Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | November
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164979 indlæg i 8752 emner
I can't talk about it...(Sakref)
Side 5 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sv: I can't talk about it...(Sakref)
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
"du skal heller ikke lægge bånd på hvordan du lever her i mit hjem. de kommer kun fordi de har ikke andre steder at flygte hen. men det skal ikke ændre på at det her er lige så meget dit hjem som mit. og der er ingen der forventer at du skal konfrontere dem i det de kommer ind af døren. tage tingene som de kommer. du har jo heller ikke set de andre i den tid du har været her. det kan være de har ændret sig lige så meget som du har." sagde han støttende. det var tydeligt at Rafaela var bekymret om hele den situation og den hårde beslutning at få konfronteret dem med hvad hun har været igennem. han forstod godt at intet af det er nemt.
"jeg forstår også godt hvordan du har det med hvad der skete med dit barn og darius og hele den situation. og den situation er heller ikke køn på nogen som helst måde. det er også derfor jeg ved du ikke skal bare tilgive dem for det sådan uden videre. men du skal også vide at folk kan føle anger for deres handlinger. selv de stærkeste laver dårlige beslutninger igennem deres liv. uanset hvor gamle de er." sagde makkadin roligt til hende og gav hende et kram for også at trøste hende.
Hun kiggede op på ham da han nævnte det med Darius "Jeg kan ikke tilgive dem for det onkel. Ligemeget hvad fortjente det barn ikke at dø overhoved" sagde hun stille. Hun kiggede rundt og drak det sidste af sin the. Hun sad og tænkte på om hun skulle få smidt sin onkel i seng og derefter gå ind og sove et par timer mere. "Nåh onkel du skal i seng så du kan få mere energi. Skal også sove lidt så bliver jeg måske i lidt bedre humør når jeg vågner og ser mere klart på tingende" sagde Rafaela stille og rejste sig op og ventede på, at hendes onkel rejste sig op. Hun spekulerede på om hun skulle gå ind i sin egen seng eller ind til Vincent igen. Når hun tænkede over det sov hun mere inde hos ham end inde i sin egen seng.
"jeg forstår dig godt. børn bør heller ikke dø. men snak med dem når du føler du er klar " sagde han med et roligt smil.
han nikkede til det hun sagde.
"ja lad os heller få sovet så vi er friske sagde makkadin roligt og rejste sig op for at gå op imod trappen med rafaela.
- Antal indlæg : 6221
Vincent lå stadig og sov da Rafaela kom ind og han vågnede ikke engang af det.
da han mærkede hende lægge op af ham så lagde han nærmest automatisk armen om hende for at putte.
han gik ud af værelset og gik ned til Rafaela.
"godmorgen Raf har. sovet godt?" sagde vincent med et smil da han kom ud i køkkenet.
han havde hørt fra dagen før at hans onkel ville gå ud i templet men han vidste ikke hvad han havde tænkt sig eller lignende.
Børnene kom larmende ned af trapperne da Rafaela kaldte på dem fordi der var morgenmad. Rafaela tyssede på dem "Onkel sover så i må hellere være lidt stille" sagde Rafaela sødt. Børnene nikkede og satte sig ved bordet. Emily smurte selv sin mad, men Rafaela gik igang med at smøre Reines med honning på og hældte mælk op til ham og Emily.
"er jeg ellers gået glip af noget imens jeg sov?" spurgte Vincent nysgerrigt imens han satte sig ned efter Rafaela havde sagt til de andre at Makkadin stadig sov.
han vidste det ikke var altid at hans onkel sov så længe.
imellemtiden havde Makkadin været vågen i en times tid da han ikke kunne pludselig sove. han var dog heller ikke så udmattet længere så han var gået igang med at meditere indtil de andre vågnede og derfor meditererede han selv nu imens de andre var nedenunder.
Reine rejste sig så snart han havde spist sit brød og drukket sin mælk og løb op på sit værelse igen. Emily gik også op på sit værelse for, at læse. "Det var hurtigt de var væk igen. Hvornår mon familien fra Doomsville er her?" spurgte hun lettere irriteret "Hvordan vil onkel overhoved have plads til så mange mennesker? Hvor skal de overhoved sove?" spurgte hun lettere irriteret imens hun var igang med at tage af bordet.
han fik hurtigt smurt nogle madder så han selv kunne få lidt af spise.
"af hvad jeg forstod så kan de være her når som helst. men pladsmæssigt så ved jeg at vi har ekstra madrasser til at sætte op i templet. så der kan der godt sove en del stykker. resten tænker jeg bliver nok opdelt i stuen og hvis der mangler plads så må nogle af os ofre lidt plads på vores værelser." sagde Vincent imens han fik spist sine madder.
Vincent rejste sig op efter at have spist og tog sin tallerken ud og til vask.
han gik tilbage til stuen og hen til Rafaela og lagde blidt en hånd på hendes skulder.
"i værste tilfælde flygter du bare ind på mit værelse hvis de bliver for meget for dig" sagde Vincent med et roligt smil til hende.
han vidste det ikke var nemt for hende at hendes familie skulle komme så at hun havde et sted for at være i fred med nogle hun stoler på.
imellemtiden havde Makkadin fornemmet at de andre var ankommet til byen nu.
han rejste sig op og begyndte at blive ordenligt klædt igen og gik ned af trapperne.
"jeg har fornemmet at de er ankommet til byen nu. jeg går lige ud og tager imod dem. kan i lige finde de ekstra madrasser imens jeg er væk?" sagde og spurgte Makkadin da han var kommet ned til de andre og var gået igang med at tage overtøj på.
Hun kiggede hen på sin onkel da han kom ned fra trapperne og fortalte hvad han havde fornemmet kunne man tydeligt se på Rafaela, at hendes humør havde ændret sig drastisk på få sekunder. Hun lukkede sine øjne og trak vejret dybt nogle gange inden hun kiggede op på sin onkel igen "Skal vi nok onkel" sagde hun stille og kiggede ned på sin hale som bare hang som den havde gjort siden den blev syet fast igen. Hun sukkede kort og begyndte, at rydde op i stuen igen.
"godt min lille guldklump. du skal nok klare den. vi tror på dig" sagde Makkadin og lagde en blid hånd på hendes skulder.
"jeg er tilbage inden længe" sagde Makkadin imens han tog sine støvler på og sin kappe.
han gik ind og gav Raf et kys på panden og Vincent et kram og gik ud af døren.
Makkadin var selv lidt nervøs om hele situationen og hvordan den ville komme til at gå men han havde tiltro til at Rafaela skulle nok klare den.
da hun spurgte om madrasserne så gik han hen imod trappen og skabet under trappen.
"de er her under trappen. der burde også være dyner og puder samt lagner og lignende her også. ellers har jeg flere oppe på mit værelse. men tror der kun kan være maks 5-6 i templet. de har nemlig også nogle af deres ting med." sagde han og begyndte at tage tingene ud af skabet.
Vincent tænkte sig lidt om hvem det var der ville komme.
"jeg ved ikke om din biologiske mor kommer. men hvis hun ikke gør kan det være de andre ved hvor hun kan være" sagde Vincent. han var faktisk lidt usikker hvem der præcis kom men han kunne huske de fleste kom i hvert fald.
de fik taget alle tingene ud de skulle bruge og fik stillet det meste ud på templet da lyden af en flok nærmede sig huset.
Makkadin kom ind af døren med Victoria bag sig også. hun må have mødtes op med de andre på vejen. efter hende kom Neko, Beko, Bron og Nika, efterfulgt af Valiona som holdte lille Darius i hånden. han var omkring en 8 årig så det ud til. til sidst kom Zaela og Surzi.
Da familien begyndte, at komme var Rafaela igang med, at flette Emilys hår inde i stuen og Reine sad på gulvet og legede med nogle figurer. Reine sprang op og løb hen til Victoria og gav hende en kæmpe krammer "Hej moster Toria" sagde Reine sødt. Han kunne stadig ikke finde ud af at sige Victoria rigtigt. Han kaldte Victoria altid for moster ligesom Makkadin og Vincent for onkel. Rafaela kiggede dog kun hurtigt hen imod døren da Makkadin kom ind og smilte sødt til ham og Victoria, hvor hun derefter havde fokus på Emilys hår igen.
"hej min lille skat. har du savnet moster?" spurgte Victoria imens hun krammede Reine tilbage og løftede ham op i hendes arme.
Makkadin fik taget overtøj af og gik ind i stuen.
"Hej min guldklump. fik i fundet madrasser frem?" spurgte Makkadin Rafaela med et venligt smil.
de andre var dog stadig igang med at tage overtøjet af.
når Makkadin havde hørt fra Rafaela at de havde sat tingene frem og ud i templet så nikkede han med et stolt smil. og vendte sig mod de andre.
"godt allesammen. indtil videre kan i alle stille jeres ting ude i templet så kan vi altid det tingene ud når vi får aftalt sovepladser. så kan i sidde lidt udenfor imens jeg så laver forfriskninger til jer. " sagde Makkadin med et roligt smil.
"hvad med jeg kommer og hjælper dig med forfriskningerne Makkadin?" spurgte Valiona, Makkadin. det så også ud til at Valiona kun sørgede for Darius og de andre havde valgt at bære de få ting hun havde med.
under hele snakken havde Darius holdt sig bag ved Valionas ben imens han kiggede på de andre. især imod Rafaela. dog så han ud til at være mere bange som et normalt barn ville være over for ukendte folk.
"hvis de andre kan klare det så vil jeg ikke sige nej til et par ekstra hænder. søn gider du ikke at vise de andre ud til templet?" sagde Makkadin og spurgte.
Vincent nikkede "skal jeg nok far. Raf vil du med?" spurgte Vincent til Rafaela.
Vincent viste vej hen til døren til haven og de andre gik en efter en ud med deres ting. Makkadin var sammen med Valiona og Darius ude i køkkenet.
det var faktisk tydeligt nogle af dem havde ændret sig rigtig meget. dem der nok havde ændret sig mest var nok Zaela og Surzi. de havde blandt andet ændret deres tøj fra at være meget provokerende til noget mere normalt ligesom Victoria normalt gik med. men selv victorias tøj var lidt udfordrende stadig. selv deres personligheder virkede mere afkølet denne her gang. de har ikke engang prøvet at overfalde Vincent endnu eller Makkadin for den sags skyld.
de andre havde også ændret sig. mange af dem så meget mere voksne ud.
Rafaela gik ned i trænings området som var længst nede i haven. Hun kiggede kort over skulderen og ventede på at de var gået op i templet hvor hun fik sine 2 ilddrager frem og begyndte, at svinge rundt med hænderne så dragerne af flammer begyndte, at flyve rundt om hende. Hun stod med ryggen til huset så man ikke kunne se hvordan hendes ansigtsudtryk var, men så man på hende kunne man godt se, at hun var igang med at kæmpe imod sin egen vrede og had. Hun kunne kun akkurat styre sig imens hendes børn var i nærheden af hende. Hun troede ikke på, at nogen i familien havde ændret sig bare fordi de havde skiftet tøjstil.
Hun stod ude i haven i godt og væld 30 minutter før hun slappede af igen og fik hevet dragerne til sig. Under hele episoden havde hun stået med ryggen til huset. Hun gik op imod templet og stødte på Bron på vejen derop. Hun kiggede kort på ham "Dav Bron lang tid siden" sagde hun stille. Hun vidste ikke hvad hun skulle snakke med ham om eller sige til ham for sidst hun havde snakket med ham havde hun lige fået, at vide at hendes mor ventede Darius og der var hun rasende "Hvad er der sket med Luce? Hun var også...fars...lærling" sagde hun stille da hun var blevet ret skuffet over ikke, at haft set hende, men da hun skulle sige ordet far kunne man tydeligt se og høre på hende, at det var et ord der nærmest var forbandet i hendes verden og føltes næsten som tortur for hende bare, at sige det.
han tog Emily i hånden og viste resten af familien vej til templet for at stille deres tasker.
de sagde ikke så meget som om de alle var lidt rystet over situationen der var sket.
de andre var stadig inde i templet og sætte op men Bron som altid havde ikke så meget at sætte op så han var færdig før nogen andre var i nærheden af at være.
han stod med ryggen mod muren til huset og ventede på de andre blev færdige da Rafaela kom op til ham.
hej Frøken Rafaela. det er længe siden." sagde Bron roligt. han var ikke kold mere. siden han fik fundet lidt sin sjæl igen har han været mere livlig af en udød af være.
Bron lyttede til hvad Rafaela sagde med Luce. han lagde blidt en hånd på hendes skulder og kiggede hende i øjne med sine glødende blå øjne.
"frøken Luce er sikker. Mester Sakref gav hende adgang til nogle af hans skjulesteder længe siden. jeg fik aldrig helt alle detaljerne. men hun er i sikkerhed..." sagde Bron med et lidt beroligende blik. hans mund var stadig dækket af en metal så man kunne ikke se om han smilte eller ej men det virkede som om han prøvede at berolige Rafaela
Rafaela havde stadig en del forbindinger på og hendes hale hang bare som en klump kød som virkede mere dødt end levende. Rafaela havde så også ondt omkring halen, men hun viste ikke nogle tegn på smerter for det behøvede hendes familie ikke vide noget omkring.
han tog stille og roligt sit mundstykke af så man kunne se hans mund. det så ud til at han havde fået lidt nyt hud til sin kæbe da den var mindre benet at se på. dog havde han stadig huller i sine kinder.
"hun fik adgang til en af hans sikkerhedshuse for at beskytte hende. Mester Sakref mente at hun var bedst til at blande sig ind med flokken og ikke blive lagt mærke til. jeg tror hans plan var at bruge hende som spion i byen senere hen når tingene var faldet ned igen. men så forsvandt han." sagde Bron og lagde mundstykket i sin lomme og lagde en blid hånd på Rafaelas skulder med det der lignede et beroligende smil. dog var det svært at sige med kinder der stadig var hullet at se på.
"hun er ikke blevet glemt eller efterladt. jeg ville have nemlig hentet hende på vejen imens vi andre stak af men Melvin insisterede på at han ville tage hen til hendes sikkerhedshus for at hjælpe hende." sagde Melvin med et lidt følelsesmæssigt blik i de lysende blå øjne han havde.
Bron ville aldrig efterlade nogen alene. ikke efter hvad han havde gennemgået i sit efterliv før han mødte Sakref og hele Morladin familien. meget få personer ved at Bron var låst inde i næsten 2000 år under jorden alene i ørkenen i nærheden af det der nu er Syrien. som var dengang Babylon.
Sidst rettet af Sakref Morladin Tors 2 Jan 2020 - 17:51, rettet i alt 3 gange
Hun trak vejret tungt og spekulerede på om hun skulle lytte til det hendes onkel havde sagt om, at hun skulle prøve, at spørge ind til hvad de forskellige vidste om, hvad der egentlig foregik i den tid hun konstant var i røven af sin far. Hun vidste, at Bron ville svare hende ærligt for han var ikke en der løj overfor nogen. Han holdt ting hemmeligt, men han ville aldrig lyve omkring det han vidste og specielt ikke hvis han vidste det ville hjælpe modparten at komme videre i livet og det var vel det hun havde behov for selvom hun stadig ville haft svært ved, at tilgive sine forældre for det der skete dengang. Hun kiggede op på Bron med bedende øjne "Bron svar mig ærligt og jeg beder dig kun om, at være ærlig overfor mig fordi jeg har behov for, at vide dette" hun tav kort og kiggede kort ned i jorden før hun kiggede op på ham igen "Hvor meget ved du omkring det far gjorde ved mig og behandlede mig på? Fortæl mig alt det du ved" sagde hun stille. Man kunne tydeligt se og høre på hende, at hun havde virkelig svært ved at snakke om dette og hun vidste det krævede meget mod fra hendes side af, at spørge ind til dette og bede ham om, at fortælle hende dette.
"jeg har ingen årsag til at lyve over for dig frøken Rafaela. men for at være ærlig så ved jeg ikke særlig meget om hvad mester Sakref gjorde med dig. jeg overhørte nogle af hans eksperimenter men om det har været dig eller en anden er aldrig til at sige. det var meget få der fik lov til at være i laboratoriumet uden hans tilstedeværelse." sagde Bron og trak lidt på skuldrene. han var en god spion. men den der lærte ham det var stadig Sakref så det var lidt umuligt for Bron at overgå sin mester.
"det jeg ved er at Mester Sakref har eksperimenteret med os allesammen på et tidspunkt. nogle gange grufulde eksperimenter blev lavet på os. de andre vil ikke snakke om det men jeg har haft en mistanke om det i lidt tid. men hvorfor han har eksperimenteret med os eller dig frøken Rafaela det ved jeg intet om. vi havde ikke ret til at stille spørgsmålstegn til ham. " sagde Bron stille. han kiggede ned i mod jorden med et trist blik. som var han kommet i tanke om noget smerte han selv havde følt.
Side 5 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
» Sacrifice to Lord Sakref //Melvin~Sakref//
» No...Your gone... //Sakref//
» Dad i'm sorry...Help me //Sakref//
» Ups ~Sakref~
Igår kl. 14:24 af Edgar
» Your new home, my little sweetheart
Lør 23 Nov 2024 - 19:42 af Renata
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Lør 23 Nov 2024 - 16:21 af Lenore
» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
Lør 23 Nov 2024 - 13:19 af Edgar
» My Only, My Own (Edgar)
Lør 23 Nov 2024 - 12:41 af Edgar
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray