Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
You are Alive! -Nille-
Side 5 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sv: You are Alive! -Nille-
Han trak hende ind til sig og kørte sin hånd igennem det smukke sorte hår, imens den anden var placeret om hendes hofter i for at have hende i sin favn.
"Det kan vi sagtens, Josh vil blive glad for at se dig," hviskede han til hende og kyssede hende blidt på hovedet. De sidste hun sagde, fik ham til at rødme en smule, så han skyndte sig at gemme sit ansigt væk i hendes hår, med et varmt smil på læben.
"Det er du også," hviskede han og kyssede hende en sidste gang på hovedet, inden han trak sig ud af krammet, for at tage hendes hånd og fører hende hen til skoven.. Hen Til Ashen Wood Forest..
Da de kom derud, åbnede Jacob døren for Nille og sendte hende et høfligt nik, som et tegn på at hun bare kunne gå ind..
Gæst- Gæst
Hun grinede kærligt da han gemte sig i hendes hår.
"Lad være med at gemme dig." Hun kyssede hans hage. "Og jeg glæder mig til at se Josh." Den unge Josh. Mon den fremtidige Josh stadig var her?
Nille fulgte med ham.
Nille smilede kærligt til Jacob, og gik ind. Hun fløjtede højt som når hun kaldte på et dyr, de genkendte som regel hendes fløjten. Hun kaldte på Mystic, og Josh. Hun smilede skævt, og så rundt.
Gæst- Gæst
Jacob smilte af Mystic, hvor han derefter lukkede døren bag sig og kiggede rundt i huset efter Josh, da Josh ikke var kommet ud til dem med sit glade smil på læben. Jacob kunne mærke en bekymring inde i sig selv, så han skyndte sig at kigge ind på Josh værelse, hvor han heldigvis fandt ham lægge der og sove, godt gemt væk under den varme dyne. Han smilte skævt og lukkede forsigtigt døren til værelset, inden han gik hen til Nille igen.
"Han sover lige nu," hviskede han stille og sendte hende et varmt smil..
Endnu engang kom han til at bare stå og beundre hende, imens tanken om at være i hendes favn gjorde ham rød i kinderne.
Gæst- Gæst
"Sikke fin du er blevet." Hun smilede blidt. Hun så på Jacob da han kom hen til hende igen. Hun smilede lettet da han sagde Josh sov. Hun nikkede, og så hans beundrende blik, og den lette rødmen.
"Hvad er der?" Hun smilede en anelse drillende.
Gæst- Gæst
Jacob kløede sig kort i nakken, men faldt til ro igen, så snart han kunne hører hendes drilske stemme, hvilket varmede ham.
"Jeg beundre dig bare," sagde han med et charmerende smil og gik hen imod hende. "Du er jo trods alt meget smuk," Smilet udviklet sig til at være kækt, men stadig charmerende.
Gæst- Gæst
En rød farve bredte sig i hendes kinder da han sagde hun var meget smuk. Hun bed sig nervøst i underlæben, og så væk. Til sidst gik hun hastigt hen til ham, og lagde armene om ham. Hun gemte sit ansigt mod hans hættetrøje.
"Du er alt for sød." Mumlede hun svagt, og gemte sig yderligere.
Gæst- Gæst
Han omfavnede hende og lod hende gemme sig i hættetrøjen, men ikke ret længe før han løftede hendes hage så hun kiggede ham i øjnene.
"Kan kun sige i lige måde," hviskede han og placerede et hurtigt kys på hendes varme læber.
Gæst- Gæst
"Jam.." Mere nåede hun ikke at sige før han placerede hans læber på hendes. Hun gengældte blidt kysset, og greb igen fat i de to snore.
"Uhm..." Sukkede hun nydende mod hans læber.
Gæst- Gæst
Da hun tog fat i snorerne, lod han lort sine kolde læber vandre ned ad hendes hals og op igen, hvor han derefter placerede dem på hendes læber igen, stadig med sine øjne lukket.
Gæst- Gæst
Nille sukkede nydende, og fik behagelige kuldegysninger. Hun trak ham tættere på, så godt hun nu kunne. Hun gjorde kysset mere intenst da han placerede sine læber på hendes igen.
Hendes hænder gled op under hans hættetrøje, og kærtegnede hans overkrop. Hun bed blidt i hans underlæbe. Hun ville have så meget mere... Men kunne ikke. Selvom hun havde lukket øjne kunne hun mærke de blå øjne blive sorte. Hun trak sig gispende væk, og så ned. Hun tog hænderne op for sine øjne, og gemte sig bag sit hår.
Gæst- Gæst
Han kiggede en anelse forvirret på hende og lagde en hånd på hendes kind.
"Nille?" sagde han stille. "Gjorde jeg noget forkert?"
Gæst- Gæst
"Nej... Det er bare..." Hun så skamfuldt væk. "Hvis jeg 'smelter' sammen med dig vil jeg ikke kunne styre min evne... Jeg ved godt hvad du tænker. Jeg gjorde det med Markulius, og skyggevæsnet. Markulius, jeg elskede ham ikke som sådan. Det var Dæmonen der gjorde det, så gjaldt ikke. Skyggevæsnet følte jeg ikke andet end foragt, og had for. Ved dig... Føler jeg evig kærlighed, og lykke. Jeg er tryg med dig. Min evne er ikke en knap jeg bare kan slå fra og til. Det er noget der holdes inde, det er en evne der vil ud. Hvis jeg er sådan sammen med dig... Vil jeg give slip i evnen fordi det vil være.. Mere end beskriveligt rart. Mine øjne vil blive sorte, og jeg vil komme til at bruge min evne mod dig, igen. Ikke med vilje, det ved du jeg aldrig ville gøre. Skammerne er kvinder, de rigtige skammere i hvert fald. En dreng der er en rigtig skammer, vil aldrig kunne styre sin evne. Derfor..." Hun tav.
Gæst- Gæst
"Jeg forstår," hviskede han blidt. "Jeg elsker dig,"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Sætningen fik ham til at gyse og kramme hende hårdere.. Det var en skam, Toby virkede til at være så god en dreng, så han fortjente at leve, men med den farlige evne kunne Jacob godt frostå hvorfor han ikke kunne.. men, det væreste af det hele var, at han kunne mærke på Nille at hun allerede elskede den lille knægt, hvilket han godt forstod, eftersom Toby virkede til at være så sød og rolig.. Men.. Han kunne ikke beskrive situtationen.. Han kunne ikke få et ord frem, så han valgte bare at lade hende græde, imens han fortsatte med at kramme hende og bare sørge for at vise hende at han var der for hende.. Han lyttede til hende, kørte en hånd igennem det sorte hår og lod hende bare græde ud..
"Shh," hviskede han stille og krammede hende hårdere..
Gæst- Gæst
Hun ville mærke hans bløde, og fristende læber igen... Men man kunne jo ikke bare sige 'kys mig, for jeg glemmer alt om det dårlige.' Eller det kunne man nok godt, men det ville hun ikke. Hun trak sig ud af krammet.
Hun pressede sine læber mod hans.
Gæst- Gæst
Han fortsatte med at kramme hende og forsøgte at varme hende, selvom han udmærket godt vidste at det nok ikke virkede, han var kold og det kunne han ikke ændre. Da hun trak sig ud af krammet, kiggede han spørgende på hende, med et blik der spurgte: Er du okay? Han blev overrasket over at mærke hendes varme og dejlige læber mod sine igen, så han kyssede hende blidt tilbage og placerede sine arme om hendes hofter.. Han ville trække væk, for at spørge hende om hun var okay, men lod være og fortsatte blot med at kysse hende..
Hun var perfekt.. Han elskede hende..
Gæst- Gæst
Hun bed blidt i halsen, kørte læberne op til hans øre, og bed blidt i øreflippen. Hun kyssede ham langs kæbelinjen, og kørte pirrende hendes læber op til hans læber.
Hun bed ham blidt i underlæben, og kyssede ham intenst , og kærligt.
Gæst- Gæst
Hans hænder kørte han indunder hendes kjole med en forsigtig og blid bevægelse..
Gæst- Gæst
Hun sukkede nydende over hans bid. Hun pressede sig yderligere mod ham, selvom de stod virkelig tæt. Hun kørte hænderne ned af hans overkrop, drillende og pirrende. Hun lagde hænderne ved hans buksekant.
Hun gengældte kysset, og bed ham i overlæben. Hun lukkede øjnene og glente alt om hvor hun var ... Men så kom hun i tanke om det igen.
"Josh er ... Her." Fik frem mellem de nydende suk. Hun skælvede svagt af nydelse over hans hænder der gled ind under hendes kjole. Hun sukkede nydende.
Gæst- Gæst
Josh..
Han trak sig kort væk fra hendes læber et kort øjeblik, men kun et par få centimeter, så hun stadig ville kunne mærke hans ånde og varme mod hendes bløde læber.
"Nårh ja," hviskede han og bed sig kort i underlæben. Det ville ikke være sjovt hvis Josh kom ud og så dem sådan, det ville være flovt for dem alle.. Så inden Nille kunne nå at sige noget imod det, løftede han hende og bar hende ind i soveværelset. Han sendte hende et kærligt og charmerende smil.
Gæst- Gæst
Hun klynkede svagt da han trak sine læber lidt væk. Hun så bedende på ham, hun ville have hans læber mod sine igen... Hun havde åbne øjne.
"Hm.." Mumlede hun først. Hun fik et chok da han løftede hende op. "Jacob!" Hun hviskede det, men stemmen var stærk i det. Hun grinede lavt. Hun lagde armene om hans nakke. Hun smilede kærligt, og kyssede hans hals. Hun lukkede øjnene, og gemte ansigtet ved hans hals... Hun lagde ikke meget til hvor de var på vej hen.
Gæst- Gæst
"Så, nu skal vi ikke bekymre os for at Josh ser os," hviskede han stille med et charmerende smil på læben. Han beholdte øjenkontakten med hende og elskede bare at forsvinde væk i hendes smukke blå øjne.. Han kyssede hende igen, til at starte med blidt..
Gæst- Gæst
"Du snakker for meget, Jacob." Hviskede hun blidt, og smilede drillende Ingen blide kys her. Hun gjorde det straks mere inderligt, og kørte sine hænder ned af hans overkrop.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 5 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
» Alive or just breathing?(Sajro)
» Take me dead or alive -Christian-
» Im alive and now om burning - Abaddon
» There is nothing like a little pain, to remind us we are alive
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine