Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
I'm happy to see you again. ~ Clary.
Side 5 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.
Han hørte hendes skrig, men han reagerede ikke. Han gik hen imod skoven. Han kiggede på hende. "Jeg skubber dig væk, fordi jeg ikke ved hvad fanden jeg skal gøre! Plus, jeg har svært ved at tro på du ikke bare går hen i diskoteket og danser op af en eller anden fyr! Den mistanke stopper mig!" Sagde han og lagde armene over kors. Han fortsatte med at gå.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Re.
Han stoppede op og stivnede. Foregik det bare sådan hos hende? Han sank en klump. *Åh please, ikke...* han nåede ikke at tænke færdig før han faldt på knæ mens han tomt kiggede på jorden. Han rystede svagt i kroppen. Hun forlod ham... Hun forlod ham.. Han faldt ned og ligge. Han klynkede svagt. Ja, denne side af ham var der kun tre der havde set nu. Hvis hun vendte sig ville hun se Dominic der lå ned, og prøvede at gemme sig. Han rejste sig vaklende op og vendte sig mod hende men faldt på knæ igen. Han kiggede mod hende og en tåre gled ned af hans kind. Han rystede på hovedet... Og rejste sig op. Han tørrede hurtigt tåren væk. Han rettede sig. "O-okay.." Stammede han. "Undskyld." Han satte sig ned igen. "Men denne gang forlader du mig.." Han trak knæene op til hagen. Han vidste hun kunne høre ham da han snakkede højt nok til hun kunne. Han lagde armene om benene. "Hvis du så gerne vil ende dette.. Så.. Jeg vil ikke, men.." Han kunne ikke klare mere. Han kiggede på hende med tårer i øjnene. "Du.. Nej.. Glem det." Han ville ikke kæmp mere. Han havde dummet sig, men nu havde han sagt undskyld. Nu var det hende der gik. Hvis hun virkelig var forelsket i ham.. Og kendte ham godt nok... Ville hun vide at han var ved at give op på alt. Alt.. Han ville ikke mere. "Jeg mister alle der betyder noget.." Han snakkede mest til sig selv lige nu.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende. "Det ved jeg ikke, du var på vej væk, som om du let kunne glemme alt om mig." Svarede han lavt. "Men jeg kan ikke komme udenom min jalousi og skuffelse." Han skyndte sig at sige det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han kiggede ned og vred sine hænder.
"Jeg stoler på dig... På mange punkter. Men hvordan kan jeg stole på du ikke bare finder en eller anden dreng og flirter med ham?" Han sagde det ikke anklagende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det er ikke det samme." Mumlede han.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Nej.. Nu var det nok. Han ville slet ikke miste hende, på nogen måder. Han sank en klump.
"Jeg beder dig, Clary.." Hviskede han og krympede sig sammen.
Gæst- Gæst
Hun knælede igen ned foran ham, smilede blidt "hvad beder du" spurte hun og lagde hænderne mod sine lår, hendes øjne var anderledes end før, da hun holdte sine følelser ud af dem, prøvede at holde sig tilbage
Gæst- Gæst
Hendes smil satte ligesom streg under at hun ikke kunne lide ham mere. Han så ind i hendes øjne. "Lad være med det der. Hold op med at gemme dine følelser. Jeg frygter at du fuldkommen har glemt at jeg føler noget for dig." Han rystede på hovedet. "Lige meget, det betyder vel ingenting." Han så væk.
Gæst- Gæst
hun bed sig i læben, slog blikket ned, før hun igen så på ham "hvad er det du ønsker af mig? og nej at du føler noget for mig, betyder ikke ingenting" sagde hun med et smil. Hun uskede sit første møde med Alec, manden der nok var hendes gudfar, men samtidig også var ham der hade dæmoner mere end noget andet, på grund af mordet på hans mor også mordet på hans bedste ven, der samtidig også havde været hendes mor. Han havde fortalt hende, en dag de havde mødt, at hvis hun havde været en sjæledæmon, var hans engleside, uagtet hvor meget han holdte af hende, nok gået amok
Gæst- Gæst
"Jeg ønsker at du lader være med at gemme dine følelser. Jeg har prøvet at elske TRiana, men jeg kunne ikke.. Måske.. Måske er det bare fordi hun ikke var den rette.. Jeg ved det ikke.." Han kiggede på hende. "Hvis det så betyder noget, hvorfor er det så ikke nok?"
Gæst- Gæst
Hun lyttede til ham og vidste at det han sagde var rigtigt "dette er kun en teori, men måske er jeg heller ikke den rette for dig...jeg ønsker blot du skal være lykkelig og hvis jeg ikke kan give dig det, hvem kan?" spurte hun med et hævede øjenbryn
Gæst- Gæst
"Du virker ikke som en der er forelsket i mig lige nu." Sagde han lavt. "Ingen kan hvis du ikke kan." Mumlede han.
Han havde det lidt som om hun ikke gad ham.. "Du virker som om du ikke gider mig.." Han så ned. "Vil du gerne væk fra mig? Ud af mit liv?" Han spurgte forsigtigt.
Gæst- Gæst
Hun sukkede endnu engang, denne gang næsten forpint "gør jeg ikke det, det er nok fordi jeg efterhånden er træt af denne diskussion, nu vil jeg gerne have et svar....hvad vil du mig, vil du bruge mig så vi kan blive ved med at diskutere eller ønsker du rent faktisk noget med mig" spurte hun og hævede øjenbrynet af ham
Gæst- Gæst
Han krympede sig lidt sammen ved hendes ord. "Kunne du forelske dig i ham?" Han ville stadig gerne vide hvor han stod. Han ville væk inden han blev såret.
Han rejste sig op og kiggede på hende. "Det kommer an på hvad du mener med noget. Hvis det er at blive gift, så.." Han rystede på hovedet. "Men, det kommer helt an på hvad du mener."
Gæst- Gæst
Hun rejste sig med ham og så direkte på ham "jeg mener det som jeg siger, ønsker du at være sammen med mig og nej jeg mener ikke gift, selvom det er en sød tanke jeg er dog for ung til at blive gift" svarede hun og lagde hænderne mod sine hofter
Gæst- Gæst
"Jeg ... Ved det ikke... Jeg kan ikke finde rede i noget mere.. Men jeg ved... At jeg ikke kan leve uden dig... Det er svært at have følelser for to..." Han satte sig ned igen. "Jeg ved det ikke. Jeg vil gerne.. Tror jeg.. Jeg er så usikker lige nu... Vær sød ikke at forlade mig på grund af det.."
Gæst- Gæst
Hun sukkede, men nikkede igen "jeg..." hun blev helt overrasket, han kunne ikke leve uden hende, manden der praktisk taget knuste flere hjerter end selv Casanova, kunne ikke leve uden hende, en helt normal pige der ikke var det synderligt specielle over. Hun bøjede sig ned og trykkede sine læber mod hans pande "jeg forlader dig ikke, men du har brug for at tænke og jeg gør det ikke lettere for dig" hviskede hun mod hans pande, nussede ham ned af kinden
Gæst- Gæst
Han kiggede op på hende igen da hun sagde jeg. Han ventede på hun fuldførte sætningen. Han lukkede øjnene da hun trykkede sine læber mod hans pande. "Men.." Hvad så hvis hun fandt en anden? "Går du så nu?" Han mumlede spørgende.
Gæst- Gæst
Side 5 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
» A lifetime of storys ((Clary))
» your guardian angel - Clary
» Till the end of time ~Clary~
» A Nice talk.. -Clary-
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine