Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
I'm happy to see you again. ~ Clary.
Side 7 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.
Dominic kiggede på Clary. "Du behøver ikke slå hende ihjel hvis du ikke vil." Sagde han og smilede skævt. Han grinede lavt da hun knækkede fingre. Han gengældte inderligt kysset og nussede hendes hofter. Han så mod Sofia som var på vej mod dem... Og hun så specielt ikke glad ud. Hun havde en kniv i højre hånd. "Lad os improvisere." Sagde han med et smil og rejste sig op. Han slog armene ud som til et kram og smilede skævt. "Sofia! Længe siden!" Sagde han charmerende
"Spar mig for dine charmerende ord." Snerrede hun og hendes kolde blå øjne landede på Clary. "Hvem er det?" Spurgte hun koldt.
//Lyder som en fin ide ^^ måske en kniv i maven?
Gæst- Gæst
// kan vi godt sige ^^
Gæst- Gæst
Dominic så Sofia. Han smilede skævt og viste tegn til hun skulle vente.
Sofia hævede et øjnebryn og gik mod Clary. "Siger pigen med verdens dårligste attitude." Sagde Sofia hånende. Dominic så advarende på hende. "Har i overhovedet haft sex endnu?" Hun så skiftevis på dem. Dominic der så ned fik Sofia til at grine. "Du betyder åbenbart intet for ham siden i ikke har haft sex endnu..." Med en let håndbevægelse kastede Sofia kniven ind i clarys mave.
Dominic spærrede øjnene op. "Clary!"
Lucy sendte pilen afsted og ramte sofias ryg.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//kan du springe til hospitalet? ^^
Gæst- Gæst
Hun vågnede op ved en bib lyd, det første hun gjorde var stille at åbne øjnene for så at se sig selv ligge på en hospitals seng, hun så hen mod et spejl der stod ved siden af sengen hvor hun fik øje på sit blege ansigt.
//som hun ser ud i ansigtet [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Gæst- Gæst
Dominic åbnede døren til værelset hvor hun var. Han havde en bakke med noget saftevand og en sandwich hvis hun nu var sulten. Han gik over til et bord og satte Bakken på et bord. Han tog en stol og løftede over ved siden af sengen. Han satte sig og tog hendes hånd som han blidt aede. Han så bekymret på hende. "Hvordan har du det?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du fik en kniv i maven.." Han smilede svagt og betragtede hende. " er du sulten eller tørstig?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Dominic smilede svagt. "Selvfølgelig har jeg det. Jeg var bange for at du ville dø." Sagde han lavt. Han smilede over hende, bøjede sit ansigt hen til hendes, og pressede blidt sine læber mod hendes. Han trak sit ansigt væk fra hendes igen da hun slap hans hånd. Han lagde hovedet lidt på skrå. "Hvad mener du?" Han kunne ikke helt huske hvad det var Sofia havde sagt. Han nikkede og rejste sig op. Han gik hen til bordet og tog glasset med saftevandet. Han satte sig ned igen. "Kan du selv holde det?"
Gæst- Gæst
hun nikkede stille, kyssede ham igen, et kys fuld af kærlighed for ham "jeg sagde jo du ikke slap så let af med mig" hviskede hun og kyssede ham kort da han trak sig væk. Hun lagde sig igen ned mod puden "hun sagde at fordi vi ikke havde haft sex at jeg var intet for dig....skal jeg være bekymret for at du ikke har spurt om vi skal være sammen på den måde....finder du mig ikke attraktiv på de planer" spurte hun forsigtigt.
Hun rakte ud efter glasset, men rystede allerede på vejen mod dem "ikke medmindre du gerne vil have det ud over dig" sagde hun og knyttede hænderne, en smule irritation over at ryste så meget
Gæst- Gæst
Han grinede lavt. "Selvfølgelig finder jeg dig attraktiv på alle de planer.. Men søde, det skal være spontant." Han blinkede drillende til hende.
Han rakte hende glasset, men så hun rystede. Han smilede svagt. Han lagde en hånd på hendes baghoved og fik det lidt op. Han satte glasset ved hendes mund. "Åben munden." Han smilede skævt.
Gæst- Gæst
Da han tog glaasen og lagde en hånd mod hendes nakke, smilede hun og gjorde sig klar, ved blot at åbne munden, det var virkelig venligt at ham, at hjælpe hende på denne måde
Gæst- Gæst
"Stor pige." Hviskede han drillende og grinede lavt. Han løftede glasset lidt, forsigtigt, så saftevandet gled ned i hendes mund. Han sænkede det igen så hun ikke blev kvalt.
Gæst- Gæst
Hun trak sig væk fra glasset og fik slugt væsken, før hun lagde sig ned, det stads smagte værre end noget andet. Hun bed sig i læben og tegnede cirkler mod lagnet med sin finger "vil du ikke hoppe her op, du er....god og putte med" hun rødmede endnu en gang og mødte forsigtigt hans blik
Gæst- Gæst
Han smilede over hende, rejste sig op, gik over til bordet, og stillede glasset på bakken igen. Han kiggede på hende.
"Jeg ved ikke om der er plads." Han lagde hovedet lidt på skrå og smilede blidt.
Gæst- Gæst
På grund af disse følelser gjorde et afslag der for mere ondt af ham, dog nikkede hun blot og lagde sig ned på siden, hun trak dynen op omkring hagen og lukkede øjnene stille
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Sagde lægen noget om hvornår du måtte tage hjem?" Spurgte han kærligt og hviskende.
Han smilede skævt. "Så lidt søde." Han smilede kærligt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Men jeg ved ikke hvor du bor." Hviskede han og kyssede hendes pande. Det havde han jo aldrig fået at vide. Han lukkede øjnene. "Du er så dejlig..." Hviskede han kærligt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han kyssede hende blidt tilbage. "Mhm... Øv." Han smilede kærligt.
Gæst- Gæst
Side 7 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
» A lifetime of storys ((Clary))
» your guardian angel - Clary
» Till the end of time ~Clary~
» A Nice talk.. -Clary-
Idag kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth