Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
I'm happy to see you again. ~ Clary.
Side 9 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.
"Jeg mener, du fik en kniv i maven, du har sikkert ondt." Han smilede skævt. Han bed blidt i hendes hals og kørte sine hænder op til hendes skuldre.
Gæst- Gæst
Hun nikkede stille "men det har jeg ikke, med den viden om hvor dumt dette lyder, så gør dine kys det hele bedre" hviskede hun og sukkede svagt
Gæst- Gæst
"Nå, så de hjælper?" Han smilede en smule forførende og kyssede hendes skulder. Han nappede igen blidt i hendes hals og nussede, denne gang ikke så forsigtigt, hendes hofte.
Gæst- Gæst
Hun sukkede, nussede ham i nakkehårene, mens hun trykkede sig mod ham. Hun lukkede øjnene og nød hans kys, nappen og nussen, det fik hende til at gispe og gyse svagt af nydelse
Gæst- Gæst
Han smilede over hendes suk, og kærtegnede hende op af siderne. Han nappede blidt i hendes øreflip, men kyssede hende igen så ned af halsen, til hendes kraveben som han lidt hårdt bed i.
Gæst- Gæst
Hun sukkede, trykkede sig mere mod ham, vidste ikke rigtig hvad hun skulle gøre, andet end at ligge hoved tilbage og sukke blidt af nydelse. For det var i sandhed hvad hun gjorde og meget endda
Gæst- Gæst
Han smilede over at hun trykkede sin krop mod hans og hendes suk. Han kyssede hende lidt ned under kravebenet, og i en hurtig let bevægelse havde han fået hende til at ligge under sig på sengen. Han kyssede hende ned til hendes mave, dog lidt forsigtigt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Er du ikke træt?" Spurgte han hviskende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvad har jeg nu gjort galt?" Han sukkede lavt. HAn følte han altid gjorde et eller andet forkert.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Da han mente at hun sov, listede han ud af værelset og ud af huset. Han løb hurtigt hjem til sig selv.
Da han kom tilbage havde han en halskæde i lommen. Han havde to ting han ville forslå hende. Halskæden og en tatovering. Han havde samtidig et redskab med der kunne lave tatoveringen, men hun ville kort føle lidt smerte, men det var det. Han gik ind i værelset igen. "Clary, sover du?" Han gemte redskabet under sengen, forhåbentlig uden hun opdagede det.
Gæst- Gæst
Hun brummede svagt, vendte sig om i løbet af søvnen, rakte ud efter ham, men fandt kun kulden fra der hvor han havde ligget, hvilket havde gjort hende urolig, hvor var han hvad var der sket.
Hun var tæt på at åbne øjnene, men han var sikkert bare ude på badeværelset eller noget hen af det.
Hun brummede ved lyden af en stemme, åbnede svagt øjnene da hun fik øje på ham "hej" sagde hun træt og satte sig svagt op
Gæst- Gæst
"Jeg har noget til dig." Han trak halskæden op af lommen. På halskæden stod der 'Dominics'. Han vidste ikke helt hvad hun ville sige til det.
Han tog hendes hånd og lagde halskæden i hendes hånd. "Jeg ville bekymre mig mindre om at miste dig hvis du gik med den, og du viste den frem." Han så på hende. "Og.. Så har jeg også et tilbud til dig." Han bed sig i underlæben.
//Jeg kan ikke finde et godt billede af en halskæde, så hvis du vil have et slags billede af det, bliver du nød til at finde det. ^^'
Gæst- Gæst
//skal skam nok se efter en halskæde
Gæst- Gæst
//Super. ^^
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du vil måske føle en smule smerte." Sagde han, og betragede hende. "Venstre eller højre skulder?"
Gæst- Gæst
Tatovering på højre skulder: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Gæst- Gæst
//Åh gud, jeg er så dejlig til det med tatoveringer,, og hvordan de bliver lavet... Bær over med mig. xD//
Gæst- Gæst
Side 9 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
» A lifetime of storys ((Clary))
» your guardian angel - Clary
» Till the end of time ~Clary~
» A Nice talk.. -Clary-
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine