Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 EmptyIdag kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Lori
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 Voteba13I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 Voteba14I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 Voteba15 
Genevira
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 Voteba13I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 Voteba14I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 Voteba15 
Jake
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 Voteba13I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 Voteba14I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 Voteba15 
Valentine
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 Voteba13I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 Voteba14I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 Voteba15 
Edgar
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 Voteba13I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 Voteba14I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 Voteba15 
Abigail
I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 Voteba13I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 Voteba14I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164694 indlæg i 8727 emner

I'm happy to see you again. ~ Clary.

Side 9 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 16:45

Han gengældte inderligt kysset. Han hævede et øjnebryn. "Hvad mener du dog?" Spurgte han lavt og kyssede hende langs kæbelinjen drillende. Han grinede lavt og kiggede på hende.
"Jeg mener, du fik en kniv i maven, du har sikkert ondt." Han smilede skævt. Han bed blidt i hendes hals og kørte sine hænder op til hendes skuldre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 16:59

hun smilede "det vil du sikkert gerne vide, da det er dig som ikke vidste hvad du ville, præcis som du ikke vidste hvad jeg ville" hun grinede og rystede på hoved, vidste godt at dette blot var for sjovt, hvilket man også kunne høre på hende.
Hun nikkede stille "men det har jeg ikke, med den viden om hvor dumt dette lyder, så gør dine kys det hele bedre" hviskede hun og sukkede svagt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 17:06

Dominic smilede skævt. "Fortæl mig deeet... Pleaaaaaseeee..." Han så bedende på hende med hunde øjne og han havde stukket underlæben ud. Han grinede lavt .
"Nå, så de hjælper?" Han smilede en smule forførende og kyssede hendes skulder. Han nappede igen blidt i hendes hals og nussede, denne gang ikke så forsigtigt, hendes hofte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 17:12

hun grinede "der er intet at fortælle din skøre, men fantastisk dæmon" hviskede hun og kyssede ham.
Hun sukkede, nussede ham i nakkehårene, mens hun trykkede sig mod ham. Hun lukkede øjnene og nød hans kys, nappen og nussen, det fik hende til at gispe og gyse svagt af nydelse

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 17:18

Dominic grinede lavmælt og kyssede hendes hage. "Ikke nær så fantastisk som dig." Han smilede kærligt til hende og gengældte blidt kysset.
Han smilede over hendes suk, og kærtegnede hende op af siderne. Han nappede blidt i hendes øreflip, men kyssede hende igen så ned af halsen, til hendes kraveben som han lidt hårdt bed i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 17:22

Hun klukkede "så du synes jeg er fantastisk" spurte hun og kyssede ham blidt og kærligt
Hun sukkede, trykkede sig mere mod ham, vidste ikke rigtig hvad hun skulle gøre, andet end at ligge hoved tilbage og sukke blidt af nydelse. For det var i sandhed hvad hun gjorde og meget endda

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 17:29

Dominic grinede lavt og smilede skævt. "ja, mere end fantastisk." Svarede han og gengældte begærligt kysset med et lidt drillende smil.
Han smilede over at hun trykkede sin krop mod hans og hendes suk. Han kyssede hende lidt ned under kravebenet, og i en hurtig let bevægelse havde han fået hende til at ligge under sig på sengen. Han kyssede hende ned til hendes mave, dog lidt forsigtigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 17:46

Hun sukkede, grinede da han pludselig lå over hende og hun lå i den bløde seng. Hun lukkede øjnene, lagde hoved tilbage og gispede svagt og de mange kys der var som en blid fjer der gled ned fra hendes hals til mave "mhh så godt" sukkede hun og bed sig i læben

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 17:55

Dominic smilede over hendes grin da hun blev flyttet rundt på. Han grinede lavmælt over hendes gisp. Han nappede forsigtigt hendes maveskind, dog ikke hvor arret var. Han kørte sine læber op til hendes bløde læber igen.Han kyssede hende blidt og smilede mod hendes læber.
"Er du ikke træt?" Spurgte han hviskende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 17:58

Hun kyssede ham igen, lagde armene om ham, trykkede ham mod sig, men da han igen spurte om hun var træt, rynkede hun brynet "hvorfor bliver du ved med at spørge om jeg er træt, jeg har sovet siden jeg....siden det skete" hun rystede på hoved og skubbede ham ned af sig, det var ikke ligefrem den helt store øjebliks ting at spørge om dette, mens man i det store hele var i gang med sådan noget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 18:00

Dominic rynkede på panden. "Da jeg fik mit ar blev jeg hele tiden træt, selvom jeg var besvimet. Det er helt normalt." Hviskede han. Han blev skubbet væk, så han lå ved siden af hende. Han satte sig op i stedet og betragtede hende.
"Hvad har jeg nu gjort galt?" Han sukkede lavt. HAn følte han altid gjorde et eller andet forkert.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 18:04

Hun satte sig op og sukkede "mhh" sagde hun og kørte hånden igennem håre, hendes øjne lå ligefrem, før hun igen lagde dem på ham "intet, jeg tror bare jeg pms'er for vildt, men fint nok jeg skal så prøve at sove" sagde hun og lagde sig endnu engang ned

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 18:17

Dominic sukkede svagt og foldede hænderne sammen. Han betragtede hende med et svagt glimt i øjnene, ikke det samme charmerende eller forførende glimt, næh bare et trist glimt. Han så ned, men kiggede hurtigt på hende igen. "Okay så."

Da han mente at hun sov, listede han ud af værelset og ud af huset. Han løb hurtigt hjem til sig selv.

Da han kom tilbage havde han en halskæde i lommen. Han havde to ting han ville forslå hende. Halskæden og en tatovering. Han havde samtidig et redskab med der kunne lave tatoveringen, men hun ville kort føle lidt smerte, men det var det. Han gik ind i værelset igen. "Clary, sover du?" Han gemte redskabet under sengen, forhåbentlig uden hun opdagede det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 18:21

Hun vendte sig om på siden, trak benene op og lukkede øjnene, lidt efter var hun fuldkommen væk i søvnens søde antræk.
Hun brummede svagt, vendte sig om i løbet af søvnen, rakte ud efter ham, men fandt kun kulden fra der hvor han havde ligget, hvilket havde gjort hende urolig, hvor var han hvad var der sket.
Hun var tæt på at åbne øjnene, men han var sikkert bare ude på badeværelset eller noget hen af det.
Hun brummede ved lyden af en stemme, åbnede svagt øjnene da hun fik øje på ham "hej" sagde hun træt og satte sig svagt op

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 18:27

Dominic satte sig ned på sengekanten, og smilede skævt. Han lagde hovedet lidt på skrå.
"Jeg har noget til dig." Han trak halskæden op af lommen. På halskæden stod der 'Dominics'. Han vidste ikke helt hvad hun ville sige til det.
Han tog hendes hånd og lagde halskæden i hendes hånd. "Jeg ville bekymre mig mindre om at miste dig hvis du gik med den, og du viste den frem." Han så på hende. "Og.. Så har jeg også et tilbud til dig." Han bed sig i underlæben.

//Jeg kan ikke finde et godt billede af en halskæde, så hvis du vil have et slags billede af det, bliver du nød til at finde det. ^^'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 18:30

Hun rynkede brynet, hun lukke fingrene om halskæden og betragtede den stille, mens hun vendte og drejede den i hånden. Hans ord, fik hende straks til at tage den på, hvorefter hun smilede til ham "jeg vil med glæde gå med den, hvis det er derfor" hviskede hun blidt. Hun hævede øjenbrynet, men nikkede stille "hvad er der galt, hvad...har du helt præcis i tankerne" spurte hun stille

//skal skam nok se efter en halskæde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 18:38

Dominic smilede svagt da hun tog den på. Godt, så var det problem ude af verdenen. Han rømmede sig, tydeligvis ikke tilpas, og en smule skræmt ved tanken om hendes reaktion. "Altså... Jeg... Det er igen for at være sikker på ... At andre ikke flirter med dig... Men jeg tænkte at du kunne få en slags tatovering på den skulder, med bogstaverne DLA... Altså, Dominic Lenion Axel." HAn bed sig i underlæben.

//Super. ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 18:41

Hun smilede blidt til ham, dog blev hun en smule bekymret over hans næste ord, men hun smilede dog blidt "hvorfor ikke...jeg er allerede tusset godt op i forvejen, så hvad gør en ny tatovering" spurte hun med et skævt smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 19:03

Egentlig ville hun på en måde være hans slave hvis hun fik den tatovering.. Men.. Det måtte han hellere tie om. Han trak redskabet frem som på en måde var fjerpen der var formindsket og som dannede tatoveringen.
"Du vil måske føle en smule smerte." Sagde han, og betragede hende. "Venstre eller højre skulder?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 19:30

Hun bøjede sig frem og kyssede ham blidt "en smule smerte gør vel ikke så meget" sagde hun og vendte den bare venstre side til, da den højre var dækket af en anden tatovering, der lignede en masse blomster. Hun smilede til ham med varme øjne

Tatovering på højre skulder: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 20:32

Dominic gengældte kærligt kysset og smilede mod hendes læber. Han nikkede og lagde redskabet mod hendes skulder og den begyndte straks at gå igang. Da den var færdig lagde han redskabet ned på gulvet igen, huden omkring tatoveringen var en anelse rød, ligesom inde i tatoveringen. "Hm.. Du skal ikke gå i bad lige foreløbig." Han smilede skævt.

//Åh gud, jeg er så dejlig til det med tatoveringer,, og hvordan de bliver lavet... Bær over med mig. xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Gæst Søn 12 Maj 2013 - 21:08

//Out. ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm happy to see you again. ~ Clary. - Page 9 Empty Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 9 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum