Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164979 indlæg i 8752 emner
Why the hell did I get back here? - Dust.
Side 4 af 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.
Dog trak han sig sammen i smerte da hun slog ham og som med et trylleslag ændrede han sig pludselig da hans skizofreniske side tog over han rettede sig op med et skummelt lidt spøjst smil og så på hende! Han havde stadig ikke givet slip på hende men han var komplet ændret
"Jamen hvad siger du så til at slå en handel af?" spurgte han roligt og strøg let hendes hage med sin frie hånd "Man kan vel kalde det en gensidig aftale ser du jeg tilbyder dig husly beskyttelse træning mad friheden ved at kunne være dig selv og hvad du ellers har brug for og tilgængel går du med til at være min slave med herre gør hvad jeg beder dig om og alt det?"
Gæst- Gæst
"Jeg har ikke brug for et hus. Jeg har nok beskyttelse, jeg kan sagtens klare mig selv, jeg kan være mig selv nu og jeg har frihed. Så hvorfor i al verden skulle jeg gå med til at gøre alt hvad du beder mig om. Jeg siger det en gang til. Slip mig, eller du fortryder. Jeg kender nogle som du ikke ønsker for fingerne i dig. Så hvis du ikke slipper mig nu, er det værst for dig selv."
Hun fnøs af ham og overvejede om hun skulle give ham et slag mere, eller måske udføre vold på en anden måde på ham. Hun fandt sig ikke i det han var igang med. Slaveri var forkert, ligemeget grundlaget.
Gæst- Gæst
"Nu høre du meget godt efter lille Blair i min rejsekappe ligger der et stykke pergament på det pergament står der noget fra dødens bog og vil du vide hvad det er?" hviskede han isnende koldt "Der står at hvis jeg tager 2 kroppe kan jeg forbande dem således at sjæle fra døde mennesker bliver fanget i kroppene som tager form som dem og er tvunget til at gøre som den der påkaldte dem siger også selvom de ville være i stor smerte over at være tilbage her på jorden! Hvad ville du sige til at jeg forbandede 2 kroppe til at indeholde sjælene fra din afdøde eks kæreste og dit afdøde barn og tvang dem til at angribe dig og banke dig lige meget hvor meget det smerter dem?" der kunne ikke være nogen tvivl om at han ville gøre det hvis han ikke fik sin vilje!
"Hvis ikke du føjer mig fra nu af og bliver min slave kan jeg love dig for at jeg vil gøre det uden så meget som at blinke med øjnene!" Hviskede han koldt i hendes øre!
Gæst- Gæst
"Hvis du rører dem, så vil du komme til at fortryde. Man ikke ønsker mig som fjende. Du ved ikke hvad jeg er i stand til at gøre. Jeg er måske ikke et eller andet magtfuld monster som dig. Men jeg er ikke svag. Nævn Alian og Lucy igen og du vil fortryde du har mødt mig!"
Gæst- Gæst
"Jeg er ligeglad med hvad du sender efter mig døden ville kun være en befrielse for mig hvis ikke jeg kan dræbe det!" sagde han koldt og det var tydeligvis Dust der snakkede nu "Som du selv så fint kaldte mig er jeg et monster så længe jeg er fanget i denne her tid har jeg ingen der elsker mig ingenting at leve for kun et spinkelt håb om at jeg en dag finder vej tilbage og det falmer lige så stille som dagene går!" hans ord var måske sagt i vrede men det lød mere som et råb om hjælp fra en fortvivlet sjæl der mest af alt håbede at hun forstod hvor meget han egentlig havde brug for hende! For selvom Dust ikke ville indrømme det havde det været dejligt at høre hende sige at hun var fast besluttet på at hjælpe ham og den situation de nu stod i var et tegn på at han var i en kamp med sig selv fordi noget af ham gerne ville have hendes hjælp men resten af ham prøvede at kæmpe imod!
Gæst- Gæst
"Nogen vil måske elske dig."
Hendes stemme var forvrænget fordi han holdte for hendes strube. Det lød mest af alt som hvis hun var rigtig forkølet og ikke kunne snakke uden at lyde forvrænget.
"Jeg vil stadig gerne hjælpe dig..."
Hun sank en gang i håb om hendes stemme blev mere normal så.
"Men ikke hvis jeg skal være din slave."
Gæst- Gæst
"Men Blair...." sagde han svagt og hans stemme rystede lidt i det da han havde svært ved at styre sig selv!
"Med din tilladelse... vil jeg for din skyld..." han virkede virkelig til at have svært ved at sige det og hans stemme rystede mere og mere "... gerne have lov til... at lave en aftale med fordele for os begge 2!" fik han endelig frem og slap lige så stille hendes hals mens han så stille på hende!
"Med din tilladelse vil jeg gerne have lov til at kalde dig slave!" sagde han stille "Men ikke fordi du skal være det men derimod mere for at snyde andre til at tro at jeg ejer dig så de ikke prøver at tvinge dig til at være deres!" han så hende stille i øjnene og håbede hun forstod hvor han ville hen med dette og tilbød hende sin hånd for at hjælpe hende op igen!
Gæst- Gæst
"Så jeg er ikke din slave? Jeg bor bare hos dig og når der så gæster skal jeg lade som om jeg er slave og også når vi er ude?"
Hun kunne ikke se hvad han fik ud af det, men hun var så beskyttet mod at andre ville tage hende som slave. Hun havde været slave for en dag, det havde været mere end rigeligt.
"Skal jeg så gøre ting for dig? Lidt lige som en hushjælp eller bor jeg bare hos dig?"
Blair ville være helt sikker, før hun sagde ja til noget.
Gæst- Gæst
"Ja når nogen som ikke er mine slaver kan se os skal du agere som min slave du gør hvad jeg siger og du virker hengiven det er alt hvad jeg beder dig om!" sagde han roligt
"Når der ikke er andre end dig mig og mine slaver skal du ikke gøre noget for mig men jeg råder dig til at hvis du forlader den lejlighed jeg indlogere dig i så husk at have en forklaring eller en undskyldning for at være væk fra mig i tilfælde af at nogen spørg sådan at folk ikke fatter mistanke om at du ikke er min slave!" tilføjede han roligt!
Gæst- Gæst
"Er du okay? Du ryster."
Hun kunne godt gå med til at være look-a-like slave. Hun ville gerne hjælpe ham og det var den nemmeste måde at gøre det på. Hun lagde en hånd på hans bryst og tørrede spyttet væk. Hun sukkede af sig selv.
"Okay. Lad os sige det. Men hvad får du ud af det? Og beklager."
Hun vidste sin hånd frem for at vise hvad hun undskyldte for. Hun tørrede det af i hendes kjole og sendte ham et smil. Hun havde blandede følelser for ham, hun var ikke helt kommet sig over den afsky og vrede hun havde følt, men følte alligevel en form for tryghed og medlidenhed.
Gæst- Gæst
"Åh nej min krop er ude af balance og det betyder at kulden giver udslag!" sagde han stille og glemte helt alt svare på hvad hun ellers havde spurgt ham om han gik langsomt hen og samlede hendes våben op "Blair jeg har langt vej hjem og jeg skal bruge min slave Rapheal til at varme mig ellers vil det ikke stoppe!" han rakte hende skyderne og sværdet og så på hende "Jeg skal skynde mig jeg bliver svækket for hvert sekund der går når jeg fryser men må jeg give dig et sporings mærke så du kan spille din rolle som min slave fuldt ud? Så kan jeg også finde dig i morgen når jeg har det bedre!"
Gæst- Gæst
"Ja. Er der noget jeg kan gøre? Jeg kan lave et bål, finde et tæppe? Kan det hjælpe?"
Hun lyttede til hans ord, hun ville stadig bare gerne hjælpe hvis hun kunne. Men hun ville heller ikke forhindre ham i at gå. Han måtte gerne gå, men hun havde heller ikke noget imod det. Blair nikkede til hans spørgsmål. Hun ville gerne kunne spille rollen så perfekt som muligt, hun ville helst ikke have andre troede hun var fri. Så det lød helt fint.
"Er der noget jeg kan hjælpe med? Noget som helst? Selv det mindste?"
Gæst- Gæst
"Godt så lad mig se din venstre skulder så jeg kan give dig mærket!" sagde han roligt og nu var selv hans stemme blevet påvirket af at hans krop rystede!
"Du kan hjælpe mig hvis du bor et sted i nærheden eller vi kan finde et bar værelse jeg kan sove på og du er villig til at ligge dig ind til mig i undertøj eller mindre!" sagde han svagt og man kunne høre på ham at hun var fri til at sige nej!
Gæst- Gæst
"Jeg kender et sted, der hvor vi mødtes ligger der en hytte. Den er ubeboet og der er en seng. Vi kan gå derhen."
Blair havde det egentlig ikke dårligt med at skulle ligge i undertøj med ham, det var mest hendes følelser hun var bekymret for. Hun var sikker på at Alians hytte kunne nedbryde hende. Men hun skubbede det hele væk, Dust havde det ikke godt og hun kunne hjælpe ham. Han havde gjort meget for hende og han fortjente at hun gjorde gengæld, ligemeget hvor ondt det gjorde.
Gæst- Gæst
"Før mig dertil Blair jeg har brug for at du varmer mig!" sagde han roligt men stadigt rystende!
Gæst- Gæst
"Det er derover."
Hun nikkede mod en hytte som var beregnet til et bådhus. Det havde også tidligere været Blairs hjem. Vejen over til den lille ø hvor hytten lå på var gennem det lave vand. Det ville ikke gå dem særlig langt op og de ville kunne komme igennem næsten uden at blive våde. Blair begyndte at gå ned i vandet og sank flere gange. Hun frygtede den hytte. Hun anede ikke hvordan hun skulle reagere over de minder der i selv samme sekund strømmede ind over hende.
Gæst- Gæst
"Er der noget galt Blair?" spurgte han og virkede mere svækket end han var før! Han kunne mærke på hende at noget gjorde hende trist det var trossalt det han levede af når han spiste!
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Kom Blair før mig ind i soveværelset jeg lover dig du kan fortælle mig alt jeg lytter gerne!" Hviskede han stille og lagde blidt en hånd mod hendes baghoved så hun kunne mærke at han talte sandt! Han ville ikke lyve overfor hende nu hvor hun havde indvilget i et kompromi der for ham var det tætteste han kom på at hun var hans slave og det var også fint nok for ham for meningen med det hele var jo lige præcis at ingen andre nu kunne få hende som slave!
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det.. Lang historie.."
Gæst- Gæst
"Jeg har masser af tid Blair og jeg venter gerne til du er klar til at snakke om det!" sagde han svagt og lagde sin kind mod hendes varme bløde bryster!
Gæst- Gæst
"Der hvor jeg sad da vi mødtes, der mødte jeg min eks, Alian. Vi gik ud i vandet, omfavnede hinanden. Det var et fantastisk møde. Så ville han noget mere og jeg er ikke god til forpligtelser. Så jeg ville tænke over hans tilbud om et forhold. Mens jeg tænkte mødte jeg en anden, Ammon. Han gjorde mig gravid. Jeg fortalte det så hurtigt som muligt til Alian, han prøvede at tage det pænt, men det endte med et stort skænderi mellem Ammon og Alian. Alian var shapeshifter, men han var ikke som en hver anden shapeshifter. Der var gået noget galt ved hans fødsel, så han kunne ikke altid styre sig selv. Han omtalte sig selv som et monster når han var i den bestemte form. Jeg fik barnet og det gik nogenlunde godt. Jeg var ude at gå en kort tur på min og Alians årsdag. Så kom jeg tilbage hertil, han lå var smurt ind i blod, der var rod og blod overalt. Og Lucys vugge var tom. Hun blev kun tre måneder. Efter det begik Alian selvmord."
Blair hadede at fortælle historien, det kunne også ses på hende. Hun var bleg og hendes øjne blanke, som hvis hun skulle til at græde.
Gæst- Gæst
"Jeg forstår du har lidt stort tab og smerte i dit liv!" sagde han roligt mens han nussede hendes hofte med blide strøg "Det var derfor jeg blev tiltrukket af dig tidligere jeg var sulten og du tænkte på det her!"
Gæst- Gæst
Side 4 af 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
» The long way back from hell -Jasmin-
» Ashes To Ashes, Dust To Dust - Dust
» Hello again //Dust//
» Oh, hello again //Dust//
Idag kl. 14:24 af Edgar
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 19:42 af Renata
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 16:21 af Lenore
» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
Igår kl. 13:19 af Edgar
» My Only, My Own (Edgar)
Igår kl. 12:41 af Edgar
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray