Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164979 indlæg i 8752 emner
Why the hell did I get back here? - Dust.
Side 10 af 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.
"Tja du vælger trossalt selv, og du kan altid komme ind til mig eller nogen af de andre piger, hvis du har brug for nogen at snakke med!" sagde han roligt og smilede til hende mens han tog en ny smøg i munden.
Gæst- Gæst
"Nå, men jeg tror jeg vil ud og finde ofret for i dag. Hvis du forstår hvad jeg mener."
Hun blinkede til ham og gik hen imod døren ud til, hun stoppede dog op da hun kom i tanke om noget. De skulle vel aftale en undskyldning for hvorfor hun ikke var der.
"Skal vi sige at jeg er ude og købe fødevarer.. Eller?"
Hun vendte sig om imod ham med et spørgende blik.
Gæst- Gæst
"Du kunne skaffe mig 2 piger, når nu du skal ud og finde ofre!" sagde han roligt.
Han gik hen til lejligheden overfor, og låste døren op før han så om på hende.
"Jeg har ikke spist siden vi mødtes som sådan, så jeg kunne godt bruge nogle skygger at spise!" tilføjede han roligt.
Gæst- Gæst
"Noget bestemt du ønsker? Blond, mørkhåret, rødhåret?"
Hun havde ikke selv bestemt sig for hvem hun skulle tage med sig hjem. Det ville hun først finde ud af når hun kom hen på et sted. Blair sendte ham et smil hun havde stadig tænkt sig at få Dust til at føle noget, men hun havde besluttet sig for at holde fyraften for den dag. Der var altid en dag mere.
Gæst- Gæst
Dust virkede mere rolig nu hvor han var hjemme, og det kunne derfor være mere oplagt at hun prøvede at lære ham følelser her, da han trossalt var mere tilpas når han var hjemme end andre steder.
Gæst- Gæst
"Du ser trist ud min pige. Hvad er der galt?"Det var måske meget overvældende at komme sådan lige pludseligt og spørge om den slags, men hun kunne ikke finde ud af om hun var trist på andre måder. "Ikke noget." Sagde hun uden videre, men man kunne tydeligt fornemme på hende at hun ikke havde det godt. Blair rejste sig op igen og rettede på hendes cowboyshorts og skjorte der afslørede et godt stykke af hendes mave.
"Jeg er på vej til en fest. Vil du med?"Pigen så først undrende på hende, med nikkede til Blair, hun nikkede igen og puffede til hendes hår for at gøre det større og flottere.
"Jeg finder lige et par mere og kommer tilbage og henter dig." Blair gik hen imod baren og stoppede op ved en lyshåret pige, hun sad sammen med et par andre piger, men virkede ikke til at hygge sig. Hun virkede trist og usikker, det måtte være noget Dust kunne føde på, hun var dog ikke sikker, men Blair håbede at han kunne få noget ud af det. Hun masede sig forbi den ene af pigerne der virkede irriteret over det, men Blair var ligeglad. Hun så på den blonde pige og sendte hende et smil. "Jeg skal med til en fest lige om lidt. Vil du med?" Pigen kiggede rundt på de andre der rystede på hovedet, men så så hun på Blair igen der nikkede, det virkede åbenbart meget overbevisende for hun nikkede til Blair. Endnu engang gik Blair fra hende og satte hen mod en gruppe af fyre, hun udvalgte de to lækreste og fik den overtalt til at tage med hende ved at stille sig tæt op af dem og hviske sensuelt til dem. Hun vinkede til de to piger som tegn på de skulle komme med, så forlod hun baren med de to piger og to fyre følgende efter hende.
Hun gik ned igennem gyderne hun nikkede hen imod Dust hus og gik op til hans lejelighed. Hun bankede forsigtigt på og skubbede pigerne frem mod døren. "Så er der fest. Hun sørgede for at ligge tryg på ordet fest, for at Dust kunne forstå at det ikke var en rigtig fest.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 10 af 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
» The long way back from hell -Jasmin-
» Ashes To Ashes, Dust To Dust - Dust
» Hello again //Dust//
» Oh, hello again //Dust//
Idag kl. 14:24 af Edgar
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 19:42 af Renata
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 16:21 af Lenore
» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
Igår kl. 13:19 af Edgar
» My Only, My Own (Edgar)
Igår kl. 12:41 af Edgar
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray