Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» My Only, My Own (Edgar)
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 EmptyIgår kl. 21:48 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 EmptyIgår kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Lori
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 Voteba13I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 Voteba14I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 Voteba15 
Genevira
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 Voteba13I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 Voteba14I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 Voteba15 
Valentine
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 Voteba13I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 Voteba14I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 Voteba15 
Jake
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 Voteba13I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 Voteba14I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 Voteba15 
Edgar
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 Voteba13I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 Voteba14I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 Voteba15 
Lenore
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 Voteba13I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 Voteba14I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 Voteba15 
Abigail
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 Voteba13I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 Voteba14I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164695 indlæg i 8727 emner

I'm happy to see you again. ~ Clary.

Side 2 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 4 Maj 2013 - 14:02

Hun grinede, tømte endnu et glas før huin blev trukket væk af Dominic. Hun brummede kort og så op på ham "mhh kunne du ikke være ligeglad, du ville forlade mig" hviskede hun og lænede sig op af den nærmeste mur. Lige nu var hun englelig ligeglad med alt, hun følte noget sammen med ham, for ham, men han havde smidt hende væk som var hun en ubrugelig serivet, så nu var hun englelig ligelad med at blive voldtaget.
Hun lod sig glide ned af væggen, begravede ansigtet i sine hænder, mens hun trak vejret dybt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 4 Maj 2013 - 14:10

Dominic satte sig på hug foran hende da hun gled ned af væggen, og gemte sit ansigt i sine hænder. Han lagde sine hænder på hendes, og trak dem væk fra hendes ansigt. Han lagde så sine hænder på hendes kinder, og tvang hende til at se på ham.
"Jeg ville ikke forlade dig, men jeg havde det som om du ikke gav mig andet valg." Sagde han blidt. Han betragtede hende roligt. "Jeg vil ikke kæmpe for noget, jeg ved jeg vil tabe. For jeg vil ikke se dum ud. Jeg gik fordi jeg ikke ville såre dig yderligere. Du er bedre tjent uden mig, Clary." Sagde han. Han bed sig i underlæben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 4 Maj 2013 - 14:20

Hun så på ham, som han havde fjernet hendes hænder og tvang hende til at se på ham, hun bed sig svagt i læben og betragtede ham stille "jeg ville ikke have dig til at gå" hviskede hun svagt. Hendes stemme faldt et par gange over hinanden, dog lyttede hun til hvad han sagde. Hun bøjede sig frem og lagde hoved mod hans bryst "du sårede mig, da du bare gik" hviskede hun og sukkede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 15:19

Dominic kiggede på hende med et glimt i øjnene, et glimt der viste at han havde ment det han havde sagt. "du virkede som om du ville have det." Sagde han roligt. Han lagde armene om hede da hun lagde hovedet mod hans brystkasse. "Det ved jeg, jeg fornemmede det.." Han sukkede lavt. Hun kendte jo stadig ikke til hans evne. Måske lagde hun ikke mærke til at han havde ment han havde mærket at hun var såret.. "Men jeg mener stadig at du er bedre tjent uden mig."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 17:05

Hun sukkede, lagde armene om ham, trykkede sig samtidig ind mod ham "men det ville jeg ikke" hviskede hun og puttede sig ind mod ham. Hun så op på ham, hævede det ene øjenbryn "det kan godt være, men det burde være mig selv der valgte det" pointerede hun og smilede blidt til ham. Hun lagde en hånd mod hans kind og kyssede ham blidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 17:09

Dominic havde stadig armene om hende, og trukket hende tæt på. Han nussede hendes ryg. Han lukkede øjnene. Han sagde intet til det første, for der var intet at sige. Han nikkede blot. Han kiggede på hende.
"Det er ikke altid man ved hvad der er bedst for en selv." Sagde han.
Han hævede et øjnebrynet da hun lagde sin hånd mod hans kind. Han mærkede hendes læber mod sine. Han kyssede hendes læber blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 17:21

Hun nikkede stille "det har du ret i, men man lære aldrig noget hvis alle skal beskytte en hele tiden" pointerede hun med et skævt smil. Hun satte sig op, så hun havde nogenlunde samme højde som ham, derefter trykkede hun sine læber en smule hårdere mod hans "plus så let slipper du altså ikke af med mig" grinede hun og bed ham i underlæben

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 17:40

Dominic smilede skævt. "Sandt." Hviskede han blot. Han ville ikke rigtige diskutere, eller noget.. Argumentere, kunne man vel også kalde det. Han sad i skrædderstilling. Han gengældte inderligt kysset. "Mhm... Ikke det?" Mumlede han spørgende, og brummede nydende da hun bed ham i underlæben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 17:45

Hun grinede "netop, så lad du nu mig selv om det" hviskede hun mod hans læber, hun lagde sine armene om hans hals, grinede over hans nydende brummen, men blev blot ved med at bide ham i underlæben, før hun begyndte at bide ham ned af halsen "nej" hviskede hun mod hans hals

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 17:55

Dominic smilede skævt. "Men jeg mener nu stadig at du vil have det bedre uden mig." Hviskede han med lukket øjne. Han lænede sit hoved lidt tilbage da hun begyndte at bide ham ned af halsen. Han sukkede nydende. "Er du ude på noget, Clary?" Spurgte han drillende, med et skævt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 18:00

Hun trak på skulderne "det kan godt være, men det må du jo være op" sagde hun og prikkede ham på næsen, med et skævt og drillende smil.
Hun smilede over hans måde at lægge hoved tilbage på, hvilket kun gav hende mere plads "skulle jeg da det" spurte hun drillende, mens hun spandt svagt og bed ham hårdt ved det sted hvor skulderen og halsen mødtes

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 18:11

Dominic grinede lavt. "Mhm.." Han smilede skævt da hun prikkede ham på næsen. "Hvorfor bliver du ved med at prikke mig på næsen?" Spurgte han og hævede det ene øjnebryn.
Han lukkede øjnene, og smilede skævt. "Det ved jeg ikke.. Men noget siger mig du er ude på at opnå noget." Sagde han, og grinede lavt. Han brummede et lille støn da hun bed ham hårdt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 18:15

Hun grinede "fordi du har sådan lille fin næse, der næsten skriger på opmærksomhed" svarede hun drillende, hun lagde hoved på skrå og betragtede ham stille.
Hans ord og støn fik hende til at smil og opmuntrede hende til at blive ved "mhh det må bare være dig, for så vidt jeg ved er jeg da ikke ude på noget" hviskede hun mod hans hals og bed igen lidt længere oppe

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 18:21

Dominic rynkede på panden, lagde hovedet lidt på skrå, og smilede skævt. "Det har jeg da ikke." Han rystede på hovedet og grinede blidt.
"Mhm.. Der er nu noget der siger mig du er ude på noget, men bare ikke vil sige hvad." Sagde han drillende. Han sukkede nydende da hun igen bed ham, bare lidt længere oppe af halsen. "Har ud tænkt dig vi skal stå herude hele natten?" Spurgte han drillende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 18:24

Hun grinede "jo du har, den er så kær" sagde hun drillende og lod sin ene finger glide ned af hans næseryg "mhh helt klart" sagde hun efter lidt tid tænksomt.
Hun hævede øjenbrynet "så det mener du, men så må du få dine instinkter skiftet, for jeg er skam ikke ude på noget" hviskede hun og gav ham et kort kys før hun rejste sig "jamen så sig da hvor vi skal gå hen" sagde hun og lagde armene over kors

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 19:08

Dominic sukkede lavt. "Ne-ej!" Sagde han klagende. HAn stak underlæben ud og lavede hunde øjne. Han rystede lidt på hovedet.
"Mhm.. Mine instinkter fejler intet." Hviskede han, og kiggede på hende igen. Han lagde hovedet lidt på skrå, og grinede lavt. Han lagde en arm ved hendes ryg, og en under hendes ben, og løftede hende op. "Jeg er ligeglad med hvor vi går hen, du skal bestemme." Han blinkede drillende til hende med det ene øje.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 19:11

Hun grinede, gispede da han løftede hende op, hvilket hurtigt fik hende til at lægge armene om hans hals og så på ham "sikker på det" hviskede hun og lagde kinden mod hans bryst, hun vidste ikke hvorfor han nu var gået brudestil, siden han bar hende som skulle han bære hende over dørtærsklen, hvilket var sjovt i sig selv. Hun puttede sig mod ham og trak på skulderne "mhh jeg har ingen ide" hviskede hun stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 19:20

Dominic grinede da hun gispede. Han smilede helt uskyldigt, nærmest som om han snart ville få en glorie over hovedet. "Meget sikker." Svarede han, og smilede drilsk. Han havde nu kun gjort det for sjov, da han vidste at de fleste piger godt kunne lide det. Men måske var Clary ikke en af dem? Hun virkede som en af dem, men man kunne let tage fejl.
"Jo, kom nu..." Han så bedende på hende. Han kyssede hendes pande blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 19:24

Hun rynkede brynet og fik en lille rynke mellem de to markerede øjenbryn "mhh" sagde hun og smilede blidt da han kyssede hende blidt på panden "okay, vi kunne tage på en café eller..noget lignende" spurte hun og hævede øjenbrynet. En café var nok det bedste hun kunne præstere, plus alkoholen susede stadig igennem hendes åre og gjorde hende lidt rundt på gulvet. Så det at han bar hende, var godt, eftersom hun næppe ville kunne gå på benene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 19:35

Dominic smilede blot uskyldigt til hende, og lagde hovedet lidt på skrå. Han kyssede hendes pande en enkel gang mere. "Café... Lyder som en god ide." Svarede han, og smilede blidt. Han begyndte at gå med kursen mod den nærmeste café. Han stoppede op ved indgangen til en café, hvor der kun var få inde. Han fik åbnet døren ved at åbne den med ryggen, så han gik baglæns ind. Han fik sat hende ned, uden der skete hende noget. "Jeg kan ikke bære dig herinde." Sagde han, og smilede skævt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 19:38

Hun grinede og lukkede kort øjnene da hans læber endnu engang rørte hendes pande. Hun åbnede dem igen og så frem mod gaden, som han begav sig mod en hyggelig lille café, med ganske få i. Hun brummede, mens vaklede mod et sted at sidde, som han stilte hende ned, det var tydeligt på hende at hun stadig var en smule fuld, blot ved hendes dårlige gange. Da hun endelig fik sat sig ned, sukkede hun og lagde hoved tilbage, masserede sine tændinger

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 20:05

Dominic smilede skævt over hende og kørte sine læber ned til hendes ene kind som han kyssede blidt. Han betragtede caféen, og smilede skævt. Han kiggede på hende mens hun gik mod et ledigt bord. Han grinede lavt, og fulgte med hende, men satte sig ikke ned. "Hvad vil du have at drikke?" Han strøg hende blidt ned af kinden med et kærligt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 20:10

Hun smilede blidt, hans lille kys mod kinden, fik hende til at bide sig i læben, men fik hende også selv til drillende at lade sine læber strajfe hans før hun var forsvundet mod bordet.
hun sukkede og mødte hans blik "kaffe...jeg har brug for kaffe" hviskede hun og nød hans nusset mod sin kind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 20:21

Dominic smilede blidt da hendes læber strejfe hans. Han bed hendes hurtigt i hendes underlæbe, og grinede lavt.
HAn havde sat sig lidt på hug, så han nogenlunde var på højde med hende, eftersom hun jo sad ned. "Okay," han rejste sig op efter at have givet hende et kys på hendes tinding, ganske blidt og forsigtigt. Han gik op til en disken og bestilte en kop kaffe og en kop varm kakao. Han betalte, og gik ned til bordet igen. Han stillede hendes kaffe foran hende, og han satte sig ned. Han stillede den varme kakao foran ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 20:25

Hun sukkede svagt da han kyssede hendes tænding, da det var så let og blidt, gjorde det ikke at den hovedpine hun var ved at få, blev værre. Hun smilede taknemlig da han stillede en kaffe foran hende "mange tak...det er lige hvad jeg har brug for, husk mig på aldrig at drikke så meget alkohol igen" brummede hun og tog en tår af sin kaffe, hvorpå hun sukkede stille "det hjælper" hviskede hun og smilede blidt til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 2 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum