Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Why Are You Here? ((Sajro))
Side 14 af 18 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18
Sv: Why Are You Here? ((Sajro))
Han sagde det mildt grinende og drillende. Han var i ret godt humør lige som han sad der selvom han vidste at han ikke ville få sex i flere dage, men hvad pokker han overlevede nok... Han smilede stille til hende som han sad der og tænkte lidt over noget han måtte liføje til sidst...
''Ja det skal nok få frihed men det bliver ikke når det kan gå udover dig skat... Hvis nogen skal være hård ved dig under sex bliver det altså mig selv.''
Han smilede stille og lænede sig ned og kyssede hendes læber meget blidt. Han smilede stille som hun lagde hans hånd på hendes bryst og han lod den bare ligge stille og blidt...
''Hvor er du sød skat.''
Han kyssede hende igen inden han så hende i øjnene, med et drillende smil. Han kiggede stille og smilede så frækt til hende...
''Men næste gang nogen skal dominere er det altså din tur skat... Og jeg forventer lige så hård behandling.''
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)
Gæst- Gæst
Han grinede stille og smilede frækt til hende, han elskede hende både fordi hun var så speciel, og fordi hun havde disse forskellige lyster og sider nogle gange sød og blød og andre gange hård og ond... han elskede det virkeligt så meget som man overhovedet kunne...
''Yeah a sex-beast...''
Han kyssede hende lidenskabeligt... han smilede stille og roligt til hende mens han aede hende stille over armen meget blidt...
''Du klarede det fint i går... Og når jeg brugte dyret kan du vel trække lidt på Lea?''
Han kyssede hende lidenskabeligt, og kærtegnede hendes tunge med sin egen...
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)
Gæst- Gæst
Han kyssede hende lidenskabeligt, og blidt aede han hende på armen og lidt på maven her undgik han dog at hans hænder gled ned under hendes nagle... han kom så til at tænke på om blod egentligt hjalp hende med at hele noget som helst?
''Jeg tænker da på mig selv derfor sørger jeg for at du er sådan... Skat vil det hjælpe dig at få blod med at heale?''
Han kiggede stille på hende og nikkede lidt. Han havde faktisk stadig lyst til at have mere sex, og endda også gerne med Lea, der var noget ved hendes mørke side der gjorde ham meget tændt, specielt fordi det tiltalte dyret i ham.
''Men faktisk har jeg ikke noget imod Lea... Hun er så dejlig brutal... men vil jo have det er dig der nyder det...''
Han kyssede hende lidenskabeligt igen og snoede sin tunge rundt om hendes, mens han blidt masserede hendes bryster...
Gæst- Gæst
''Men yue, har du da ikke længere godt af mit blod?''
Han så undrende på hende. Han forstod det simpelthen ikke længere... Han kyssede hende dog stadig med sin tunge snoet om hendes, hvor han bare stille masserede hendes bryst og også hendes baller...
''Du er den mest fantastiske pige i vernde...''
Gæst- Gæst
''Skat kan en dæmons nærvær give forhøjet sexlyst?''
Ford ellers måtte det jo bare være hende der gjorde det, men okay hun havde jo også en meget god krop... Han løftede hende forsigtigt op fra sofaen og ind i sengen og ligge...
Gæst- Gæst
Han smilede drilsk til hende, og han havde valgt at denne dag ville han ihvertfald lige holde sin lyst i skak, men de kommende dage ville han nok forsøge at lokke hende til at give ham nydelse... Han mente egentligt at han fortjente det lidt...
''Skat... selvom vi ikke kan have sex kan du vel godt nogle dage tilfredstille mig?''
Han lagde sig stille ned ved hendes side og begyndte at massere hendes røv igen...
Gæst- Gæst
Han smilede drilsk til hende, og han vidste han kunne være selvisk nok til at han blot ville kunne blive liggende eller siddende og lade hende give ham nydelse det ville ikke være noget problem for ham overhovedet... Han smilede bare drilsk...
''jeg er jo et dyr, og derved selvisk... Men søde skat... du må forvente at så snart du er frisk igen så slipper du ikke for sex længere...''
Han kyssede hende og trak hende indtil sig, hun ville nok kunne mærke at han var lysten men han ville ikke have hende til at gøre nogeet lige der, det ville han helst vente med til de nåede morgenen, men der ville hanogså gerne nyde...
Gæst- Gæst
han smilede stille og sagte til hende med et drillende smil også Han lyttede til at hun sagde at hun ikke forsøgte at slippe hvilket han faktisk var glad for at hun ikke forsøgte fordi hun ville alligevel ikke få lov han smilede stille til hende...
''Det var godt! Og forventer forresten at du er klar til at tilfredsstille mig når jeg vågner?''
hans stemme havde en mørk og drillende klang, sådan lidt som for at fortælle hende at han altså stadig var stærk og ikke bare ville undvære seksuelt ilfredstilllelse fordi han havde taget ehnde hårdt som hun havde bedt ham om.
Gæst- Gæst
Han kyssede hende lidenskabeligt, og masserede stadig hendes baller, mens han bare lyttede til hende ord og han grinede så med hans mørke skumle, og drillende stemme...
''undskyld fik jeg stillet det som et spørgsmål? Det var en ordre! Når jeg vågner i morgen har du at være klar til at sætte mig i ekstase skat!''
Hans stemme var stadig mørk men det der dominerede mest i hans stemme var ahns drillende undertone...
''Du kan få lov til det... Hvis du sørger for at få mig til at stønne dit navn smukke.''
Han grinede drillende...
Gæst- Gæst
Han kyssede hende igen og lyttede til hvordan hun næsten lavede grin med ham, eller mente hun måske bare at det ikke var muligt at være mere hård end han allerede havde været ved hende... Han kunne vel altid forvandle sig helt og så tage hende? nej han ville nok ikke selv være vild med ideen...
''Jeg skal nok gøre hvad jeg kan...''
han smilede drilsk og lyttede til hendes ord som hunt alte om hvad der var uhørt og ikke uhørt og hvad hun måtte og ikke måtte... At have hende sådan at han kunne bestemme var faktisk rart...
''Jeg har på fornemmelse at du nyder når jeg er uhørt og så beordrer dig til at dominere mig... Til at bruge min krop til at fremtvinge dine støn?''
Han svarede så til slut til det med at hun ikke kunne undgå hans ordre...
''DU hverken kan sno dig uden om og du vil heller ikke! Faktisk har du lyst til det nu!''
Han masserede hendes baller med mere faste bevægelser og så afventende på hvordan hun reagerede på hans ordre om at han sagde hun ville gøre det nu...
''Og det er ikke bare en morgen! Det er Hver morgen, middag, aften og nat til du er klar igen!''
Han smilede drilsk til hende
Gæst- Gæst
Han så nu alvorligt på hende, og han blev meget overrasket over det da hun valgte at sætte sig overskrevs på ham hvilket betød hun ville kunne mærke hvor lysten han var med den bule der nu engang var opstået, han smilede bare til hende som hun sagde at det ikke var fair...
''Hvad siger du så til at mine regler... Du gør som jeg siger når jeg udsteder en ordre og som ikke skader dig medmindre du vil skades... Du å så som sådan alt andet end at sige mig imod?''
Hans stemme var meget drillende for at vise hende at det ikke var noget hun skulle tage så seriøst... Han blev meget overasket da hun trak ahns bukser af specielt frundet hendes udtryk...
''yue... Du skal ikke hvis du ikke vil...''
Han trak hendes hoved fri...
Gæst- Gæst
''Når du er klar til det, skal vi så finde hende og snakke med hende?''
Han sagde vi for at hun skulle vide at hun ikke var alene i dette, hvilket hun slet ikke var han ville støtte hende alt det han kunne...
''Jamen okay så følger vi de regler udenfor huset... men herinde i huset der følger vi mine? Og du er også velkommen til at give mig ordre... Altså når jeg siger du må!''
Han så hvordan hun gjorde det mekanisk og han nød det ikke engang og hans lem blev derfor langsomt slap igen da han mistedet lysten... Han rev hende lys og så hende i øjnene og gav hende en lussing...
''Yue så vågn dog op! Du skal sgu da ikke gøre det så mekanisk og uden lyst... Det giver jo alligevel ikke mig noget...''
Hun fortsatte med at gøre det mekanisk og uden følelser, til han trak hendes hoved op, så ind i de tomme øjne og så stak hende en flad så det sang for hendes øre. Hun 'vågnede' ikke op, men hans ord begyndte at bryde muren ned så vandet og mørket begyndte at oversvømme hendes sind. Hendes øjne blev blanke, hvorefter hun kravlede ned på sengen og så på ham med de tomme øjne, før hun sagde "I'm sorry my lord" Hun nejede stille, før hun -uden at se ham i øjnene- gik ud af værelset og lukkede døren efter sig. Tårene begyndte så at trille og hun styrtede ind i rummet ved siden af, hvor hun lukkede døren og gemte sig blandt jakker, kjoler etc. som hang på bøjler. Hun satte sig ned og krøb sammen, mens det hele faldt ned omkring ørene på hende og tårerne (blodet) trillede ned ad hendes kinder. Der var ingen lyd, da det gjorde for ondt inden i. Lyset begyndte at forsvinde ud under døren og et jakkeærme begyndte at vride sig, før det faldt til jorden og efterlod jakken på bøjlen. Ærmet vred sig tyndere og tyndere, længere og længere, mens et sæt øjne og en mund dukkede frem. Den begyndte at tage en anden farve og sno sig hen imod hende .. Hun så den ikke komme...
Gæst- Gæst
Han blinkede til hende lidt og han var slet ikke begesjstret for hvordan det gik hende med det han ahvde sagt, og hvordan hun gik igang med hans lem. Da hun fløj op og rendte ind i et andet rum var han hurtigt efter og lagde armene om hende da han var henne ved hende...
''Skat lad nu være... Det var kun i sjov jeg mente ikke du skulle nu... Men lov mig en ting at du aldrig nogensinde gør noget du ikke har lyst til... Du skal ikke bare føje mig fordi jeg siger det... Du må godt føje mig hvis eksempelvis det at jeg giver dig ordre gør dig tændt.''
Han kyssede hende lidenskabeligt og aede hende stille over ryggen.
Side 14 af 18 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18
» Et nyt liv - Sajro
» Hello to you //Sajro//
» Again!?(Sajro)
» Who are you? //Sajro//
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine