Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
You are Alive! -Nille-
Side 6 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sv: You are Alive! -Nille-
"Vil du have den af?" Hun hentydede til kjolen. Hun smilede drillende, og lagde sine hænder på hans brystkasse igen.
Hun kyssede ham inderligt på læberne igen. Hun ville så gerne... Men kunne mærke at hun var ved at miste taget på sin evne. Hun prøvede så godt hun kunne at holde den tilbage... Det lykkedes næsten. Hun kunne mærke sine øjne blive sorte, men så hurtigt blå igen. Der skulle dog mere til at stoppe hende lige nu.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Uhm..." Hun bed ham blidt i underlæben.
Gæst- Gæst
Jacob var sikker på at han ikke ville glemme denne nat.. Aldrig..
Næste morgen vågnede Jacob ved at solen skinnede ind ad vinduet og ramte ham lige i ansigtet, så han satte sig op og kiggede rundt i værelset, imens han kørte en hånd igennem det hvide hår. Det gik op for ham hvad der var sket sidste nat, så han fik et smil på læben og et svag rødmen i sine kinder. Han kiggede ned på den sovende Nille som lagde ved siden af ham. En ny rødmen voksede på ham, da han lige kunne ane den nøgne ryg under dynen, men han valgte at skubbe den væk og bare smile i stedet, hvor han derefter kiggede ud af vinduet. Solens stråler ramte stadig ind på dem..
Gæst- Gæst
Denne gang var det anderledes. Denne gang kunne hun virkelig nyde det.
Næste morgen kunne Nille mærke noget koldt, men også noget varmt mod sig. Hun rykkede sig lidt. Hun kunne mærke at hun var et andet sted. Så huskede hun det hele. Hun smilede blidt, og slog øjnene op. Hun vendte sig om mod Jacob med et skævt smil.
"Godmorgen." Hviskede hun blidt.
Sidst rettet af Nille Tors 28 Mar 2013 - 0:59, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
"Godmorgen," hviskede han tilbage og kunne ikke lade være med at lægge en hånd på hendes kind, stadig med det varme smil på sine læber. Den lette rødmen var ikke synlig på hans kinder, men han havde det som om at han var varm helt fra mund til pande, uden at vide hvor meget det var tydeligt.. "Sovet godt?"
Han lod sit hoved hvile i sin hånd, ved hjælp af sin arm som støttede på albuen.
Gæst- Gæst
"Meget. Hvad med dig?" Hun kyssede det sted hvor hans hjerte var.
Hun ville aldrig glemme den nat. Hun havde haget sig fast i evnen så den ikke skulle komme frem og ødelægge alt.. Og det var lykkedes. Samtidig havde hun været sammen med Jacob på en måde som aldrig før... Og hvor havde hun dog nydt det.
"Jeg ville ønske at det var dig der havde taget min møgdom..." Hviskede hun. En anelse trist, selvom det var svært at være trist lige nu.
Gæst- Gæst
"Jeg har sovet fantastisk, bedre end nogensinde i dette hus," sagde han og kyssede blidt hendes hoved. Hånden ved hendes ryg, fortsatte med at nusse ryggen med blide bevægelser, men stoppede et kort øjeblik i det sidste hun sagde, men han fortsatte igen lidt efter..
"Men.. Tænk ikke på det," hviskede han blidt. "Det er her og nu vi skal fokusere, ikke på fortiden," hans stemme var varm og rolig, imens han fortsatte med at nusse hendes ryg.
Ude i stuen løb et vågen Josh rundt og spærrede sine øjne op, da han fandt sin storebrors trøje på gulvet. Han grinte kort, samlede den op og tog den for sjov på, inden han gav sig til at hoppe rundt i møblerne og lege at han havde is i sin magt. Som et hvert andet barn, så var han vågen og frisk om morgen, hvilket resulterede at han løb ind i soveværelset og stillede sig for enden af sengen.
"Godmorgen!" sagde han glad.
Jacob blev meget forskrækket og skyndte sig at trække dynen lidt længere over dem, men han kunne ikke lade være med at grine kærligt, da han så Josh havde iført sig Jacobs trøje. Josh løftede bare på sine skuldre og løb ud i stuen igen.
Gæst- Gæst
"Det var da god." Hun smilede skævt, og kyssede igen hans brystkasse. "Jeg vil ikke stå op..." Mumlede hun svagt. Hun klynkede svagt da han stoppede med at nusse hendes ryg. Hun stoppede dog da han igen nussede ryggen.
"Vise ord, Jacob. Hvor har du dem fra?" Hun spurgte drillende, og kyssede lidt tæt på hans hals. Hun kærtegnede hans brystkasse blidt.
Hun fik et chok da Josh kom ind. Hun spærrede øjnene op, og trak dynen yderligere om sig for at dække den nøgne krop. Hun rødmede dybt, og gemte sig under dynen. Hun grinede lavt under dynen. Hun stak hovedet ud da Josh gik igen. Hun havde stadig røde kinder.
"Åh Gud. Hvor pinligt..." Hun grinede lavt, og holdte en hånd for munden.
Gæst- Gæst
Jacob stoppede med at grine og lagde sig til rette igen, hvor han nussede hendes ryg endnu engang og havde det på samme måde som hende, at han ikke orkede at stå op selvom solen skinnede kraftigt.. Men, det gjorde vel ikke noget at blive liggende i sengen lidt længere.. Det var jo så rart..
"Bare rolig, han glemmer det snart igen og er ikke gammel nok til at forstå det," hviskede han og kyssede hende pande. "Og de vise ord kom fra mig selv," Han smilte drilsk.. Det var noget som han altid havde sagt til sig selv, eftersom han ikke ville leve i fortiden hvor tanken om sine forældre pressede på. "Jeg kunne blive liggende her hele dagen," Han lagde sig bedre til rette.
Gæst- Gæst
"Jeg hader at rødme." Hun grinede svagt, og kyssede hans hage. Hun kunne ikke få nok af ham. Hun tænkte sig kort om vinduerne havde gardiner... For hvis de havde ville hun straks bruge sin evne til at skygge solen med gardinerne.
Hun lukkede blidt øjnene da han nussede hendes ryg. Hun kyssede hans kind, og lagde en hånd på hans nakke. Hun kærtegnede hans nakke lidt.
"Nej... han er ikke gammel nok." Hun tænkte lidt på den fremtidige Josh som hun havde mødt. Hun bed sig i underlæben. Burde hun fortælle Jacob det? Sikkert ikke. Men hun ville ikke holde noget skjult for ham...
"Dygtig dreng." Hviskede hun til det med de vise ord. Hun kyssede hans pande.
Hun smilede frækt.
"Kunne jeg lokke dig til at blive i sengen i så fald?"
Gæst- Gæst
Han grinte kort og trak hende ind i et kram.
"Det gør jeg også," sagde han og kyssede hende blidt tilbage. "Tro mig, jeg hader det også," Han kiggede hende i øjnene, sendte hende et varmt smil og placerede et kort sekund sin hage på hendes hoved, men fjernede den igen og var ansigt til ansigt med hende, imens han startede en øjenkontakt med hende. "Det kan du tro at du kan," Han smilte charmerende af hendes frække smil.. Det gjorde ikke noget for ham at skulle lægge i sengen en hel dag..
Ved vinduet hang der et par slidte gardiner, men som stadig ville kunne dække for solens stråler..
Gæst- Gæst
"Men du ser så nuttet ud når du rødmer." Hun kyssede hans næsetip, og smilede skævt. Hun kyssede hans hals, og nappede lidt i halsen. Meget blidt og kærligt.
"Hm.. Dejligt!" Hun så på ham, og i det hun gjorde en lille bevægelse med hovedet blev gardinerne trukket for.
Hun smilede uskyldigt, og kyssede ham kærligt samt intenst.
Gæst- Gæst
"Tak, det er du nu også selv når du rødmer," hviskede han og sendte hende et drilsk, samt kærligt smil, som et tegn på at han ikke ment det ondt, men kun mente det godt. Gardinerne blev pludselig trukket fra hvilket fik ham til at kigge sig kort over skulderen, men han forstod hurtigt at det var hende som havde gjort det, så han rystede blot kærligt på hovedet og kiggede hen på hende igen, hvor han blev mødt af et uskyldigt smil og et kærligt kys på sine læber. Han smilte imod hendes læber og kyssede hende tilbage, trak hende ind i et kram samtidig med og adskilte deres læber kort efter. "Selvom jeg aldrig har lagt i en seng en hel dag før," Han grinte kærligt og kiggede hende i øjnene.
Gæst- Gæst
"Nej, jeg er ej." Mumlede hun, og så på hans brystkasse som om det var Gud hun så på. Hun smilede stadigvæk uskyldigt. Hun bed ham i underlæben, ganske blidt, og trykkede sig mod ham.
Hun grinede lavt, og så på ham med et skævt smil.
"Så har jeg meget at lære dig." Hun vendte med ryggen mod ham, og så rundt efter hendes tøj.
Gæst- Gæst
"Det er der ja," grinte han og lod sit hoved hvile i sin hånd.
Ders tøj lå for enden af sengen, udover Jacobs trøje som Josh nu rendte rundt med, hvilket bare fik Jacob til at ryste på hovedet af sin skører lillebror. "Dit tøj lægger for enden af sengen," Han nikkede derhen imod og satte sig op, hvor han derefter strækkede sig.
Gæst- Gæst
Hun så på ham over skulderen, og sad lidt oppe. Hun smilede skævt... Og det blev pludselig udviklet til et kækt, og drillende smil. Da han satte sig op så hun kort på ham.. Inden hun trak dynen af ham, og rejste sig op. Hun svøb dynen om sig. Hun så kort på hans krop, og smilede uskyldigt. Hun gik hen for enden af sengen, og trak sit tøj op. Hun lod dynen falde ned på gulvet, og trak undertøjet på. Hun fik let kjolen på. Hun tog hans bukser op, og kastede dem hen til ham.
"Sikke en skam at du skal gå rundt med bar overkrop hele dagen." Hendes smil afslørede lidt at hun syntes det slet ikke var en skam. Hun fandt det hele meget morsomt. Hun trak gardinerne til side med en lille bevægelse med hovedet.
Gæst- Gæst
Han greb sine bukser og tog først sit undertøj på, inden han tog dem på. Et kort øjeblik kiggede han efter sin trøje, men kom i tanke om at Josh havde den, så snart han kunne hører drengens latter ude i haven. Han rullede kort øjne af tanken og rejste sig op.
"Ja ikke?" sagde han drilsk og sendte hende et smil der var ligeså drilsk som hans stemme. "Men, jeg kan sagtens finde ham og bede ham om at give mig den," Han gik hen imod hende, kyssede hendes kind inden han gik ud i stuen.
Gæst- Gæst
Hun smilede da hun hørte Joshs latter, og hun grinede lavt af at Jacob ikke kunne finde sin hættetrøje da Josh jo havde taget den.
"Næh, endelig ikke." Sagde hun, og rakte tunge. Hun gispede lavt af det han sagde. Hun grinede lavt da han kyssede hendes kind, og gik ud i stuen. Det kunne han godt glemme! Hun løb ud til ham, og hoppede op på hans ryg. Hun låste benene om hans liv, og armene om hans hals.
"Han giver dig den ikke hvis jeg siger han ikke må." Hviskede hun drilsk, og varmt ved hans øre. Hun kyssede hans hals, og nappede lidt i den. Kærligt, og blidt.
Gæst- Gæst
"Jamen.." han blev afbrudt, da hun gav sig til at kærtegne hans hals med sine læber, så han undslap et lavt suk af nyddelse. "Åh jo, det gør han, for han lytter skam til mig," Hviskede han og grinte kærligt. Han prøvede at løbe ud i haven, stadig med Nille på sin ryg.
Gæst- Gæst
"Ingen jamen." Hun smilede uskyldigt, og bed ham blidt i halsen. Hun kyssede ham op fra halsen, og op til øreflippen. Hun stoppede dog da han prøvede at løbe ud i haven. Hun hoppede ned fra hans ryg da hendes kjole lidt forhindrede hende i at være på hans ryg når han løb. Hun løb efter ham.
"Josh, du må ikke give ham hættetrøjen!" Råbte hun. Hun grinede drilsk, og rakte ud efter Jacob da hun var kommet lidt tættere på.
Gæst- Gæst
Han smilte lumsk til Nille og løb hen imod Josh, der bare kiggede forskrækket op da han så de begge to kom løbende, men han faldt til ro så snart han kunne fornemme på det hele at det bare var for sjov. Han rullede kærligt øjne af dem.
"Voksne," mumlede han og kiggede hen på Nille. "Han får den heller ikke, den er dejlig at have på," Han grinte og kastede en pind, som Mystic straks løb efter.
Mystic stoppede dog pludselig op midt på græsplænen, med den ene pote løftede og ørerne rettede frem imod træerne foran sig..
Josh løftede forvirret på et øjenbryn?
"Myst.." Han blev afbrudt da en lumsk kvinde latter suste rundt i hele haven, hvilket fik Mystic til at knurre og blotte sine nakkehår. Jacob genkendte straks stemmen og kiggede rundt til alle sider, for at fine Victoria side i et træ, med sit sædvanlige lumske smil.
"Hej igen allesammen," sagde hun drilsk.
Gæst- Gæst
"Godt Josh." Nille stoppede op, og smilede drillende til Jacob. Nille fulgte Mystic med øjnene da han løb efter pinden, men så undrende på ham da han stoppede op. Nille så rundt. Hun stivnede da en lumsk latter bredte sig. Nille reagerede hurtigt, og fik kontrol over vinden. En lille berøring, og vinden ville gøre det samme.
Nilles lysende blå øjne så på Victoria.
"Hej Victoria." Nilles sukkersøde stemme var til stede. Nille lavede en hård bevægelse med hånden hvor hun slog den til den ene side som hun havde givet en person en lussing. Hvis Victoria intet gjorde for at værge Nilles vind ville Victoria lande på jorden.
Gæst- Gæst
"Sikke en velkomst at få," grinte hun og gjorde intet tegn på at vise, hvor hun ville dukke op henne. Både Jacob og Josh kiggede forvirret rundt, men Jacob var nu mere opsat på at finde ud af hvor hun var end Josh, eftersom han var begyndt at være van til at hun gjorde sig usynlig.. Victoria kom frem bag Jacob og lagde hurtigt sine arme om hans hofter, trak ham ind til sig, lige inden Jacob nåede at reagere.
"Dejligt at se dig i bar overkrop min skat," hviskede hun i hans øre.
Jacob knurrede arrigt vendte sig om for at slå hende, men hun nåede endnu engang at springe væk og gøre sig usynlig, imens den lumske latter fulgte med vinden. Jacob kiggede fortsat rundt, han vendte sig om så snart Victoria stemme kom oppe fra et andet træ.
"Har i savnet mig?" spurgte hun med et lumsk smil på læben.
Gæst- Gæst
Nille så på Victoria da hun sad oppe i et træ.
"Nah, hvem elsker en desperat luder?" Nille trak på den ene skulder. "Jeg gætter på ingen rigtig gør. Forresten... Du burde få tjekket din hjerne, den fungere vidst ikke som den skal. Hey, har du hørt den seneste nyhed? At være sindssyg efter at få en der aldrig bliver ens, det skader ens hjerne... Nu ved jeg hvorfor du er så dum." Nille smilede flabet, og blinkede drillende til Victoria. Dæmonen 'styrede' hende nærmest.
Gæst- Gæst
Side 6 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
» Alive or just breathing?(Sajro)
» Take me dead or alive -Christian-
» Im alive and now om burning - Abaddon
» There is nothing like a little pain, to remind us we are alive
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine