Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164979 indlæg i 8752 emner
Why the hell did I get back here? - Dust.
Side 6 af 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.
"Jo kom så din idiot!" sagde han drillende og gik med hende mod byen hvor han kiggede rundt efter en bar mens de gik!
Gæst- Gæst
”Det er kun mig selv der må kalde mig det mester.”
Hun sagde det med et smil og et glimt i øjnene, hun ville ikke have han troede på det. For det var bare for sjov.
Gæst- Gæst
"Ja kun dig og mig for du er min lille idiot og jeg er din dumskalde!" sagde han roligt og nussede hendes hofte!
"Og hvis du er sød kan det være jeg siger at du er en smuk idiot!" tilføjede han drillende og opdagede en hyggelig lille kro hvor han tog hende med ind! Han snakkede med bartenderen om han kunne få et værelse til sig selv og hans slave og efter at have betalt for det fik de et enkelt værelse som de kunne overnatte på! Dust havde allerede trådt ind i rollen som herre og hans slave da de jo havde aftalt at hun skulle spille hans slave når de var ude eller andre var nær dem!
Gæst- Gæst
"Min dumskalde. Flotte dumskalde."
Hun sendte ham et smil og skulle til at svare, men nåede så ind i kroen. Hun så pludselig følelseskold ud. Det var vel ofte sådan slaver var, ikke? Så hun stod bare med blikket rettet mod jorden og prøvede så vidt som muligt ikke at vise nogen form for følelse. Udover måske frygt, men det var svært, for hun frygtede ikke Dust.
Gæst- Gæst
"Din uduelige slave man skal da også gøre alting selv så doven som du er!" sagde han vredt uden at se på dem mens han roligt gik ind lukkede døren efter sig og låste den! Han smilede roligt til hende og nussede hendes kind!
"Du gør det da okay ind til videre min lille `slave´!" sagde han roligt og lagde let hovedet på skrå mens han så hende i øjnene "Nu har vi bare et lille problem de fleste slave ejere har det med at kneppe deres slaver når de er utilfredse med slaven men selvfølgelig det kan godt være de ikke forventer at jeg gør det mod dig!"
Gæst- Gæst
"Undskyld herre."
Sagde hun inden han lukkede og låste døren. Hun rejste sig op igen overvejede hvad de skulle gøre med hensyn til hendes 'straf' hun ville ikke have noget imod at have sex med ham, men det ville bare ikke komme til at lyde ufrivilligt. Så det var måske ikke så smart.
"Måske ikke. Men er der ikke også andre straffe? Ellers kan vi vel altid lade som om?"
Hun trak på skulderne, fordi hun ikke var helt sikker på hvad de skulle gøre. Det ville også svært at forfalske det.
Gæst- Gæst
"Hvor realistisk tror du at du kan gøre det hvis jeg straffede dig med sex og du tiggede mig om at lade vær?" spurgte han roligt!
Gæst- Gæst
"Men det kræver vel næsten en erstatningsstraf så, ikke?"
Hun gik hen og satte sig på sengen og prøvede at finde på en god løsning og det skulle også gå rimelig hurtigt. Så andre ikke begyndte at mistænke noget.
Gæst- Gæst
"Så er du sød at tigge mig om at lade vær så skal jeg nok sørge for at du ikke kommer til skade undervejs!" sagde han roligt og strøg blidt hendes ene bryst for at starte lidt op for det da de var nød til at starte nu for at folk troede på det!
Gæst- Gæst
"Okay."
Sagde hun i et roligt og lavt toneleje.
"Vil du ikke nok lade vær? Vær sød herre."
Hun lød ikke vildt overbevisende, men hun lød stadig bange og bedende. Så godt som hun nu kunne.
Gæst- Gæst
"Smid så dine trusser din åndssvage slave!" beordrede han og så på hende med et roligt smil mens han ventede på hun gjorde for at gøre hende tryg ved situationen!
Gæst- Gæst
"Undskyld herre. Jeg vil gøre det bedre næste gang."
Gæst- Gæst
"Stå så stille og tag din straf som den slave du er!" beordrede han mest af alt som en tilføjelse til skuespillet så folk nemmere kunne tro at hun prøvede at undgå hans straf! Dust tog kondomet på før han lænede hende frem mod væggen og tog om hendes hofter "Blair tig højlydt når jeg begynder og spørg mig om ting som om jeg ikk nok vil lade være og du nok skal opføre dig ordentligt fra nu af!" hviskede han i hendes øre mens han tog hendes bh af hende han tog igen fat i hendes hofte satte pikken mod hendes fisse indgang og pressede den hårdt op i hende så hendes underliv blev spildet ud over den! Hun fik den til roden hver gang og han sørgede for så godt han kunne at hun nød det men samtidig kunne lyde som om det skete mod hendes vilje!
Gæst- Gæst
"Undskyld herre. Vær sød at lade vær. Jeg vil gøre alt andet, hvis du bare lader vær. Jeg vil være en ordentligt slave. Please lad vær."
Det lød langt mere overbevisende end det tidligere havde gjort. Fordi Blair forstillede sig selv blive voldtaget, var det svært for hende ikke at kæmpe imod. Det ville hun have gjort hvis hun rigtig var blevet voldtaget, eller seksuelt misbrugt af hendes slaveejer. Men fordi hun vidste at det var Dust, så var det ikke lige så slemt.
Gæst- Gæst
"Du blir kun en god slave ved at blive straffet hårdt når du fejler!" sagde han vredt mens han kneppede hende lystigt da hun havde en dejlig krop når man tænkte på at hun både havde født et barn og var blevet voldtaget af dyr! Han brugte en halv time på at straffe hende nogen gange trak han sig ud og beordrede hende til for eksempel at ligge sig over bordet hvor han så fortsatte med at kneppe hende hårdt! Da han endelig kom i hende pressede han den ind og holdt hende fast mens hans sæd fyldte kondomet og han små stønnede nydende! Han smilede nydende til hende mens han strøg hendes bryster da hun lå på ryggen på bordet "I nat kan du få lov til at sove nøgen på gulvet så du kan blive mindet om hvor din plads er!" sagde han vredt men blinkede til hende som tegn på at hun rigtigt skulle sove hos ham i dette værelses eneste seng!
Gæst- Gæst
"Ja herre."
Sagde hun da han var færdig og gengældte hans blink med et smil. Hun vidste godt at det hele bare var skuespil.
Gæst- Gæst
"Jeg tænkte på om jeg må tage samme tur i morgen tidlig smukke?" hviskede han roligt i hendes øre "Som en lille tilføjelse til din slave stilling at du skal tilfredsstille mig hver morgen jeg har lyst til din slave fisse?" han smilede drillende til hende mens han blidt masserede hendes bryster for at nyde at han stadig havde hende nøgen i sin magt han nød altid følelsen af et par faste gode bryster i sine hænder og nu havde han fået smag for hendes fisse!
Gæst- Gæst
"Men jeg er ikke din slave."
Blair var ikke helt sikker på om han mente det for sjov, eller om han var alvorlig. Hun så ikke kan smil, så da hun mærkede hans hånd om hendes bryst troede hun næsten han mente det alvorligt. Hvilket igen fik hende til at tvivle om tidlliden mellem dem.
Gæst- Gæst
"Nej det er du ikk søde Blair undskyld hvis jeg gav dig det forkerte indtryk jeg var stadig lidt beruset af vores skuespil og jeg har fået smag for dig!" sagde han stille og lagde sig ned ved siden af hende for at undgå at hun følte sig fanget under ham han ville gerne beholde hende os selvom det var på deres aftales premisser for han ville gerne passe på hende og hvis hun selv ville være med på den var hun også nød til at finde ud af det sammen med ham for hun fik ikke mere sikker frihed end det her! Hun kunne godt bare sige nej og gå men så ville hun være i fare for at en anden tog hende som slave og behandlede hende derefter!
Gæst- Gæst
"Det er okay. Det var mere min skyld end din."
Hun så på ham med et blik der viste hvor meget hun mente hvad hun sagde. Et smil fandt sted hendes læber. Men stadig et fint, lille smil. Et smil som man ville lave på mange dukker der skulle se uskyldige ud.
"Smag for mig? Forklar nærmere."
Hun ville gerne vide hvad han helt præcist mente med det.
Gæst- Gæst
"Tjo når jeg knepper en pige første gang og jeg kommer i hende så er der noget i mig der siger mig om jeg kunne lide det nok til at ville det igen eller ej!" forklarede han mens han så hende i øjnene "Og tja lige fra jeg kneppede dig op af væggen til jeg kom i dig hen af bordet nød jeg at have min pik i dig og derfor har jeg smag for dig hvilket betyder at jeg gerne vil kneppe mere med dg!"
Gæst- Gæst
"Okay."
Det var langt fra et passende svar, men hun kunne ikke sige mere. Det var et neutralt svar og neutralitet var alt hun kunne give ham på det tidspunkt.
Gæst- Gæst
"Blair jeg tror vi skal sige godnat for nu!" sagde han forsigtigt for at fange hendes opmærksomhed og appelere til den side af hende der havde hendes sovehjerte "Få hellere sovet ud så kan du nemmere holde styr på dine tanker!"
//Nu skal jeg sove lidt ^^ Skrives snere og sov godt ^^
Gæst- Gæst
Blair gik ned langs havnen over for hytten. Hun gik hen til hytten og gik ind. Der var blod overalt. Alian havde lige sat sig op. Blair gik hen til vuggen og så at Lucy ikke var der. Hendes puls satte op. Hun gik hen til den lille lem i hytten. Hun åbnede den og så liget af Lucy ligge i vandet. Hendes verden faldt sammen. Hun var sikker på at alt var slut. Blair mærkede Alians arme om hende, men de virkede overhovedet ikke betryggende som de plejede. Alian og Blair gik ud, han begyndte at fortælle om at han ikke kunne længere. Han frygtede at den næste han ville såre var Blair. Så han ville begå selvmord. Blair gik først med til det, men så snart han igangsatte det prøvede hun at redde ham. Han havde stukket en kniv i brystet på sig selv og havde smidt sig ned i vandet. Blair prøvede forgæves at redde ham. Men hun måtte indse at han var væk. Hans hjerte slog ikke længere.
"Alian"
Blair vågnede med et sæt, hendes hjerte slog hårdere end det længe havde gjort. Hun rystede over det hele og hendes kinder var våde grundet tårer hun havde fremanet i søvne. Hun satte sig op og prøvede at berolige sig selv.
Gæst- Gæst
"Så så Blair jeg er her hos dig!" hviskede han beroligende i hendes øre mens han håbede at hun fandt tryghed i hans arme og ved følelsen af hans krop mod hendes og hans nærvær "Det hele er okay nu du havde et mareridt men det er ovre nu!" hviskede han beroligende mens han knugede hende blidt ind til sig og vuggede hende kærligt frem og tilbage!
Gæst- Gæst
Side 6 af 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
» The long way back from hell -Jasmin-
» Ashes To Ashes, Dust To Dust - Dust
» Hello again //Dust//
» Oh, hello again //Dust//
Idag kl. 14:24 af Edgar
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 19:42 af Renata
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 16:21 af Lenore
» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
Igår kl. 13:19 af Edgar
» My Only, My Own (Edgar)
Igår kl. 12:41 af Edgar
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray