun satte tænderne hårdt i hans hals, og hævede deres tempo. Hun var ved at nå klimaks! Og hun længdes efter få det igen. Hende krop hungrede efter det, den hungrede efter ham. hun prøvede at tage styringen over bevægelserne, det klimaks var ikke langt væk, og hun ville gerne have det.
Gæst- Gæst
Følelsen af hende omkring hans lem var fantastisk, overraskende stram, men alligevel ikke sådan at det var et problem. Bare nok til at følelsen var intens for ham også. Hendes hofters bevægelser som gjorde at han trængte dybere op i hende fik ham bare til at stønne mod hendes øre da hun forsøgte at skjule hendes ansigt i hans skulder. Da hun også begyndte at sætte negle og tænder i ham, begyndte han også at sukke nydende sammen med at lave støn forlod hans læber. Det føltes utroligt rart på den måde, men alligevel så bed han stærkt mærke i hendes ord om at hun igen løj, da han var sikker på at hun gerne ville gøre dette igen udfra hvor meget hun nød det. Derfor da han kunne mærke hun var ved at nå hendes klimaks så han en god chance, og han trak sig ud af hende igen, og lænede sig ned til hendes øre.
"Løj du ikke lige før? hviskede han drillende i hendes øre, hvor han sørgede for at lade hans fingre og negle kærtegne hendes lænd og baglår. Han lod også efter at have stillet spørgsmålet sine læber glide ned af hendes hals som han kyssede efterfulgt af at han begyndte at nappe hende igen. Hvis hun ville have hendes klimaks så måtte hun lære ikke at lyve for ham. Plus hvis han var heldig kunne han få mere ud af hende seksuelt, hvis hun virkeligt gerne ville have hendes klimaks.
Hans små lækre og charmende støn samt suk af nydelse, gjord det hele langt mere fedt. Hun elskede hans stemme, det fyldig hendes krop med fryd og tryghed og lige ”tænde” hende som en sindssyg.
Hun var så tæt på det klimaks, og et lille smil af nydelse dannede sig på hendes læber. Hun ville ikke smil, men det var så dejligt, at og det gjord hende så mærkelig glad. Hun bed ham igen skulderen for at fjerne smilet. *almost there….bare lige lidt mere.* hun skulle til at hæve tempo endnu mere, da han bare ud af ingenting trak sig ud? Hendes støn stoppede og hun sad uforstående og åbnede øjne.
Trak han sig lige ud? Hvorfor? Hun måbede lidt over hans spørgsmål. Mente han det? hun sad og kunne ikke tro sine egne ører. Prøvede han at opdrage på hende? hvad var pointen i det spørgsmål? Hun bed sig underlæben og udstøde små støn. Hun kunne ikke fokuser. ” lige før?” hun sukkede af nydelse da han nappede hende igen. Hun ville ikke afslører sig selv, men på samme tid havde hun en fornemmelse at hun ikke fik sit klimaks før hun sagde sandheden. Hun bed sig i læben. hun nægtede at tro på han brugte dette i mod hende. "ehmf… jo… måske… jeg løg…. Men det lige meget kom nu jeg var så tæt på!” sagde hun hurtigt. Og rakt ud efter ham og fat i hans lem for at fører det op i sig igen.
Gæst- Gæst
"Men du løj og sagde du aldrig ville gøre dette igen?" hviskede han drillende i hendes øre, med en lysten stemme som lød en smule sørgmodig fordi han ville gøre det tydeligt for hende at han ønskede at have hende mere end bare nu. "Jeg tror ikke på dig, du elsker det nok til at du gerne vil have mere vil du ikke?"
Han kunne dog ikke styre sig selv mere, han ville have hende, så han gav hende kun små 10 sekunder til at reagere inden han pressede sig op i hende igen, og han begyndte hurtigt at bevæge sig med hårde men stadig rolige stød ind og ud af hende.
hun var en smule irriteret over hun nu havde indrømmet det hele, hvis hun havde ventet lidt kunne det stadig have været en hemmelighed. Men hun kunne selvfølgelig også bare nægte at hun overhovedet havde sagt indrømmet det?
Hun stønnede højt og lagde hovedet tilbage af nydelse. ”årh sajro!” sukkede hun af nydelse og bevægede sine hofter i takt med hans. Hun hævede tempoet, da hun følte hun var ved at nå sit klimaks. hun kunne mærke lysten til at skrige steg. hun satte neglene i hans hud og bed tænderne sammen. ” årh hårdere…” hviskede hun ubevist og hævet tempoet endnu mere. hun trak sig tætter på ham nappede ham på skuldre og hals. ”hårdere..” stønnede hun igen ubevist, desperat efter det klimaks.
Gæst- Gæst
"Godt at høre, for jeg tror ikke jeg vil kunne undgå at lyste dig igen." sagde han med lave nydende suk i hendes øre, som han bevægede sig frem got ilbage og hun satte neglene i hans hud. Han mærkede hvordan hun nærmede sig hendes klimaks. Sådan en dejlig følelse, selvom det gjorde han blev nervøs for om hun mon ville kunne holde til at han ikke var ved at komme og nok ville fortsætte i noget tid endnu. "Hvis du virkeligt ønsker det hårdere smukke." hviskede han i hendes øre, som han træk sig ud af hende igen, han vristede sig fri af hende. Derefter Løftede han hende op og lagde hende på maven henover bordet ved håndvasken, og lod sig så trænge op i hende igen. Hans ene hånd gled op og masserede hendes ene bryst, mens den anden greb hendes hofte, og han begyndte at bevæge sig i hårde dybe stød op i hende.
Han lænede sig op og hviskede hende i øret lystent. "Du føles fantastisk." mens hans hånd gled fra hendes bryst og med neglene mod hendes hud ned af hendes mave, til at han begyndte at pirre hendes klitoris mens han stadig bevægede sig i hårde stød.
” ssssssh sajro, du snakker for meget. ” stønnede hun og lagde en fingre på hans læber for at få ham til at tie. Hun var så tæt på, hendes støns blev højere og højere. Hun var så tæt på, da han pludselig trak sig ud igen, med en kommentar der kom bag på hende. ” hårdere? Hvad?” mumlede hun forpustet, og gjord store øjne da han løfte hende op, efter være kommet ud af hendes greb. Hun blev vendt om på maven og lagt ned på maven på bordet. ” s.. sa…sa…sajro!!! ”peb hun usikkert og nervøs. Hun havde ikke selv været klar over hvad hun havde bedt om da hun bare have været så langt væk og fokuseret på at komme, at hun slet ikke havde tænkt over det. hun gispede højt da hun mærkede hvor dybt han kom ind hende. hendes specielle accent blev tydeligere, og hun mumlede en masse bandeord af nydelse på det sprog hun født med. For mange ville det nok lyde vildt uforståeligt og mærkeligt, mest af alt fordi det kun var hendes fars familie der snakkede det sprog og andre sigøjner. ” alto … alto !!! continuar! ” stønnede hun og knyttede sine hænder.
Hele hendes krop spænde op og hun kom med en skrig. Tårer trængte sig på af nydelse, hun låg forpustet og tænkte slet ikke over han ikke var kommet endnu. ” alto …alto…” sukkede hun udmattet. ” no aguanto más” mumlede hun og havde slet ikke lagt mærke til hun snakkede et andet sprog.
Gæst- Gæst
Han havde ingen anelse om hvad det var hun sagde, da han ikke forstod de ord der forlod hendes læber. Men hendes kropssprog fortalte ham at at han bare skulle blive ved med det han gjorde, måske endda gøre det en smule hårdere. Han vidste dog ikke helt hvad hun var til, så han greb fast om hendes hals med et fast greb, som han stødte sig hårdt op i hende. Han holdte hende nu om hoften med den ene hånd og halsen med den anden. "Fuuuuck..." sagde han med et dybt støn som han begyndte at bevæge sig i lange dybe og hårde stød op i hende. Det var svært for ham at holde sig tilbage så hans stød blev blot hurtigere og hurtigere da han ville give sig selv og hende så meget nydelse som muligt.
Han måtte dog også indrømme at det fremmede sprog hun talte faktisk gjorde det ret frækt og sexet, da det tydede på at hun havde svært ved at styre hendes egen tanker og krop lige nu. Hun måtte virkeligt nyde det. Han lænede sig ind over hende hvor han stoppede op med at bevæge sig men trak sig ikke ud af hende. Han nappede og kyssede hendes nakke, mens han blot afventede om hun ville begynde at bevæge sig selv eller bede ham fortsætte.
”por qué… jeg mener hvorfor stopper du?” spurgte hun næsten helt trist over han bare stoppede. Hun bevægede jeg sig lidt i håbet op han startede op igen, men da han ikke var hurtigt nok til at starte op igen, rejste hun sig op og skubbede ham op af væggen. hun kunne stadig mærke hvor han havde kredset hende og bidt hende. hun lagde en hånd på hans brystkasse og følte hans hjerterytme under sine håndflader. ” jeg byrder mig ikke om de bare stopper….” hviskede hun og frækt, og prikkede hård på hans brystkasses midte. ” specielt når jeg ikke har bedt dem om det..” hun trykkede jeg nu helt op af ham og placerede begge hænder på hans brystkasse. ”og selvom jeg var kommet forsatte du? ” hun satte neglene i hans bryst og vende blikket op mod ham. ” jeg syntes vi blev enig om en enkel gang? ” hun lagde hovedet på skrå og begynde at kredse ham, blot for at gør lidt hævn for de mærker hun sikkert havde pga ham. hun kyssede og nappe hans brystkasse. ” men nu vi er begyndt på den tredje omgang, er du nød til at færdig gøre den .. uden at stoppe? Forstået????!” knurrede hun af nydelse, og bed hårdere. Hun var blevet så vild i varmen efter ham og hun kunne virkelig ikke klare at skulle stoppe en gang til før klimaks! om han så var kommet eller ej det var lige meget lige nu, hun ville gerne komme igen. Specielt når han nu var så fint begyndt igen selv hun var kommet.
Gæst- Gæst
Side 4 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» Are you sure? ~ Erzsébet Florka
» If it wasn't because you remind me of her, I wouldnt help you -Erzsébet Florka
» Just leave me here al alone! //Jacob//
» Leave me alone - Tristan.
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata