Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164979 indlæg i 8752 emner
Why the hell did I get back here? - Dust.
Side 3 af 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Sv: Why the hell did I get back here? - Dust.
Gæst- Gæst
"Det ser ud til at du er ret god til at sigte så jeg tror vi tager et lidt stort skridt frem med din træning det kan virke lidt hårdt men jeg tror sagtens du kan klare det!" sagde han roligt og lagde nogle af tingene fra sig så han stod med de 4 største ting han havde fundet "Nu prøver jeg at kaste de her op i luften en efter en så skal du bare prøve skyde den før den rammer jorden okay?" han så hende spørgende i øjnene!
Gæst- Gæst
"Okay, men kast dem et stykke fra dig, så jeg ikke rammer dig."
Hun så afventende på ham.
Gæst- Gæst
"Er du klar til det?" spurgte han roligt og kiggede over på hende med et smil han ventede til hun havde givet tegn til at hun var klar før han tog den første ting og kastede den i en stor bue op i luften så den passerede forbi hende på sin vej!
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Vær ikke skuffet sådan nogle ting kræver træning lige som da jeg trænede med mine 2 sværd jeg har på ryggen jeg brugte lang tid før jeg overhoved kunne løfte dem over bryst højde!" sagde han roligt for at trøste hende!
Gæst- Gæst
"Ja.. Jeg må bare øve mig lidt mere."
Hun sikrede pistolen, fordi hun stadig ikke var sikker på hendes evner med en pistol.
"Det er underligt.. Jeg er vant til at folke virker interesserede i mig. Men det gør du ikke. Jeg forstår det ikke.."
Gæst- Gæst
"Du skal nok lære det og jeg tror det kommer til at gå hurtigt du skal bare tro på dig selv okay?" sagde han roligt og nussede hendes kind lidt for at gøre hende mere selvsikker!
"Det er fordi alle dem du er vant til har følelser og derfor bliver interesseret i dig jeg derimod har ikke nogen og kan dermed heller ikke blive det!" sagde han roligt "Jeg ser dig som en smuk menneske pige men mere ser jeg ikke jeg skaber ikke bånd mellem andre og mig selv bliver ikke forelsket eller får et godt øje til nogen!"
Gæst- Gæst
"Ja, jeg ved det godt. Jeg er bare ikke så tålmodighed."
Hun så undrende på ham. Hvordan kunne man ikke have følelser? Det gav overhovedet ikke mening i hendes hoved.
"Men.. Du må da have nogle følelser. Alle har følelser. Man kan ikke leve uden følelser. Det kan man ikke."
Hun rystede på hovedet, fordi det overhovedet ikke gav mening, hun prøvede at forstå det.
Gæst- Gæst
"Jeg tror hvis jeg endelig har nogen følelse er det vrede!" sagde han roligt "Vrede til alle dem jeg ønsker hævn over og vil dræbe!" Dust var dog et mysterium men en ting var klart nu han var en hævner og det sad dybt i ham!
Gæst- Gæst
"Hvordan kan det hjælpe mig? Jeg bliver nød til at vide det, så jeg kan træne selv også."
Hun havde det ikke godt med at han ikke kunne føle. Hun blev nød til at vække nogle følelser i ham. Hun blev nød til at prøve.
"Men kan man ikke få dem vækket? Tror du ikke bare du har gemt dine følelser, du må da have dem, men det lyder bare som om du ikke vil vise dem. Jeg tror simpelthen ikke på du ikke har nogen."
Gæst- Gæst
"Søde ven jeg har ikke følt andet end vrede siden jeg var 4 år gammel og lige nu gætter jeg på at jeg er næsten 600 år gammel og i alt den tid har jeg udelukket oplevet tortur ensomhed vrede kampe at blive jaget og det at blive udstødt!" sagde han roligt "Jeg tror simpelthen bare at jeg er død indeni efter alt den tid!"
Gæst- Gæst
"Jeg får dig til at føle igen. Tro mig. Det sker."
Blair så meget seriøs ud, fordi hun virkelig ikke ville give op.
Gæst- Gæst
"Det er svært at reparere et hjerte i sorg endnu svære at reparere en ødelagt sjæl og nærmest umuligt at reparere en person der har levet i næsten 600 år uden følelser og med en sjæl smadret i tusindvis af små stykker!" sagde han roligt "Men jeg er stadig beæret over at du vil hjælpe mig det er virkelig sødt af dig!"
Gæst- Gæst
"Jeg giver ikke op så let."
Hun så smilende på ham mens hun forsatte med at gå.
"Vi skal bruge noget der kan minde dig om dit tidligere liv. Er der en ting du har været specielt knyttet til? Det kan også være et minde, en person, alt?"
Gæst- Gæst
"Den der er bundet ind så man ikke kan se den er mit arvestykke fra min mors side af familien de 2 identiske er den fra min fars side af familien den ene fra denne tid den anden fra min egen tid mens den sidste af dem med ravnenæb skeden og ravne hoved håndtaget er en skyggedæmon daggert der tilhørte den første skyggedæmon!" sagde han roligt "Og jeg har en person i min tid som også lever i denne tid det er mit skytsvæsen men jeg kan ikke møde hende før den første gang vi mødes i fremtiden det ville påvirke fremtiden på en muligvis alt for skadelig måde!"
Gæst- Gæst
"Hvem har haft dem fra din familie før dig? Hvorfor var det lige dig der fik dem?"
Blair havde tænkt at han ville nævne hans skytsvæsen igen. Men det kunne hun ikke gøre noget som helst for. Hun ville ikke risikere at ødelægge fremtiden.
"Jeg ved det kan være svært. Men du har et hjerte, det pumper for at holde dig levende. Det er der dine følelser sidder. Du bliver nød til at åbne op. Prøv at tænk tilbage på en følelse, udover had, som du har følt. Hvad følte du da du mødte dit skytsvæsen?"
Gæst- Gæst
"Altså denne indbundne som jeg ejede fra min mors side af familien tilhørte sidst min mor mens denne dæmon daggert fra min fars side af familien sidst tilhørte min far disse daggerts går fra generation til generation i familien og bringer minder og styrke fra forældre til børn i form af for eksempel livs erfaringer energi fra ens forfædre og sådan noget de blev dog stjålet samme aften som mine forældre blev dræbt men det lykkedes mig at skaffe dem tilbage!" forklarede han roligt "Den sidste af dem der ligner et ravne hoved tilhørte alle skyggedæmoners moder den indeholder ren ufortyndet energi fra hende hvilket har gjort den levende og at den kan give en styrke i bytte for store mængder energi!"
Dust begyndte at tænke tilbage på hans skyts væsen og prøvede at huske hvordan hun havde fået ham til at føle men det virkede tydeligvis som om han ikke kunne huske det for hans øjen farve flimrede ukontrollabelt mellem ravgult og blodrødt som om hun var nød til at stå ved siden af ham for at han kunne have følelsen hun fremkaldte hvis hun ikke gjorde det var der intet minde om følelserne eller noget andet der kunne få ham til at huske det
"Det... Det kan jeg ikke huske jeg kan kun huske hende ikke andet!" sagde han stille
Gæst- Gæst
"Jeg forstår. Men lad os lige prøve noget. Vi genskaber dit første møde med dit skytsvæsen. Ikke rigtigt, men jeg lader som om jeg er hende. Du er bare dig selv, så fortæller du hvordan hun reagerede, hvad hun sagde o.s.v.. Og husk..."
Blair gik hen til ham og lagde en hånd midt på hans brystkasse, nogenlunde hvor hjertet sad.
"Føl. Lad dine følelser og tanker strømme igennem dig. Du kan godt. Jeg tror på dig."
Gæst- Gæst
"Et lille problem første gang jeg mødte Concraite havde jeg mordlyst jeg dræbte på livet løs og fangede hendes opmærksomhed og da vi mødtes kom forbindelsen bare men så blev vi angrebet hun blev såret og blev bevidst løs jeg bragte hende i sikkerhed og lappede hende sammen og efter noget tids snakken sammen afklædte hun sig til hun kun var i trusser og viste mig noget meget personligt som hun aldrig havde vist til nogen anden!" sagde han roligt "Hun gav mig noget af sin sjæl og et minde jeg kunne bruge som mit psykiske gemmested og de ting der skete der var grunden til mine følelser og ikke for at lyde ond men jeg tvivler på du kan genskabe de følelser!"
//Har du fundet ud af om jeg kan tage dig til slave? ^^
Gæst- Gæst
"Ja.. Det kan jeg nok ikke. Du er heller ikke ond fordi du siger det, du har bare et specielt forhold til hende som ingen kan genskabe. Det tager jeg ikke så tungt. Men jeg må nok hellere lære lidt mere om dig, før jeg kan gå mere i dybden med det."
Hun sendte ham et smil og foldede hendes hænder. Hun skulle heller ikke lege psykolog, det var ikke fordi hun var ekspert i følelser. Men hun havde bare følt en masse følelser, at håndtere dem, derimod, var noget hun klarede rigtig dårligt.
//Ikke endnu, jeg venter stadig på svar fra Serkan.//
Gæst- Gæst
Dust så roligt på hende og strøg hendes kind lidt med hans silkebløde hånd mens han så hende i øjnene og han havde en ide for han ville gerne have hende som slave det var en tanke der havde tiltrukket ham siden han mødte hende og nu var måske det rigtige tidspunkt at slå til for at lokke hende til at blive hans! Han smilede lidt roligt til hende og tænkte kort over hvordan han bedst kunne formulere det så der var størst chance for at hun gik med til det!
"Well der er en måde du kan lære mig godt at kende på men jeg ved ikke rigtig om det er noget for dig!" sagde han tænksomt og så lidt distræt væk for at få hans forslag til at virke mere interessant "Hvis nu du var min slave ville jeg have dig nær mig ret ofte du ville lære en del om mig ret hurtigt på den måde!" fortsatte han i samme henkastet tonefald!
Gæst- Gæst
"Du foreslår at jeg frivilligt skulle gå med til at blive slave? Er det en slags tilbagebetaling for våbene? For hvis det fungere sådan vil jeg ikke have dem."
Blair tog våbene og kastede dem hen imod ham, dog uden at de ramte ham. Hun nægtede at være slave. Han skulle tvinge hende til det, hvis han overhovedet ville have hende som slave. Hun ville aldrig frivilligt gå med ham.
Gæst- Gæst
"Jeg gav dig disse våben som en gave fordi jeg synes godt om dig og jeg mener at det er godt du kan beskytte dig selv det er trossalt ikke en nem verden vi er i!" sagde han roligt og pludselig skiftede Dust til et mere fast greb om hendes nakke "Jeg vil have dig som slave om jeg så skal tage dig med magt så du får masser af tid til at lære mig at kende så du kan hjælpe mig!" Dust virkede fast besluttet på at hun skulle blive hans slave og han ville ikke acceptere at hun ikke var det!
Gæst- Gæst
"Hvis du synes om mig, ville du ikke tvinge mig til at være slave. Du ville lave mig gå som en fri kvinde. Og hvis du ikke lader mig gå, så kan jeg sagtens bruge de våben mod dig!"
Blair slog ham i brystet med al den kraft hun kunne.
"Jeg vil ikke hjælpe dig hvis du ikke vil hjælpe mig. Du hjælper mig ikke ved at tage mig som slave. Det gør bare at jeg ikke kan være slave for andre. Lad mig gå!"
Gæst- Gæst
Side 3 af 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
» The long way back from hell -Jasmin-
» Ashes To Ashes, Dust To Dust - Dust
» Hello again //Dust//
» Oh, hello again //Dust//
Idag kl. 14:24 af Edgar
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 19:42 af Renata
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 16:21 af Lenore
» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
Igår kl. 13:19 af Edgar
» My Only, My Own (Edgar)
Igår kl. 12:41 af Edgar
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray