Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
I'm happy to see you again. ~ Clary.
Side 2 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.
Hun lod sig glide ned af væggen, begravede ansigtet i sine hænder, mens hun trak vejret dybt
Gæst- Gæst
"Jeg ville ikke forlade dig, men jeg havde det som om du ikke gav mig andet valg." Sagde han blidt. Han betragtede hende roligt. "Jeg vil ikke kæmpe for noget, jeg ved jeg vil tabe. For jeg vil ikke se dum ud. Jeg gik fordi jeg ikke ville såre dig yderligere. Du er bedre tjent uden mig, Clary." Sagde han. Han bed sig i underlæben.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det er ikke altid man ved hvad der er bedst for en selv." Sagde han.
Han hævede et øjnebrynet da hun lagde sin hånd mod hans kind. Han mærkede hendes læber mod sine. Han kyssede hendes læber blidt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun smilede over hans måde at lægge hoved tilbage på, hvilket kun gav hende mere plads "skulle jeg da det" spurte hun drillende, mens hun spandt svagt og bed ham hårdt ved det sted hvor skulderen og halsen mødtes
Gæst- Gæst
Han lukkede øjnene, og smilede skævt. "Det ved jeg ikke.. Men noget siger mig du er ude på at opnå noget." Sagde han, og grinede lavt. Han brummede et lille støn da hun bed ham hårdt.
Gæst- Gæst
Hans ord og støn fik hende til at smil og opmuntrede hende til at blive ved "mhh det må bare være dig, for så vidt jeg ved er jeg da ikke ude på noget" hviskede hun mod hans hals og bed igen lidt længere oppe
Gæst- Gæst
"Mhm.. Der er nu noget der siger mig du er ude på noget, men bare ikke vil sige hvad." Sagde han drillende. Han sukkede nydende da hun igen bed ham, bare lidt længere oppe af halsen. "Har ud tænkt dig vi skal stå herude hele natten?" Spurgte han drillende.
Gæst- Gæst
Hun hævede øjenbrynet "så det mener du, men så må du få dine instinkter skiftet, for jeg er skam ikke ude på noget" hviskede hun og gav ham et kort kys før hun rejste sig "jamen så sig da hvor vi skal gå hen" sagde hun og lagde armene over kors
Gæst- Gæst
"Mhm.. Mine instinkter fejler intet." Hviskede han, og kiggede på hende igen. Han lagde hovedet lidt på skrå, og grinede lavt. Han lagde en arm ved hendes ryg, og en under hendes ben, og løftede hende op. "Jeg er ligeglad med hvor vi går hen, du skal bestemme." Han blinkede drillende til hende med det ene øje.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jo, kom nu..." Han så bedende på hende. Han kyssede hendes pande blidt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
hun sukkede og mødte hans blik "kaffe...jeg har brug for kaffe" hviskede hun og nød hans nusset mod sin kind
Gæst- Gæst
HAn havde sat sig lidt på hug, så han nogenlunde var på højde med hende, eftersom hun jo sad ned. "Okay," han rejste sig op efter at have givet hende et kys på hendes tinding, ganske blidt og forsigtigt. Han gik op til en disken og bestilte en kop kaffe og en kop varm kakao. Han betalte, og gik ned til bordet igen. Han stillede hendes kaffe foran hende, og han satte sig ned. Han stillede den varme kakao foran ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
» A lifetime of storys ((Clary))
» your guardian angel - Clary
» Till the end of time ~Clary~
» A Nice talk.. -Clary-
Idag kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth