Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
You are Alive! -Nille-
Side 3 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sv: You are Alive! -Nille-
"Jeg er her, jeg går ingen steder," hviskede han og kiggede kort ned på barnet, men op på hende igen derefter. "Det lover jeg, jeg støtter dig og går aldrig fra dig,"
Han var evig taknemlig overfor Rafael.
Gæst- Gæst
"Tak." Hviskede hun, og lagde hovedet på hans skulder. Hun lagde mærke til at han så ned på barnet. Barnet så forsigtigt på Jacob, men Nille blokerede dens øjne ved let at lægge en hånd over dens øjne. Barnet så på hende i stedet. Nille kunne ikke mærke andres skammeres evne. Så barnet ville ikke påvirke hende. Hun lukkede øjnene, og trak vejret tungt. Hun var træt.
Gæst- Gæst
"Altid," hviskede han og kunne mærke på hende at hun var træt, så han tænkte om han skulle overtage vagten lidt, så hun kunne få noget søvn. Han ville love at passe ordentligt på barnet og ikke kigge det i øjnene.
"Hvis du vil sove, kan jeg sagtens passe på barnet for dig imens," han hviskede det stille og strøg forsigtigt barnet over dets runde kind. "Jeg lover at passe på, det lover jeg,"
Gæst- Gæst
"Passe.." Hun vidste ikke om hun kunne lide hans ide. Hvad nu hvis... Hun rystede på hovedet. "Okay." Hun trak sig lidt væk.
Hun greb blidt fast om hans hage, og tvang ham til at se på hende. Hun så bestemt i hans øjne.
"Pas på. Du ved ikke hvad barnet kan." Hun slap ham igen, og lagde sig ned. Allerede før hun havde ryggen mod madrassen, sov hun.
Gæst- Gæst
"Jeg skal nok passe på," sagde han og tog barnet over i sine arme, da hun ville lægge sig ned. Et smil voksede frem på hans læbe, da han kunne hører hvor hurtigt hun faldte i søvn.
"Det lover jeg," hviskede han en sidste gang og kiggede ned på barnet, men startede ikke en øjenkontakt. Han smilte til det og lod det bare ligge i sine arme, inden han rejste sig op og begyndte at gå rundt i værelset, imens han vuggede sine arme engang imellem. Det var som om han ikke kunne kende sig selv, mon det var det som de kaldte faderinstinkt? Han blev en anelse forskrækket ved tanken, men fortsatte med at gå forsigtig rundt med barnet.
Gæst- Gæst
Barnet prøvede at få øjnekontakt så godt den kunne, men det var svært. Den ville have øjnekontakt! Barnet greb ud efter et stykke af Jacobs hættetrøje, og fik noget. barnet hvinede glad op.
Gæst- Gæst
I stedet bar han barnet rundt, imens han engang imellem svingede det forsigtig rundt, for at lege lidt med det.
Han tog den snor som hang ud af hans hættetrøje og gav den til barnet, så den kunne lege lidt med den. Han grinte kærligt og fortsatte med at passe barnet, så nille kunne gå den søvn hun fortjente..
Gæst- Gæst
Nille åbnede øjnene, og så hen imod dem. Hun vendte sig om mod dem, men lå stadig ned. Hun trak dynen op til hagen.
"Det er en dreng." Sagde hun stille.
//Sorry for korte svar.
Gæst- Gæst
barnet var bedårende, det kunne Jacob ikke komme udenom og han vidste at han sagtens ville kunne passe på det, men om han kunne blive en far for det, var han ikke helt sikker på.. Men, han ville gøre sit bedste, hvis det nu var det Nille ønskede og han ville aldeles ikke gå fra hende. Han elskede hende og ville støtte hende lige meget hvad. Han grinte sammen med barnet og lod det lege med den snor som tilhørte den gråblå hættetrøje, med isen i sig, så det kunne ligne at den var snoet sammen af is tråde.
Jacob vente sig om mod Nille, da hun talte til ham. Han sendte hende et varmt smil og kiggede ned på babyen, men hurtigt hen på Nille igen.
"han er en køn lille baby," sagde han stille..
Gæst- Gæst
"Han har ikke fået et navn endnu..." Hun så roligt på ham. "Vil du hjælpe mig med et navn?" Hun lagde hovedet lidt på skrå.
"Desuden..." Hun bed sig i underlæben, og blev nervøs. "Er vi stadig i et forhold... Eller...?"
Gæst- Gæst
"Selvfølgelig vil jeg det," sagde han og strøg drengen over kinden. "Hvad syndes du om Toby?" Han sendte hende et spørgende og tøvende glimt fra sine krystalblå øjne. Pludselig kunne han mærke at han rødmede endnu engang, da han ikke havde regnet med at hun ville spørge om det, men da hun gjorde kunne han ikke lade være med at føle sig varm indeni.. "Ja, det er vi, hvis du da ønsker at være i et forhold med mig," Han gjorde som hende og bed sig i underlæben.
Gæst- Gæst
"Det navn kan jeg godt lide." Hun smilede skævt, og så nærmest lykkelig ud da Toby greb fat i hendes finger.
Hun så en anelse nervøst på ham.
"Kan du huske hvad jeg sagde før jeg forvandt før min død? Selv ikke døden kan adskille mig fra dig. Jeg ser os stadig i et forhold." Hun så ned på Toby. "Men det betyder du har været mig utro." Hun smilede drillende.
Hun havde jo tilgivet ham.
Gæst- Gæst
"Så.. Jeg gætter på at vi er et par igen?" sagde han og smilte drillende til hende.
Gæst- Gæst
"Hvis du vil..." Svarede hun.
Hun tog fingeren til sig, og trak ned i sin hvide natkjole. Hun så tøvende på ham.
Toby greb ud efter snoren i jacobs hættetrøje.
Gæst- Gæst
Han smilte kært ned til Toby og gav ham snoren til hættetrøjen, det havde han ikke noget imod, han havde trods alt givet ham lov til at starte med.
"Selvfølgelig vil jeg det," sagde han og placerede et hurtigt kys på hendes læber, uden at klemme Toby i sine arme. "Jeg elsker dig Nille," Han kiggede hende dybt i øjnene og kunne ikke lade være med at smile, velvidende om at Toby legede med hættetrøjens snor.
Gæst- Gæst
Han ville gerne? Hun kunne ikke beskrive hvor glad hun blev. Hun mærkede sommerfuglene i maven blafre som aldrig før da han kyssede hende hurtigt. Hun gengældte det kort, og gav en klynkende lyd fra sig da han trak sig væk.
"Jeg elsker også dig." Hun smilede kærligt.
Toby hev lidt i snoren, og hans øjne blev igen sorte. Nille var dog ikke opmærksom på det nu. Toby prøvede at få øjnekontakt med en af dem.
Gæst- Gæst
Han smilte kærligt til Nille, det var underligt for ham at han slet ikke kunne stoppe med at smile, bare tanken om at hun var hos ham igen, fik bare det fjogede smil frem, som han så i hærdigt prøvede at skjule for alle andre..
Gæst- Gæst
Nille mødte uden tøven Tobys øjne. Hun strøg Toby over kinden, og Tobys øjne blev igen blå. Toby gabte, og lukkede øjnene.
Nille så kort på Jacob før hun så på Toby igen. Hun gik væk fra dem, og hen til badeværelset. Hun tog en børste, og ordnede hurtigt sit hår. Hun satte det i en hestehale mens hun gik hen til dem igen.
"Hvad gør vi nu?" Hun så spørgende på ham.
Gæst- Gæst
"Det ved jeg ikke," svarede han med et skævt smil og lænede sig op ad dørkarmen til badeværelset.
Gæst- Gæst
"Intet du har lyst til?" Hun lagde hovedet lidt på skrå, og smilede skævt.
Gæst- Gæst
"Hmm, altså det kommer an på hvad du har i tankerne og hvad der sådan cirka er muligt," sagde han og sendte hende et venligt smil og puttede sine hænder i sin hættetrøjes lomme. Han kiggede kort hen på Toby, men derefter hen på hende igen og startede en øjenkontakt med hende.
Gæst- Gæst
"Jeg kan let finde nogen der kan passe på Toby. Selvom jeg nok er den..." Hun sank en klump, og rettede sig op. "Er den eneste der kan se ham i øjnene uden at føle skam." Hun så væk. "For han er skammer. En dreng med evnen Skam.. " Hun bed sig i underlæben ved tanken om det.
Hun rystede på hovedet, og så på Jacob igen.
"Jeg skal skifte tøj." Skyndte hun sig at sige da næsten var blevet opslugt af de smukke blå øjne han havde. Hun skyndte sig at tage tøjet, og låste sig inde i en af badeværelsets rum.
Gæst- Gæst
Han kiggede kort hen på den sovende Toby med et kærligt smil.
Gæst- Gæst
Nille lagde sig forsigtigt ved siden af Toby, og strøg ham over kinden. Hun så kort på Jacob, men kiggede så på Toby igen.
Hun smilede skævt af at Toby åbnede øjnene, og så på hende.
Gæst- Gæst
"Han var vist ikke træt alligevel," hviskede Jacob stille med et skævt smil.
Gæst- Gæst
Side 3 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
» Alive or just breathing?(Sajro)
» Take me dead or alive -Christian-
» Im alive and now om burning - Abaddon
» There is nothing like a little pain, to remind us we are alive
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine