Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 14 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 14 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 14 EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 14 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 14 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 14 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 14 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 14 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 14 EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 14 Voteba13Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 14 Voteba14Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 14 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

Why Are You Here? ((Sajro))

Side 14 af 18 Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Næste

Go down

Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 14 Empty Sv: Why Are You Here? ((Sajro))

Indlæg af Sajro Ons 24 Okt 2012 - 16:19

''Du kan faktisk lide det? Jeg havde ellers en tanke der faktisk sagde at du helst kunne lide at være den der havde magten, over noget så stort og stærkt som mig?''

Han sagde det mildt grinende og drillende. Han var i ret godt humør lige som han sad der selvom han vidste at han ikke ville få sex i flere dage, men hvad pokker han overlevede nok... Han smilede stille til hende som han sad der og tænkte lidt over noget han måtte liføje til sidst...

''Ja det skal nok få frihed men det bliver ikke når det kan gå udover dig skat... Hvis nogen skal være hård ved dig under sex bliver det altså mig selv.''

Han smilede stille og lænede sig ned og kyssede hendes læber meget blidt. Han smilede stille som hun lagde hans hånd på hendes bryst og han lod den bare ligge stille og blidt...

''Hvor er du sød skat.''

Han kyssede hende igen inden han så hende i øjnene, med et drillende smil. Han kiggede stille og smilede så frækt til hende...

''Men næste gang nogen skal dominere er det altså din tur skat... Og jeg forventer lige så hård behandling.''

Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 14 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 19:45

Hun smilede over hans forundring og tænkte stille, før hun med en lys stemme svarede "Jeg kan li' at have en smule magt over dig, at tro at jeg har dig i min hule hånd, men hvis jeg ikke bliver sat på plads en gang i mellem, så ender jeg med at gå langt over stegen" Hub bed sig let og sexet i læben, mens hun så op på ham fra sin plads på sofaen. Jo, hun havde brug for at vide, hvem der bestemte at vide, at han faktisk havde magt over hende som ingen andre. Hun var hans 'lille' pige, hans 'slave', selv om han nok ikke vil kunne lide, at hun tænkte på den måde, men det var en af de ting hun kunne forholde sig til og derved sætte ord på. Hun smilede bare sødt over hans indvendinger. Hun mærkede så hans læber imod sine og gengældte det blidt, før han trak hoved væk og hun svarede med sit smil "Nej, jeg er et monster, skat" Hun ville have tilføjet noget mere, men hans kys opslugte hendes ord og hun glemte helt, hvad hun ville have indvendt. Hun så bare op på ham fra sin plads på puderne, før hun smilende svarede "Jeg skal prøve, men jeg er ikke eksperten af os" med os mente hun Lya, Lea og hende selv, for der var det helt klart Lea der havde bedst grund under fødderne. Hun var en smule træt, da sidste omgang havde taget på kroppen og hende mentalt, for hun var ikke vant til at skulle dominere uden Leas hjælp, men i det mindste havde Lya ikke set noget. Hvordan mon det enligt gik med hende?...

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Fre 9 Nov 2012 - 20:06

''Jamen søde skat dog... Jeg ville ikke have noget imod hvis du gik over stregen overfor mig... og da slet ikke hvis det sker i sengen.''

Han grinede stille og smilede frækt til hende, han elskede hende både fordi hun var så speciel, og fordi hun havde disse forskellige lyster og sider nogle gange sød og blød og andre gange hård og ond... han elskede det virkeligt så meget som man overhovedet kunne...

''Yeah a sex-beast...''

Han kyssede hende lidenskabeligt... han smilede stille og roligt til hende mens han aede hende stille over armen meget blidt...

''Du klarede det fint i går... Og når jeg brugte dyret kan du vel trække lidt på Lea?''

Han kyssede hende lidenskabeligt, og kærtegnede hendes tunge med sin egen...

Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 20:29

Hun smilede let og rystede stille på hoved, før hun svarede "Jeg gik over stregen sidst og pirrede dig så meget det gjorde ondt ..." Hun så stille ned og smilet var forsvundet. Hun var meget blandet og derfor var følelser et meget skrøbeligt område for hende og de andre, da de alle havde deres at skulle ud med. Hun hadede det virkeligt, for hun kunne næsten ikke sige noget uden at føle, at hun løj. Når hun dominerede, var det en af de gange, hvor muren trak ned og gjorde det svært for hende at føle noget. Hun mistede på den måde langsomt følelserne i længden, som hendes far havde lært hende at gøre det. Hun kunne dog ikke lade vær med at smile over hans kommentar og hun skubbede grinende blidt til ham, bare et lille puf "Hov hov hov skat! du må ikke glemme dig selv!" Hun smilede bare drillende til ham, men nåede ikke længere, før hans kys afbrød hende endnu en gang. Hun besvarede det og nød det stille, men tilføjede så til hans forslag "Desvære ikke skat ... Hvis jeg gør tager hun kontrollen, med stor sandsynlighed" Hendes suk blev kvalt i endnu et kys, hvor hun lod sin tunge danse med og greb sig selv i at tænke, at han bare kyssede hende, for at kunne få ret, hvilket hun fandt lidt sødt og lumskt ...

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Fre 9 Nov 2012 - 20:38

''Ja på den måde må du helst ikke gå over stregen søde... men gerne gå overstregen med hvor voldsom og blodig du er.''

Han kyssede hende lidenskabeligt, og blidt aede han hende på armen og lidt på maven her undgik han dog at hans hænder gled ned under hendes nagle... han kom så til at tænke på om blod egentligt hjalp hende med at hele noget som helst?

''Jeg tænker da på mig selv derfor sørger jeg for at du er sådan... Skat vil det hjælpe dig at få blod med at heale?''

Han kiggede stille på hende og nikkede lidt. Han havde faktisk stadig lyst til at have mere sex, og endda også gerne med Lea, der var noget ved hendes mørke side der gjorde ham meget tændt, specielt fordi det tiltalte dyret i ham.

''Men faktisk har jeg ikke noget imod Lea... Hun er så dejlig brutal... men vil jo have det er dig der nyder det...''

Han kyssede hende lidenskabeligt igen og snoede sin tunge rundt om hendes, mens han blidt masserede hendes bryster...

Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 21:10

Hun sukkede stille og svarede så stille Når jeg går overstregen, så er det på den værst tænkelige måde ... Hun så stille ned, før hans læber fangede hende og hun lukkede stille øjenne, før hun besvarede kysset. Hun var taknemlig for, at han ikke nærmede sig hendes meget sårbare underliv og var egentligt lidt bange for, at et af sårene skulle springe op. Hun så op på ham ved hans ord og tænkte sig lidt om, før hun svarede tænksomt "Det ved jeg ikke om det vil, men jeg ved, at Lea vil kæmpe med næb og klør for at få del af det og Lyas healing vil blive hæmmet..." Da lya og Lea var kontraster, så vil det der gjorde Lya svag gøre Lea stærk og omvendt, det vidste hun. I hende var mørket det stærkeste og den lille lyse del, der var tilbage, var skrækslagen over for det ulmende mørke i hende. Hun var virkelig ikke glad for det mørke, og hvis det fik overtaget vil hun hende med at være følelseskold og ikke kunne føle andet end smerte(den dårlige slags) ved sex, hvis ikke noget overhoved, hvilket var noget hun helst vil undgå. Hans ord ramte lige på og hårdt, hun kunne ikke en gang flygte fra det fysisk, selv om hun mentalt flygtede ind på værelset og gemte sig under dynen. Det var ikke helt de ord hun havde brug for at høre. Hun nåede ikke at komme med nogen reaktion, før hans læber mødte hendes og hun kyssede stille med...

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Fre 9 Nov 2012 - 21:18

Han smilede stille og nikkede lidt til det hele han vidste ikke hvad han skulle gøre da det jo ikke lød til at blod ville hjælpe hende og han ville egentligt bare gerne gøre noget for hende, men han kunne jo nok ikke rigtigt hjælpe hende... men han mindedes bare at hun tidligere havde haft godt af blodet...

''Men yue, har du da ikke længere godt af mit blod?''

Han så undrende på hende. Han forstod det simpelthen ikke længere... Han kyssede hende dog stadig med sin tunge snoet om hendes, hvor han bare stille masserede hendes bryst og også hendes baller...

''Du er den mest fantastiske pige i vernde...''

Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 21:32

Hun tænkte stille. Blodet plejede at hjælpe, men når Lya var såret kunne det skade hende mentalt og gøre hende syg, hvis hun drak blodet. Hun så stille op på ham og ragte hånden på, så den kom til at ligge på hans kind, som hun blidt nussede, før hun svarede "Jo, jeg personligt har godt af dit blod, jeg kunne ikke drikke noget bedre, men da Lya redede mig her inde" hun prikkede stille på tindingen for at ilusstrerer det, før hun fortsatte "blev hun alvorligt såret og jeg efterlod ... Tias ånd til at passe og pleje hende ... Hvis jeg drikker dit blod i så srote mængder, at det hjælper på sårene, så vil Lya risikerer at blive syg mentalt og meget svag ... Ingen ved hvad der sker, hvis hun får dit blod rent.... Normalt er det jo mig der får det, men så længe Lya er svag kan det skade hende" Afsluttede hun, mens hendes blik ikke turde møde hans i frygt for, at han ikke vil forstå. Hun besvarede stille kysset og mærkede hans hånd på sin balle og sit bryst. For at indrømme det kunne hun bedst lide, at han tog hende på røven. Hun var lige ved at fnise som en lille skolepige, da han sagde det. Hun hoppede op og ned som en lille pige inden i og var fløjet om halsen på ham, hvis ikke hun havde været bange for, at sårene vil springe op igen ... af hensyn til Lya ...

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Fre 9 Nov 2012 - 22:26

Han nikkede stille og roligt til det hun sagde. Han forstod det egentligt godt. Han vidste bare ikke lige hvad han skulle svare til det så ahn kyssede hende bare istedet... Han ville stadig gerne give hende blod, men når hun ikke havde brug for det var det jo bare dumt da det ville gøre ham lysten ahn måtte slå koldt vand i blodet, da han jo ikke kunne have sex... Dog kunne han måske lokke hende til at tilfredstille ham stadig? Han tænkte lidt over det i lidt tid... Han kunne ikke lade være det var måske hendes tilstedeværelse som dæmon der gjorde det?

''Skat kan en dæmons nærvær give forhøjet sexlyst?''

Ford ellers måtte det jo bare være hende der gjorde det, men okay hun havde jo også en meget god krop... Han løftede hende forsigtigt op fra sofaen og ind i sengen og ligge...

Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 23:17

Hun var glad for, at han virkede til at forstå og hun smilede stille, før hun besvarede det kys han plantede på hendes læber. Det vil være forkert af hende at påstå, at hun ikke var tiltrukket af ham, men tanken om, at det kunne skade Lya inddirekte fik hende til at lægge bånd på sig selv. Hun nød det og lukkede stille øjnene, mens kysset varede ved. Hun åbnede så stille øjnene ved hans spørgsmål og svarede med et stille grin "erligt taget ved jeg det ikke, men er du sikker på, at det er mine dæmon gener du skal give skylden" Hun blinkede drillende til ham med et flabet smil i mundvigen. Hun kom med en lille lyd, da han løftede hende op og hun lagde armene om halsen på ham, som en forsikring, hvis han nu skulle finde på at 'lade' som om han tabte hende, men vidste jo aldrig med de varulve. Hun gav først slip på ham, da han lagde hende på sengen. Hun stragte sig stille og lettere søvnigt. Egenligt var hun mere i putte-humør end i sex-humør eller lignende, da det trak meget på energien, at kroppen ikke var specielt glad for at få pulsen op og derved kunne springe nogen af sårene op igen. Hun vil egenligt helst bare putte i hans arme ...

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Lør 10 Nov 2012 - 10:43

''Nej det er vel nok nærmere hvor fantastisk du er i sengen... hvor fantastisk indbydende din krop faktisk er... hvordan den bare giver en lyst til at lænke den til sengen for bare at tage dig hårdt mens man bide dig og drikker af dit blod... Og så måske lidt mine egne gener...''

Han smilede drilsk til hende, og han havde valgt at denne dag ville han ihvertfald lige holde sin lyst i skak, men de kommende dage ville han nok forsøge at lokke hende til at give ham nydelse... Han mente egentligt at han fortjente det lidt...

''Skat... selvom vi ikke kan have sex kan du vel godt nogle dage tilfredstille mig?''

Han lagde sig stille ned ved hendes side og begyndte at massere hendes røv igen...

Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Lør 10 Nov 2012 - 15:32

Hun smilede over hans svar og hun fandt tanken om, at han lænkede hende til sengen tiltrækkende. Det tiltrak hende af de to grunde, at det var ny/spændende, men også hendes far havde banket det ind i hende, at hun skulle være underkastede over for den dæmon hun skulle have været gift med, før hun døde. Det havde været et planlagt ægteskab og han havde været mere glad for blod og vold end normale bloddæmoner. Hun svarede ham drillende "Så må jeg jo takke dine gener" Hun var glad for, at han ikke gjorde sexuelle tilnærmelser, da hun så vil være nødt til at sige fra, hvilket stred mod hendes opdragelse og indstinkter, samt det vil gøre hende ked. Hun smilede over hans spørgsmål og stragte sig op, så hun kunne kysse hans kraftige kæbe, før hun svarede "Det kunne tænkes, hvis nu du kan holde til bare at modtage og ikke springer på mig" Hun blinkede drillende til ham med det flabede smil. Hun puttede sig så ind til ham med et blidt og uskyldigt smil. Hun hviskede så stille "Min helt egen store stærke Nightcan... Min beskytter og kærelighed..." Det kildede i maven, hver gang hun sagde det højt, at hun elskede ham. Det bekraftede hende i, at hun virkelig havde følelser tilbage og det ,at han beskyttede hende, var ment i den forstand, at tankerne, hallusitionerne og anfaldene ikke kom, når hun havde fysisk kontakt med ham, selv bare den mindste berørning hjalp mere end hundrede ord...

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Lør 10 Nov 2012 - 15:51

''Og din Lyas? Det er jo hendes krop... men mest af alt skal du takke dig selv og din personlighed fordi det er den der giver mig mest lyst til at tage dig gang på gang, det er den der giver mig lyst til at høre dig stønne selv efter vi er færdig...''

Han smilede drilsk til hende, og han vidste han kunne være selvisk nok til at han blot ville kunne blive liggende eller siddende og lade hende give ham nydelse det ville ikke være noget problem for ham overhovedet... Han smilede bare drilsk...

''jeg er jo et dyr, og derved selvisk... Men søde skat... du må forvente at så snart du er frisk igen så slipper du ikke for sex længere...''

Han kyssede hende og trak hende indtil sig, hun ville nok kunne mærke at han var lysten men han ville ikke have hende til at gøre nogeet lige der, det ville han helst vente med til de nåede morgenen, men der ville hanogså gerne nyde...

Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Lør 10 Nov 2012 - 17:20

Hun smilede over hans smiren og fandt det charmerende. Hun svarede drillende, med et glimt i øjet "Jah, det må jeg jo hellere ... Vi lignede hinanden på kropsformen, men jeg havde sort hår, gylden hud, mørke øjne og sorte kjoler... Hun var altid helt hvid... Men havde jeg haft min egen krop havde vi ikke haft de her problemer med skrøbelighed..." Det var rigtigt, hendes krop kunne holde til meget mere end denne englekrop. Hun fandt det sammentidig fantastisk, at hun stadig kunne mærke hans hænder på kroppen, ham i hende og hans tunge imod sin langt tid efter de havde været i gang. Hun smilede drillende og lod fingeren kører ned over hans torso, mens hun svarede "Jeg prøver ikke at slippe darlin'" hendes stemme havde en dæmonsik undertone. Hun kunne godt mærke han var lysten, da han kyssede hende og trak hende tæt ind til sig, så hans og lyas kroppe blev presset imod hinanden. Hun ville have svoret på, at kroppen reagerede, men var ikke helt sikker, så hun besvarede blidt kysset, hvor hun lod tungen byde hans op til dans. Selv når de lå sådan her, så efterlod hans hænder spor hen over kroppen. Hun kunne godt lide hans hånd imod Lyas røv og forbandede endnu en gang hendes far, der havde taget hendes egen krop fra hende...

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Lør 10 Nov 2012 - 17:28

''Du tror ikke at det kunne være muligt at få din egen krop igen? Ville elske at kunne tage dig så hårdt at selv din egen dæmoniske krop ville have spor efter den følelse det er...''

han smilede stille og sagte til hende med et drillende smil også Han lyttede til at hun sagde at hun ikke forsøgte at slippe hvilket han faktisk var glad for at hun ikke forsøgte fordi hun ville alligevel ikke få lov han smilede stille til hende...

''Det var godt! Og forventer forresten at du er klar til at tilfredsstille mig når jeg vågner?''

hans stemme havde en mørk og drillende klang, sådan lidt som for at fortælle hende at han altså stadig var stærk og ikke bare ville undvære seksuelt ilfredstilllelse fordi han havde taget ehnde hårdt som hun havde bedt ham om.

Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Lør 10 Nov 2012 - 17:50

Hun smilede stille og svarede med en først alvorlig, men så drillende stemme "Det er nok muligt, hvis jeg tager 'hjem', kroppen er begravet/sendt til åndeverden eller lignende, finde formularer etc. Men jeg er ikke stærk nok til at gøre det og selv min kusine vil nok have sine kvaler med det ... Men du vil nok få svært ved at sætte varige mærke på min krop, for der er jeg jo i mit rette element og ikke en skrøbelig fugls krop" Hun smilede stille af hans ord og sagde så "Nu må vi jo se" tros hans mørke tone blev hun ikke skræmt eller trak sig tilbage. Hun var vant til hendes fars lune, og hun måtte indrømme, at hendes far stadig var mere skræmmende end Sargonis, selv om han nok også kunne være det, hvis han havde løst. Hun puttede sig stille ind til ham og sagde så "Jeg bliver nok også snart tage til byen og få repareret Lyas kors, det betyder meget for hende og kæden er jo ødelagt. Det vil gøre hende glad.... Mere stof får jeg nok også brug for..." HUn havde længe tænkt på at få repareret Lyas kors og købt mere stof, men havde ikke haft tiden til det og Lya havde ikke selv tænkt på det ... Hun havde haft andre ting at tage sig af, men måske kunne korset hjælpe Lya med at heale ... Det var forsøget værd ...

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Lør 10 Nov 2012 - 18:01

''Det ville bare være fantastisk at have dig i din rigtige krop... At få dig skilt fra Lya... Så ville det også være din krop der virkelig fik nydelsen jo... Tror du virkelig ikke du vil kunne gøre det? Og bare rolig jeg skal med glæde være flere gange så hård ved dig så end jeg var her...''

Han kyssede hende lidenskabeligt, og masserede stadig hendes baller, mens han bare lyttede til hende ord og han grinede så med hans mørke skumle, og drillende stemme...

''undskyld fik jeg stillet det som et spørgsmål? Det var en ordre! Når jeg vågner i morgen har du at være klar til at sætte mig i ekstase skat!''

Hans stemme var stadig mørk men det der dominerede mest i hans stemme var ahns drillende undertone...

''Du kan få lov til det... Hvis du sørger for at få mig til at stønne dit navn smukke.''

Han grinede drillende...

Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Lør 10 Nov 2012 - 18:24

Hun smilede stille og sukkede så tungt, før hun svarede "Du vil ikke vide, hvor mange gange jeg har ønsket mig tilbage, så jeg kunne være mig og ikke skade Lya, men jeg er ikke stærk nok, hverken mentalt eller fysisk. Og hvis jeg så var, så havde jeg stadig ikke nøglen mellem åndeverden og mit hjem... Jeg er en hest med brækket ben" hun så ned og skammede sig lidt, men sandheden var, at i hendes verden var hun godt nok i familie med de to dronninger og kongen. Hun havde englens blod i sine årer og besad krafterne dertil, men hun var ikke den ældste, så hun havde ikke nøglen til åndeverden og selv hvis hun fik fat i den vil den dræbe hende, før hun nåede at finde kroppen igen. Hun svarede så til det hans sagde først med et glimt i øjet "Vi må få at se, om det kunne være muligt for dig en dag" Hun besvarede kærligt kysset og trak benet op, så det gned sig imod hans side og gav ham bedre plads til at tage på røven. Hun grinede stille over hans kommanderende stemme og lod fingeren kører ned over hans brystkasse ved hans næste ord. Hun svarede drillende med et grin i stemmen "Havde vi været i min verden måtte kvinder ikke sige deres mænd imod i det land jeg kommer fra, men at kvinder skulle dominere mænd var også uhørt" Hun smilede frækt og fortsatte med pointen "Så jeg er bange for jeg ikke kan sno mig uden om deres ordrer Hr. Sargonis" Hun prøvede at skjule det, at hun kom til at tænke på dæmonen hendes far havde lovet hende væk til og beroligede sig selv med, at dæmonen stadig var i hendes verden, der hjemme...

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Lør 10 Nov 2012 - 19:13

''Er der ingen der ville kunne være villig til at hjælpe dig med det som er stærk nok? Og hvis det er fordi der skal gives noget som du ikke har, så vil jeg med glæde hjælpe med at skaffe det skat...''

Han kyssede hende igen og lyttede til hvordan hun næsten lavede grin med ham, eller mente hun måske bare at det ikke var muligt at være mere hård end han allerede havde været ved hende... Han kunne vel altid forvandle sig helt og så tage hende? nej han ville nok ikke selv være vild med ideen...

''Jeg skal nok gøre hvad jeg kan...''

han smilede drilsk og lyttede til hendes ord som hunt alte om hvad der var uhørt og ikke uhørt og hvad hun måtte og ikke måtte... At have hende sådan at han kunne bestemme var faktisk rart...

''Jeg har på fornemmelse at du nyder når jeg er uhørt og så beordrer dig til at dominere mig... Til at bruge min krop til at fremtvinge dine støn?''

Han svarede så til slut til det med at hun ikke kunne undgå hans ordre...

''DU hverken kan sno dig uden om og du vil heller ikke! Faktisk har du lyst til det nu!''

Han masserede hendes baller med mere faste bevægelser og så afventende på hvordan hun reagerede på hans ordre om at han sagde hun ville gøre det nu...

''Og det er ikke bare en morgen! Det er Hver morgen, middag, aften og nat til du er klar igen!''

Han smilede drilsk til hende

Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Lør 10 Nov 2012 - 19:38

Hun tænkte sig stille om, før hun svarede i en tænksom tone "Jo... Der er en, som måske kunne have styrken til det, men jeg har jo ikke set hende i langttid og jeg ved ikke, hvordan hun har udviklet sig... Men det sidste jeg hørte var, at hun var kommet hjem efter at have levet hos 'djævlen' i vores verden i det vi kalder åndeverden og 'djævlen' havde anerkendt hende som en værdig modstander ... Så medmindre jeg skal sælge min sjæl er hun nok bedste bud ... Hun har en af de tre nøgler til åndeverden" Hun nåede ikke at sige mere, før hans læber mødte hendes i kys og hun besvarede det kærligt. Hun var ikke i tvivl om, at han kunne være hårde imod hende, men om han kunne få sig selv til det var jo noget andet. Hun smilede drilsk, over at han virkede til at tage det som en udfordring. Hans ord fik hende til at smile lumskt og skubbe til ham, så hun sad over skrævs på ham lige over bæltestedet "Du har ret, de regler er ikke helt fair, da de også siger, at jeg ingen følelser må have for dig, jeg skal forholde mig kold, uberørt og stille... Så det er din ret at behandle mig som du lyster og jeg må intet gører for at forhindre det eller slippe væk. Jeg må helst ikke komme med lyde eller vise følelser på nogen måde..." Hun sagde det med en højtidelig stemme, mens hans næste ord fik enhver følelse til at forlade hendes ansigt og hun lignede nærmest et spølelse med tomme øjne, da hun adlød og trak bukserne af ham uden nogen form for opvarmning og lod læberne ramme hans lem, før hun lod det glide ind i munden. Hun lagde ikke en gang mærke til hans smil ...

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Lør 10 Nov 2012 - 19:45

''Men hvad skal hun have for at hjælpe dig med det?''

Han så nu alvorligt på hende, og han blev meget overrasket over det da hun valgte at sætte sig overskrevs på ham hvilket betød hun ville kunne mærke hvor lysten han var med den bule der nu engang var opstået, han smilede bare til hende som hun sagde at det ikke var fair...

''Hvad siger du så til at mine regler... Du gør som jeg siger når jeg udsteder en ordre og som ikke skader dig medmindre du vil skades... Du å så som sådan alt andet end at sige mig imod?''

Hans stemme var meget drillende for at vise hende at det ikke var noget hun skulle tage så seriøst... Han blev meget overasket da hun trak ahns bukser af specielt frundet hendes udtryk...

''yue... Du skal ikke hvis du ikke vil...''

Han trak hendes hoved fri...

Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Lør 10 Nov 2012 - 20:02

Hun tænkte endnu en gang over det og svarede så lidt funderende "Jeg regner ikke med, at hun skal have noget for det, vi var gode veninder og hun er tros alt min kusine og arving til det største elverrige i vores verdens trone Hun trode hvertfald ikke, at Elinora kunne finde på at kræve noget af hende, men hvis hun havde ændret sig gennem årene, kunne der godt blive en pris, og den vil blive høj. Hun så ned på ham fra sin placering og smilede drilskt, da hun godt kunne mærke bulen på hans bukser under sig. Hun svarede lettere leende på hans halve spørgsmål "Nej nej, jeg må heller ikke gøre noget der kan få nogen til at tvivle på min loyalitet over for dig, så jeg må ikke være i ene rum med andre mænd, jeg skal helst undgå alt nærkontakt med dem, ikke se dem i øjnene og kun svare med korte sætninger til dem og jeg må heller ikke blande mig i dine samtaler med andre" Hun kunne være fortsat længe endnu, mens valgte leende at tilføje "Nogen mænd vælger sågar at lænke deres husstruer til et værelse, låse dem inde eller nægte dem at gå uden for huset" Hun kvalte tanken om, at hun kunne være blevet en af de kvinder og fokuserede på ham. Hans ordrer havde fået muren til at trække ned i hendes sind og han kunne lige så godt have siddet med en dukke eller sjæleløs krop. Hun sagde ikke noget, da han trak hendes hoved væk, men så bare på ham med hoved hængende let skævt og de dukkelignende sorte øjne. Der gik lidt tid, før hun -uden at svare- satte munden til hans lem og begyndte at bevæge munden op og ned i mekaniske bevægelser. Alle de manerer og regler hendes far havde banket ind i hende var det eneste hun reagerede på overhoved ...

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Lør 10 Nov 2012 - 20:10

Han kiggede stille på hende og kunne ikke lade være med at smile af tanken, tanken om at hun kunne få sin krop igen det ville væree så fantastisk... at hun ikke længere havde en engels krop men istedet en krop der afspejlede hendes egen personlighed det ville være skønt virkelig skønt...

''Når du er klar til det, skal vi så finde hende og snakke med hende?''

Han sagde vi for at hun skulle vide at hun ikke var alene i dette, hvilket hun slet ikke var han ville støtte hende alt det han kunne...

''Jamen okay så følger vi de regler udenfor huset... men herinde i huset der følger vi mine? Og du er også velkommen til at give mig ordre... Altså når jeg siger du må!''

Han så hvordan hun gjorde det mekanisk og han nød det ikke engang og hans lem blev derfor langsomt slap igen da han mistedet lysten... Han rev hende lys og så hende i øjnene og gav hende en lussing...

''Yue så vågn dog op! Du skal sgu da ikke gøre det så mekanisk og uden lyst... Det giver jo alligevel ikke mig noget...''

Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Lør 10 Nov 2012 - 20:31

Hun kunne selv godt lide tanken om, at få kroppen tilbage, men at skulle se dem alle i øjnene igen for at få det, og hun skulle ikke træde forkert en eneste gang i den dans hun havde lært som lille, man skulle danse ved hoffet. Tankerne for rundt i hendes hoved, ind til hans stemme afbrød dem og hun så stille på ham med et smil, før hun svarede "Det vil være dejligt med støtte, men dem i hoffet er lette at fornærme, selv om min kusine selv ikke tager det så tungt, så du må virkelig passe på med hvad du siger og eller gør" Hun var glad for, at han vil støtte hende. Det vil hun få brug for. Hun tænkte stille over hans ord, men var stadig ikke vild med reglerne fra hendes hjemland.
Hun fortsatte med at gøre det mekanisk og uden følelser, til han trak hendes hoved op, så ind i de tomme øjne og så stak hende en flad så det sang for hendes øre. Hun 'vågnede' ikke op, men hans ord begyndte at bryde muren ned så vandet og mørket begyndte at oversvømme hendes sind. Hendes øjne blev blanke, hvorefter hun kravlede ned på sengen og så på ham med de tomme øjne, før hun sagde "I'm sorry my lord" Hun nejede stille, før hun -uden at se ham i øjnene- gik ud af værelset og lukkede døren efter sig. Tårene begyndte så at trille og hun styrtede ind i rummet ved siden af, hvor hun lukkede døren og gemte sig blandt jakker, kjoler etc. som hang på bøjler. Hun satte sig ned og krøb sammen, mens det hele faldt ned omkring ørene på hende og tårerne (blodet) trillede ned ad hendes kinder. Der var ingen lyd, da det gjorde for ondt inden i. Lyset begyndte at forsvinde ud under døren og et jakkeærme begyndte at vride sig, før det faldt til jorden og efterlod jakken på bøjlen. Ærmet vred sig tyndere og tyndere, længere og længere, mens et sæt øjne og en mund dukkede frem. Den begyndte at tage en anden farve og sno sig hen imod hende .. Hun så den ikke komme...

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Lør 10 Nov 2012 - 20:41

''Jeg skal nok bruge de bedste manere jeg overhovedet kan, men du må nok opdrage mig lidt inden da? Du kan jo altid sige at jeg får nydelse for at gøre det rigtigt?''

Han blinkede til hende lidt og han var slet ikke begesjstret for hvordan det gik hende med det han ahvde sagt, og hvordan hun gik igang med hans lem. Da hun fløj op og rendte ind i et andet rum var han hurtigt efter og lagde armene om hende da han var henne ved hende...

''Skat lad nu være... Det var kun i sjov jeg mente ikke du skulle nu... Men lov mig en ting at du aldrig nogensinde gør noget du ikke har lyst til... Du skal ikke bare føje mig fordi jeg siger det... Du må godt føje mig hvis eksempelvis det at jeg giver dig ordre gør dig tændt.''

Han kyssede hende lidenskabeligt og aede hende stille over ryggen.

Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 14 af 18 Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum