Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
You are Alive! -Nille-
Side 7 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sv: You are Alive! -Nille-
"jamen jamen," sagde Victoria lumsk og hoppede over på en anden gren. "Det ser ud til at i ikke er glad for at se mig," Hun løftede på sine skuldre. "Hvor ærgeligt, jeg havde ellers tænkt mig at blive,"
Gæst- Gæst
Nille tog automatisk Jacobs hånd da han stillede sig ved siden af hende. Hun så på ham med blide øjne. Hendes øjne blev hårde, og hun så på Victoria.
"Troede du helt seriøst at vi ville modtage dig med åbne arme, og sind?" Nille grinede, og rystede på hovedet. "Hvor er du dog latterlig." Nille trådte lidt tættere på Jacob for at få Dæmonen væk. "Du ved ligeså godt som jeg, at du ikke får lov til at blive. Drop barnlighederne, Victoria. Voks op." Nille så på Jacob igen.
Gæst- Gæst
Josh kiggede forvirret fra dem og op på Victoria, han kunne godt genkende hende og ville ikke længere bare se på.. De havde hjulpet ham så mange gange, nu var det hans tur til at hjælpe! Den lille knægt tog modet til sig og hoppede op i træet til hende, mens hun var alt for optaget af at kigge på Nille og Jacob.
"Jeg er ikke barnlig min pige, jeg kæmper bare for det jeg vil have," sagde hun, men bemærkede kort at der var en som stod ved siden af hende. Først tog hun ikke den lille dreng seriøst, men så snart han kiggede hende i øjnene, begyndte hun at skrige og gå baglæns væk fra ham. "Lad mig være!" Hun tog sig til ørerne. "Få det til at stoppe!" Josh havde en evne til at fremkalde folks frygt hvis de så ham i øjnene, så lige nu så Victoria sin største frygt foran sig..
jacob kiggede forskrækket derop og derefter spørgende hen på Nille.
Gæst- Gæst
"Og det du vil have er netop det du ikke kan få? Du må være død jaloux på mig." Nille smilede flabet. Hun så på Jacob.
Et skrig fik Nille til at se på Victoria igen. Hun gik baglæns hen til Jacob, og så chokeret på Josh.
Hun så undrende på Jacob.
"Hvad sker der..." Hun så på Josh igen, og gik med bestemte skridt derhen. "Josh!" Hun sagde hans navn højt, og bestemt.
Gæst- Gæst
"Hvordan gjorde han det?" sagde han og var tydeligvis overrasket i sin stemme.
Victoria satte sig ved en sø og tog en masse vand i hovedet..
Gæst- Gæst
Nille som en lille pige.. Som var trængt op af en krog af nogle drenge fra skolen.. De havde hendes taske. De tog en flaske frem med mudder, og hældte i tasken... Det værste var at inde i tasken var der noget dyrebart for Nille.. En sten som hun havde fundet begravet ved et træ. Den lille pige med det sorte hår greb fat i en af drengenes hals... Og sang. Hun brugte sin evne på ham. Tårerne gled ned af drengens kinder, og han hulkede svagt. De andre drenge så på hende med forbløffelse malet i øjnene. Til sidst gav Nille slip, og faldt om. Drengen løb, og tørrede tårerne væk imens. De andre drenge sparkede hurtigt til hende, og løb efter drengen.
Stenen... Hvor var den nu? Hun gramskede sin hukommelse. Det gamle hus. Det var der den var. Hun blev revet ud af sin lille verden ved at Jacob snakkede til hende. Hun rystede på hovedet, og glippede med øjnene. Hun så på Jacob, og så på Josh.
"Det ved jeg ikke." Nille gik hen imod Victoria. "Hvad så du?" Nilles stemme var advarende. Som i... 'Sig det, eller det sker igen.'
Gæst- Gæst
"Hvad pokker gjorde du lille mand?" hviskede han for sig selv.
For et kort stund overvejede han at gå ind i huset med ham, men så at Nille var på vej hen mod Victoria, så han kiggede pludselig spørgende på hende, med et blik der betød: Hvad vil du gøre? Men, hun nåede ikke at se det, før hun allerede var gået ned til hende. En trang til at følge med hende voksede inde i ham, men han havde jo Josh i sine arme og måtte vente at se, hvad Victoria gjorde og hvis hun så meget som bare tænkte på at sårer Nille, så ville han blande sig..
Victoria kiggede irriteret op på hende, hun var ikke længere selvsikker og flabet, blot irriteret og forvirret.
"det rager ikke dig," mumlede hun og lagde sit hår i den ene side. Man kunne se på hende at hun stadig rystede en anelse over oplevelsen. "Knægten kunne åbenbart vise mig min frygt og jeg siger ikke til dig hvad min frygt er," Hun kiggede alvorligt hen på hende. "Slå heller drengen ihjel inden han sårer nogen med den evne,"
Gæst- Gæst
Nille så rundt efter stenen da den ikke var i tasken som var fyldt med mudder. Hun forstod ikke lige hvad der var sket, og havde allerede glemt alt om det. Stenen var vigtigst. Hun fandt den ved et hjørne af gyden, og tog den. Stenen glimtede svagt... Den kridhvid. Nille knugede den, og stak den i lommen.
Nille rystede minderne af sig, og så alvorligt på Victoria.
"Fortæl mig hvad din frygt er... Du vil vel nødig ende i vandet, eller blive set i øjnene af en Skammer? Det er lige så frygteligt som at se ens frygt..." Nilles øjne blev langsomt sorte. "At du overhovedet siger det til mig..." Hendes stemme blev langsomt syngende. Bare for at skræmme Victoria lidt.
Gæst- Gæst
"Du finder aldrig ud af hvad min frygt er Skammer!" vrissede hun og vendte ryggen til hende. "Det er der aldrig nogen som finder ud af," Hun kiggede sig kort over skulderen. "Din evne er stærk ja, men jeg nægter at frygte dig også," Der var intet lusket eller lumsk over Victoria længere, kun den rene alvor. Hun forlod stedet og skoven for at få en pause. Jacob så at Victoria forsvandt, så han luntede ned til Nille stadig med Josh i sine arme.
"Jeg forstår ikke den kvinde," mumlede han..
Gæst- Gæst
"Aldrig nogen? Victoria, når jeg ser dig igen vil jeg ikke tøve med at se dig i øjnene." Nilles stemme var alvorlig, og uskyldig på samme tid. Nu blev Nille forvirret. Frygte hende også? Frygtede Victoria en person? Nå da... Spændende.
Nille rejste sig op da Victoria forsvandt. Hun så ned på sine hænder, og gned håndfladerne mod hinanden. Hun fløjtede lavt, og langtrukkent. Hun så på Jacob, og trak på den ene skulder.
"Heller ikke mig." Hun hastigt hen til ham. Hun lagde en hånd på Joshs pande. "Hvad gør vi?" Hun bed sig i underlæben, og så på Jacob.
Gæst- Gæst
"Det ved jeg ikke," sagde han stille og roterede lidt på Josh, så han lå bedre i hans arme. "han er nok bare udmattet skal du se," Jacob kunne hører Joshs vejrtrækning, så han var ret så sikker på at han ikke var død og ikke var på vej til at dø. Jacob skulle lige til at gå op imod Huset, da Josh pludselig åbnede sine øjne og kiggede forvirret rundt på dem begge.
"Hvorfor kigger i sådan på mig?" spurgte han forvirret.
Jacob åndede lettet ud og satte den lidt omtumlede Josh ned på jorden igen, imens han stadig holdte en lille smule fast i ham, så han ikke skulle vælte. Josh kiggede op på Nille med et skævt smil. "undskyld at jeg ikke kom da du kaldte på mig oppe i træet, lige pludselig blev jeg bare så udmattet," Han kløede sig i nakken og kiggede hen på Jacob igen. "Jeg ville bare hjælpe jer,"
Jacob kunne ikke lade være med at smile, så han uglede bare Josh i håret og sendte Nille et smil.
Gæst- Gæst
Hun åndede lettet ud da Josh åbnede øjnene.
"Fordi du ser sød ud når du sover." Svarede hun drillende. Nille gik lidt væk fra dem, men kun lidt. Hun så sig over skulderen til Josh.
"Det er okay." Hun så ind i skoven.
Hun burde virkelig tage hjem... Men hun ville ikke. Hun ville tigge Jacob om at følge hende med hen til hendes hjem, men han skulle jo være der for Josh.. Og hun for Toby.
"At hjælpe andre er en ting at ville, Josh. Du var modig." Hun så sig igen over skulderen. Hun sukkede lavt. Hun kiggede væk.
Gæst- Gæst
"Ja!" sagde han glad og løb selv hen til huset, stadig iført Jacobs trøje, hvilket først gik op for Jacob da han allerede var nået hen til huset. "Jeg var modig!"
Jacob rystede kærligt på hovedet, hvor han derefter gik hen ved siden af Nille og tog hendes hånd i sin. "jeg ved det," hviskede han stille og kiggede ind i skoven ligesom hende. "Du er nød til at tage hjem til Toby og vil gerne have mig med, men jeg skal være her ved Josh.. men er det ikke muligt at tage Josh med hjem til dig?" han så spørgende på hende og trak hende ind til sig, for at placere sin pande imod hendes. "Jeg vil jo så gerne være hos dig,"
Gæst- Gæst
Hun rynkede panden lidt.
"Sig mig, er du tankelæser?" Hun grinede lavt, og rødmede da han trak hende ind til sig. Hun så op på ham, og lukkede øjnene.
"Det tror jeg ikke han kan. Jeg vil ikke vække rafaels vrede. Men... Jeg... Nej, glem det." Hun så væk. Hun så dog på ham igen.
"Jeg vil ikke gå hjem..." Hun lagde armene om hans nakke, og pressede sine læber mod hans i et blidt kys.
Gæst- Gæst
"Men du hvad?" hviskede han blidt og kiggede hende i øjnene. "Du kunne også bare hente Toby og tage ham med her tilbage?" Han ville komme med alverdens forslag, bare for at hun skulle blive ved ham. "Jeg vil ikke have noget imod at han er og det vil Josh sikkert heller ikke," Han nåede ikke at sige mere, før hun placerede sine læber på hans i et blidt kys. Han kyssede hende blidt tilbage og lod stadig deres hænder være samlet..
Gæst- Gæst
"Du er tankelæser!" Hun grinede lavt. "Det kunne jeg godt.. Men så må du bare vente på mig. Kan du klare det?" Hun smilede drillende.
Igen, blev Nille ivrig efter ham. Hun tog sine hænder væk fra hans, og lagde sine på hans brystkasse. Hun bed ham i underlæben, og kørte læberne ned til hans kraveben. Hun kyssede hans skulder, og trykkede sin krop mod hans.
Gæst- Gæst
"Nej jeg er ikke tanke læser, jeg kender dig bare alt for godt," sagde han og blinkede til hende. Han lyste op da hun sagde ja til hans forslag om at tage Toby med hen til ham, så de kunne være hos ham. Om han kunne klare det? Joh, han kunne vel godt mangle hende et par minutter, så længe hun kom tilbage igen. Han grinte kærligt af hendes drilske stemme og sukkede nydende over hendes læber som kærtegnede hans hud endnu engang.. Et drilsk smil voksede på hans læber og kyssede hende hurtigt, inden han kiggede hende i øjnene med et lumsk glimt i øjnene.
"Det nok mere mig der skal spørge om du kan undvære mig," sagde han drilsk og blinkede til hende.
Gæst- Gæst
"Alt for godt." Mumlede hun.
Nille kørte hænderne ned af hans overkrop. Hænderne stoppede ved buksekanten. Hun lagde armene om ham, og kyssede hans hals. Hun trak sig lidt væk, og så på ham.
"Det kan jeg skam godt." Hun smilede drillende, og kyssede hans underlæbe. Hun trak sig væk, og gik hen imod slottet, nærmere sagt hun løb. Hun åbnede forsigtigt døren ind til værelset, og fik øje på Toby der lå på gulvet, og var i fuld færd med at prøve at gange dæmon kvindens hånd der dristigt fløj over gulvet. Dæmon kvinden så på Nille og smilede. Hun rejste sig op, og gik ud. Nille smilede til Toby, og samlede ham op
"Hej min dreng." Hviskede hun, og så blidt på ham. Toby tog fat i noget af hendes hår, og smilede. Nille gik ind i soveværelset, og pakkede en dyne om ham. Hun kyssede hans pande, og gik ud i stalden med ham i hendes favn. Hun satte Toby ned, og sadlede hurtigt shadowfax. Hun tog Toby op, og steg op på shadowfax. Med et godt greb om Toby fik hun shadowfax til at skridte hen til jacobs hus.
Gæst- Gæst
Han kyssede hende blidt tilbage inden han så hende læbe af sted hen mod dæmon ledernes hus, hvor hun skulle hente Toby..
Han smilte kort for sig selv, inden han fik et lusket smil på læben og løb ind i huset, hvor han straks overfaldet sin lillebror for at få ham til at give ham sin trøje. Josh grinte bare og vred sig fri, hvor han derefter gav sig til at løbe rundt i hele huset, bare for at drille sin storebror. Jacob måtte jagte ham i flere minutter før han fangede ham og tvang ham til at give ham sin trøje.
"Hør josh," sagde Jacob imens han tog sin trøje på igen. "Nille kommer tilbage med en lille dreng, som du skal behandle ordentligt og du må ikke kigge ham i øjnene okay?"
Josh så en anelse forvirret ud, men nikkede med et smil på læben. Han glædede sig til at se den lille. Jacob smilte af ham og gik ud i haven, for at vente på nilles ankomst.
Gæst- Gæst
Toby klynkede i søvne, ikke fordi han var bange. Nille stoppede shadowfax , og så på jacobs hus, som hun stod lidt fra. Hun satte shadowfax i skridt igen. Hun smilede da hun så Jacob.
Hun stoppede shadowfax , og steg forsigtigt ned så hun ikke tabte Toby.
"At ride og holde en baby er ikke let." Hun grinede svagt, og rettede lidt på den dyne Toby havde om sig.
Gæst- Gæst
Han smilte blidt til hende og tog sig den frihed at holde shadowflax i tøjlerne, så hun havde nemmere ved at hoppe ned. Lidt efter gav han dog slip på ham og gik hen ved siden af nille, hvor han først sendte hende et smil og kiggede derefter ned på Toby..
"Det kunne jeg godt forstille mig," sagde han stille med et smil på læben. Han kiggede hen på shadowflax. "Skal din hest bindes fast til noget eller går den bare frit?"
Gæst- Gæst
"Han er ikke Blackstar..." Med et så hun trist ud, men det forsvandt da Toby tog en af jacobs hættetrøjes snore, og hev i den. Nille så op, men så hurtigt ned da hun huskede evnen var fremme. Hendes sorte øjne blev lysende blå igen.
"Bare gå indenfor." Nille tog fat i tøjlerne, og trak shadowfax med sig hen til det nærmeste træ.
Gæst- Gæst
"Må jeg se ham?" Spurgte han nysgerrigt.
Jacob nikkede og bukkede sig kort, så josh kunne se Toby bedre. Josh smilte over at se babyen, men kiggede ham ikke i øjnene, som han havde lovet.
Jacob rettede sig op igen og ventede på at nille skulle komme ind til dem igen. Josh kiggede også efter hende.
Gæst- Gæst
Nille spændte shadowfax fast til et træ, men gjorde sådan at han kunne gå lidt rundt og spise af græsset. Vand kunne hun hente senere. Nille rettede lidt på kjolen, og gik hen imod døren. En raslende lyd i buskene fik Nille til at se sig om. Hun gik hastigt hen imod døren, og åbnede den. Hun så på Toby der lignede en på grådens rand. Hun gik hen til dem, og smilede skævt.
Gæst- Gæst
Det måtte hellere ikke være sjovt at være i blandt fremmede..
Så snart nille kom ind ad døren, sørgede han for at dreje Toby rundt så han kunne se at hun var kommet og at det nok skulle gå.
"Se, der er din mor," sagde han med et smil til Toby.
Gæst- Gæst
Side 7 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
» Alive or just breathing?(Sajro)
» Take me dead or alive -Christian-
» Im alive and now om burning - Abaddon
» There is nothing like a little pain, to remind us we are alive
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine