Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
You are Alive! -Nille-
Side 4 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sv: You are Alive! -Nille-
"Nej, det er han vidst ikke." Mumlede hun, og så tomt på ham. Hun så væk igen, og trak knæene op til hagen. Hun låste armene om hendes ben.
Så begyndte hun at trække vejret hurtigt, og rejste sig hurtigt op. Hun løb hen til altanen hvor poolen var, og hun indåndede luften hurtigt.
Hun slappede af. Hun hadede at være indenfor! Hun kunne ikke klare det. Derfor lå der en bog, og et tæppe ved altanen. Nille lagde armene om sig selv, og så rundt.
Gæst- Gæst
Han stillede sig om bag hende, placerede forsigtigt sine hænder om hendes hofter, som krammede han hende bagfra. Han havde det også selv bedst med at være udenfor, mærke den dejlige luft og bare slappe af..
"Smuk udsigt hva?" spurgte han hende med en kærlig stemme.
Gæst- Gæst
"Meget." Hun smilede skævt, og lukkede øjnene. "Og vinden gør det endnu bedre." Lige siden hun havde fået evnen Luft havde hun haft en forkærlighed til vinden. Hun elskede at mærke den mod hendes ansigt, og høre den i en storm. Det lød måske sært, men det var sådan det føltes for hende.
"Jacob... Hvad er der sket mens jeg var... Død?" Hun brød sig ikke om at sige ordet 'død', det bragte de forfærdelige minder om mørket tilbage. På grund af det mørke var hun mørkeræd nu. Hun ville have lys! Derfor... Var blevet mere vild med Jacob, eller mere forelsket. Hans personlighed og udseende fik hende til at slappe af. Hun elskede ham så højt... Og følte hun ikke kunne være den hun burde være overfor ham. Men igen, hun vidste ikke hvad Jacob ville have.
"Hvad vil du have i dit liv, Jacob?" Hun kunne ikke gøre for spørgsmålet. Hun var så nysgerrig! Nysgerrig omkring ham, og hans væremåde.
Gæst- Gæst
"Hvad der er sket?" sagde han og tykkede tøvende på sin ord. "Tjoh.. Hvis du mener hvad jeg har oplevet, så har jeg mødt begge mine forældre og min far dræbte mig en gang, men jeg kom til live igen takket være min evne.. Og ja.. Jeg har fundet min kusine," han smilte imens han fortalte det hele, selv det med sin far og mor, eftersom han ikke ville have at de skulle ødelægge hans humør. "hvis det altså var det du mente," Han grinte kort og lyttede til det næste spørgsmål hun stillede, stadig med sine arme hvilende om hendes hofter. "Det var en svær en," Han tykkede endnu engang på sine ord. "Jeg tror allerede at jeg har alt hvad jeg kunne tænke mig,"
Gæst- Gæst
"Det..." Hun vidste ikke hvad hun skulle sige. "Godt at du stadig lever." Hun kærtegnede hans ene arm med sin tommelfinger. Hun lænede sig tilbage i hans arme, og nød at være tæt på ham. Hun havde savnet ham så meget... Hun ville ud, mærke skovens behagelige ro omkring sig, men hun turde ikke. Efter det med skyggevæsnet turde hun næsten intet. Caroline, Rafael, og Jacob var efterhånden de eneste hun kunne stole på... Natalie var død. Dæmonen havde dræbt hende. Nille sukkede lavt.
"Er du sikker?" Hun lød lidt desperat. "Ikke mere du har brug for? Intet som helst jeg kan give dig?" Hun bed sig i underlæben af at hun lød så desperat. Hun ville bare have han var glad! Glad, og tilfreds. Hun rømmede sig lidt, og så ned.
Gæst- Gæst
"Du giver mig allerede det bedste jeg kunne forstille mig," sagde han og lagde hovedet på hendes skulder. Det var ikke en løgn, bare det at Nille var hos ham var nok for ham, han ønskede ikke penge eller andre former af ting fra hende, han ville blot have hende og hendes dejlige personlighed. "Du elsker mig og det er det vigtigste du kan give mig," Han kyssede hendes skulder en sidste gang, inden han gav slip på hende og stillede sig ved siden af hende i stedet, med ansigtet ud mod skoven.. Han kunne mærke hvor meget hun ville ud i skoven, men at hun var tilbageholden..
"Skal vi tage en tur i skoven?" spurgte han med et charmerende smil på læben, men et tøvende glimt i sine krystalblå øjne.
Gæst- Gæst
"Please... Er der slet ikke noget du mangler? Overhovedet?" Hun lød bedende, og desperat. Nille snakkede ikke om ting, eller penge. Hun snakkede om ... Magt. Eller andre diverse ting, hun vidste jo ikke hvad drengen tænkte inde i sit hoved! Gid hun gjorde. Så ville hun vide hvad hun skulle gøre. Hun følte sig lidt usikker.
"Er der slet ikke andet jeg kan give dig?" Mumlede hun spørgende, og stak underlæben ud. Tydeligvis for sjov for at virke vred, og barnlig. Hun bed sig dog i underlæben da han igen kyssede hendes skulder, og en svag rødtone bredte sig i hendes kinder. Nille sukkede over at han gav slip på hende... Øv altså! Hun kunne gode lide at være tæt på ham. Nille lagde hovedet på hans skulder.
"Det ved du godt jeg ikke kan." Rettere sagt; Hun turde simpelthen ikke. "Okay, jeg kan godt, der er jo andre dæmoner her der kan tage sig af Toby mens jeg er væk. De er under mig... Jeg har magt her." Og dog ikke nær så meget magt som Rafael, men det passede hende fint. Hun havde respekt for Rafael. "Og jeg tør ikke." Hun så væk fra skoven. Tårerne brændte i hendes øjne, men i stedet så hun på Jacobs hals. Hun betragtede hver en centimeter af hans hals som om det var det mest vidunderligste i verdenen.
Gæst- Gæst
"Jeg mangler ikke noget," sagde han og kiggede hende dybt i øjnene, imens han endnu engang lod sine arme hvile om hendes talje. "Jeg mener når jeg siger dette her at du giver mig allerede alt ved at elske mig," Han kyssede hende blidt og adskilte lidt efter.. "Tro mig," Det sidste blev sagt med en hvisken og et kærligt, samt ærligt smil på læben.. Han stoppede med at holde om hende, for at kigge ind mod væreslet hvor Toby lå. Han tvivlede ikke et sekund på at hun havde magt over dette sted.. Da hun sagde at hun ikke turde, kunne han ikke stoppe sig selv i at trække hende ind i et kram. "Du skal ikke være bange, jeg er her og vil beskytte dig med alt hvad jeg har,"
Gæst- Gæst
"Men..." Hun blev afbrudt da han kyssede hende. Hun bed ham hurtigt, og blidt i underlæben inden han trak sig væk. "Jamen..." Hun sukkede lavt, og så ned.
Hun klynkede igen lavt da han holdte op med at holde om hende. Hun lagde kinden mod hans brystkasse, og havde armene om ham.
"Det er bare ikke nok nogle gange, Jacob. Jeg tvivler ikke på du er stærk, og jeg undervurdere dig ikke... Men... Der er andre der er stærkere end dig, der vil have mig død." Hun sank en klump, og kæmpede med tårerne.
Gæst- Gæst
"ikke noget jamen," hviskede han og kyssede blidt hendes hals, hvor han derefter kiggede hende i øjene og bare faldt ned i dem et kort øjeblik. "Jeg lover at du allerede giver mig alt hvad jeg ønsker mig," Så snart hun krammede sig ind til ham, krammede han hende og blev ved med at holde om hende. Det hun sagde fik ham til at føle sig.. hjælpeløs.. Han var ikke svag nej, og det var heller ikke fordi at det sårede ham, men det var mere det at hun havde ret.. Der var nogen stærkere end ham, men han var ligeglad.. han ville bare beskytte Nille med alt han havde.
"Det ved jeg, men jeg vil gøre alt for at beskytte dig alligevel,"
Gæst- Gæst
Hun sukkede nydende, og lukkede øjnene da han kyssede hendes hals. Hun åbnede dog hurtigt øjnene igen. Nille holdt sig ind til ham, og nød at være i hans stærke favn. Selvom hans kulde strømmede over hende betød det stadig intet for hende. Det eneste hun tænkte på nu var, at hun elskede at have Jacob ved sig. En tåre gled ned af hendes kind, stille og roligt. Hun tørrede den hurtigt væk. Hun hadede at græde. Hun græd ikke fordi hun var trist, hun var glad... På trods af alt det der bare ventede...
"Okay så." Hun sukkede lavt.
Hun trak sig væk af hans næste ord. Hun så på ham med stikkende øjne, ikke fordi hun var sur.
"Du er ikke den eneste der vil det. Hvornår må jeg beskytte andre?" Hun lagde armene over kors, og så hen imod Toby.
Gæst- Gæst
De stikkende øjne fik ham til at indse hvad hun mente, så han smilte skævt og kiggede også hen imod Toby.
"Du må også meget gerne beskytte andre, det ved jeg at du er stærk nok til," sagde han og kiggede hen på hende igen, med et smil der viste overfor hende at han mente det. Nille var udmærket stærk nok til at forsvare andre, ingen tvivl om det.
Gæst- Gæst
"Og alligevel bliver jeg kidnappet. Alligevel har jeg dig, mark og eventuelt lidt Rafael, til at beskytte mig! Markulius ved jeg føler mig lidt tiltrækket, og han er min kriger, åbenbart! Dig?" Hun gik indenfor, men stoppede op. "Du er min eneste ene. Markulius kommer aldrig i nærheden af at få min kærlighed." Hun gik indenfor.
Gæst- Gæst
"jeg tror på dig,"
Gæst- Gæst
"Hm...? Gør du virkelig?"
Hun trak sig lidt væk, men stod stadig tæt på ham. Hun tog fat i de to snore der sad fast på hans hættetrøje, og trak ham ind til sig således at hans læber ramte hendes. Hun kyssede ham inderligt, og pressede sig mod ham.
Nu var hun træt af at lege dydsmønster, og offer for alverdens personer overfor Jacob. Hun ville have ham tættere på sig... Men hun vidste godt hun ikke kunne, uanset hvor meget hun ville,
Hun nussede kærligt hans hår, og havde fat i begge to snore med den ene hånd.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hånden der holdt snorene gav slip på dem, og sneg sig om til hans nakke. Hun trykkede sine læber mere mod hans. Hvor hun dog nød dette..!
"Uhm..." Sukkede hun nydende mod hans læber.
Hun glemte alt om Toby, og hvor hun var. Hun var helt besat af Jacob. Hun sukkede igen nydende
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Nille klynkede lavt da han slap kysset, men sukkede nydende da han kyssede hendes hals. Hun pressede sig mere mod ham. Hun kyssede ham inderligt og kærligt da hans læber var på hendes igen. Hun sukkede nydende over hans kærtegn.
"Du ved godt jeg kan få fat i en babysitter til Toby, ikke," Hviskede hun lavt. Dog slap hun ikke kysset.
Gæst- Gæst
Han nikkede kort til det hun spurgte om, imens han stadig havde sine læber imod hendes. Han lod dem dog kort skille, for at svarer på spørgsmålet.
"Skal vi så skaffe en babysiter?" hviskede han.
Gæst- Gæst
Da han trak armene op i luften så hun kunne trække hættetrøjen af ham... Havde hun hurtigt taget fast i stoffet, og trukket over hovedet på ham. Hun kyssede ham hurtigt på kravebenet, og kørte sine læber op til hans igen. Hun kyssede ham intenst.
Hun sukkede igen nydende af at han prøvede at få hende tættere på. Hun ønskede hun kunne smelte sammen med ham..,
"Ja." Svarede hun kort, hun trak sig dog ikke væk.
Gæst- Gæst
"Så.. Må vi heller skaffe en," hviskede han imod hendes læber, med et charmerende smil på sine læber.
Gæst- Gæst
"Ja." Med anstrengelse fik hun trukket sig væk fra ham. Hun tog hættetrøjen op, og gav ham den. Hun gik hastigt hen imod døren, lettere ståkandet.
Efter et kvarter kom Nille tilbage med en anden dæmon kvinde. Kvinden havde lysebrunt hår, og brune øjne. Nille smilede skævt til Jacob, og tog hans hånd. Hun trak ham med sig ud af værelset.
Gæst- Gæst
Det var som en anstrengelse at trække sig væk fra hende, men han tog sig sammen og fokuserede på at tage sin hættetrøje på igen..
Han kiggede efter hende med et smil og fulgte med hende, da hun tog hans arm og førte ham ud af værelset.. Pludselig kunne han mærke at hans hjerte hamrede af sted, men på en behagelig måde.. Han fulgte med hende uf af værelset, kiggede sig kort over skulderen for at se til den anden dæmon, men rettede hurtigt sin opmærksomhed imod Nille og huset igen.. Det var et gigantisk hus, men som var ufattelig godt indrettet.. Et kort øjeblik beundrede han stedet, men rettede hurtigt sin opmærksomhed imod Nille.. Han sendte hende et charmerende smil, inden han var den som løb foran og trak i hende.. Han var ikke helt sikker på hvor han løb hen, men mon ikke det gik alligevel.. Til sidst stoppede han op og sendte hende et nyt smil, fyldt med varme.. Han var ikke klar over hvor de var, men det var hun vel klar over, så det gjorde vel ikke noget.. Han lagde sin kolde hånd på hendes kind..
Gæst- Gæst
Nille smilede blidt til Jacob, og hungrede allerede efter at at stå i hans favn. Nille gav et lille udbrud fra sig af overraskelse da han trak i hende. Hun grinede kærligt af det, og fulgte villigt efter. Stedet var utroligt stort, og fyldt med dæmoner... Så hun vidste næsten aldrig hvor hun var.
"Vi burde gå ud i skoven... Måske hen til Josh?" Hun smilede, og rødmede da han lagde en hånd på hendes kind. Hun trak sig helt hen til ham, og hvilede sin pande mod hans brystkasse.
"Du er så dejlig..." Mumlede hun svagt, og lagde armene om ham for at trykke ham mod hende. Hun sukkede lavt.
Gæst- Gæst
Side 4 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
» Alive or just breathing?(Sajro)
» Take me dead or alive -Christian-
» Im alive and now om burning - Abaddon
» There is nothing like a little pain, to remind us we are alive
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine